quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 19:08 schreef Audreyoot het volgende:[..]

[..]
Ai sorry maar nu vind ik je echt zwak worden, je hebt niks meer waarop je me kunt pakken na mijn PM dus ga je in mijn fobo kijken. Ik ben zo blij dat jij geen fobo hebt.
Het zit je schijnbaar ook heel hoog met zoveel berichtjes achter elkaar. Ga lekker xboxen, of vriendjes maken op Facebook, dat zou je sieren

Ik bedoelde je avatar, je fobo heb ik niet bekeken. Maar die ga ik nu wel bekijken, je lijkt me wel een leuke meid.. We kunnen aankomend weekend wel daten, wie weet volgt er een relatie.. Je bent in elk geval wel succesvol, dus die Xbox kun jij dan mooi voor me betalen want die kan ik niet betalen van mijn uitkering..
Ik denk trouwens dat je het verkeerd begrijpt, ik vind velen van jullie hier echt cool, ik wil ook bevestiging zoeken op FOK! Ik ga gelijk wat mooie foto's van mezelf zoeken en een fobo maken, misschien zet ik er wel een in mijn avatar zodat je mijn coole nieuwe petje kunt zien!
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.