abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100562243
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 18:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je bent dus een simpel agressief onderontwikkeld mannetje, geheel in lijn der verwachting. Klein kind :')
nee, dit is juist een perfect voorbeeld van de vooringenomenheid over iemand.
je kent me niet.

ik zou agressief worden als iemand mij recht in mijn gezicht zo zou benaderen puur en alleen omdat ik een uitkering heb, zonder dat diegene verder iets van me weet. ik zou niet slaan want ik ben pacifist, daarnaast kan ik het me niet veroorloven dat ik in mijn transplantaatnier geslagen word. ik zou in -duidelijke ongenuanceerde- bewoordingen aangeven wat ik denk, wat agressief over kan komen. ik heb nergens gezegd dat ik ga slaan, dat maak jij met je aannames en vooroordeelen ervan. wie is hier nu de simpele ziel? of autist die sociale impliciete omgangsnormen niet eens begrijpt, wat jij wilt.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 19:44:14 #152
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_100563536
quote:
17s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 19:08 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

:*

[..]

Ai sorry maar nu vind ik je echt zwak worden, je hebt niks meer waarop je me kunt pakken na mijn PM dus ga je in mijn fobo kijken. Ik ben zo blij dat jij geen fobo hebt.

Het zit je schijnbaar ook heel hoog met zoveel berichtjes achter elkaar. Ga lekker xboxen, of vriendjes maken op Facebook, dat zou je sieren :*
Ik bedoelde je avatar, je fobo heb ik niet bekeken. Maar die ga ik nu wel bekijken, je lijkt me wel een leuke meid.. We kunnen aankomend weekend wel daten, wie weet volgt er een relatie.. Je bent in elk geval wel succesvol, dus die Xbox kun jij dan mooi voor me betalen want die kan ik niet betalen van mijn uitkering..

Ik denk trouwens dat je het verkeerd begrijpt, ik vind velen van jullie hier echt cool, ik wil ook bevestiging zoeken op FOK! Ik ga gelijk wat mooie foto's van mezelf zoeken en een fobo maken, misschien zet ik er wel een in mijn avatar zodat je mijn coole nieuwe petje kunt zien! :)
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
pi_100564007
Tijd voor je medicatie Retronix.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 20:26:52 #154
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_100565202
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 17:19 schreef dawg het volgende:
dat dit nog niet op slot zit zeg. :')

net als de vorige reeks 'wajong en eigenwaarde' moeten de zelfbenoemde experts eerst weten wat er scheelt bij ts, om vervolgens te gaan zeiken over zijn houding en weet ik al niet meer.

worden jullie nu niet moe van jezelf? overigens was dat de vraag niet van ts, zie de op. in plaats daarvan geven jullie hem juist meer redenen om een of ander verhaal op te hangen ipv hoe het echt zit.

fucking triest vind ik dat. ~:)
Ja ja is al dicht, gaat ook niet meer open ook.
hier Wajong uitkering en eigenwaarde. #9 verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')