abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100450237
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 03:00 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

Ja maar liefde vinden kan toch?

Gellukig dat je niet zo inelkaar zit dat maakt je wel een eerlijk persoon :)
Liefde is mij altijd overkomen, ik ben geen zoeker en niet zo snel hoteldebotel verliefd. :') En de laatste tijd is het me niet meer overkomen. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_100450256
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 03:02 schreef trovey het volgende:

[..]

Liefde is mij altijd overkomen, ik ben geen zoeker en niet zo snel hoteldebotel verliefd. :') En de laatste tijd is het me niet meer overkomen. :P
Oow het komt je tegemoet ;)

Leef gewoon met de dag.. doe ik ook
pi_100450262
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 03:04 schreef Geerd het volgende:
Hoe jong ben je dan :P
En nog belangrijker; hoe knap ben je?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_100450283
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 03:04 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

Oow het komt je tegemoet ;)

Leef gewoon met de dag.. doe ik ook
Ik leef al jaren met de dag. ;) Bovendien heb ik de leeftijd dat je al behoorlijk eigenwijs bent geworden als het partnerkeuze betreft. :')
Optimist tot in de kist
pi_100450294
Mwja das ook niet alles heur
pi_100450308
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 03:07 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik leef al jaren met de dag. ;) Bovendien heb ik de leeftijd dat je al behoorlijk eigenwijs bent geworden als het partnerkeuze betreft. :')
Je hebt skills..

quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 03:04 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

En nog belangrijker; hoe knap ben je?
Player :P
pi_100450335
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 03:09 schreef Dientje12 het volgende:

Player :P
Nee hoor. Knappe vrouwen krijgen alles voor elkaar. Minder knappe vrouwen leven in de bijstand. Heb jij ooit een lelijk mokkel in een Mercedes SLK/Range Rover/Mini zien rijden? Ik niet :P
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_100450340
Kun je niet aan doen, gaat vanzelf dat je op een gegeven moment denkt "Beter alleen dan compromissen sluiten die je eigenlijk niet wilt", schijnt steeds erger te worden als ik oudere kennissen zo hoor. :') .
Optimist tot in de kist
  maandag 8 augustus 2011 @ 03:13:10 #60
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100450347
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 03:12 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nee hoor. Knappe vrouwen krijgen alles voor elkaar. Minder knappe vrouwen leven in de bijstand. Heb jij ooit een lelijk mokkel in een Mercedes SLK/Range Rover/Mini zien rijden? Ik niet :P
Ik ken anders genoeg knappe vrouwen die van een uitkering moeten leven en genoeg "lelijke" vrouwen die een goed betaalde baan hebben.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_100450355
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 03:13 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik ken anders genoeg knappe vrouwen die van een uitkering moeten leven en genoeg "lelijke" vrouwen die een goed betaalde baan hebben.
Ik niet. Welkom in 020 ;)
pi_100450362
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 03:12 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Moeten ze wel 16 -18 jaar zijn, tien jaar later zitten ze uitgewoond in de bijstand met 3 kinderen. :+
Optimist tot in de kist
  maandag 8 augustus 2011 @ 03:15:02 #63
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100450377
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 03:13 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik niet. Welkom in 020 ;)
... wat is 020?
pi_100450380
quote:
5s.gif Op maandag 8 augustus 2011 03:15 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

... wat is 020?
Amsterdam of rotterdam 1 van die 2 :P
  maandag 8 augustus 2011 @ 03:16:54 #65
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100450395
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 03:15 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

Amsterdam of rotterdam 1 van die 2 :P
Dat weet ik als Boerendrent toch niet. :P
pi_100450397
quote:
5s.gif Op maandag 8 augustus 2011 03:15 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

... wat is 020?
Nooit op school geweest? 010 = Rotterdam 020 = Amsterdam 030 = Utrecht 040 = Eindhoven.
  maandag 8 augustus 2011 @ 03:17:12 #67
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100450399
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 03:16 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nooit op school geweest? 010 = Rotterdam 020 = Amsterdam 030 = Utrecht 040 = Eindhoven.
Ik woon in Drenthe. Daar leer je dat soort dingen niet op school.
pi_100450404
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 03:17 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik woon in Drenthe.
Dat zeg ik; Amsterdam werkt anders. ;)
pi_100450414
quote:

[..]

Edit: verkeerde post :*
pi_100450457
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 03:14 schreef trovey het volgende:

[..]

Moeten ze wel 16 -18 jaar zijn, tien jaar later zitten ze uitgewoond in de bijstand met 3 kinderen. :+
Kom je veel tegen idd, over het algemeen 16 tot 20 met mokka kindjes, komt cru over maja dat is de praktijk papa met 2 oorbelletjes en een handtasje.
pi_100450460
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 03:22 schreef Geerd het volgende:

[..]

Kom je veel tegen idd, over het algemeen 16 tot 20 met mokka kindjes, komt cru over maja dat is de praktijk.
True story :7
  maandag 8 augustus 2011 @ 03:46:15 #72
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_100450607
Ik doe dat ook liegen over "werk". Het is gewoon beter. Als je "wie ben je wat voor werk doe je" uit de weg hebt kun je mekaar beter leren kennen. Als mensen je beter leren kennen worden ze naderhand ook vergevelijker. Omdat dit gewoon zo werkt in vriendschappen merk ik. Dus vooral in het begin liegen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Schenkstroop op 08-08-2011 03:52:27 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_100451183
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 00:49 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Jij snapt er echt niks van.
Als je bijvoorbeeld elke dag paniek- of woedeaanvallen hebt, of bijvoorbeeld psychotisch bent, is het heel lastig om te werken.
Je bedoelt die aanvallen waarbij spieren in je hele lichaam opeens allemaal samentrekken, je opeens totaal niet meer kan bewegen, je vingers voelen alsof ze uit je handen worden getrokken, het beeld voor je ogen wazig en vlekkerig wordt, geluiden opeens heel raar klinken en het voelt alsof je stikt en dood aan het gaan bent? En dat je dan een half uur tot een uur zo zit te wachten en met alle macht probeert om weer "normaal" te doen, maar waardoor het juist nog erger wordt?

Oh.

Nee, ik weet er inderdaad niets van nee. Sorry.

Heb je ook gelezen dat ik het me alleen kan voorstellen dat mensen ts een lamme tak vinden op basis van de beperkte informatie die hij vrijgeeft? Die uitkering is het probleem helemaal niet...
  Moderator maandag 8 augustus 2011 @ 09:50:21 #74
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_100452774
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 06:49 schreef anoniemelurker het volgende:

[..]

Je bedoelt die aanvallen waarbij spieren in je hele lichaam opeens allemaal samentrekken, je opeens totaal niet meer kan bewegen, je vingers voelen alsof ze uit je handen worden getrokken, het beeld voor je ogen wazig en vlekkerig wordt, geluiden opeens heel raar klinken en het voelt alsof je stikt en dood aan het gaan bent? En dat je dan een half uur tot een uur zo zit te wachten en met alle macht probeert om weer "normaal" te doen, maar waardoor het juist nog erger wordt?

Oh.

Heb je ook gelezen dat ik het me alleen kan voorstellen dat mensen ts een lamme tak vinden op basis van de beperkte informatie die hij vrijgeeft? Die uitkering is het probleem helemaal niet...
Inderdaad. Ik heb dit topic gelezen, de reacties van TS, en hij vind zichzelf vooral heel zielig. Ik zeg niet dat er niks met hem aan de hand is, maar, ik heb wel het idee dat hij alles wat mis gaat m.b.t. contacten opbouwen ophangt aan het feit dat hij een wajong heeft.

Ik denk niet dat dat de reden is waarom dat contacten opbouwen niet lukt.

[ Bericht % gewijzigd door Daniel1976 op 10-08-2011 20:30:09 ]
Breitling - Instruments for Professionals
pi_100453256
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 09:50 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik heb dit topic gelezen, de reacties van TS, en hij vind zichzelf vooral heel zielig. Ik zeg niet dat er niks met hem aan de hand is, maar, ik heb wel het idee dat hij alles wat mis gaat m.b.t. contacten opbouwen ophangt aan het feit dat hij een wajong heeft.

Ik denk niet dat dat de reden is waarom dat contacten opbouwen niet lukt.
True.
pi_100457459
Geen idee hoe je ermee om moet gaan als iemand je erom vraagt. Zelf ben ik ook niet kapot van mensen die een uitkering trekken, en ja misschien vinden mensen dat ook wel kortzichtig.

Persoonlijk vind ik dat tegenwoordig wel heel snel diagnoses worden gesteld of als je een beetje huilie bent je een uitkering krijgt terwijl anderen zich kapot moeten werken. Een vriend van me zit ook thuis met een uitkering omdat hij agressief is tegen werkgevers. Ben het hier ook niet mee eens en hij weet mijn mening hierover ook wel.
pi_100460597
quote:

[..]

Ey je vergeet leiden, 071.
Rustig aan.
pi_100461389
tbh, als men niet in staat is tot 'productief zijn', kan me dat geen reet schelen. Echter ben ik wel allergisch voor iemand die zich opstelt als slachtoffer en überhaupt bronnen van schuld/verantwoordelijkheid buiten zichzelf benoemd . Daar verlies je echt wel mensen mee denk ik, omdat het in contact gewoon gruwelijk irritant is.
pi_100461565
@TS ik denk dat je hier weinig op te verliezen hebt, dus vraag mensen waarmee je contact hebt verloren eens hoe ze jou zien en dat je probeert uit te zoeken óf en wáarom mensen je niet mogen.

Beetje confronterend, maar zo krijg je wel waardevolle info.
pi_100461638
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2011 00:40 schreef vosss het volgende:

[..]

Ok, je pa was een alcoholist die handtastelijk werd als hij gezopen had en scheurde je met enige regelmaat tegen je zin in doormidden?

Zoiets? :+
En meer dan dat hier hebben jullie je antwoord wat jullie zo nodig moesten hebben.
pi_100461871
Wat voor leven wil je leiden?

Je bent anders en daardoor vind je het lastig om andermans verhalen te waarderen toch? Wat wil je dan precies? Met jan en alleman vrienden zijn? Of specifieke vrienden? Die moet je dan denk ik wel op een andere manier zoeken.
pi_100461916
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 01:59 schreef ayumu het volgende:

[..]

Middelbaar onderwijs heb ik 5 verschillende scholen gehad dat was dus in 4 jaar. Opleiding doen is moeilijk een ruimte en dan heb je ook medestudenten waar je mee in een ruimte zit en ik heb veel moeite om te gaan met leeftijds genoten ik begrijp ze meestal niet. Als ze praten over hun leven of over hun jeugd en dat maakt mij dan weer ontzettend verdrietig want ik herken er niets uit.
Dat hoeft toch ook niet. Ik kom ook vaak genoeg mensen tegen met een heel andere jeugd. Overigens kun je nog altijd kiezen voor een thuisstudie met vrijwilligerswerk erbij.
signatuurloos
  Moderator maandag 8 augustus 2011 @ 14:36:06 #83
16180 crew  CoolGuy
pi_100461967
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:33 schreef Snuwerd het volgende:
Wat voor leven wil je leiden?

Je bent anders en daardoor vind je het lastig om andermans verhalen te waarderen toch? Wat wil je dan precies? Met jan en alleman vrienden zijn? Of specifieke vrienden? Die moet je dan denk ik wel op een andere manier zoeken.
TS víndt zichzelf vooral anders. Dat betekent niet dat je dan maar andermans verhalen kunt negeren/bagatelliseren/wat dan ook. Als je dát doet weet je zeker dat je weinig vrienden zult hebben.
pi_100462077
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

TS víndt zichzelf vooral anders. Dat betekent niet dat je dan maar andermans verhalen kunt negeren/bagatelliseren/wat dan ook. Als je dát doet weet je zeker dat je weinig vrienden zult hebben.
Waar zeg ik dat?
pi_100462269
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:27 schreef ayumu het volgende:

[..]

En meer dan dat hier hebben jullie je antwoord wat jullie zo nodig moesten hebben.
Oke, daar kan ik nog inkomen. Heel erg goed inkomen.

Maar heb je jezelf wel eens afgevraagd of dat ook een reden is om niet te werken en andere dingen te doen die nodig zijn om een leuk leven op te bouwen? Wat wil je bijvoorbeeld doen met alle vrije tijd die je hebt? Houdt het je tegen bij het uitvoeren van bepaalde werkzaamheden?
  Moderator maandag 8 augustus 2011 @ 15:06:40 #86
16180 crew  CoolGuy
pi_100463064
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:39 schreef ayumu het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat?
Dat zeg je nergens. ten eerste zeg ik 'als', en ten tweede spreekt hetgene ik zeg ten dele uit hoe je je hier opstelt (je zegt het dus niet letterlijk). De reactie die ik hier quote, als je die vraag in het echt stelt op de manier zoals ik 'm lees, dan denk ik dat dat meer de reden is dat mensen jou niet willen kennen.

Je komt redelijk aanvallend over op het moment dat je iets hoort wat je niet zint. Je zult nog heel vaak dingen te horen krijgen die je niet zinnen. Als je dan altijd zo geprikkeld reageert denken mensen 'jeetje zeg, wat een opgefokt figuur'.

Ik denk dat de problemen waar jij tegenaan loopt veel meer te maken hebben met je eigen houding dan jij denkt en niet zo zeer met het hebben van een uitkering.
  Moderator maandag 8 augustus 2011 @ 15:11:14 #87
16180 crew  CoolGuy
pi_100463198
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:43 schreef anoniemelurker het volgende:

[..]

Oke, daar kan ik nog inkomen. Heel erg goed inkomen.

Maar heb je jezelf wel eens afgevraagd of dat ook een reden is om niet te werken en andere dingen te doen die nodig zijn om een leuk leven op te bouwen? Wat wil je bijvoorbeeld doen met alle vrije tijd die je hebt? Houdt het je tegen bij het uitvoeren van bepaalde werkzaamheden?
Dit vind ik wel een hele goede opmerking. Ja, ik wil/kan nu niet werken omdat ik X jaren geleden mishandeld ben. Waarom zou je nu niet kunnen werken daardoor? Ik zeg niet dat het niet verschrikkelijk is wat er gebeurd is, want het ís simpelweg verschrikkelijk, maar nu die zaken allemaal niet meer aan de orde zijn kun je daar ook niet meer naar wijzen als reden.

Jij bent jij. Een invididu, dat volledig zelf verantwoordelijki is voor zijn eigen geluk. Niemand zegt dat het niet verschrikkelijk is wat er gebeurd is, maar het is nog steeds verschrikkelijk als je wél werkt. Het een vlakt het ander niet uit. Je kunt niet voor eeuwig maar een uitkering blijven trekken en dan op je 45e nog steeds wijzen naar gebeurtenissen van +20 jaar geleden als reden waarom je NU (op je 45e dus) een uitkering hebt.

Het kán natuurlijk wel, maar dan ontkom je er niet aan dat mensen daar een bepaald beeld/gedachtengang bij hebben. Je kunt niet uitkiezen hoe je het wil hebben, het is of het een of het ander, en beide opties beginnen bij jezelf :)
  maandag 8 augustus 2011 @ 15:12:41 #88
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100463244
ayamu, wat zou er gebeuren met je als je een week in de groenvoorziening ging werken? Bijv. lekker buiten de plantsoenen bijhouden?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator maandag 8 augustus 2011 @ 16:29:35 #89
16180 crew  CoolGuy
pi_100466281
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:08 schreef dawg het volgende:
:')

coolguy is er ook weer. ik voorzie een opgepoetste 'wajong en eigenwaarde' reeks. even wachten nog op magnetronkoffie. :7
:')

Dawg is er ook weer. Dan kun je wachten tot je een ons weegt, want ik ga geen discussie meer aan met die gast. :)
pi_100466777
Je kunt toch gewoon de waarheid zeggen, dat je tussen banen inzit? Als ik het zo hoor, dan heb je een tijdje gewoon gewerkt, en dat ben je in de toekomst weer van plan.
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
pi_100470311
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:27 schreef ayumu het volgende:

[..]

Oke heel vervelend voor je, maar is dit ook de reden waarom je niet wil/kan werken?
  maandag 8 augustus 2011 @ 18:17:41 #92
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100470509
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 06:49 schreef anoniemelurker het volgende:

[..]

Oh.

Dat zijn lichamelijke problemen. Dat is heel iets anders dan psychische problemen.
Dat je het niet aan de buitenkant ziet, betekent echt niet dat het er niet is.

En misschien heeft TS nog last van onverwerkte trauma's uit zijn jeugd. PTSS of zo. Dat gaat echt niet zomaar over.
  maandag 8 augustus 2011 @ 18:20:08 #93
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100470596
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 18:17 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Dat zijn lichamelijke problemen. Dat is heel iets anders dan psychische problemen.

En misschien heeft TS nog last van onverwerkte trauma's uit zijn jeugd. PTSS of zo. Dat gaat echt niet zomaar over.
Misschien dit, misschien dat, speculeren kun je beter doen op de beurs en niet met mensen :).
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_100482648
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 18:17 schreef Madame_Paon het volgende:
..ontstaan door psychische problemen.

quote:
Ik ben vroeger misbruikt, moet ik nu daarom de rest van mijn leven in het teken van dat misbruik laten staan? Houd ik daarmee mijn problemen dan niet juist in stand?
pi_100487605
quote:

[..]

Ik weet alleen 015 van mc martin.
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_100490926
Waarom maak je dan ook alleen contact met mensen via msn en chats? Daar zit het probleem, niet bij je baan.
You know I want you girl, because you're driving me crazy.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 00:42:08 #97
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100491047
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 23:34 schreef mergbot het volgende:

[..]

Ik weet alleen 015 van mc martin.
arnhem? ohnee dat is A15
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 01:06:42 #98
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100492119
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:14 schreef anoniemelurker het volgende:

[..]

..ontstaan door psychische problemen.

[..]

Ik ben vroeger misbruikt, moet ik nu daarom de rest van mijn leven in het teken van dat misbruik laten staan? Houd ik daarmee mijn problemen dan niet juist in stand?
Maar dan zou jij juist moeten weten dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is.
Zeker met onverwerkte trauma's.
pi_100492282
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:39 schreef Freemasons het volgende:
Waarom maak je dan ook alleen contact met mensen via msn en chats? Daar zit het probleem, niet bij je baan.
Voor jou niet te begrijpen denk ik, De familie waar ik toe behoorde bepalende met wie ik contact had. Buiten die familie mocht ik enkel zeer oppervlakkige contacten opbouwen dus bevriend raken met iemand mocht niet. Het gebeurde wel dat ik buiten hun contact kom leggen school
of werk maar daar waren strikte regels over leefde ik die niet na dan had het zo zijn gevolgen.

Wat daar in gebeurde als ik de regels niet naleefde wil ik het niet over hebben. Ik heb geprobeerd onder de regels uit te komen wat niet zo slim was pas op hogere leeftijd 21 dus heb ik me kunnen los trekken van hun en dat is niet zonder slag of stoot gebeurd ik was vrijwel compleet afhankelijk van hun ligt allemaal niet zo gemakkelijk.

Ik had contact met eigen familie maar volledig volgens hun regels. Ik zeg ook, Die familie ik kan nou eenmaal niet anders. Ik moest hun kleine zoontje en broertje blijven ouder worden mocht niet daar draaide alles om.

En dan heb ik nog niet gesproken over de dingen die zijn gebeurd tot mijn twaalfde...

[ Bericht 2% gewijzigd door ayumu op 09-08-2011 01:30:53 ]
pi_100499063
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 01:10 schreef ayumu het volgende:

[..]

Voor jou niet te begrijpen denk ik, De familie waar ik toe behoorde bepalende met wie ik contact had. Buiten die familie mocht ik enkel zeer oppervlakkige contacten opbouwen dus bevriend raken met iemand mocht niet. Het gebeurde wel dat ik buiten hun contact kom leggen school
of werk maar daar waren strikte regels over leefde ik die niet na dan had het zo zijn gevolgen.

Wat daar in gebeurde als ik de regels niet naleefde wil ik het niet over hebben. Ik heb geprobeerd onder de regels uit te komen wat niet zo slim was pas op hogere leeftijd 21 dus heb ik me kunnen los trekken van hun en dat is niet zonder slag of stoot gebeurd ik was vrijwel compleet afhankelijk van hun ligt allemaal niet zo gemakkelijk.

Ik had contact met eigen familie maar volledig volgens hun regels. Ik zeg ook, Die familie ik kan nou eenmaal niet anders. Ik moest hun kleine zoontje en broertje blijven ouder worden mocht niet daar draaide alles om.

En dan heb ik nog niet gesproken over de dingen die zijn gebeurd tot mijn twaalfde...
Oke heel naar allemaal maar dit staat toch los van waarom je niet zou kunnen werken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')