Liefde is mij altijd overkomen, ik ben geen zoeker en niet zo snel hoteldebotel verliefd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 03:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja maar liefde vinden kan toch?
Gellukig dat je niet zo inelkaar zit dat maakt je wel een eerlijk persoon
Oow het komt je tegemoetquote:Op maandag 8 augustus 2011 03:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Liefde is mij altijd overkomen, ik ben geen zoeker en niet zo snel hoteldebotel verliefd.En de laatste tijd is het me niet meer overkomen.
En nog belangrijker; hoe knap ben je?quote:
Ik leef al jaren met de dag.quote:Op maandag 8 augustus 2011 03:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oow het komt je tegemoet
Leef gewoon met de dag.. doe ik ook
Je hebt skills..quote:Op maandag 8 augustus 2011 03:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik leef al jaren met de dag.Bovendien heb ik de leeftijd dat je al behoorlijk eigenwijs bent geworden als het partnerkeuze betreft.
Playerquote:Op maandag 8 augustus 2011 03:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En nog belangrijker; hoe knap ben je?
Nee hoor. Knappe vrouwen krijgen alles voor elkaar. Minder knappe vrouwen leven in de bijstand. Heb jij ooit een lelijk mokkel in een Mercedes SLK/Range Rover/Mini zien rijden? Ik nietquote:
Ik ken anders genoeg knappe vrouwen die van een uitkering moeten leven en genoeg "lelijke" vrouwen die een goed betaalde baan hebben.quote:Op maandag 8 augustus 2011 03:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee hoor. Knappe vrouwen krijgen alles voor elkaar. Minder knappe vrouwen leven in de bijstand. Heb jij ooit een lelijk mokkel in een Mercedes SLK/Range Rover/Mini zien rijden? Ik niet
Ik niet. Welkom in 020quote:Op maandag 8 augustus 2011 03:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ken anders genoeg knappe vrouwen die van een uitkering moeten leven en genoeg "lelijke" vrouwen die een goed betaalde baan hebben.
Moeten ze wel 16 -18 jaar zijn, tien jaar later zitten ze uitgewoond in de bijstand met 3 kinderen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 03:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee hoor. Knappe vrouwen krijgen alles voor elkaar. Minder knappe vrouwen leven in de bijstand. Heb jij ooit een lelijk mokkel in een Mercedes SLK/Range Rover/Mini zien rijden? Ik niet
... wat is 020?quote:
Dat weet ik als Boerendrent toch niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 03:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Amsterdam of rotterdam 1 van die 2
Nooit op school geweest? 010 = Rotterdam 020 = Amsterdam 030 = Utrecht 040 = Eindhoven.quote:
Ik woon in Drenthe. Daar leer je dat soort dingen niet op school.quote:Op maandag 8 augustus 2011 03:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nooit op school geweest? 010 = Rotterdam 020 = Amsterdam 030 = Utrecht 040 = Eindhoven.
Dat zeg ik; Amsterdam werkt anders.quote:
Edit: verkeerde postquote:Op maandag 8 augustus 2011 03:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nooit op school geweest? 010 = Rotterdam 020 = Amsterdam 030 = Utrecht 040 = Eindhoven.
Kom je veel tegen idd, over het algemeen 16 tot 20 met mokka kindjes, komt cru over maja dat is de praktijk papa met 2 oorbelletjes en een handtasje.quote:Op maandag 8 augustus 2011 03:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Moeten ze wel 16 -18 jaar zijn, tien jaar later zitten ze uitgewoond in de bijstand met 3 kinderen.
True storyquote:Op maandag 8 augustus 2011 03:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kom je veel tegen idd, over het algemeen 16 tot 20 met mokka kindjes, komt cru over maja dat is de praktijk.
Je bedoelt die aanvallen waarbij spieren in je hele lichaam opeens allemaal samentrekken, je opeens totaal niet meer kan bewegen, je vingers voelen alsof ze uit je handen worden getrokken, het beeld voor je ogen wazig en vlekkerig wordt, geluiden opeens heel raar klinken en het voelt alsof je stikt en dood aan het gaan bent? En dat je dan een half uur tot een uur zo zit te wachten en met alle macht probeert om weer "normaal" te doen, maar waardoor het juist nog erger wordt?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij snapt er echt niks van.
Als je bijvoorbeeld elke dag paniek- of woedeaanvallen hebt, of bijvoorbeeld psychotisch bent, is het heel lastig om te werken.
Inderdaad. Ik heb dit topic gelezen, de reacties van TS, en hij vind zichzelf vooral heel zielig. Ik zeg niet dat er niks met hem aan de hand is, maar, ik heb wel het idee dat hij alles wat mis gaat m.b.t. contacten opbouwen ophangt aan het feit dat hij een wajong heeft.quote:Op maandag 8 augustus 2011 06:49 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
Je bedoelt die aanvallen waarbij spieren in je hele lichaam opeens allemaal samentrekken, je opeens totaal niet meer kan bewegen, je vingers voelen alsof ze uit je handen worden getrokken, het beeld voor je ogen wazig en vlekkerig wordt, geluiden opeens heel raar klinken en het voelt alsof je stikt en dood aan het gaan bent? En dat je dan een half uur tot een uur zo zit te wachten en met alle macht probeert om weer "normaal" te doen, maar waardoor het juist nog erger wordt?
Oh.
Nee, ik weet er inderdaad niets van nee. Sorry.
Heb je ook gelezen dat ik het me alleen kan voorstellen dat mensen ts een lamme tak vinden op basis van de beperkte informatie die hij vrijgeeft? Die uitkering is het probleem helemaal niet...
True.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb dit topic gelezen, de reacties van TS, en hij vind zichzelf vooral heel zielig. Ik zeg niet dat er niks met hem aan de hand is, maar, ik heb wel het idee dat hij alles wat mis gaat m.b.t. contacten opbouwen ophangt aan het feit dat hij een wajong heeft.
Ik denk niet dat dat de reden is waarom dat contacten opbouwen niet lukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |