Donequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:45 schreef linpunt het volgende:
Oh shit, ik open nooit nieuwe delen, maar nu wel door de knop "nieuw deel" maar ik heb t dus verprutst.Help mods?
Vorig deel: Rare gewoontes.
Nieuw deel: Rare gewoontes. #2
De titel dekt de lading wel maar trekt types als benzin aan; die kun je niet helpen. Hoe moeten we daar mee omgaan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:47 schreef Daniel1976 het volgende:
De titel blijft zoals die is. Ik zal het even achter in de groep gooien of we een 2e reeks zien zitten.
Maar ik ben niet zo voor.
En het is begonnen als "Versieren op latere leeftijd" dat hebben we veralgemeniseerd en de titel dekt de lading wel.
Die problemen lossen zichzelf op. Zoals Richard ook verdwenen is, zo is en zal benzin ook aangepakt worden als daar aanleiding toe is (en die is er al geweest). En het topic is voor iedereen dus ook zij hebben er recht op. Geen incrowd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De titel dekt de lading wel maar trekt types als benzin aan; die kun je niet helpen. Hoe moeten we daar mee omgaan?
Eigenlijk denk ik ook dat het door de stelling in de OP komt. Teveel gericht op kansloze mensen, ipv op mensen die gewoon tips willen.
Dat dekt de lading niet. Moet je eens zien hoeveel er dan ineens offtopic is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:57 schreef Maanvis het volgende:
Hoe dan ook, Versierhulp zou de lading ook prima dekken en veel minder kansloos over komen.
Dan is er ook meteen een dringende reden om die stock photo's (waarmee FOK! in de problemen kan komen) uit de OP te halen.
Waarom niet? Het 1 volgt uit het ander.quote:
Vandaar dat knorretje laatst een foto van johan cruijff weg-editte, en mijn 1e note over het posten van auteursrechtelijk beschermd materiaal gaat. FOK! is weldegelijk (en ook wettelijk gezien) gedeeltelijk verantwoordelijk voor auteursrechtelijk beschermd materiaal wat hier gepost wordt.quote:Moet je eens zien hoeveel er dan ineens offtopic is.
En de OP kan sowieso aangepast worden.
FOK! komt overigens niet in de problemen met die foto's de users zijn verantwoordelijk voor wat ze posten en of daar copyright op zit. Lees de algemene voorwaarden van FOK! nog eens door.
Versierhulp komt weer teveel overeen met versierkunstenaars en players.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:57 schreef Maanvis het volgende:
Hoe dan ook, Versierhulp zou de lading ook prima dekken en veel minder kansloos over komen.
Dan is er ook meteen een dringende reden om die stock photo's (waarmee FOK! in de problemen kan komen) uit de OP te halen.
En daar is al wel een topic van, een PUA topic.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Versierhulp komt weer teveel overeen met versierkunstenaars en players.
Check en voor de rest heeft iedereen het recht om voor zijn eigen specifieke situatie een topic aan te maken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En daar is al wel een topic van, een PUA topic.
die redenering volg ik niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Versierhulp komt weer teveel overeen met versierkunstenaars en players.
Op welke gronden?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:00 schreef Crutch het volgende:
Bij nader inzien laat ik 'm maar dicht.
Dat vroeg ik me ook af. Dat sommige reacties misschien niet door de beugel kunnen is begrijpelijk, maar daarvoor mod je. En daarnaast is het een interessante heftige discussie.quote:
Exact.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Dat sommige reacties misschien niet door de beugel kunnen is begrijpelijk, maar daarvoor mod je. En daarnaast is het een interessante heftige discussie.
Omdat er na het opruimen nog maar een half topic overblijft.quote:
Er worden toch veel wel serieuze reacties gegeven? Je argument is dus dat het veelw erk is?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Omdat er na het opruimen nog maar een half topic overblijft.
Heb hier en daar wat notes uitgedeeld en het topic blijft dicht.
Het gross van de reacties is ronduit kinderachtig.
Ik ben heus wel bereid om het topic op te ruimen en open te gooien, maar ik verwacht alleen maar gebash.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er worden toch veel wel serieuze reacties gegeven? Je argument is dus dat het veelw erk is?
Volgens mij is het juist de zoveelste TS die alleen advies wil als het aansluit bij wat ze zelf in gedachten had en is dat nou net niet de insteek van een forum. Advies en meningen kunnen soms ook hard zijn, maar zachte heelmeesters maken ook vaak stinkende wonden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:23 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik ben heus wel bereid om het topic op te ruimen en open te gooien, maar ik verwacht alleen maar gebash.
TS heeft zelf ook al meerdere malen aangegeven dat jullie je punt wel gemaakt hebben en toch gaan jullie door.
TS wil hulp of advies en niet alleen maar achteraf met haar neus in de feiten gedrukt worden.
Nou, normaal gesproken gaat dat veel verder dan dat dat in dit topic ging.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:35 schreef Crutch het volgende:
Een keer je punt maken is goed, een tweede keer ter verduidelijking kan ook nog, maar daarna wordt het bashen en rellen.
Helaas hebben anderen het voor de serieuze users/posters verpest.
Ik snap ook niet dat ik dit nog moet uitleggen trouwens.
En dat is hem bij nader inzien dicht laten?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:42 schreef Crutch het volgende:
Ik zal kijken wat ik kan doen, moment.
Wel prettig dat je open staat voor discussie hierover, overigensquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:42 schreef Crutch het volgende:
Ik zal kijken wat ik kan doen, moment.
Dat laatste bericht is van 13.00quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dat is hem bij nader inzien dicht laten?
Als je niet normaal kunt reageren blijf dan gewoon weg, klaar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:25 schreef Kreator het volgende:
Ik ga m'n verhaal niet herhalen, bedankt nog voor het deleten, maar ik heb dus wel gewoon gelijk.
Voor de rest: Ga eerst es een paar maandjes op cursus bij Re. Die snapt het wel.
Nee, ik ben best bereid tot discussie, maar dit is gewoon kinderachtig gedrag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Altijd zo een dooddoener voor een discussie.
We zijn 1 regel verder en je komt al met Klaar
De dooddoener voor een discussie was toch echt deze:quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Altijd zo een dooddoener voor een discussie.
We zijn 1 regel verder en je komt al met Klaar
quote:Voor de rest: Ga eerst es een paar maandjes op cursus bij Re. Die snapt het wel.
Ik wou dat we dat ook van een falende mod konden zeggen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:37 schreef Crutch het volgende:
Als je niet normaal kunt reageren blijf dan gewoon weg, klaar.
Gelukkig is FOK! geen democratie en bepalen de mods wat goed voor je is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:45 schreef Copycat het volgende:
Moderatie is niet autoritair de schoolmeester uithangen.
Wat dat betreft zou een cursusje bij Re niet verkeerd zijn. Of eerst een proefperiode.
Er is sowieso sprake van een proefperiode, maar dan nog overleg ik het meeste wel met Re en Daniel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:45 schreef Copycat het volgende:
Moderatie is niet autoritair de schoolmeester uithangen.
Wat dat betreft zou een cursusje bij Re niet verkeerd zijn. Of eerst een proefperiode.
Nee, Danny bepaalt. Jij echt niet hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:47 schreef Daniel1976 het volgende:
Gelukkig is FOK! geen democratie en bepalen de mods wat goed voor je is.
Ik snap ook wel dat je je wil laten gelden als nieuwe mod. Maar imo doe je dat nu wel erg autoritair en rücksichtslos. Hopelijk slijt dat er nog van af als je wat meer gesetteld bent.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:48 schreef Crutch het volgende:
Er is sowieso sprake van een proefperiode, maar dan nog overleg ik het meeste wel met Re en Daniel.
Verder doe ik gewoon wat goed is voor het topic.
Ja en wij hebben volmacht van Danny en Yvonne.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, Danny bepaalt. Jij echt niet hoor.
Het topic van die schat van een meid die haar verkrachter verdedigtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:00 schreef yvonne het volgende:
Whut?
Vrijdag-liefdoendag.
Linkjes ed zijn uiterst handig
Oh die, alle alarmbellen gaan af, maar ik kan niks concreets vinden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het topic van die schat van een meid die haar verkrachter verdedigt
Mwah weet niet of het nut heeft. Het is of een trol, of iemand die niet gaat luisteren naar wat voor goed bedoeld advies ook. Het begon goed, maar ze zit hem nu te verdedigen, omdat het schatje een moeilijk jeugd had.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh die, alle alarmbellen gaan af, maar ik kan niks concreets vinden.
Het is voor 99,99999% gekut.
Onderwerp is wel interessant toch?
En voor zover ik weet ik 'zoek hulp' nog steeds een goede raad.
Heeft niks met autoritair gedrag te maken, maar met het actief modden in een topic dat dreigt te verzanden in een instant-troll-bash.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat je je wil laten gelden als nieuwe mod. Maar imo doe je dat nu wel erg autoritair en rücksichtslos. Hopelijk slijt dat er nog van af als je wat meer gesetteld bent.
En het is natuurlijk nooit verkeerd om iemand te wijzen op dit soort zaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |