Stelletje oplichters. Natuurlijk moet dan de hoogte veranderen in de maand mei, omdat ik met hetzelfde geld niet 1 maand, maar bijna 7 weken moet doen. Moet ik soms 13 dagen binnen blijven en niet eten en drinken?quote:Pas heeft u van ons een brief ontvangen over het moment waarop wij uw uitkering betalen. Dat moment verandert. Vanaf juni 2011 betalen wij uw uitkering voortaan rond de 23e van de maand.
Wat betekent dit voor u?
In de maand juni moet u ongeveer 8 dagen [is niet waar, het is 13 dagen. N.v.d.redactie] langer wachten op uw uitkering. De hoogte van uw uitkering verandert niet. Uw uitkering geldt namelijk altijd voor de periode van de eerste tot en met een laatste dag van de maand.
Ik ben FOK!ker is dat niet genoeg?quote:Op maandag 13 juni 2011 04:56 schreef hugecooll het volgende:
En wat is er mis met je waardoor je WAJONG krijgt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja, die vinden dat ik vaker naar de huisarts moet gaan, maar die gast doet gewoon niet, heeft teveel patiënten en daardoor geen tijd.quote:Op maandag 13 juni 2011 05:00 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik word al lui als ik dit soort topics over uitkeringen lees.![]()
TS moet trouwens gewoon aan het werk, want zullen je ouders hier wel niet van zeggen.![]()
quote:Op maandag 13 juni 2011 05:01 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ben FOK!ker is dat niet genoeg?![]()
Serieus:'T kan altijd nog erger, aan je reacties te lezen ben je een begaafd persoon. Daar geef ik meer om dan een baantje wel of een baantje niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef hem je morgen wel terug.
Je bent te laat. Je had dit voor 2010 moeten doen. Nu is de instroom zeer beperkt.quote:Op maandag 13 juni 2011 05:03 schreef KevinMalone het volgende:
Hoe zorg ik dat ik in aanmerking kom voor Wajong? Of kan ik al een gewone uitkering krijgen? Ben 19 trouwens? Volgens mij ben ik ook aardig ziek.
ik snap het niet...quote:Op maandag 13 juni 2011 05:06 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Je bent te laat. Je had dit voor 2010 moeten doen. Nu is de instroom zeer beperkt.
Officieel kom je na 52 weken in de ziektewet in aanmerking voor een WAO. Succes.
Dank je. Maar geen werkgever zit op mensen zoals mij te wachten. Alleen achter de pc gaat het wel goed. Maar ik ben ook erg idealistisch en kom snel in gewetensnood. Het lukt me niet loyaal te blijven aan een werkgever als ik merk dat die werkgever dingen doet die gemeen zijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 05:04 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
'T kan altijd nog erger, aan je reacties te lezen ben je een begaafd persoon. Daar geef ik meer om dan een baantje wel of een baantje niet.
Zó erg? Misschien een idee om er over na te denken om je wat minder idealistisch in te stellen qua beroepsbezigheid. Gewoon met het heldere verstand na denken hoe het gaat in de huidige maatschappij en dan vooral in de beroepssector, en dan kun je heel makkelijk zelf bepalen dat alles niet als ''rozengeur & manenschijn'' is, maar je ook aan te passen aan de ''harde realiteit''quote:Op maandag 13 juni 2011 05:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dank je. Maar geen werkgever zit op mensen zoals mij te wachten. Alleen achter de pc gaat het wel goed. Maar ik ben ook erg idealistisch en kom snel in gewetensnood. Het lukt me niet loyaal te blijven aan een werkgever als ik merk dat die werkgever dingen doet die gemeen zijn.
http://www.uwv.nl/wajong/(...)en_via_internet.aspxquote:
Normale uitkering kan ik pas met 23 jaar krijgen lees ik en ik ben niet ziek volgens medici, dus wajong zit er niet in.quote:Op maandag 13 juni 2011 05:13 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
http://www.uwv.nl/wajong/(...)en_via_internet.aspx
hier kan je het aanvragen of bellen met uwv: 0900-9294 of als je geen geld hebt voor 0900 nummers: 088 8982001
Je zou niet de eerste zijn die zich een uitkering in faketquote:Op maandag 13 juni 2011 05:16 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Normale uitkering kan ik pas met 23 jaar krijgen lees ik en ik ben niet ziek volgens medici, dus wajong zit er niet in.
Snap geen kut van al die subsidies, als ze mij gewoon meer per uur betalen dan fix ik het zelf allemaal wel.quote:Op maandag 13 juni 2011 05:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je zou niet de eerste zijn die zich een uitkering in faket
Misschien is een PGB iets voor jou!
Nog nooit van gehoord, maar heb je er iets aan als je gewoon studerende bent?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Allessio het volgende:
KevinMalone is een eindbaas dat wel
Op maandag 30 mei 2011 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Kevin's Oma is bazin!
Je ligt nog niet in bed!quote:Op maandag 13 juni 2011 05:35 schreef KevinMalone het volgende:
Ik moet trouwens nog inhoudelijk reageren op dit/deze topic en dan laat ik het hierbij.
Dat is kut voor je TS, hopelijk red je het!
quote:Op maandag 13 juni 2011 05:01 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ben FOK!ker is dat niet genoeg?![]()
Serieus:Gezien je posts in het pedo topic en ben ik over het psychische gedeelte niet verbaasd. Dat je voor de rest van je leven in dat kutdorp in Friesland opgesloten mag blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |