quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:04 schreef JoPiDo het volgende:
Als je moeder zich kon inschrijven op haar eigen adres, dan is het bedrijf dat het netwerk onderhoud verplicht om de woning aan te sluiten op elektrische tijd, water en gas.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:59 schreef stephann89 het volgende:
En heb ze zo hard nodig we slaapte altijd samen als ik vrij had enzo.
Een taalnazi is iemand die flipt omdat onderhoudt niet met een t is geschreven, waardoor de zin ook nog eens kut loopt. Dit is pure droevigheid. Het feit dat jij dat ziet als 'taalnazi' zegt dan ook meer over jou dan over mij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:10 schreef Swomp het volgende:
Had die TT niet moeten zijn: Speel hier TaalNazi!
Dat had 'ie inderdaad niet moeten zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:10 schreef Swomp het volgende:
Had die TT niet moeten zijn: Speel hier TaalNazi!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:26 schreef turkiye_1 het volgende:
ja ik bedoelde dat hun omhoog kijke ze bang worde snap je ik ben ben 188 ozfo
Als je dan toch wil laten geloven dat je intellectueel bent, kom dan wel met iemand die iets heeft bijgedragen aan de Nederlandse literatuur en/of taal. Een Oostenrijkse filosoof is niet echt relevant, me dunkt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:28 schreef Argo het volgende:
Laten we allemaal Wittgenstein gaan lezen!
Hij heeft het over het taalspel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je dan toch wil laten geloven dat je intellectueel bent, kom dan wel met iemand die iets heeft bijgedragen aan de Nederlandse literatuur en/of taal. Een Oostenrijkse filosoof is niet echt relevant, me dunkt.
Nee, want dan had ik dat wel meteen gedaan hè?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:36 schreef Argo het volgende:
maar had dat dan iets anders moeten zijn?
Taalspel is 1 woord.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Tss om de taal goed te begrijpen moet je eerst het taal spel goed begrijpen.
Tevens je faal quote.
Het cijfer '1' moet je uitschrijvenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Taalspel is 1 woord.
Groetjes,
God.
En als je nu,quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Je hebt gezocht op het woord: tief
Het is verkeerd gespeld of het staat niet in dit gratis woordenboek Nederlands.
Nu staan de meeste woorden er wel in, en ik ben te lui om de dikke van dalen te pakken!
Gelukkig zitten de mods er bovenop!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:11 schreef Slacentrifuge het volgende:
En dit had zo'n mooi topic kunnen zijn..
Omdat het op FOK! staat wil het nog niet zo zijn dat het ook Nederlands is. Het is soberso chanant dat je dat niet door hebt. Dadelijk weer aan de kankworsten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:59 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
En als je nu,
De FOK! zoekfunctie gebruikt?
Resultaat: "er zijn 10652 topics gevonden"
Groetjes,
Baukel
Dikke ellende aan de baar!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:19 schreef vlinder25 het volgende:
Ik heb in mijn vorige relatie een buitenbaarlijke zwangerschap meegemaakt.
Dat heb ik al jaren. Met alle topics.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:17 schreef Irakeesje het volgende:
had meer verwacht van dit topic, too bad..
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:19 schreef botergeil71 het volgende:
Mijn klacht is het hebben van een vieze irritante skater/gothic gay zus (20 jaar) met pittig kort kapsel. Het bespeeld ook nog eens elektrishe gitaar, krijg daar oorkanker van.
Bazentopic, want ik krijg pijn aan mijn ogen van de schriftelijke taal die hier wordt gebezigd.quote:sinterklaaskapoentje
[..]
christenlijk advies is ook niet altijd van gediend
quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:08 schreef T42 het volgende:
ik koop zoiezo geen auto van een parkeerplaats
Eens. Echter, helaas ontkomen we niet aan Engels. Topic, quote, post.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:17 schreef MissionPhailed het volgende:
Volgende mensen tegen de muur:
Mensen die 'is' i.p.v 'eens' zeggen
Mensen die 'me' i.p.v 'mij' zeggen
Mensen die 'soberzo' i.p.v 'sowieso' zeggen
Mensen die 'chanant' i.p.v 'genant' zeggen
Mensen die 'ze' i.p.v 'zijn' zeggen
Mensen die Engels in hun Nederlands (of wat daarvan over is) gooien.
Nee, geen quotes. Dan ben ik de komende 100 jaar bezig![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:12 schreef hopelesslost het volgende:
of het ook al speeldde toen ik nog met haar had,
Het is echt dramatisch. Gelukkig heb ik nu een uitlaatklep.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:18 schreef Russelheimer het volgende:
Goede dag,
als volgt,
maar als volgt een kennis van me rijdt een lancer evo uit jappan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |