Aan de relatie, eh?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:07 schreef Seven. het volgende:
Fack sake, ik zou er een einde aan maken.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:59 schreef stephann89 het volgende:
Hallo,
Zal me even voorstellen. Ben een jongen van 22 jaar oud.
En niet te vergeten 'grammatica'.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:13 schreef Xxerxxes het volgende:
Ze hebben ooit iets uitgevonden. Dat heet: "Alinea"
Wil ik best doen, maar die OP van je is niet te lezen op deze manier... pas hem eens aan met wat Enters enz.quote:Dankje voor het lezen
Mja, daar geloof ik niet zo in. 99% van de psychische gestoorden tegenwoordig zijn aanstellers.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:03 schreef Ms.Wiggles het volgende:
Ik wil geen aansteller zeggen, dat vind ik zo'n dom woord. Denk meer aan een psychische stoornisZoek een psycholoog vriend, dat lijk je wel nodig te hebben
Omgebouwd sinds die tijd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Behoorlijk obsessief inderdaad. Ga eens wat dingen voor jezelf doen ipv dag in dag uit met haar bezig te zijn. Dit is echt niet gezond namelijk. En 22? Gast, ik ben 22. Dat gedrag wat jij vertoont, deed ik toen ik 14 was.
...de verloedering is compleet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:10 schreef Copycat het volgende:
En 'slaapte'. For fack's sake, ben je drie?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:04 schreef JoPiDo het volgende:
Als je moeder zich kon inschrijven op haar eigen adres, dan is het bedrijf dat het netwerk onderhoud verplicht om de woning aan te sluiten op elektrische tijd, water en gas.
Elektrische tijd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
...de verloedering is compleet.
[..]
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:01 schreef stbabylon het volgende:
Door je relatie aan de pammetjes. My God, grow some balls. Je moet nog tegen de 60 jaar, daarin zal dit vast niet de laatste relatie zijn. Je tilt er veeeeeeeeeeeeel te zwaar aan. Sorry hoor, maar je bent een enorme aansteller.
Quote voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:59 schreef stephann89 het volgende:
Hallo,
Zal me even voorstellen. Ben een jongen van 22 jaar oud. nog woonachtig bij me ouders thuis en heb sinds 2 en half jaar een vriendin. Mijn vriendin en ik zijn in 1 punt heel sterk hetzelde. we willen allebij dat de ander laat zien dat je van hem/haar houd Maar dan HEEL sterk. zal een voorbeeld geven: ik laat niet te veel van me horen. Omdat ik het bv eventjes druk heb. Waardoor zij stom gaat doen omdat ze wilt dat ik laat weten dat ik van haar houd en krijgt ze een rot gevoel. ja ik weet het krankzinnig he. Maar desondanks houden wij ontzettent veel van elkaar!! als we bij elkaar zijn is er niks aan de hand en zijn we lief voor elkaar. tis gewoon als we elkaar niet zien. En nou was ze een weekje weg op vakantie met haar moeder en zusje. En heb nagedacht en miste haar Verschikkelijk erg! en heb haar huilend opgebelt. daar hebben we het weer waardoor zij denkt he hij mist me? nu hoef ik me niet klote te voelen. Maar ik dus wel en ben niet meer van dit gevoel afgekomen (2 weken later nu) en ik zit ECHT vast en moet elke dag huilen huilen en nog is huilen. heb het haar aangegeven dat ik haar nodig heb en ze komt dan wel maar heel eventjes. pakt ze me vast en zegt er is niks aan de hand schat je denkt te veel na enzo. Terwijl zij zich zo TIJDEN heeft gevoelt. Nou gisterren, ik ben vandaag vrij van het werk normaal zou ze een moord doen dat ik bij der blijf slapen. opeens zegt ze ja ik slaap alleen heb even een goede nachtrust nodig. Terwijl ze altijd zegt dat ze veel beter met mij slaapt. Alsof ze me pijn wilt doen! ik moest gelijk weer huilen:( ik heb hiervoor ook van de dokter oxazepam gekregen( medichijnen dat angst gevoelens weg haal en je heel suf maken zodat ik me eventjes niet meer zo voel... Oke nu mijn punt. ik heb haar altijd geholpen toen zij zich zo voelde. En nu dus lijkt het alsof ze nu de macht heeft en daar van geniet zovan ik heb me zo altijd gevoelt hier nu jij een keer!. En heb ze zo hard nodig we slaapte altijd samen als ik vrij had enzo. en als ik erover wil praten! dan wordt ze boos en moet ik me mond maar houden. Maar halooo ik moet mijn gevoel toch kwijt ik moet daar toch met haar over kunnen praten??? komop zeg de enigste die meteen op de stoep staat is mijn goede maat. Heel lief van hem echt waar. Maar heb mijn vriendin het meest nodig op dit moment.! fack sake als het zo door gaat wordt ik gek en draai ik door. dat wil ik dus voorkomen hebben jullie enige raad? alles is welkom! uitmaken? en ieder verder gaan? want ben echt bang dat dit zo door blijft gaan het is al 2 jaar zo maar ondanks dat houden we super super veel van elkaar.. alleen op dat punt zijn we hetzelfde:( verschikkelijk
Dankje voor het lezen moest dit echt even kwijt ( tegen me eigen vriendin kan het niet) alle reacties zijn welkom en hoop dat ik er wat aan heb! want zo ga ik door de grond:(
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |