Aan de relatie, eh?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:07 schreef Seven. het volgende:
Fack sake, ik zou er een einde aan maken.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:59 schreef stephann89 het volgende:
Hallo,
Zal me even voorstellen. Ben een jongen van 22 jaar oud.
En niet te vergeten 'grammatica'.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:13 schreef Xxerxxes het volgende:
Ze hebben ooit iets uitgevonden. Dat heet: "Alinea"
Wil ik best doen, maar die OP van je is niet te lezen op deze manier... pas hem eens aan met wat Enters enz.quote:Dankje voor het lezen
Mja, daar geloof ik niet zo in. 99% van de psychische gestoorden tegenwoordig zijn aanstellers.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:03 schreef Ms.Wiggles het volgende:
Ik wil geen aansteller zeggen, dat vind ik zo'n dom woord. Denk meer aan een psychische stoornisZoek een psycholoog vriend, dat lijk je wel nodig te hebben
Omgebouwd sinds die tijd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Behoorlijk obsessief inderdaad. Ga eens wat dingen voor jezelf doen ipv dag in dag uit met haar bezig te zijn. Dit is echt niet gezond namelijk. En 22? Gast, ik ben 22. Dat gedrag wat jij vertoont, deed ik toen ik 14 was.
...de verloedering is compleet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:10 schreef Copycat het volgende:
En 'slaapte'. For fack's sake, ben je drie?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:04 schreef JoPiDo het volgende:
Als je moeder zich kon inschrijven op haar eigen adres, dan is het bedrijf dat het netwerk onderhoud verplicht om de woning aan te sluiten op elektrische tijd, water en gas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |