Nee hoor, zo'n ring is niet 100% Lyme gegarandeerd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:15 schreef GeenHelpdesk het volgende:
Dit ziet er zeker wel uit als de verschijnselen van een tekenbeet. Geen dag mee wachten en meteen antibiotica. Want als het echt een tekenbeet is geweest, heb je nu sowieso de eerste verschijnselen van Lyme.
Je huisarts zal adviseren om bij geen klachten zoals koortsigheid of duizeligheid het nog even aan te zien.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:40 schreef Dastan het volgende:
Kun je niet beter even naar de huisartsenpost hiermee? Nu?
Dit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klinkt als galbulten, en die kunnen het gevolg zijn van een allergische reactie. Die trekken dan vanzelf weer weg.
Dat was ook precies wat ik deed toen ik door een teek gebeten werd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:50 schreef Dastan het volgende:
Oké. Ik heb mensen voor minder daarheen zien gaan. Vandaar.
k had een keerlucht achter me borstkast zitten 2 dagen lang ging ik uiteindelijk zegt hij je hebt er lucht zitten het deed echt pijnquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:50 schreef Dastan het volgende:
Oké. Ik heb mensen voor minder daarheen zien gaan. Vandaar.
Weleens van een lineaal gehoord?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:57 schreef some1_eddy het volgende:
Een foto van hoe het nu is, ligt het aan mij, of is het groter geworden?
Zal hem vanaf nu metenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weleens van een lineaal gehoord?
Zelden. Wel van een liniaal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weleens van een lineaal gehoord?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |