Liefst samen met die vriendin van haar.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Liefst samen met die vriendin van haar.
Live (webcam)stream mag natuurlijk ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:21 schreef Drs_Pauper het volgende:
Filmpje(s) van je zusje en vriendin?
misschien op emoexgirlfriends.comquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[..]
Live (webcam)stream mag natuurlijk ook.
Hottie.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:22 schreef Dimens het volgende:
Terechte klacht.
gr gr Annie.
[ afbeelding ]
Wat een ontzettend lekker ding. Ken jij die toevallig? Zo ja, dm haar telefoonnummer dan. Beetje hosselen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:22 schreef Dimens het volgende:
Terechte klacht.
gr gr Annie.
[ afbeelding ]
Dat ben ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat een ontzettend lekker ding. Ken jij die toevallig? Zo ja, dm haar telefoonnummer dan. Beetje hosselen.
Ik hou niet zo van schoonmaken enzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je het maar niet waagt erop te gaan soppen.
1. Je klaagt over het hebben van een zus. Wat voor zus dan ook, deze klacht kun je enkel bij je ouders kwijt. Ik vermoed dat die er niet veel mee kunnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:19 schreef botergeil71 het volgende:
Mijn klacht is het hebben van een vieze irritante skater/gothic gay zus (20 jaar) met pittig kort kapsel. Het bespeeld ook nog eens elektrishe gitaar, krijg daar oorkanker van. Het heeft een vriendin die ook zo'n gay kapsel heeft, en vaak als ze hier thuis zijn gaan ze zo vies klef doen echt misselijkmakend.Soms maken ze van die vieze opmerkingen wat ik dus niet wil weten, zelfs tijdens het avondeten soms. Me ouders doen er maar lacherig over, maar ik stoor me daar ontzettend aan.
[ afbeelding ]
Het lijkt een beetje hierop maar dan met zwart haar, t-shirt en skaterbroek. -_-
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:22 schreef Dimens het volgende:
Terechte klacht.
gr gr Annie.
[ afbeelding ]
Omg.. al die tijd maar zoeken en mijn toekomstige wederhelft zit gewoon hier op fokquote:
Moet je maar niet zo'n lekker wijf postenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:29 schreef Dimens het volgende:
Wat gaat iedereen geilen, doe normaal.
Een FOK!pimp abbo hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:29 schreef Dimens het volgende:
Wat gaat iedereen geilen, doe normaal.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:30 schreef coban het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo'n lekker wijf posten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |