Jas aan hebben met goed weerquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:40 schreef CrashO het volgende:
Kleding uitzoeken op temperatuur, jas op weer.
Oftwel, zomerkleding met een goeie jas tegen de regen.
Wordt het vanmiddag droog en zweet je de @%^#@#, jas uit![]()
Sterkte.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:37 schreef Meloewa het volgende:
En daardoor niet weten wat voor kleding aan te doen..
Hou er rekening mee dat iedere moment wat kan vallen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:50 schreef Biancavia het volgende:
[..]
De ene keer valt er wel wat, de andere keer niet.
Toen konden mensen zelf nog bedenken om zich in 'lagen' te kleden en een tas mee te nemen om een eventuele jas in te proppen als het te warm wordtquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:47 schreef r8v2 het volgende:
Vroeger, toen alleen intelligente mensen Internet hadden.
Ik vind het wel meevallig moet ik zeggen, maar ik was dan ook wel toe aan regenquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:46 schreef HeatWave het volgende:
Idd, heel erg tegenvallig dit weer.
Je was wel toe aan twee maanden non-stop regen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallig moet ik zeggen, maar ik was dan ook wel toe aan regen
Ik ben hier pas een week, had al 7 weken geen drup gezienquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:56 schreef Sosha het volgende:
[..]
Je was wel toe aan twee maanden non-stop regen?
Dat is toevallend!quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallig moet ik zeggen, maar ik was dan ook wel toe aan regen
Alleen kou lijden dat is wel verschrikkelijk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:09 schreef Sosha het volgende:
Oh ja, en ik zeg altijd maar: liever nat van de regen dan van het zweet. Met dit benauwde weer dus geen laagjes over elkaar gaan dragen omdat het toevallig regent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |