Ik ga wel fietsen. Met een regenpak en een handdoek.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:00 schreef Isabeau het volgende:
Is het koud buiten dan? Het regent wel hier. Ik denk dat Vork & ik maar niet gaan fietsen vandaag
Ik vind het vooral benauwd. Gisteren dan. Of het vandaag koud is merk ik zo welquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:00 schreef Isabeau het volgende:
Is het koud buiten dan? Het regent wel hier. Ik denk dat Vork & ik maar niet gaan fietsen vandaag
Ik zou een fiets meenemenquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:01 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga wel fietsen. Met een regenpak en een handdoek.
13,5 graad hier.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:00 schreef Isabeau het volgende:
dapperquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ga wel fietsen. Met een regenpak en een handdoek.
ik ken alleen de Eurodance versie ervan maar had die maar niet gepostquote:
Staat genoteerdquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:13 schreef Anthraxx het volgende:
Goed, ik moet naar het (nieuwe) Maasstad ziekenhuis over 5 minuten. Blijf voorlopig maar even uit mijn buurt.
Zal ik doenquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:13 schreef Anthraxx het volgende:
Goed, ik moet naar het (nieuwe) Maasstad ziekenhuis over 5 minuten. Blijf voorlopig maar even uit mijn buurt.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zal ik doenIk moet in mijn ziekenhuis al aan mensen vragen of ze in het buitenland zijn geweest of in het Maasstad ziekenhuis
![]()
Officieel komt het nr uit 1979. Dit is de live8 versie uit 2005quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ken alleen de Eurodance versie ervan maar had die maar niet gepost
eerder kende ik dit liedje niet.
Parapluiequote:Op maandag 8 augustus 2011 09:19 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom gaat het altijd net regenen als ik die 10 meter naar de auto moet lopen?
Dat werkt niet.quote:
Jawel, averechts toch?quote:
liedje ernaquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:08 schreef freecell het volgende:
Dat is toch Hava Naquila?
Wat heeft Say Hello daarmee te maken?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Mocht naar huis. Joepie
Ben kapot van het even aankleden en naar beneden lopen, in de auto stappen en thuis op de bank gaan zitten.
ik wist nog van niets.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:00 schreef Isabeau het volgende:
Nou, bij deze danquote:
Dat doe je goedquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:45 schreef freecell het volgende:
Check!
Weekboodschappen binnen voor 55,- incl. Luiers.
Af en toe word ik blij van mij
Toch nog een week in het ziekenhuis gelegen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:20 schreef AnneX het volgende:
Da's snel Piet dat je alweer op de bank thuis zit.
Nu aansterken![]()
.
Uhm, Lidl, wat ze daar niet hebben (of niet echt lekker hebben, zoals brood en naturel ribbelchipsquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat doe je goedVertel ons je geheimen
Ik red het nl. net met EUR 50 in de week voor mezelf
Wij hebben bijvoorbeeld een Groentetas voor 8 euro. Eten wij toch ruim een week van met z'n tweeen. Soms moeten we zelfs nog weg gooienquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Uhm, Lidl, wat ze daar niet hebben (of niet echt lekker hebben, zoals brood en naturel ribbelchips) bij de AH.
Alleen kopen wat je nodig hebt en geen onzindingenZoiets.
Ik had ook nog wasmiddel![]()
Ow én geen duur vlees kopen, maar rundergehakt uit de bonus, kipfilet en verder vegetarisch eten
Zeker, heb net ook wat uit de gezonde apotheek laten komen, zit nu met drie haringen, euh twee, nomnom eentjequote:Op maandag 8 augustus 2011 12:19 schreef golfer het volgende:
Welkom thuis, Piet.
Rustig aan weer opbouwen en aansterken?
a haring a day keeps the docter away.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Zeker, heb net ook wat uit de gezonde apotheek laten komen, zit nu met drie haringen, euh twee, nomnom eentje
Precies, en ze waren heerlijk. Goddank heb ik gewoon honger, als je geen zin hebt in eten wordt je helemaal zo slap.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:47 schreef golfer het volgende:
[..]
a haring a day keeps the docter away.![]()
dan eet jij wat anders?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Bah we eten vis vanavondEn niet eens een van de vis-soorten waarvan ik weet dat ik ze niet smerig vind, maar tilapia
![]()
Dan kies je toch voor iets anders en lekkerder voor jezelf?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Bah we eten vis vanavondEn niet eens een van de vis-soorten waarvan ik weet dat ik ze niet smerig vind, maar tilapia
![]()
Nee, ik eet 1 hapje van die vis en als ik het vies vind, spuug ik het uit en gooi ik de rest bij Kaas op zijn bord of in de vuilnisbak ofzo.quote:
We eten bijna nooit vis, en nu weet ik weer waaromquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:52 schreef AnneX het volgende:
Dan kies je toch voor iets anders en lekkerder voor jezelf?
Heb je je boek al uit? en sorry voor de handvatten.
Hum, die show gaat floppenquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, jullie hebben allemaal popcornplaatsen op de tribune voor de Lein-is-a-Freakshow
Goed getraindquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:09 schreef freecell het volgende:
Haaa! Ik geef Florian net twee koekjes (is hij totaaaal fan van)
Geef ook maar één aan Leander.
En ja! Hij deed het
En Leander zei dank je wel
Mooi dat ze er enige spoed achter zetten, Krakke.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:23 schreef krakkemieke het volgende:
Weer terug. De dokter is kortaf, maar wel aardig .
Morgen een ct scan en donderdag de uitslag. De assistente zei eerst volgende week en toen moest ik huilen, nog langer wachten. Toen keek ze in mijn dossier en snapte dat spoed toch wel nodig was. Ik moet alleen lang wachten omdat ik achter het spreekuur aangeplakt ben.
Nou, zo snel gaat het ook weer niet he.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:24 schreef freecell het volgende:
Je mag dus dan vandaag nog?
Fijn dat ze het inzagen! Soms snappen ze ook niet helemaal dat het echt wel een emotionele toestand is hè?
Ze snappen op zich wel dat het emotioneel is, maar ze wist niet dat het kwaadaardig kon zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:24 schreef freecell het volgende:
Je mag dus dan vandaag nog?
Fijn dat ze het inzagen! Soms snappen ze ook niet helemaal dat het echt wel een emotionele toestand is hè?
Ow morgen, sorry, niet goed gelezen!quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nou, zo snel gaat het ook weer niet he.
Ah, ja, dan wordt het voor haar idd al minder spoed.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ze snappen op zich wel dat het emotioneel is, maar ze wist niet dat het kwaadaardig kon zijn.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, jullie hebben allemaal popcornplaatsen op de tribune voor de Lein-is-a-Freakshow
quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar eet dan ook geen pangasius of die andere vissen!!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:55 schreef Leintjeuh het volgende:
We eten bijna nooit vis, en nu weet ik weer waaromDe wetenschap dat we vis gaan eten is ernstig genoeg om m'n hele dag te verknallen
Maar ik probeer het toch elke keer weer. 'Het is zo goed voor je, vis eten'. Ja, er zijn ook zat mensen die dat zeggen over het drinken van je eigen ochtendurine, en dáár doe ik ook niet aan mee
Ik eet wel gewoon niet als ik het niet lekker vind.
Dat is dan een goed compromis vind ik altijd!quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:23 schreef krakkemieke het volgende:
Morgen een ct scan en donderdag de uitslag. De assistente zei eerst volgende week en toen moest ik huilen, nog langer wachten. Toen keek ze in mijn dossier en snapte dat spoed toch wel nodig was. Ik moet alleen lang wachten omdat ik achter het spreekuur aangeplakt ben.
Is dat zo'n Odin-ding?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wij hebben bijvoorbeeld een Groentetas voor 8 euro. Eten wij toch ruim een week van met z'n tweeen. Soms moeten we zelfs nog weg gooien. Meestal kopen we daar voor 8 euro nog wat fruit of andere seizoensgroente bij en wat aardappelen. En daarnaast toch ook iets van 25 euro aan drinken en benodigdheden. Jullie hebben natuurlijk een gezin, dus dat eet iets meer
maar het is inderdaad prima te doen om voor zo min mogelijk geld.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is dan een goed compromis vind ik altijd!
quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:45 schreef Stereotomy het volgende:
Abstract submitted en aangemeld voor een young researcher award![]()
Heb ik ook naar gekekenquote:
Die zitten er inquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb ik ook naar gekekenMaar ik ben dan altijd bang voor dingen die ik niet lust
Bloemkool en zo
Hmmm.....dit is natuurlijk weer geen promotie hequote:
Het was wel even zoeken naar het goede pakket. Ik heb hem nu zonder fruit en koop eventueel fruit bij. Verder zit er vooral seizoensspul in. Afgelopen 2 weken sperciebonen bijv. En die zijn lekkerder dan die van de supermarktquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm.....dit is natuurlijk weer geen promotie heAan de andere kant: beetje creatief koken leer je er wel van
Ik ga het denk ik eens proberen
Ik zal er eens naar kijkenquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het was wel even zoeken naar het goede pakket. Ik heb hem nu zonder fruit en koop eventueel fruit bij. Verder zit er vooral seizoensspul in. Afgelopen 2 weken sperciebonen bijv. En die zijn lekkerder dan die van de supermarkt.
Wij doen met z'n tweeen met de kleinste groentetas iets minder dan een week. Dus we kopen meestal wel wat bij.
Vissoorten die ik eetbaar vind:quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:46 schreef Bluezz het volgende:
Maar eet dan ook geen pangasius of die andere vissen!!!
kabeljauwfiletje even afspoelen onder water, droogdeppen, door de bloem halen en in hete olie bakken. Wedden dat je het dan wel lust
Ik ben nl ook geen 'echte' viseter maar sommige vissen/bereidingswijzen zijn echt zo lekker!
Kibbeling is geen vissoort.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vissoorten die ik eetbaar vind:
Wilde zalm, tonijnsteak, slibtong, kibbeling en zwaardvis. Slibtong eet ik vrijwillig, de rest zal ik nooit bestellen in een restaurant ofzo. Eetbaar, alleen slibtong is lekker.
* PdeHoog maakt een aantekening: mocht Lein ooit eens komen eten.... slibtong op het menuquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wilde zalm, tonijnsteak, slibtong, kibbeling en zwaardvis. Slibtong eet ik vrijwillig, de rest zal ik nooit bestellen in een restaurant ofzo. Eetbaar, alleen slibtong is lekker.
Sardienes van de BBQ?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd, maar het trekt me niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Sardienes van de BBQ?
Filet van Rode Mul?
Ik ben net zo blij met een stuk dooie koe, kip, varken, lam of wat dan ookquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:16 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog maakt een aantekening: mocht Lein ooit eens komen eten.... slibtong op het menu
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben net zo blij met een stuk dooie koe, kip, varken, lam of wat dan ook
Ik doe niet mee aan die onzin. Zowel qua pensioen niet, als qua hypotheek niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Als je een uitgebreid aandelenpakket hebt
Zie inderdaad veel advertenties in de trant: 'Jaaa, nu instappenquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eh nou ik stap wel gewoon in zometeen
Jij hebt een scanobsessiequote:
Het zijn goddelijk lekkere visjes, veel beter van smaak dan die smerig wee smakende kweekzalm.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd, maar het trekt me niet.
Ik blief maar weinig soorten vis. Kweekzalm is daar niet een van. Wilde zalm gaat nog netquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Het zijn goddelijk lekkere visjes, veel beter van smaak dan die smerig wee smakende kweekzalm.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:45 schreef Stereotomy het volgende:
Abstract submitted en aangemeld voor een young researcher award![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:40 schreef Memento-Mori het volgende:
nieuwe tasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(leuke tassen plots weer in de winkels hè!Tassen vond ik een hele tijd erg kamperig..)
Mooi dat het snel kanquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:23 schreef krakkemieke het volgende:
Morgen een ct scan en donderdag de uitslag. De assistente zei eerst volgende week en toen moest ik huilen, nog langer wachten. Toen keek ze in mijn dossier en snapte dat spoed toch wel nodig was. Ik moet alleen lang wachten omdat ik achter het spreekuur aangeplakt ben.Dat zijn meer soorten dan ik had verwacht van jou!quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Wilde zalm, tonijnsteak, slibtong, kibbeling en zwaardvis. Slibtong eet ik vrijwillig, de rest zal ik nooit bestellen in een restaurant ofzo. Eetbaar, alleen slibtong is lekker.Pffff, klinkt vermoeiend, Saar, sterkte er maar meequote:Op maandag 8 augustus 2011 17:24 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben kapot
Net van 8.00 tot 17.00 gewerkt zonder pauze en ik mag zometeen om 18.00 uur weer beginnen bij mijn andere baantje, gaat leuk worden
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Mét Ross, vindt 'ie leukquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:39 schreef Den_Haag het volgende:
Isa
Gaan wij een keer uit eten als ik weer in de buurt ben?
Niet slecht.quote:
Thanks, voel me nu even heel zielig hahahaquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:34 schreef Isabeau het volgende:
Pffff, klinkt vermoeiend, Saar, sterkte er maar mee
Tot 6 uur mag dat.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks, voel me nu even heel zielig hahaha
Ga je nu kassamiepen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks, voel me nu even heel zielig hahaha
Ooitquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:39 schreef Den_Haag het volgende:
Isa
Gaan wij een keer uit eten als ik weer in de buurt ben?
Gelukkig komt het allemaal goed volgens de Economische Snor ofwel Corné van Zeijlquote:
Maar wat merken wij normale consumenten er nou van?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Gelukkig komt het allemaal goed volgens de Economische Snor ofwel Corné van Zeijl.
BIjvoorbeeld: Pensioenfondsen die weer onder de dekkingsgraad gaan zitten, dus wellicht hogere premies of geen indexatie. En paniek in de tent dus iedereen trapt op de rem en daardoor kans op een recessie.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar wat merken wij normale consumenten er nou van?
En toen vroeg de hele SC om een foto van de golfbal op wielen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:26 schreef freecell het volgende:
Zo, hehe, auto voor de deur, dat duurde lang
Wachten duurt altijd lang.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:26 schreef freecell het volgende:
Zo, hehe, auto voor de deur, dat duurde lang
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
En toen vroeg de hele SC om een foto van de golfbal op wielen.
Handige uitvinding, pensioenfondsen die beleggenquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:00 schreef borisz het volgende:
[..]
BIjvoorbeeld: Pensioenfondsen die weer onder de dekkingsgraad gaan zitten, dus wellicht hogere premies of geen indexatie. En paniek in de tent dus iedereen trapt op de rem en daardoor kans op een recessie.
Ach wij sparen tenminste voor onze pensioenenquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Handige uitvinding, pensioenfondsen die beleggen
Economisch gezien snap ik het wel. Maar ik vind het lillijk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
Raar dat nutteloze staven van dat metaal zoveel waard is.
is het niet tijd voor een nieuw bed?quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen btwik sliep vannacht door, geen een keer wakker geworden. Dus ik vraag me af wat er mis is met me.... zit ik nu op kantoor met griepverschijnselen in mn maag en nek
![]()
Dat komt denk omdat ik gisteren de hele dag buiten in de harde wind stond om naar tennis te kijken..
Dat is waar. Maar FFT een beetje kennende, geloof ik niet dat ze dan ook last van haar maag krijgt. Denk ik.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:42 schreef z80 het volgende:
[..]
is het niet tijd voor een nieuw bed?
een slecht of versleten matras kan er ook voor zorgen dat je slecht slaapt, en je 's ochtends brak voelt.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
En toen vroeg de hele SC om een foto van de golfbal op wielen.
een nette bak.quote:
Niks mis met een paar gitarenquote:
Groooooot!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:27 schreef Isabeau het volgende:
ooooh, leuke auto! Ruim ook zo te zien
megaquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:27 schreef Isabeau het volgende:
ooooh, leuke auto! Ruim ook zo te zien
Ik zou daar spontaan van gaan jankenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:28 schreef Sarabi het volgende:
Wat ben ik soms een verschrikkelijk persoon
Kom ik thuis, begin ik te bitchen tegen mijn vriend omdat ik moe ben
Komt hij opeens met een bos bloemen aanlopen, zomaar omdat ik zo hard gewerkt heb vandaag
Hij is te lief voor me
Ik kon het ook maar net inhoudenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou daar spontaan van gaan janken
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou daar spontaan van gaan janken
Het is ook wel een schat hèquote:
Wat? Vertel! Gekkie!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is het zeker en daardoor lijk ik nog een grotere bitch
Nee, zo werkt dat niet. Om die reden van niet vertellen, ben ik gescheiden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik had vandaag al gejankt, één keer is wel genoeggewoon lekker vrolijk zijn
Als je dat ervoor over hebt, is dat imho liefde!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:35 schreef kaasplankje het volgende:
Betere auto FC!
Ik vind 't een uitdaging iets met vis te maken dat Lein lust. Ik moet wel eerst 4 uur geweeklaag doorstaan, maar ik houd stand. Ik hoop echt dat 't lukt!
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:35 schreef kaasplankje het volgende:
Betere auto FC!
Ik vind 't een uitdaging iets met vis te maken dat Lein lust. Ik moet wel eerst 4 uur geweeklaag doorstaan, maar ik houd stand. Ik hoop echt dat 't lukt!
Tis hemelse liefde.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Mega![]()
Ik kijk ook af en toe even naar buiten en dan denk ik: hoezo was dat maar 800 euro?
Ik ben gewoon niet zo'n aardig persoon en hij welquote:
't is een iPadquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Mega![]()
Ik kijk ook af en toe even naar buiten en dan denk ik: hoezo was dat maar 800 euro?
Jij bent niet zo'n aardig persoon? Dat zie ik anders nergens.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo'n aardig persoon en hij wel
en inhouden doe ik ook niet lang hoor, ik moet het altijd wel kwijt op een gegeven moment
Was het lekker Lein?quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:48 schreef kaasplankje het volgende:
We eten dus tilapia filet, door de bloem gehaald, gebakken in de boter met peper zout en limoensap.
Boontjes met paprika, knof, ui en rode peper. Gebakken en gesmoord in witte wijn, oestersaus en sojasaus en verse dille. Met basmati rijst erbij.
Ooit kan best binnenkort zijn. Of mag je niet?quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Gelukkig komt het allemaal goed volgens de Economische Snor ofwel Corné van Zeijl.
Ik eet niet, getver! Sorry.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
Lein zit met een enorm pruilgezicht aan tafel, armen over elkaar
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
Lein zit met een enorm pruilgezicht aan tafel, armen over elkaar
oh bahquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:48 schreef kaasplankje het volgende:
We eten dus tilapia filet, door de bloem gehaald, gebakken in de boter met peper zout en limoensap.
Boontjes met paprika, knof, ui en rode peper. Gebakken en gesmoord in witte wijn, oestersaus en sojasaus en verse dille. Met basmati rijst erbij.
Ik wil graag afvallen en ik ben niet dom of zo.....quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
Het kutte is, je wil die mensen wel helpen, maar ze zullen niet luisteren. En over een jaartje jojo'en ze weer naar hun oude gewicht.
Lekker zou ik het niet noemen. Maar vies was het ook niet. Desalniettemin ben ik blij dat het op isquote:
Liefquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Lekker zou ik het niet noemen. Maar vies was het ook niet. Desalniettemin ben ik blij dat het op is
Nou.lama.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, veel slimme mensen hebben overgewicht, dus intelligentie is blijkbaar geen cruciale factor voor vetopslag.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Er is geen toetje in huisMaar kaas gaat ijs halen omdat ik m'n bord heb leeggegeten.
En hoezo trouwens? Hij haalt ook ijs voor zichzelf, als ik geen ijs hoefde was ie misschien alsnog gegaanquote:
Jaja, rationaliseer het maar weerquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En hoezo trouwens? Hij haalt ook ijs voor zichzelf, als ik geen ijs hoefde was ie misschien alsnog gegaan
plens plens plensquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
Godsakke, wat wordt het reeds gauw donker buiten weer. Nog ff een rondje lopen, nu het nog kan.
Wordt idd al weer heel erg donkerquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
Godsakke, wat wordt het reeds gauw donker buiten weer. Nog ff een rondje lopen, nu het nog kan.
Er was vandaag iemand op de poli die had zogenaamd een handtekening van onze cardioloog nodig om in te stappen (daar is ie weer steer) in het Cambridge dieet. Ze had 4 boekjes bij zich en een ellenlang verhaal waarom het zo belangrijk voor haar was.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:06 schreef Stereotomy het volgende:
Dat dieettopic![]()
'... als ik straks weer normaal en gezond ga eten' (zegt dat Cambridge vrouwtje)
Als je niet met normaal voedsel kunt afvallen, kun je ook niet met normaal voedsel je streefgewicht behouden. Het is namelijk exact hetzelfde.
/ramptoerist
Lekker smoske etenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:42 schreef Den_Haag het volgende:
Zeker. Volgende week weer naar uwe schone land
*grin Cambridge dieet, echt hoor wie dat doet, zulke dingen, is niet wijs.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er was vandaag iemand op de poli die had zogenaamd een handtekening van onze cardioloog nodig had om in te stappen (daar is ie weer steer) in het Cambridge dieet. Ze had 4 boekjes bij zich en een ellenlang verhaal waarom het zo belangrijk voor haar was.
Zegt de dok : Mevr. ik heb liever dat u een dieëtiste raadpleegt
Ze was verontwaardigd, maar hij kon het gewoon niet tactisch verpakken (en wilde het ook niet denk ik)
Nou ben ik niet helemaal anti, ik ben ook zo'n 15 k kwijt geraakt met dr Frankquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:47 schreef DarkElf het volgende:
*grin Cambridge dieet, echt hoor wie dat doet, zulke dingen, is niet wijs.
Weet ik en dat is mooi maar ik persoonlijk ben er gewoon geen fan van en natuurlijk zijn er mensen die wel op gewicht blijven erna , zoals jij zelf weet dus, maar ik denk dat t in de meeste gevallen jojoën in de hand werkt aangezien je je eetpatroon en impulsen niet echt aanpast.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou ben ik niet helemaal anti, ik ben ook zo'n 15 k kwijt geraakt met dr Frank
En met het geschommel blijf ik nu al een jaar lang ong. op hetzelfde gewicht, dus het kan wel.
Soms lonkt het om het nog eens 10 weken te doen, maar ik doe het toch maar niet meerquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:50 schreef DarkElf het volgende:
Weet ik en dat is mooi maar ik persoonlijk ben er gewoon geen fan van en natuurlijk zijn er mensen die wel op gewicht blijven erna , zoals jij zelf weet dus, maar ik denk dat t in de meeste gevallen jojoën in de hand werkt aangezien je je eetpatroon en impulsen niet echt aanpast.
Krak gaat lquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Er is geen toetje in huisMaar kaas gaat ijs halen omdat ik m'n bord heb leeggegeten.
sapen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:33 schreef DarkElf het volgende:
Even langs wuift
Morgen ga ik een broodje kroket eten. Dat moet als je er tijdens de lunch bent.
De boot ging stukquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:39 schreef DarkElf het volgende:
Hoi Annex! Alles ok? Mr X lekker aan t varen?
Hier is alles okMet schone zus helaas niet zo.
Oh ik snap wel dat mensen dat willen , ff snel afvallen is aanlokkelijk natuurlijk , maar idd tis beter van nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Soms lonkt het om het nog eens 10 weken te doen, maar ik doe het toch maar niet meer
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hi queso!! Hoe is t met jou? En met t huis? En lein?
Met ons gaat 't goed!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:58 schreef DarkElf het volgende:
Hi queso!! Hoe is t met jou? En met t huis? En lein?
Curry of Kerrie?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:57 schreef AnneX het volgende:
Kom je ons niveau weer eens opkrikken met leuke recepten en menu's ?
Ik zit alsmaar in de kerrie hoek , merk ik en jij bent meer van het italiaanse.
wow klinkt goed allemaal zeg! En wat tof voor lein! Wrs klinkt als bijna rond?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:02 schreef kaasplankje het volgende:
Met ons gaat 't goed!
-op vakantie volgende week naar Italië
-sleutel nieuwe huis
-allemaal stikmooie spullen aan het uitzoeken daarvoor
-Lein waarschijnlijk nieuwe baan waar ze graag wilde gaan werken
-best nog druk op de zaak
En jij? En sterkte voor je schoonzus.
Ja, ze heeft nog een arbeidsvoorwaardengesprek binnenkort. Dan moet 't wel rond zijn geloof ik. Lijkt me oké, eindelijk weg uitr dat verpleeghuis en straks lekker dichtbij werken voor haar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:03 schreef DarkElf het volgende:
wow klinkt goed allemaal zeg! En wat tof voor lein! Wrs klinkt als bijna rond?
O ja, dat klinkt veel beter!quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, ze heeft nog een arbeidsvoorwaardengesprek binnenkort. Dan moet 't wel rond zijn geloof ik. Lijkt me oké, eindelijk weg uitr dat verpleeghuis en straks lekker dichtbij werken voor haar.
Wat is het verschil voor jou ?quote:
Maar dr Frank is normaal eten, geen poeders en shakesquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou ben ik niet helemaal anti, ik ben ook zo'n 15 k kwijt geraakt met dr Frank
En incl. geschommel blijf ik nu al een jaar lang ong. op hetzelfde gewicht, dus het kan wel.
Oh wat fijn zeg na alle stress.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:07 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, ze heeft nog een arbeidsvoorwaardengesprek binnenkort. Dan moet 't wel rond zijn geloof ik. Lijkt me oké, eindelijk weg uitr dat verpleeghuis en straks lekker dichtbij werken voor haar.
Venkel mislukt, doorgeschoten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:14 schreef AnneX het volgende:
En DE hoe is het met de kruiden en plantjes op het terras buiten?
Dude klaagt ook al dat alles wegrot.
En bij mij voor de deur is het niet veel beter.
Koriander ? weg Basilicum ? weg Munt ? weg. Bladpeterselie ? weg.
Vanmiddag maar weer bij appie gehaald.
Alleen de thijm in drie soorten en rozemarijn doen het naar behoren.
Niet zo best. Ik kreeg een ct scan omdat ik last had van mijn dikke darm..quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. En leuk dat t is!
Hoe is t met jou krak?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Niet zo best. Ik kreeg een ct scan omdat ik last had van mijn dikke darm..
De darm was ok. Maar er zat een bult op mijn linker nier.
Nu ben ik daar druk mee.
Veel sterkte met wachten. Ik hoop dat t iets onschuldigs is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:30 schreef krakkemieke het volgende:
Donderdag krijg ik een uitslag en dan vertel ik dat hier.
Ik hoorde afgelopen woensdag dat er een bult zat. Toen moest ik 4 dagen wachten tot vandaag. Ik wist dat ik eigenlijk geen nieuws zou horen vandaag. Maar dat wachten was afschuwelijk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Veel sterkte met wachten. Ik hoop dat t iets onschuldigs is.
Slaap lekker! Tot de volgende keer, wanneer dan ookquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:38 schreef AnneX het volgende:
Dan ga ik ook eens te bedde.
Leuk je even gezien te hebben en tot gauw weer eens DE.
( de gegrilde aubergine heb ik onlangs ook "gedaan",. vanavond was het courgette alike)
12.40. aan het spreekuur geplakt,dus ik moet heel lang wachten. Boek en boterhammen meenemen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:38 schreef DarkElf het volgende:
Wachten is afschuwelijk, I know![]()
Nog ff doorzetten tot donderdag. Heb je die afspraak 's ochtends?
Dank je! Enne:Geen paniek mensen,gewoon doorlopen!quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:46 schreef DarkElf het volgende:
Gelukkig heb je steun. Sterkte krakje!
QFTquote:
Goed gedaan joh!quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
Net lekker 2 uur gewandeldjammer alleen dat ik de laatste 20 minuten een regenbui over me heen kreeg
Wat zonde hequote:Op maandag 8 augustus 2011 22:14 schreef AnneX het volgende:
En DE hoe is het met de kruiden en plantjes op het terras buiten?
Dude klaagt ook al dat alles wegrot.
En bij mij voor de deur is het niet veel beter.
Koriander ? weg Basilicum ? weg Munt ? weg. Bladpeterselie ? weg.
Vanmiddag maar weer bij appie gehaald.
Alleen de thijm in drie soorten en rozemarijn doen het naar behoren.
Curry is meer dit:quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:11 schreef AnneX het volgende:
Wat is het verschil voor jou ?
De laatste weken gebruik ik veel kerriepoeder / massala en dan krijg je curry kip gerechten
als roti kip , no butterchicken etc.
Toch ? zoiets...
Hugh's Fish Fight is te vinden op de bekende plekken mocht je hem willen kijken. Ik heb hem net gebackuppedquote:
jaja, ik ga al slapenquote:Een vrouw zegt tegen haar man dat ze snel wil afvallen.
De man zegt: "Dan moet je je inschrijven voor de Missverkiezingen".
Zegt de vrouw: "Waar slaat dat nou weer op"?
"Nou", zegt de man; "dan val je als eerste af".
Ik kan nog steeds niet met newsgroepen overweg. Snap nog steeds niet hoe dat werkt, dus ben afhankelijk van torrents en die heb ik nog niet gespot.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
Hugh's Fish Fight is te vinden op de bekende plekken mocht je hem willen kijken. Ik heb hem net gebackupped
Zal niet lang duren denk ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet met newsgroepen overweg. Snap nog steeds niet hoe dat werkt, dus ben afhankelijk van torrents en die heb ik nog niet gespot.
Heb geloof ik iets gevonden. Staat te stampen.quote:
idem!quote:
Nogal jaquote:
10 km gewandeld gisteravondquote:
Er zijn grenzenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
10 km gewandeld gisteravondSporten is gezond zeggen ze toch?
![]()
Ja. Wist je toch alquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Er zijn grenzen
Het peutertopic (2-4 jaar) deel 75
Ben ik nou gek?
Edit: blijkbaar
ik zie niets geks.... welke pagina?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Er zijn grenzen
Ben ik nou gek?
Misschien handiger om het eerst weer op te bouwen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
10 km gewandeld gisteravondSporten is gezond zeggen ze toch?
![]()
Dat opbouwen was ik al mee bezigquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Misschien handiger om het eerst weer op te bouwen?Sporten is gezond, maar direct je lichaam belasten lijkt mij ook niet echt fijn.
Wandelen moet ik bijv. ook goed opbouwen, anders heb ik behoorlijk pijnlijke gewrichten.
Ik snap niet precies waar je op doelde, maar ik gok dat het over die moeder die haar dochter met een koud washandje boos het bed in stuurt. Mja. Onmacht. Maar absoluut niet de manier waarop ik denk dat ik het zou willen doen als ik kinderen had.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:40 schreef freecell het volgende:
Ben ik nou gek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |