Zeker, heb net ook wat uit de gezonde apotheek laten komen, zit nu met drie haringen, euh twee, nomnom eentjequote:Op maandag 8 augustus 2011 12:19 schreef golfer het volgende:
Welkom thuis, Piet.
Rustig aan weer opbouwen en aansterken?
a haring a day keeps the docter away.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Zeker, heb net ook wat uit de gezonde apotheek laten komen, zit nu met drie haringen, euh twee, nomnom eentje
Precies, en ze waren heerlijk. Goddank heb ik gewoon honger, als je geen zin hebt in eten wordt je helemaal zo slap.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:47 schreef golfer het volgende:
[..]
a haring a day keeps the docter away.![]()
dan eet jij wat anders?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Bah we eten vis vanavondEn niet eens een van de vis-soorten waarvan ik weet dat ik ze niet smerig vind, maar tilapia
![]()
Dan kies je toch voor iets anders en lekkerder voor jezelf?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Bah we eten vis vanavondEn niet eens een van de vis-soorten waarvan ik weet dat ik ze niet smerig vind, maar tilapia
![]()
Nee, ik eet 1 hapje van die vis en als ik het vies vind, spuug ik het uit en gooi ik de rest bij Kaas op zijn bord of in de vuilnisbak ofzo.quote:
We eten bijna nooit vis, en nu weet ik weer waaromquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:52 schreef AnneX het volgende:
Dan kies je toch voor iets anders en lekkerder voor jezelf?
Heb je je boek al uit? en sorry voor de handvatten.
Hum, die show gaat floppenquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, jullie hebben allemaal popcornplaatsen op de tribune voor de Lein-is-a-Freakshow
Goed getraindquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:09 schreef freecell het volgende:
Haaa! Ik geef Florian net twee koekjes (is hij totaaaal fan van)
Geef ook maar één aan Leander.
En ja! Hij deed het
En Leander zei dank je wel
Mooi dat ze er enige spoed achter zetten, Krakke.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:23 schreef krakkemieke het volgende:
Weer terug. De dokter is kortaf, maar wel aardig .
Morgen een ct scan en donderdag de uitslag. De assistente zei eerst volgende week en toen moest ik huilen, nog langer wachten. Toen keek ze in mijn dossier en snapte dat spoed toch wel nodig was. Ik moet alleen lang wachten omdat ik achter het spreekuur aangeplakt ben.
Nou, zo snel gaat het ook weer niet he.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:24 schreef freecell het volgende:
Je mag dus dan vandaag nog?
Fijn dat ze het inzagen! Soms snappen ze ook niet helemaal dat het echt wel een emotionele toestand is hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |