Ik ga wel fietsen. Met een regenpak en een handdoek.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:00 schreef Isabeau het volgende:
Is het koud buiten dan? Het regent wel hier. Ik denk dat Vork & ik maar niet gaan fietsen vandaag
Ik vind het vooral benauwd. Gisteren dan. Of het vandaag koud is merk ik zo welquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:00 schreef Isabeau het volgende:
Is het koud buiten dan? Het regent wel hier. Ik denk dat Vork & ik maar niet gaan fietsen vandaag
Ik zou een fiets meenemenquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:01 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga wel fietsen. Met een regenpak en een handdoek.
13,5 graad hier.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:00 schreef Isabeau het volgende:
dapperquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ga wel fietsen. Met een regenpak en een handdoek.
ik ken alleen de Eurodance versie ervan maar had die maar niet gepostquote:
Staat genoteerdquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:13 schreef Anthraxx het volgende:
Goed, ik moet naar het (nieuwe) Maasstad ziekenhuis over 5 minuten. Blijf voorlopig maar even uit mijn buurt.
Zal ik doenquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:13 schreef Anthraxx het volgende:
Goed, ik moet naar het (nieuwe) Maasstad ziekenhuis over 5 minuten. Blijf voorlopig maar even uit mijn buurt.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zal ik doenIk moet in mijn ziekenhuis al aan mensen vragen of ze in het buitenland zijn geweest of in het Maasstad ziekenhuis
![]()
Officieel komt het nr uit 1979. Dit is de live8 versie uit 2005quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ken alleen de Eurodance versie ervan maar had die maar niet gepost
eerder kende ik dit liedje niet.
Parapluiequote:Op maandag 8 augustus 2011 09:19 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom gaat het altijd net regenen als ik die 10 meter naar de auto moet lopen?
Dat werkt niet.quote:
Jawel, averechts toch?quote:
liedje ernaquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:08 schreef freecell het volgende:
Dat is toch Hava Naquila?
Wat heeft Say Hello daarmee te maken?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Mocht naar huis. Joepie
Ben kapot van het even aankleden en naar beneden lopen, in de auto stappen en thuis op de bank gaan zitten.
ik wist nog van niets.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:00 schreef Isabeau het volgende:
Nou, bij deze danquote:
Dat doe je goedquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:45 schreef freecell het volgende:
Check!
Weekboodschappen binnen voor 55,- incl. Luiers.
Af en toe word ik blij van mij
Toch nog een week in het ziekenhuis gelegen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:20 schreef AnneX het volgende:
Da's snel Piet dat je alweer op de bank thuis zit.
Nu aansterken![]()
.
Uhm, Lidl, wat ze daar niet hebben (of niet echt lekker hebben, zoals brood en naturel ribbelchipsquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat doe je goedVertel ons je geheimen
Ik red het nl. net met EUR 50 in de week voor mezelf
Wij hebben bijvoorbeeld een Groentetas voor 8 euro. Eten wij toch ruim een week van met z'n tweeen. Soms moeten we zelfs nog weg gooienquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Uhm, Lidl, wat ze daar niet hebben (of niet echt lekker hebben, zoals brood en naturel ribbelchips) bij de AH.
Alleen kopen wat je nodig hebt en geen onzindingenZoiets.
Ik had ook nog wasmiddel![]()
Ow én geen duur vlees kopen, maar rundergehakt uit de bonus, kipfilet en verder vegetarisch eten
Zeker, heb net ook wat uit de gezonde apotheek laten komen, zit nu met drie haringen, euh twee, nomnom eentjequote:Op maandag 8 augustus 2011 12:19 schreef golfer het volgende:
Welkom thuis, Piet.
Rustig aan weer opbouwen en aansterken?
a haring a day keeps the docter away.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Zeker, heb net ook wat uit de gezonde apotheek laten komen, zit nu met drie haringen, euh twee, nomnom eentje
Precies, en ze waren heerlijk. Goddank heb ik gewoon honger, als je geen zin hebt in eten wordt je helemaal zo slap.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:47 schreef golfer het volgende:
[..]
a haring a day keeps the docter away.![]()
dan eet jij wat anders?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Bah we eten vis vanavondEn niet eens een van de vis-soorten waarvan ik weet dat ik ze niet smerig vind, maar tilapia
![]()
Dan kies je toch voor iets anders en lekkerder voor jezelf?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Bah we eten vis vanavondEn niet eens een van de vis-soorten waarvan ik weet dat ik ze niet smerig vind, maar tilapia
![]()
Nee, ik eet 1 hapje van die vis en als ik het vies vind, spuug ik het uit en gooi ik de rest bij Kaas op zijn bord of in de vuilnisbak ofzo.quote:
We eten bijna nooit vis, en nu weet ik weer waaromquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:52 schreef AnneX het volgende:
Dan kies je toch voor iets anders en lekkerder voor jezelf?
Heb je je boek al uit? en sorry voor de handvatten.
Hum, die show gaat floppenquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, jullie hebben allemaal popcornplaatsen op de tribune voor de Lein-is-a-Freakshow
Goed getraindquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:09 schreef freecell het volgende:
Haaa! Ik geef Florian net twee koekjes (is hij totaaaal fan van)
Geef ook maar één aan Leander.
En ja! Hij deed het
En Leander zei dank je wel
Mooi dat ze er enige spoed achter zetten, Krakke.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:23 schreef krakkemieke het volgende:
Weer terug. De dokter is kortaf, maar wel aardig .
Morgen een ct scan en donderdag de uitslag. De assistente zei eerst volgende week en toen moest ik huilen, nog langer wachten. Toen keek ze in mijn dossier en snapte dat spoed toch wel nodig was. Ik moet alleen lang wachten omdat ik achter het spreekuur aangeplakt ben.
Nou, zo snel gaat het ook weer niet he.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:24 schreef freecell het volgende:
Je mag dus dan vandaag nog?
Fijn dat ze het inzagen! Soms snappen ze ook niet helemaal dat het echt wel een emotionele toestand is hè?
Ze snappen op zich wel dat het emotioneel is, maar ze wist niet dat het kwaadaardig kon zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:24 schreef freecell het volgende:
Je mag dus dan vandaag nog?
Fijn dat ze het inzagen! Soms snappen ze ook niet helemaal dat het echt wel een emotionele toestand is hè?
Ow morgen, sorry, niet goed gelezen!quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nou, zo snel gaat het ook weer niet he.
Ah, ja, dan wordt het voor haar idd al minder spoed.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ze snappen op zich wel dat het emotioneel is, maar ze wist niet dat het kwaadaardig kon zijn.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, jullie hebben allemaal popcornplaatsen op de tribune voor de Lein-is-a-Freakshow
quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar eet dan ook geen pangasius of die andere vissen!!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:55 schreef Leintjeuh het volgende:
We eten bijna nooit vis, en nu weet ik weer waaromDe wetenschap dat we vis gaan eten is ernstig genoeg om m'n hele dag te verknallen
Maar ik probeer het toch elke keer weer. 'Het is zo goed voor je, vis eten'. Ja, er zijn ook zat mensen die dat zeggen over het drinken van je eigen ochtendurine, en dáár doe ik ook niet aan mee
Ik eet wel gewoon niet als ik het niet lekker vind.
Dat is dan een goed compromis vind ik altijd!quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:23 schreef krakkemieke het volgende:
Weer terug. De dokter is kortaf, maar wel aardig .
Morgen een ct scan en donderdag de uitslag. De assistente zei eerst volgende week en toen moest ik huilen, nog langer wachten. Toen keek ze in mijn dossier en snapte dat spoed toch wel nodig was. Ik moet alleen lang wachten omdat ik achter het spreekuur aangeplakt ben.
Is dat zo'n Odin-ding?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wij hebben bijvoorbeeld een Groentetas voor 8 euro. Eten wij toch ruim een week van met z'n tweeen. Soms moeten we zelfs nog weg gooien. Meestal kopen we daar voor 8 euro nog wat fruit of andere seizoensgroente bij en wat aardappelen. En daarnaast toch ook iets van 25 euro aan drinken en benodigdheden. Jullie hebben natuurlijk een gezin, dus dat eet iets meer
maar het is inderdaad prima te doen om voor zo min mogelijk geld.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is dan een goed compromis vind ik altijd!
quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:45 schreef Stereotomy het volgende:
Abstract submitted en aangemeld voor een young researcher award![]()
Heb ik ook naar gekekenquote:
Die zitten er inquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb ik ook naar gekekenMaar ik ben dan altijd bang voor dingen die ik niet lust
Bloemkool en zo
Hmmm.....dit is natuurlijk weer geen promotie hequote:
Het was wel even zoeken naar het goede pakket. Ik heb hem nu zonder fruit en koop eventueel fruit bij. Verder zit er vooral seizoensspul in. Afgelopen 2 weken sperciebonen bijv. En die zijn lekkerder dan die van de supermarktquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm.....dit is natuurlijk weer geen promotie heAan de andere kant: beetje creatief koken leer je er wel van
Ik ga het denk ik eens proberen
Ik zal er eens naar kijkenquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het was wel even zoeken naar het goede pakket. Ik heb hem nu zonder fruit en koop eventueel fruit bij. Verder zit er vooral seizoensspul in. Afgelopen 2 weken sperciebonen bijv. En die zijn lekkerder dan die van de supermarkt.
Wij doen met z'n tweeen met de kleinste groentetas iets minder dan een week. Dus we kopen meestal wel wat bij.
Vissoorten die ik eetbaar vind:quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:46 schreef Bluezz het volgende:
Maar eet dan ook geen pangasius of die andere vissen!!!
kabeljauwfiletje even afspoelen onder water, droogdeppen, door de bloem halen en in hete olie bakken. Wedden dat je het dan wel lust
Ik ben nl ook geen 'echte' viseter maar sommige vissen/bereidingswijzen zijn echt zo lekker!
Kibbeling is geen vissoort.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vissoorten die ik eetbaar vind:
Wilde zalm, tonijnsteak, slibtong, kibbeling en zwaardvis. Slibtong eet ik vrijwillig, de rest zal ik nooit bestellen in een restaurant ofzo. Eetbaar, alleen slibtong is lekker.
* PdeHoog maakt een aantekening: mocht Lein ooit eens komen eten.... slibtong op het menuquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wilde zalm, tonijnsteak, slibtong, kibbeling en zwaardvis. Slibtong eet ik vrijwillig, de rest zal ik nooit bestellen in een restaurant ofzo. Eetbaar, alleen slibtong is lekker.
Sardienes van de BBQ?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd, maar het trekt me niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Sardienes van de BBQ?
Filet van Rode Mul?
Ik ben net zo blij met een stuk dooie koe, kip, varken, lam of wat dan ookquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:16 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog maakt een aantekening: mocht Lein ooit eens komen eten.... slibtong op het menu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |