Ik ga wel fietsen. Met een regenpak en een handdoek.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:00 schreef Isabeau het volgende:
Is het koud buiten dan? Het regent wel hier. Ik denk dat Vork & ik maar niet gaan fietsen vandaag
Ik vind het vooral benauwd. Gisteren dan. Of het vandaag koud is merk ik zo welquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:00 schreef Isabeau het volgende:
Is het koud buiten dan? Het regent wel hier. Ik denk dat Vork & ik maar niet gaan fietsen vandaag
Ik zou een fiets meenemenquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:01 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga wel fietsen. Met een regenpak en een handdoek.
13,5 graad hier.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:00 schreef Isabeau het volgende:
dapperquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ga wel fietsen. Met een regenpak en een handdoek.
ik ken alleen de Eurodance versie ervan maar had die maar niet gepostquote:
Staat genoteerdquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:13 schreef Anthraxx het volgende:
Goed, ik moet naar het (nieuwe) Maasstad ziekenhuis over 5 minuten. Blijf voorlopig maar even uit mijn buurt.
Zal ik doenquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:13 schreef Anthraxx het volgende:
Goed, ik moet naar het (nieuwe) Maasstad ziekenhuis over 5 minuten. Blijf voorlopig maar even uit mijn buurt.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zal ik doenIk moet in mijn ziekenhuis al aan mensen vragen of ze in het buitenland zijn geweest of in het Maasstad ziekenhuis
![]()
Officieel komt het nr uit 1979. Dit is de live8 versie uit 2005quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ken alleen de Eurodance versie ervan maar had die maar niet gepost
eerder kende ik dit liedje niet.
Parapluiequote:Op maandag 8 augustus 2011 09:19 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom gaat het altijd net regenen als ik die 10 meter naar de auto moet lopen?
Dat werkt niet.quote:
Jawel, averechts toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |