Ik ga wel fietsen. Met een regenpak en een handdoek.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:00 schreef Isabeau het volgende:
Is het koud buiten dan? Het regent wel hier. Ik denk dat Vork & ik maar niet gaan fietsen vandaag
Ik vind het vooral benauwd. Gisteren dan. Of het vandaag koud is merk ik zo welquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:00 schreef Isabeau het volgende:
Is het koud buiten dan? Het regent wel hier. Ik denk dat Vork & ik maar niet gaan fietsen vandaag
Ik zou een fiets meenemenquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:01 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga wel fietsen. Met een regenpak en een handdoek.
13,5 graad hier.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:00 schreef Isabeau het volgende:
dapperquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ga wel fietsen. Met een regenpak en een handdoek.
ik ken alleen de Eurodance versie ervan maar had die maar niet gepostquote:
Staat genoteerdquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:13 schreef Anthraxx het volgende:
Goed, ik moet naar het (nieuwe) Maasstad ziekenhuis over 5 minuten. Blijf voorlopig maar even uit mijn buurt.
Zal ik doenquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:13 schreef Anthraxx het volgende:
Goed, ik moet naar het (nieuwe) Maasstad ziekenhuis over 5 minuten. Blijf voorlopig maar even uit mijn buurt.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zal ik doenIk moet in mijn ziekenhuis al aan mensen vragen of ze in het buitenland zijn geweest of in het Maasstad ziekenhuis
![]()
Officieel komt het nr uit 1979. Dit is de live8 versie uit 2005quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ken alleen de Eurodance versie ervan maar had die maar niet gepost
eerder kende ik dit liedje niet.
Parapluiequote:Op maandag 8 augustus 2011 09:19 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom gaat het altijd net regenen als ik die 10 meter naar de auto moet lopen?
Dat werkt niet.quote:
Jawel, averechts toch?quote:
liedje ernaquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:08 schreef freecell het volgende:
Dat is toch Hava Naquila?
Wat heeft Say Hello daarmee te maken?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Mocht naar huis. Joepie
Ben kapot van het even aankleden en naar beneden lopen, in de auto stappen en thuis op de bank gaan zitten.
ik wist nog van niets.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:00 schreef Isabeau het volgende:
Nou, bij deze danquote:
Dat doe je goedquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:45 schreef freecell het volgende:
Check!
Weekboodschappen binnen voor 55,- incl. Luiers.
Af en toe word ik blij van mij
Toch nog een week in het ziekenhuis gelegen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:20 schreef AnneX het volgende:
Da's snel Piet dat je alweer op de bank thuis zit.
Nu aansterken![]()
.
Uhm, Lidl, wat ze daar niet hebben (of niet echt lekker hebben, zoals brood en naturel ribbelchipsquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat doe je goedVertel ons je geheimen
Ik red het nl. net met EUR 50 in de week voor mezelf
Wij hebben bijvoorbeeld een Groentetas voor 8 euro. Eten wij toch ruim een week van met z'n tweeen. Soms moeten we zelfs nog weg gooienquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Uhm, Lidl, wat ze daar niet hebben (of niet echt lekker hebben, zoals brood en naturel ribbelchips) bij de AH.
Alleen kopen wat je nodig hebt en geen onzindingenZoiets.
Ik had ook nog wasmiddel![]()
Ow én geen duur vlees kopen, maar rundergehakt uit de bonus, kipfilet en verder vegetarisch eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |