een nette bak.quote:
Niks mis met een paar gitarenquote:
Groooooot!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:27 schreef Isabeau het volgende:
ooooh, leuke auto! Ruim ook zo te zien
megaquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:27 schreef Isabeau het volgende:
ooooh, leuke auto! Ruim ook zo te zien
Ik zou daar spontaan van gaan jankenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:28 schreef Sarabi het volgende:
Wat ben ik soms een verschrikkelijk persoon
Kom ik thuis, begin ik te bitchen tegen mijn vriend omdat ik moe ben
Komt hij opeens met een bos bloemen aanlopen, zomaar omdat ik zo hard gewerkt heb vandaag
Hij is te lief voor me
Ik kon het ook maar net inhoudenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou daar spontaan van gaan janken
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou daar spontaan van gaan janken
Het is ook wel een schat hèquote:
Wat? Vertel! Gekkie!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is het zeker en daardoor lijk ik nog een grotere bitch
Nee, zo werkt dat niet. Om die reden van niet vertellen, ben ik gescheiden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik had vandaag al gejankt, één keer is wel genoeggewoon lekker vrolijk zijn
Als je dat ervoor over hebt, is dat imho liefde!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:35 schreef kaasplankje het volgende:
Betere auto FC!
Ik vind 't een uitdaging iets met vis te maken dat Lein lust. Ik moet wel eerst 4 uur geweeklaag doorstaan, maar ik houd stand. Ik hoop echt dat 't lukt!
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:35 schreef kaasplankje het volgende:
Betere auto FC!
Ik vind 't een uitdaging iets met vis te maken dat Lein lust. Ik moet wel eerst 4 uur geweeklaag doorstaan, maar ik houd stand. Ik hoop echt dat 't lukt!
Tis hemelse liefde.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Mega![]()
Ik kijk ook af en toe even naar buiten en dan denk ik: hoezo was dat maar 800 euro?
Ik ben gewoon niet zo'n aardig persoon en hij welquote:
't is een iPadquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Mega![]()
Ik kijk ook af en toe even naar buiten en dan denk ik: hoezo was dat maar 800 euro?
Jij bent niet zo'n aardig persoon? Dat zie ik anders nergens.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo'n aardig persoon en hij wel
en inhouden doe ik ook niet lang hoor, ik moet het altijd wel kwijt op een gegeven moment
Was het lekker Lein?quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:48 schreef kaasplankje het volgende:
We eten dus tilapia filet, door de bloem gehaald, gebakken in de boter met peper zout en limoensap.
Boontjes met paprika, knof, ui en rode peper. Gebakken en gesmoord in witte wijn, oestersaus en sojasaus en verse dille. Met basmati rijst erbij.
Ooit kan best binnenkort zijn. Of mag je niet?quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Gelukkig komt het allemaal goed volgens de Economische Snor ofwel Corné van Zeijl.
Ik eet niet, getver! Sorry.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
Lein zit met een enorm pruilgezicht aan tafel, armen over elkaar
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
Lein zit met een enorm pruilgezicht aan tafel, armen over elkaar
oh bahquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:48 schreef kaasplankje het volgende:
We eten dus tilapia filet, door de bloem gehaald, gebakken in de boter met peper zout en limoensap.
Boontjes met paprika, knof, ui en rode peper. Gebakken en gesmoord in witte wijn, oestersaus en sojasaus en verse dille. Met basmati rijst erbij.
Op maandag 8 augustus 2011 21:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil graag afvallen en ik ben niet dom of zo.....quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
Het kutte is, je wil die mensen wel helpen, maar ze zullen niet luisteren. En over een jaartje jojo'en ze weer naar hun oude gewicht.
Lekker zou ik het niet noemen. Maar vies was het ook niet. Desalniettemin ben ik blij dat het op isquote:
Liefquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Lekker zou ik het niet noemen. Maar vies was het ook niet. Desalniettemin ben ik blij dat het op is
Nou.lama.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, veel slimme mensen hebben overgewicht, dus intelligentie is blijkbaar geen cruciale factor voor vetopslag.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Er is geen toetje in huisMaar kaas gaat ijs halen omdat ik m'n bord heb leeggegeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |