Ik ben net zo blij met een stuk dooie koe, kip, varken, lam of wat dan ookquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:16 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog maakt een aantekening: mocht Lein ooit eens komen eten.... slibtong op het menu
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben net zo blij met een stuk dooie koe, kip, varken, lam of wat dan ook
Ik doe niet mee aan die onzin. Zowel qua pensioen niet, als qua hypotheek niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Als je een uitgebreid aandelenpakket hebt
Zie inderdaad veel advertenties in de trant: 'Jaaa, nu instappenquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eh nou ik stap wel gewoon in zometeen
Jij hebt een scanobsessiequote:
Het zijn goddelijk lekkere visjes, veel beter van smaak dan die smerig wee smakende kweekzalm.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd, maar het trekt me niet.
Ik blief maar weinig soorten vis. Kweekzalm is daar niet een van. Wilde zalm gaat nog netquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Het zijn goddelijk lekkere visjes, veel beter van smaak dan die smerig wee smakende kweekzalm.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:45 schreef Stereotomy het volgende:
Abstract submitted en aangemeld voor een young researcher award![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:40 schreef Memento-Mori het volgende:
nieuwe tasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(leuke tassen plots weer in de winkels hè!Tassen vond ik een hele tijd erg kamperig..)
Mooi dat het snel kanquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:23 schreef krakkemieke het volgende:
Weer terug. De dokter is kortaf, maar wel aardig .
Morgen een ct scan en donderdag de uitslag. De assistente zei eerst volgende week en toen moest ik huilen, nog langer wachten. Toen keek ze in mijn dossier en snapte dat spoed toch wel nodig was. Ik moet alleen lang wachten omdat ik achter het spreekuur aangeplakt ben.Dat zijn meer soorten dan ik had verwacht van jou!quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Vissoorten die ik eetbaar vind:
Wilde zalm, tonijnsteak, slibtong, kibbeling en zwaardvis. Slibtong eet ik vrijwillig, de rest zal ik nooit bestellen in een restaurant ofzo. Eetbaar, alleen slibtong is lekker.Pffff, klinkt vermoeiend, Saar, sterkte er maar meequote:Op maandag 8 augustus 2011 17:24 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben kapot
Net van 8.00 tot 17.00 gewerkt zonder pauze en ik mag zometeen om 18.00 uur weer beginnen bij mijn andere baantje, gaat leuk worden
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Mét Ross, vindt 'ie leukquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:39 schreef Den_Haag het volgende:
Isa
Gaan wij een keer uit eten als ik weer in de buurt ben?
Niet slecht.quote:
Thanks, voel me nu even heel zielig hahahaquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:34 schreef Isabeau het volgende:
Pffff, klinkt vermoeiend, Saar, sterkte er maar mee
Tot 6 uur mag dat.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks, voel me nu even heel zielig hahaha
Ga je nu kassamiepen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks, voel me nu even heel zielig hahaha
Ooitquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:39 schreef Den_Haag het volgende:
Isa
Gaan wij een keer uit eten als ik weer in de buurt ben?
Gelukkig komt het allemaal goed volgens de Economische Snor ofwel Corné van Zeijlquote:
Maar wat merken wij normale consumenten er nou van?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Gelukkig komt het allemaal goed volgens de Economische Snor ofwel Corné van Zeijl.
BIjvoorbeeld: Pensioenfondsen die weer onder de dekkingsgraad gaan zitten, dus wellicht hogere premies of geen indexatie. En paniek in de tent dus iedereen trapt op de rem en daardoor kans op een recessie.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar wat merken wij normale consumenten er nou van?
En toen vroeg de hele SC om een foto van de golfbal op wielen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:26 schreef freecell het volgende:
Zo, hehe, auto voor de deur, dat duurde lang
Wachten duurt altijd lang.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:26 schreef freecell het volgende:
Zo, hehe, auto voor de deur, dat duurde lang
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
En toen vroeg de hele SC om een foto van de golfbal op wielen.
Handige uitvinding, pensioenfondsen die beleggenquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:00 schreef borisz het volgende:
[..]
BIjvoorbeeld: Pensioenfondsen die weer onder de dekkingsgraad gaan zitten, dus wellicht hogere premies of geen indexatie. En paniek in de tent dus iedereen trapt op de rem en daardoor kans op een recessie.
Ach wij sparen tenminste voor onze pensioenenquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Handige uitvinding, pensioenfondsen die beleggen
Economisch gezien snap ik het wel. Maar ik vind het lillijk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
Raar dat nutteloze staven van dat metaal zoveel waard is.
is het niet tijd voor een nieuw bed?quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen btwik sliep vannacht door, geen een keer wakker geworden. Dus ik vraag me af wat er mis is met me.... zit ik nu op kantoor met griepverschijnselen in mn maag en nek
![]()
Dat komt denk omdat ik gisteren de hele dag buiten in de harde wind stond om naar tennis te kijken..
Dat is waar. Maar FFT een beetje kennende, geloof ik niet dat ze dan ook last van haar maag krijgt. Denk ik.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:42 schreef z80 het volgende:
[..]
is het niet tijd voor een nieuw bed?
een slecht of versleten matras kan er ook voor zorgen dat je slecht slaapt, en je 's ochtends brak voelt.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
En toen vroeg de hele SC om een foto van de golfbal op wielen.
een nette bak.quote:
Niks mis met een paar gitarenquote:
Groooooot!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:27 schreef Isabeau het volgende:
ooooh, leuke auto! Ruim ook zo te zien
megaquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:27 schreef Isabeau het volgende:
ooooh, leuke auto! Ruim ook zo te zien
Ik zou daar spontaan van gaan jankenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:28 schreef Sarabi het volgende:
Wat ben ik soms een verschrikkelijk persoon
Kom ik thuis, begin ik te bitchen tegen mijn vriend omdat ik moe ben
Komt hij opeens met een bos bloemen aanlopen, zomaar omdat ik zo hard gewerkt heb vandaag
Hij is te lief voor me
Ik kon het ook maar net inhoudenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou daar spontaan van gaan janken
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou daar spontaan van gaan janken
Het is ook wel een schat hèquote:
Wat? Vertel! Gekkie!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is het zeker en daardoor lijk ik nog een grotere bitch
Nee, zo werkt dat niet. Om die reden van niet vertellen, ben ik gescheiden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik had vandaag al gejankt, één keer is wel genoeggewoon lekker vrolijk zijn
Als je dat ervoor over hebt, is dat imho liefde!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:35 schreef kaasplankje het volgende:
Betere auto FC!
Ik vind 't een uitdaging iets met vis te maken dat Lein lust. Ik moet wel eerst 4 uur geweeklaag doorstaan, maar ik houd stand. Ik hoop echt dat 't lukt!
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:35 schreef kaasplankje het volgende:
Betere auto FC!
Ik vind 't een uitdaging iets met vis te maken dat Lein lust. Ik moet wel eerst 4 uur geweeklaag doorstaan, maar ik houd stand. Ik hoop echt dat 't lukt!
Tis hemelse liefde.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Mega![]()
Ik kijk ook af en toe even naar buiten en dan denk ik: hoezo was dat maar 800 euro?
Ik ben gewoon niet zo'n aardig persoon en hij welquote:
't is een iPadquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Mega![]()
Ik kijk ook af en toe even naar buiten en dan denk ik: hoezo was dat maar 800 euro?
Jij bent niet zo'n aardig persoon? Dat zie ik anders nergens.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo'n aardig persoon en hij wel
en inhouden doe ik ook niet lang hoor, ik moet het altijd wel kwijt op een gegeven moment
Was het lekker Lein?quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:48 schreef kaasplankje het volgende:
We eten dus tilapia filet, door de bloem gehaald, gebakken in de boter met peper zout en limoensap.
Boontjes met paprika, knof, ui en rode peper. Gebakken en gesmoord in witte wijn, oestersaus en sojasaus en verse dille. Met basmati rijst erbij.
Ooit kan best binnenkort zijn. Of mag je niet?quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Gelukkig komt het allemaal goed volgens de Economische Snor ofwel Corné van Zeijl.
Ik eet niet, getver! Sorry.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
Lein zit met een enorm pruilgezicht aan tafel, armen over elkaar
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
Lein zit met een enorm pruilgezicht aan tafel, armen over elkaar
oh bahquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:48 schreef kaasplankje het volgende:
We eten dus tilapia filet, door de bloem gehaald, gebakken in de boter met peper zout en limoensap.
Boontjes met paprika, knof, ui en rode peper. Gebakken en gesmoord in witte wijn, oestersaus en sojasaus en verse dille. Met basmati rijst erbij.
Op maandag 8 augustus 2011 21:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil graag afvallen en ik ben niet dom of zo.....quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
Het kutte is, je wil die mensen wel helpen, maar ze zullen niet luisteren. En over een jaartje jojo'en ze weer naar hun oude gewicht.
Lekker zou ik het niet noemen. Maar vies was het ook niet. Desalniettemin ben ik blij dat het op isquote:
Liefquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Lekker zou ik het niet noemen. Maar vies was het ook niet. Desalniettemin ben ik blij dat het op is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |