En hoezo trouwens? Hij haalt ook ijs voor zichzelf, als ik geen ijs hoefde was ie misschien alsnog gegaanquote:
Jaja, rationaliseer het maar weerquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En hoezo trouwens? Hij haalt ook ijs voor zichzelf, als ik geen ijs hoefde was ie misschien alsnog gegaan
plens plens plensquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
Godsakke, wat wordt het reeds gauw donker buiten weer. Nog ff een rondje lopen, nu het nog kan.
Wordt idd al weer heel erg donkerquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
Godsakke, wat wordt het reeds gauw donker buiten weer. Nog ff een rondje lopen, nu het nog kan.
Er was vandaag iemand op de poli die had zogenaamd een handtekening van onze cardioloog nodig om in te stappen (daar is ie weer steer) in het Cambridge dieet. Ze had 4 boekjes bij zich en een ellenlang verhaal waarom het zo belangrijk voor haar was.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:06 schreef Stereotomy het volgende:
Dat dieettopic![]()
'... als ik straks weer normaal en gezond ga eten' (zegt dat Cambridge vrouwtje)
Als je niet met normaal voedsel kunt afvallen, kun je ook niet met normaal voedsel je streefgewicht behouden. Het is namelijk exact hetzelfde.
/ramptoerist
Lekker smoske etenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:42 schreef Den_Haag het volgende:
Zeker. Volgende week weer naar uwe schone land
*grin Cambridge dieet, echt hoor wie dat doet, zulke dingen, is niet wijs.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er was vandaag iemand op de poli die had zogenaamd een handtekening van onze cardioloog nodig had om in te stappen (daar is ie weer steer) in het Cambridge dieet. Ze had 4 boekjes bij zich en een ellenlang verhaal waarom het zo belangrijk voor haar was.
Zegt de dok : Mevr. ik heb liever dat u een dieëtiste raadpleegt
Ze was verontwaardigd, maar hij kon het gewoon niet tactisch verpakken (en wilde het ook niet denk ik)
Nou ben ik niet helemaal anti, ik ben ook zo'n 15 k kwijt geraakt met dr Frankquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:47 schreef DarkElf het volgende:
*grin Cambridge dieet, echt hoor wie dat doet, zulke dingen, is niet wijs.
Weet ik en dat is mooi maar ik persoonlijk ben er gewoon geen fan van en natuurlijk zijn er mensen die wel op gewicht blijven erna , zoals jij zelf weet dus, maar ik denk dat t in de meeste gevallen jojoën in de hand werkt aangezien je je eetpatroon en impulsen niet echt aanpast.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou ben ik niet helemaal anti, ik ben ook zo'n 15 k kwijt geraakt met dr Frank
En met het geschommel blijf ik nu al een jaar lang ong. op hetzelfde gewicht, dus het kan wel.
Soms lonkt het om het nog eens 10 weken te doen, maar ik doe het toch maar niet meerquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:50 schreef DarkElf het volgende:
Weet ik en dat is mooi maar ik persoonlijk ben er gewoon geen fan van en natuurlijk zijn er mensen die wel op gewicht blijven erna , zoals jij zelf weet dus, maar ik denk dat t in de meeste gevallen jojoën in de hand werkt aangezien je je eetpatroon en impulsen niet echt aanpast.
Krak gaat lquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Er is geen toetje in huisMaar kaas gaat ijs halen omdat ik m'n bord heb leeggegeten.
sapen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:33 schreef DarkElf het volgende:
Even langs wuift
Morgen ga ik een broodje kroket eten. Dat moet als je er tijdens de lunch bent.
De boot ging stukquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:39 schreef DarkElf het volgende:
Hoi Annex! Alles ok? Mr X lekker aan t varen?
Hier is alles okMet schone zus helaas niet zo.
Oh ik snap wel dat mensen dat willen , ff snel afvallen is aanlokkelijk natuurlijk , maar idd tis beter van nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Soms lonkt het om het nog eens 10 weken te doen, maar ik doe het toch maar niet meer
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hi queso!! Hoe is t met jou? En met t huis? En lein?
Met ons gaat 't goed!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:58 schreef DarkElf het volgende:
Hi queso!! Hoe is t met jou? En met t huis? En lein?
Curry of Kerrie?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:57 schreef AnneX het volgende:
Kom je ons niveau weer eens opkrikken met leuke recepten en menu's ?
Ik zit alsmaar in de kerrie hoek , merk ik en jij bent meer van het italiaanse.
wow klinkt goed allemaal zeg! En wat tof voor lein! Wrs klinkt als bijna rond?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:02 schreef kaasplankje het volgende:
Met ons gaat 't goed!
-op vakantie volgende week naar Italië
-sleutel nieuwe huis
-allemaal stikmooie spullen aan het uitzoeken daarvoor
-Lein waarschijnlijk nieuwe baan waar ze graag wilde gaan werken
-best nog druk op de zaak
En jij? En sterkte voor je schoonzus.
Ja, ze heeft nog een arbeidsvoorwaardengesprek binnenkort. Dan moet 't wel rond zijn geloof ik. Lijkt me oké, eindelijk weg uitr dat verpleeghuis en straks lekker dichtbij werken voor haar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:03 schreef DarkElf het volgende:
wow klinkt goed allemaal zeg! En wat tof voor lein! Wrs klinkt als bijna rond?
O ja, dat klinkt veel beter!quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, ze heeft nog een arbeidsvoorwaardengesprek binnenkort. Dan moet 't wel rond zijn geloof ik. Lijkt me oké, eindelijk weg uitr dat verpleeghuis en straks lekker dichtbij werken voor haar.
Wat is het verschil voor jou ?quote:
Maar dr Frank is normaal eten, geen poeders en shakesquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou ben ik niet helemaal anti, ik ben ook zo'n 15 k kwijt geraakt met dr Frank
En incl. geschommel blijf ik nu al een jaar lang ong. op hetzelfde gewicht, dus het kan wel.
Oh wat fijn zeg na alle stress.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:07 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, ze heeft nog een arbeidsvoorwaardengesprek binnenkort. Dan moet 't wel rond zijn geloof ik. Lijkt me oké, eindelijk weg uitr dat verpleeghuis en straks lekker dichtbij werken voor haar.
Venkel mislukt, doorgeschoten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:14 schreef AnneX het volgende:
En DE hoe is het met de kruiden en plantjes op het terras buiten?
Dude klaagt ook al dat alles wegrot.
En bij mij voor de deur is het niet veel beter.
Koriander ? weg Basilicum ? weg Munt ? weg. Bladpeterselie ? weg.
Vanmiddag maar weer bij appie gehaald.
Alleen de thijm in drie soorten en rozemarijn doen het naar behoren.
Niet zo best. Ik kreeg een ct scan omdat ik last had van mijn dikke darm..quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. En leuk dat t is!
Hoe is t met jou krak?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Niet zo best. Ik kreeg een ct scan omdat ik last had van mijn dikke darm..
De darm was ok. Maar er zat een bult op mijn linker nier.
Nu ben ik daar druk mee.
Veel sterkte met wachten. Ik hoop dat t iets onschuldigs is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:30 schreef krakkemieke het volgende:
Donderdag krijg ik een uitslag en dan vertel ik dat hier.
Ik hoorde afgelopen woensdag dat er een bult zat. Toen moest ik 4 dagen wachten tot vandaag. Ik wist dat ik eigenlijk geen nieuws zou horen vandaag. Maar dat wachten was afschuwelijk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Veel sterkte met wachten. Ik hoop dat t iets onschuldigs is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |