Hugh's Fish Fight is te vinden op de bekende plekken mocht je hem willen kijken. Ik heb hem net gebackuppedquote:
jaja, ik ga al slapenquote:Een vrouw zegt tegen haar man dat ze snel wil afvallen.
De man zegt: "Dan moet je je inschrijven voor de Missverkiezingen".
Zegt de vrouw: "Waar slaat dat nou weer op"?
"Nou", zegt de man; "dan val je als eerste af".
Ik kan nog steeds niet met newsgroepen overweg. Snap nog steeds niet hoe dat werkt, dus ben afhankelijk van torrents en die heb ik nog niet gespot.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
Hugh's Fish Fight is te vinden op de bekende plekken mocht je hem willen kijken. Ik heb hem net gebackupped
Zal niet lang duren denk ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet met newsgroepen overweg. Snap nog steeds niet hoe dat werkt, dus ben afhankelijk van torrents en die heb ik nog niet gespot.
Heb geloof ik iets gevonden. Staat te stampen.quote:
idem!quote:
Nogal jaquote:
10 km gewandeld gisteravondquote:
Er zijn grenzenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
10 km gewandeld gisteravondSporten is gezond zeggen ze toch?
![]()
Ja. Wist je toch alquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Er zijn grenzen
Het peutertopic (2-4 jaar) deel 75
Ben ik nou gek?
Edit: blijkbaar
ik zie niets geks.... welke pagina?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Er zijn grenzen
Ben ik nou gek?
Misschien handiger om het eerst weer op te bouwen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
10 km gewandeld gisteravondSporten is gezond zeggen ze toch?
![]()
Dat opbouwen was ik al mee bezigquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Misschien handiger om het eerst weer op te bouwen?Sporten is gezond, maar direct je lichaam belasten lijkt mij ook niet echt fijn.
Wandelen moet ik bijv. ook goed opbouwen, anders heb ik behoorlijk pijnlijke gewrichten.
Ik snap niet precies waar je op doelde, maar ik gok dat het over die moeder die haar dochter met een koud washandje boos het bed in stuurt. Mja. Onmacht. Maar absoluut niet de manier waarop ik denk dat ik het zou willen doen als ik kinderen had.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:40 schreef freecell het volgende:
Ben ik nou gek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |