quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:57 schreef Cylvia het volgende:
Laatste post:
Hallo, ik heb een jaar of 8 terug ergens gewerkt en daar stonden wat mp3 bestanden op de server. Daar zat dus een band / zanger tussen die redelijk bekend is volgens mij maar ik kan niet op zijn naam komen. Hij zingt in één van die liedjes over de duivel en god die schaken spelen oid. Het is volgens mij niet Billy Joel maar ik weet niet zeker. Weet iemand welk nummer dit is? Ik heb al gezocht op lyrics maar kon het niet vinden. Het is een beetje rustige pop / rock muziek. Meer weet ik helaas niet.
[..]
Wilde gok hoor, maar limburg-carnaval-rapapa....quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:51 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zoek een liedje waarin de zanger steeds een andere zin zingt, waarbij het publiek na iedere zin "rapapa rapapa" zingt. Ik heb m ergens gehoord in het Limburgs, maar ik weet niet of dat het origineel is. Bedankt voor jullie aandacht.
Nee dat is m niet, het is geen variatie op dat nummer ook, maar toch bedankt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:59 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Wilde gok hoor, maar limburg-carnaval-rapapa....
Laatste gok dan:quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:00 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee dat is m niet, het is geen variatie op dat nummer ook, maar toch bedankt.
Oeh gaaaf ja dat is 'm!!!quote:
Deze?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:17 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik zoek ook een soort feest/carnavalsnummer.
Gaat over kikkers of over kangoeroes ofzo.
Ze springen wéér in het rond, ze gaan van ........................................
en dan het refrein:
JA-LA-LA-LA-LA-LA
JALALALALALA
JALALA LAA LAA LAA LAA LAA LAA LAA LAA LAA
JALALA LAA LAA LAA
JALALA LAA LAA LAA
Deze?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:28 schreef FL_Freak het volgende:
Er is zo'n oud trance nummer en in die videoclip zie je een camera door gebieden gaan.
Het is niet american natives!
`quote:
quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:28 schreef FL_Freak het volgende:
Er is zo'n oud trance nummer en in die videoclip zie je een camera door gebieden gaan.
Da Hool - Meet Her At The Love Paradequote:Op zondag 7 augustus 2011 19:49 schreef einschtein het volgende:
Ik zoek het nummer in dit filmpje, Shazam geeft 'm niet.
Jep, dat is hem. Thaaanks!quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:00 schreef donroyco het volgende:
[..]
Da Hool - Meet Her At The Love Parade
Is het toevallig; Bingo Players - Cry (Just a little)?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:30 schreef hatsjoe91 het volgende:
Ik zoek een house/dance nummer die ik in Kroatië heb gehoord maar die vast ook wel hier bekend is. Heb m daar een paar keer gehoord dus neem aan dat die redelijk nieuw is / van dit jaar.
Probleem is dat die stem in het liedje redelijk hoog was dus ik de tekst niet echt goed kon verstaan.
Is een hoge vrouwen stem en enige wat ik er van kan maken (zonder zekerheid):
Oooh boy, not gonna give you up ohohoooh
Zoek maar niet op de tekst want ben daar dus eigenlijk niet zeker over, was een catchy nummer maar kan m nergens in de huidige hitlijsten vinden. Iemand een idee?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:02 schreef stijn_ het volgende:
Best bekend nummer maar kan er niet op komen:
In dit filmpje, begint op 18.05
linkje
Nee die is wel redelijk bekend maar in dat nummer had ze een nog hogere stem.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:49 schreef einschtein het volgende:
[..]
Is het toevallig; Bingo Players - Cry (Just a little)?
Kwam daarna 'oooh boy, not gonna let you down ohohoooh'?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:30 schreef hatsjoe91 het volgende:
Ik zoek een house/dance nummer die ik in Kroatië heb gehoord maar die vast ook wel hier bekend is. Heb m daar een paar keer gehoord dus neem aan dat die redelijk nieuw is / van dit jaar.
Probleem is dat die stem in het liedje redelijk hoog was dus ik de tekst niet echt goed kon verstaan.
Is een hoge vrouwen stem en enige wat ik er van kan maken (zonder zekerheid):
Oooh boy, not gonna give you up ohohoooh
Zoek maar niet op de tekst want ben daar dus eigenlijk niet zeker over, was een catchy nummer maar kan m nergens in de huidige hitlijsten vinden. Iemand een idee?
quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:42 schreef Merino96 het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer helemaal aan het eind(bij de credits) van Sjon en Hans 4.
Ik heb Shazam even laten luisteren en die meldt: Arrival Of The Birds door The Cinematic Orchestra & The London Metropolitan Orchestraquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wie kan mij vertellen welke muziek onder dit filmpje hangt?
http://www.zie.nl/video/o(...)-minuut/m1ezsdgflo80
Volgens http://www.muziekinderecl(...)reclame_muziek.phpis het van Dorine Dorado en is het speciaal voor de commercial gemaakt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:57 schreef Perquisite het volgende:
Een moeilijke...
En het is niet die in de reactie onder het filmpje staat!
In dat geval weet je zeker dat het dus niet origineel van Guetta isquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:15 schreef Cylvia het volgende:
Het eind doet me ook wel een beetje denken aan 'memories' van David Guetta en kid Cudi
Superbedankt!!!!!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb Shazam even laten luisteren en die meldt: Arrival Of The Birds door The Cinematic Orchestra & The London Metropolitan Orchestra
Deze nog niet beantwoord? Ik weet precies welke je bedoelt maar ik weet de artist zo ook niet. Is toch een erg bekend nummer...quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:35 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een dance-achtig nummer dat 5 tot 10 jaar geleden een hitje was op de muziekzenders. Het refrein ging van 'in the beginninnnnnnng (en dan wat niet te verstane woorden)' tweemaal, en daarna van die oehoehoehoehoehoehoe-kreten, alles gezongen door een vrouw.
Doe het dan eens neuriën via vocaroo.com.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:51 schreef ranja het volgende:
[..]
Deze nog niet beantwoord? Ik weet precies welke je bedoelt maar ik weet de artist zo ook niet. Is toch een erg bekend nummer...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:29 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik zoek een liedje met animal in de titel of als artiest.
Onehitwonder.
Ik gok dat ie tussen 1995 ern 2011 is verschenen, beetje poppy.
Onehitwonder.
Ik weet al aan welke ik dacht. Zat met de naam Roger Sanchez in m'n hoofd maar het was Roger Goode.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:35 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een dance-achtig nummer dat 5 tot 10 jaar geleden een hitje was op de muziekzenders. Het refrein ging van 'in the beginninnnnnnng (en dan wat niet te verstane woorden)' tweemaal, en daarna van die oehoehoehoehoehoehoe-kreten, alles gezongen door een vrouw.
In de clip zie je een vrouw die danst met op de achtergrond steden en gebieden, zoals een kruispunt in de nacht versneld afgespeeld. Doet een beetje denken aan Madonna - Ray of light: http://www.dailymotion.co(...)a-ray-of-light_music
Ik dacht dus dat de titel 'in the beginning' was, maar daar kan ik niks op vinden.
Anybody?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:38 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Nope. En die ander ook niet. Helaas.
Ik geef toe.. het is een beetje vergezocht, maar ze zingen iig 'Animal'.....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:29 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Onehitwonder.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:38 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Nope. En die ander ook niet. Helaas.
4 pagina'squote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:11 schreef V-for-Vendetta het volgende:
ik denk dat de naam van de artiest iets met 'animal(s) is. En niet 'the animals' overigens.
Onehitwonder.
Jeujquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:23 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Kut
Ehm
Hij is al wel genoemd
Het is Neon trees - Animal
Sorry....
Ik schaam me dood
Thanks dude! Dat is 'm!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik weet al aan welke ik dacht. Zat met de naam Roger Sanchez in m'n hoofd maar het was Roger Goode.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:43 schreef Doks het volgende:
Ik zoek:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/9d622842-af03-39da-8b17-a3e4c0571ebe/
vanaf 04:56
Iemand een idee?
Geen dank. Het hele album is goed.quote:
Ik kende em hier van.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 07:45 schreef AwesomeSauce het volgende:
Dat dubstep liedje van de goudengids app reclame
Das dus Ephixa - Beat N Drop
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:40 schreef j95 het volgende:
Weet iemand misschien wie ook onderstaand nummer zong? Volgens mij waren het negers![]()
?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:14 schreef Zwappel het volgende:
Ik zoek een vrij recent housenummer waarin je in de intro een vent de hele tijd hoort zingen 'Discotek' of iets wat erop lijkt en dan krijg je even later een rauwe housebeat wat best doorknalt met een soort wild-western achtig tintje.
Kan niet moeilijk zijn.
gokje:quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:28 schreef FL_Freak het volgende:
Die is al gevonden.quote:
Ok, alhoewel ik dat nergens kan vinden... Welke was het?quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:41 schreef Creeg het volgende:
Ik zoek een filmpje die ik gister in de trein op een televisiescherm zag. Ik vond het echt leuk in elkaar gezet. Je ziet een man die een oude TV op de grond legt bij oud vuil, en ineens gaat die TV aan en zie je een bom erop die afgaat, beeldscherm klapt en daaruit komen allemaal nja blokjes weet niet hoe je het anders noemt. En die blokjes vormen dan ineens allemaal spelletjes die die stad verprutsen dus: een soort monster gemaakt van blokjes doet van die straaltjes naar beneden en dat gaat op een taxi. Die taxi vergaat in blokjes en dondert dan ineens helemaal uit blokjes in elkaar. Je ziet ook dat een pacman poppetje door de metro gaat van New York. En daar alle stations opeet zeg maar. De ingang van metrostation buiten zie je dan ook vergaan in blokjes. Dan kwamen er van die tetris blokken op een appartement en dat was dan vol zeg maar, en dat vergaat en een deel van dat gebouw stort dan naar beneden op het andere deel wat beneden stond. In het begin zie je ook Pihels staan. Weet iemand toevallig over welk filmpje ik het heb?
Help, ik zoek... #314quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:16 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Ok, alhoewel ik dat nergens kan vinden... Welke was het?
Geen dank.quote:
Bedankt! Hoezo niet? Is dit topic alleen voor muziek dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
(Ondanks dat dit het topic er niet voor is)
Het staat in MUZ, wat denk je zelfquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:58 schreef Creeg het volgende:
[..]
Bedankt! Hoezo niet? Is dit topic alleen voor muziek dan?
Oh fack iddquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
Het staat in MUZ, wat denk je zelf
in FTR is er net zo'n topic als dit maar dan voor allerhande filmpjes, films enz
Dat was een andere toch? Of word ik nu gek?quote:
Wat BX zegt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:58 schreef Creeg het volgende:
[..]
Bedankt! Hoezo niet? Is dit topic alleen voor muziek dan?
Big Bad Wolf dubstep noemenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:33 schreef joeftw het volgende:
ik zoek een nummer: house/elektro/dubstep achtig? de beat is in ieder geval gemaakt met een wolven(honden) jank sample. :p hoor hem vooral 'snachts op 3FM...
... en thanksquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:57 schreef joeftw het volgende:
ja gast weet ik veel.. 't belangrijkste is dat ik hem heb toch. vandaar de slashes /
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:50 schreef bartje01 het volgende:
Hey, ik zoek een nummer maar ik weet alleen de video clip.Zo‘n gast word wakker in een gras veld en dan spuugt die gras uit. Hij heeft een net pak aan en dan zie je hem feesten in een flashback. hij had een bruiloft. ofzo.
Ja dankje. Nu zoek ik ook een nummer die er op lijkt. Hij is best nieuw geloof ik.quote:
Geen dank, en ik denk dat je deze zoekt:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:04 schreef bartje01 het volgende:
[..]
Ja dankje. Nu zoek ik ook een nummer die er op lijkt. Hij is best nieuw geloof ik.
Yay dankje. Dat is hem.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:05 schreef donroyco het volgende:
[..]
Geen dank, en ik denk dat je deze zoekt:
Geen dank, nogmaals.quote:
Dit blijft zo'n heerlijke festivalplaat hèquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:45 schreef Trollscience het volgende:
Ik zoek het liedje dat op het begin van dit filmpje; en iedere andere DeathNote episode, gespeeld wordt:
Alvast bedankt
Geen dank.quote:
Uit je andere topic:quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:50 schreef Maestro16 het volgende:
Na 3:30 begint het nummer wat ik ongeveer zoek.
Ik heb dit snel nodig voor een complitatie die ik op youtube ga maken
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:50 schreef ChatGirl het volgende:
Kutfilmpje, maar omdat ik in een goede bui ben:
Tevens: lees de volgende keer de comments door, daar staat het gewoon in!
Misschien bedoel jij: bingo players- cry (just a little)quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:11 schreef bartje01 het volgende:
Oke nu een moeilijke vraag. ik zoek een nummer die ook best nieuw is geloof ik en je hoort zo‘n hele hoge bewerkte stem.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:14 schreef Zwappel het volgende:
Ik zoek een vrij recent housenummer waarin je in de intro een vent de hele tijd hoort zingen 'Discotek' of iets wat erop lijkt en dan krijg je even later een rauwe housebeat wat best doorknalt met een soort wild-western achtig tintje.
Kan niet moeilijk zijn.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:49 schreef clairan het volgende:
Like I love you - R.I.O -> Waar ken ik het deuntje (na ongeveer 1.00 min) van?
jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:18 schreef nikki-me het volgende:
[..]
Misschien bedoel jij: bingo players- cry (just a little)
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:49 schreef clairan het volgende:
Like I love you - R.I.O -> Waar ken ik het deuntje (na ongeveer 1.00 min) van?
Graag gedaanquote:
Als je de OP gelezen hebt, weet je dat je daar zelf een topic voor mag aanmaken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:47 schreef De-Boswachter het volgende:
Ik zoek nummers met de dezelfde sound als Alan Parsons Project / Where's the Walrus. De basspartij en leadsound zijn typisch 80's.
Voorbeeldje: Jean Michel Jarre - Arpegiator
Wie o wie weet er nog meer?
Het is hem niet, wel vet nummer verder haha.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:17 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Zwappel, ik heb op je eerste post gereageerd.
Help, ik zoek... #314
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:44 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Het is hem niet, wel vet nummer verder haha.
Je hoort een vent duidelijk heletijd iets roepen van 'discotek'
Die is het inderdaad, maar in de sportschool staat dus altijd een radio aan waar dat stuk met discotex in iets anders wordt gemixt, een soort harde housebeat met wild western invloeden lijkt wel.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:46 schreef Marissaatje het volgende:
Het is misschien heel vaag maar het enige wat ik nu heb onthouden is dat het een mannenstem is en de woorden "this time, this time...blablabla" komen telkens terug. Wie weet is er hier iemand die toevallig een goede gok kan doen welk nummer ik bedoel...![]()
Is het niet This town?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:46 schreef Marissaatje het volgende:
Ik zoek een liedje wat ik de laatste dagen tijdens het werken bij de Albert Heijn heel de tijd hoor en het komt me zo bekend voor (het is ook gewoon een bekend nummer/bekende band) maar ik kan er niet opkomen wie of wat het is.
Het is misschien heel vaag maar het enige wat ik nu heb onthouden is dat het een mannenstem is en de woorden "this time, this time...blablabla" komen telkens terug. Wie weet is er hier iemand die toevallig een goede gok kan doen welk nummer ik bedoel...![]()
Volgende keer dat ik 'm hoor, ga ik sowieso even meer onthouden/opschrijven, want het is zó irritant als je het kent maar er gewoon niet op kunt komen welk liedje het ook alweer is...![]()
Ah ja, dat is 'm, je bent een held, thanks!!quote:
Geen dank.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:14 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Ah ja, dat is 'm, je bent een held, thanks!!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:54 schreef 2dope het volgende:
Ik zoek een Frans nummer, ik kan 'm zo neuriën maar weet geen enkel woord meer. Het begint een beetje langzaam/opbouwend en gaat steeds sneller/schreeuweriger. Het is een zangeres, tijdens het refrein is die chick bijna aan het janken zo hard schreeuwt ze.
Schaam me doodHet is een superbekend nummer.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:15 schreef RobinProductions het volgende:
Ik zoek een nummer waar dat je vrij duidelijk "radio on donna" in hoort. Ik weet niet volgens mij klinkt het alleen zo, anders had ik het al gevonden. En het nummer is ook al vrij oud denk ik.
Bedankt, maar dat is het niet.quote:
Wat voor stijl/genre is het?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:15 schreef RobinProductions het volgende:
Ik zoek een nummer waar dat je vrij duidelijk "radio on donna" in hoort. Ik weet niet volgens mij klinkt het alleen zo, anders had ik het al gevonden. En het nummer is ook al vrij oud denk ik.
Deze?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:20 schreef Ritmo het volgende:
Ik zit al de hele tijd met een deuntje in m'n kop, volgens mij van Queen/Freddy Mercury, het is een ballad. Irritante is dat ik de tekst niet meer weet, alleen dat in het refrein steeds iets als "... means nothing to me, oooo [nogwat]aaa" wordt gezongen. Iemand die het weet?
Het is niet Barcelona overigens.
Band Of Skulls - Death By Diamonds And Pearls (Mighty Metronoms Remix) volgens de comments.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:36 schreef Qunix het volgende:
Iemand enig idee wat het achtergrond muziekje is?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:30 schreef Mainport het volgende:
Hoe heet die hippe, bekende technomix van Rocky's themesong? Het begint als een cool dansnummer... dan wordt de beat steeds langzamer, en uiteindelijk verandert het in Rocky's theme! Bij voorbaat bedankt!
Och, natuurlijk, de comments...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Band Of Skulls - Death By Diamonds And Pearls (Mighty Metronoms Remix) volgens de comments.
Geen dank.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
Och, natuurlijk, de comments...
Thanks!
Earl Sweatshirt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:39 schreef Beetlebum het volgende:
Ik ben de naam kwijt van een rapper.
Het is een jong gastje uit Amerika van een jaar of 14/15.
Hij is een jaar 'spoorloos' geweest waarna bleek dat z'n moeder 'm in een soort van internaat heeft gestopt voor kinderen die de weg kwijt raken. Volgens mij zit die school in Hawaii.
Hij is lid van een rap-collectief waarvan de gemiddelde leeftijd laag ligt maar hij is veruit de jongste volgens mij.
In een van z'n clips zit hij in een kappersstoel en ik kan me ook een clip herinneren waarin ze allerlei drugs en alcohol in een blender stoppen waarna ze totaal de weg kwijt zijn.
Weet iemand wie ik bedoel?
Geen dank.quote:
Rhythms del Mundoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:52 schreef Maartel het volgende:
Ik zoek een zekere world music compilatie met moderne nummers in een beetje latin jasje.
Ik weet iig zeker dat Coldplay er op stond..
Haha, dat kloptquote:
Super, bedankt! Jaren in de winkel tegen dat hoesje aangekeken en vandaag een complete blackoutquote:
Geen dank.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:16 schreef Maartel het volgende:
[..]
Super, bedankt! Jaren in de winkel tegen dat hoesje aangekeken en vandaag een complete blackout
Deze zocht ik:quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:24 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik zoek een liedje top 40, dance achtig, en die je makkelijk mee kunt fluiten en waar niet zoveel gezang in zit a la adele ofzo.
?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:38 schreef Bolter het volgende:
Oké, een makkelijke:
Een of andere zomerhit nu, Spaans, gast die het zingt. Luister amper naar de radio maar deze kwam in de club nog weleens voorbij...
Thanks bij voorbaat!
bedankt!! ik googlede al op `wolfpack´, ´sweater´, ´school hawaii´ etc. maar kwam er maar niet uit...quote:
Simone White had ook zo'n liedje in een auto reclame waar het ook even over auto's gaat. en het is ook rustig. Maar verder klopt het denk ik niet met je beschrijving dus het zal me benieuwenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:17 schreef Ferb het volgende:
Hai,
Ik zoek de naam van een zangeres..
Ze heeft een nummer dat ook in een auto reclame zit, welke kan ik niet achter komen.
En in één van haar nummers zingt ze ook over auto's.
En ze heeft een album met haar gezicht op de voorkant en een uil op de achterkant van het hoesje.
Het is rustige muziek, en wat ik nog weet van haar album, het eerste nummer is alleen piano.
Niet heel recent.
Thanks
-Beetje vaag, maar misschien weet iemand iets-
William Orbit's Adagio for Strings?quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:49 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ohja, ik zoek ook nog een Sensation White Theme van een jaar of..7 a 10 geleden? Of misschien zelfs nog iets langer? Het werd ieg op radio 538 gedraaid rond die tijd (daar luisterde ik naar tussen 1996 en 2004).
Het begint met 'n een heel eenvoudig maar sort of impressive (iets oplopends, dat je aandacht trekt, je 'moet blijven luisteren'-achtig) deuntje op iets van strings; en het lijkt op een nieuwer nummer van DJ Tiesto. Steeds als ik die hoor denk ik: oeh dit is 'm! Ohnee, weer Tiesto.
Alles dat ik zelf vind op Sensation White Theme is blijkbaar van andere jaren, deze kan ik maar niet vinden. Heeft iemand misschien een linkje? Of is dit nummer gewoon verbannen en geboycot en bestaat het niet meer?? (daar lijkt het nu op)
Simone Whitequote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:36 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik een jaar of 3-5 geleden misschien eens op radio 3fm heb gehoord en daarna op youtube heb opgezocht of anders zelf op youtube bij terecht ben gekomen maar ik weet dan totaal niet meer hoe. Helaas.
De tekst van het nummer komt neer op: ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha. Misschien afgewisseld met gewone tekst maar dat weet ik niet zeker. Misschien ook afgewisseld met 'hi hi hi hi hi hi hi' trouwens. Het gedeelte waarin gelachen wordt, en wel op het ritme van de muziek, is echt heel aanstekelijk. Je hoort het publiek ook lachen geloof ik. Het is echt hilarisch.
Het is NIET iets dat 'the laughing song' heet, waarvan verschillende versies op youtube staan: dat is meer een jazzy negerliedje, er bestaat onder andere n versie van ruim 100 jaar oud ofzo, en er is ook 'n versie die er uitziet als n filmpje uit de jaren '80 met oude mensen.
Het nummer dat ik zoek is net wat sneller, en heeft meer een cabaret -achtig karakter, cabaret in het Engels dus, dat nette-pakken-hoge-hoeden-show-idee. Of het nummer (mocht er dus ook echte tekst in voorkomen) ook in het Engels is, betwijfel ik. Ik heb het gevoel dat het Duits of misschien Frans is. Het zou ook aan de naam van de artiest kunnen liggen dat ik me dat herinner. In elk geval herinner ik me niet waar het over ging, als er dus gewone tekst in voorkwam was dat niet indrukwekkend of in een taal die ik niet begreep (en ik ben niet bepaald goed in andere talen dan Nederlands en Engels...).
Ik gok dat het iets uit de jaren '60 of '70 is. Maar ach, '30 zou ook kunnen.
De naam van de artiest was geloof ik iets als '...-trio' of '...-kwartet', met een individuele naam ervoor. Geloof ik.
Ik heb heel sterk het idee dat het clipje - zwart wit trouwens - bestond uit een man achter een piano die het zong, of er ook andere instrumenten in beeld waren weet ik niet. Hij zat links en de piano stond rechts, en hij keek (veel) naar het publiek. Hij had zwart haar en misschien een snor, een beetje Charlie Chaplin en/of Dali-achtig. Hij had zijn ogen behoorlijk wijd open, wat natuurlijk een komisch effect gaf.
Het zou echter ook goed kunnen dat het geen echt clipje was maar alleen het nummer, met een still, een foto van die man achter zijn piano (maar dan was het voor mij zo levendig dat ik het me toch als een filmpje herinner..).
Je zal zien dat ik links en rechts omdraai of dat er toch wat andere details anders zijn...the human memory sucks.
Dit is alles wat ik er nog over denk te weten, en ik kan het duidelijk zelf niet met deze info vinden. Hopelijk herkent iemand dit verhaal en heeft die het ook nog bij de hand of de naam onthouden...
Het was Agnes Obel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:17 schreef Ferb het volgende:
Hai,
Ik zoek de naam van een zangeres..
Ze heeft een nummer dat ook in een auto reclame zit, welke kan ik niet achter komen.
En in één van haar nummers zingt ze ook over auto's.
En ze heeft een album met haar gezicht op de voorkant en een uil op de achterkant van het hoesje.
Het is rustige muziek, en wat ik nog weet van haar album, het eerste nummer is alleen piano.
Niet heel recent.
Thanks
-Beetje vaag, maar misschien weet iemand iets-
Mja mja, alle vroege Sensation White anthems waren zo ongeveer met stringsquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:49 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ohja, ik zoek ook nog een Sensation White Theme van een jaar of..7 a 10 geleden? Of misschien zelfs nog iets langer? Het werd ieg op radio 538 gedraaid rond die tijd (daar luisterde ik naar tussen 1996 en 2004).
Het begint met 'n een heel eenvoudig maar sort of impressive (iets oplopends, dat je aandacht trekt, je 'moet blijven luisteren'-achtig) deuntje op iets van strings; en het lijkt op een nieuwer nummer van DJ Tiesto. Steeds als ik die hoor denk ik: oeh dit is 'm! Ohnee, weer Tiesto.
Alles dat ik zelf vind op Sensation White Theme is blijkbaar van andere jaren, deze kan ik maar niet vinden. Heeft iemand misschien een linkje? Of is dit nummer gewoon verbannen en geboycot en bestaat het niet meer?? (daar lijkt het nu op)
Die is dus juist níet, want het is níet een nummer (remix of wat dan ook) van Tiesto.quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:36 schreef AidenBurn het volgende:
[..]
William Orbit's Adagio for Strings?
Zijn volgens mij ook wel Tiësto remixen van...
Ja dat is 'm! Thanx!quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja mja, alle vroege Sensation White anthems waren zo ongeveer met stringsDeze misschien?
Uhm...nee...de tekst is daar zelfs duidelijk vermeld, níet 'hahahahaha'. Ik bedoelde niet dat het elke mogelijke combinatie van consonant-vowel in herhaling is; er wordt gewoon gelachen, net als in the Laughing Song. Maar bovendien ook nog sneller dan in the laughing song, en dit nummer is ook nog eens traag. En dit is bovendien vooral ook vaag en raar. Bij het nummer dat ik zoek kun je gewoon niet niet meelachen.quote:
Ik heb een lied in m'n hoofd waarin (bijna manisch) halverwege gelachen wordt. Het is een oud lied, dus misschien het lied dat je zoekt. Maar ik kan het niet vinden. Dus nu hebben we het zelfde probleem, maar misschien niet eens met het zelfde lied.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:35 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Uhm...nee...de tekst is daar zelfs duidelijk vermeld, níet 'hahahahaha'. Ik bedoelde niet dat het elke mogelijke combinatie van consonant-vowel in herhaling is; er wordt gewoon gelachen, net als in the Laughing Song. Maar bovendien ook nog sneller dan in the laughing song, en dit nummer is ook nog eens traag. En dit is bovendien vooral ook vaag en raar. Bij het nummer dat ik zoek kun je gewoon niet niet meelachen.
Nu word ik ook wel benieuwd haha, geen idee welk nummer je bedoelt maar ik wil het ook weten!!quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:35 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Uhm...nee...de tekst is daar zelfs duidelijk vermeld, níet 'hahahahaha'. Ik bedoelde niet dat het elke mogelijke combinatie van consonant-vowel in herhaling is; er wordt gewoon gelachen, net als in the Laughing Song. Maar bovendien ook nog sneller dan in the laughing song, en dit nummer is ook nog eens traag. En dit is bovendien vooral ook vaag en raar. Bij het nummer dat ik zoek kun je gewoon niet niet meelachen.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:36 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik een jaar of 3-5 geleden misschien eens op radio 3fm heb gehoord en daarna op youtube heb opgezocht of anders zelf op youtube bij terecht ben gekomen maar ik weet dan totaal niet meer hoe. Helaas.
De tekst van het nummer komt neer op: ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha. Misschien afgewisseld met gewone tekst maar dat weet ik niet zeker. Misschien ook afgewisseld met 'hi hi hi hi hi hi hi' trouwens. Het gedeelte waarin gelachen wordt, en wel op het ritme van de muziek, is echt heel aanstekelijk. Je hoort het publiek ook lachen geloof ik. Het is echt hilarisch.
Het is NIET iets dat 'the laughing song' heet, waarvan verschillende versies op youtube staan: dat is meer een jazzy negerliedje, er bestaat onder andere n versie van ruim 100 jaar oud ofzo, en er is ook 'n versie die er uitziet als n filmpje uit de jaren '80 met oude mensen.
Het nummer dat ik zoek is net wat sneller, en heeft meer een cabaret -achtig karakter, cabaret in het Engels dus, dat nette-pakken-hoge-hoeden-show-idee. Of het nummer (mocht er dus ook echte tekst in voorkomen) ook in het Engels is, betwijfel ik. Ik heb het gevoel dat het Duits of misschien Frans is. Het zou ook aan de naam van de artiest kunnen liggen dat ik me dat herinner. In elk geval herinner ik me niet waar het over ging, als er dus gewone tekst in voorkwam was dat niet indrukwekkend of in een taal die ik niet begreep (en ik ben niet bepaald goed in andere talen dan Nederlands en Engels...).
De naam van de artiest was geloof ik iets als '...-trio' of '...-kwartet', met een individuele naam ervoor. Geloof ik.
Ik heb heel sterk het idee dat het clipje - zwart wit trouwens - bestond uit een man achter een piano die het zong, of er ook andere instrumenten in beeld waren weet ik niet. Hij zat links en de piano stond rechts, en hij keek (veel) naar het publiek. Hij had zwart haar en misschien een snor, een beetje Charlie Chaplin en/of Dali-achtig. Hij had zijn ogen behoorlijk wijd open, wat natuurlijk een komisch effect gaf.
Het zou echter ook goed kunnen dat het geen echt clipje was maar alleen het nummer, met een still, een foto van die man achter zijn piano (maar dan was het voor mij zo levendig dat ik het me toch als een filmpje herinner..).
Je zal zien dat ik links en rechts omdraai of dat er toch wat andere details anders zijn...the human memory sucks.
Dit is alles wat ik er nog over denk te weten, en ik kan het duidelijk zelf niet met deze info vinden. Hopelijk herkent iemand dit verhaal en heeft die het ook nog bij de hand of de naam onthouden...
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:36 schreef Supersoep het volgende:
Ik zoek een nummer van de Bomfunk MC's. Het was volgens mij de 2e of 3e single die hier in Nederland uitkwam na Freestyler, maar ik weet het gewoon echt niet te vinden.
De videoclip draaide om een videogame volgens mij, die ze aan het spelen waren met wat controllers. Speelde zich dus ook af in een kamer. Dat is zowat alles wat ik me kan herinneren na 11 jaar ofzo.Op Youtube zie ik het gewoon niet staan.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:08 schreef Paul-89 het volgende:
Ik hoorde vandaag ergens op tv een Nederlands rap/hiphop nummer. Wat ik er nog van weet is dat de rapper iets zei van Flinke Namen ft (Nog een Nederlandse rap/hip hop groep waar ik de naam niet meer van weet) Wel redelijk bekend dus het lijkt me een nummer van de flinke namen in combi met dus die andere rapgroep. Ook het woord crazy hoorde ik een aantal malen in de tekst.
Het is geen robotstem. Maar gewoon een natuurlijk stemgeluid.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:00 schreef stijn_ het volgende:
Een electro house nummer waarin je hele tijd een robotstem JAJAJAJAJAJAJAJA hoort.
edit: TAI & Bart B More - Spezi (Unreleased)
En nog een electronummer waarbij het klinkt als iemand met zijn wangen schud, haha. buubuubuubuu buubuubuubuu buubuubuubuu bu buu.
Het is echt véél meer 'hahahahahahahahaha' dan 'Ha Ha Ha Ha' afgewisseld met veel andere tekst, zoals in dit nummer. Luister The Laughing Song voor 'n voorbeeld, het lijkt daar vergeleken met deze suggesties echt heel erg op, het is alleen net wat sneller en anders. Maar de tekst, in elk geval het refrein, is puur en alleen een man die gecontroleerd aan het lachen is op het ritme van de muziek. Denk desnoods aan dat stukje waarin Bert Visscher vogelgeluiden bespreekt en ook ergens zo'n snel lachend geluid maakt - dat is dan alleen weer net iets te snel.quote:
Waar de fuck heb jij het over?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:15 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Thanx for all the suggestions, maar helaas...
[..]
Het is geen robotstem. Maar gewoon een natuurlijk stemgeluid.
Geen buubuubuu. Hoe zou 'buubuubuu' in vredesnaam te verwarren zijn met 'hahahahaha'
[..]
Het is echt véél meer 'hahahahahahahahaha' dan 'Ha Ha Ha Ha' afgewisseld met veel andere tekst, zoals in dit nummer. Luister The Laughing Song voor 'n voorbeeld, het lijkt daar vergeleken met deze suggesties echt heel erg op, het is alleen net wat sneller en anders. Maar de tekst, in elk geval het refrein, is puur en alleen een man die gecontroleerd aan het lachen is op het ritme van de muziek. Denk desnoods aan dat stukje waarin Bert Visscher vogelgeluiden bespreekt en ook ergens zo'n snel lachend geluid maakt - dat is dan alleen weer net iets te snel.
Gevonden, het waren dus alleen de Flinke Namen met Krazy maar ze noemde dus steeds Superstuntwerk die naam kwam me al bekend voor maar zo heet hun album gewoon.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:08 schreef Paul-89 het volgende:
Ik hoorde vandaag ergens op tv een Nederlands rap/hiphop nummer. Wat ik er nog van weet is dat de rapper iets zei van Flinke Namen ft (Nog een Nederlandse rap/hip hop groep waar ik de naam niet meer van weet) Wel redelijk bekend dus het lijkt me een nummer van de flinke namen in combi met dus die andere rapgroep. Ook het woord crazy hoorde ik een aantal malen in de tekst.
ik gok op the white stripesquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:36 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Is dat een serieuze suggestie? Hier wordt alleen maar door de muziek heen gelachen, er is niets ritmisch aan het lachen zelf... dus nee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:28 schreef Bookie65 het volgende:
[..]
http://music.fishbone.net/track/post-cold-war-politics
quote:
Een beetje meer respect voor mensen die je willen helpen mag wel hoor......quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:30 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Is dat een serieuze suggestie? Hier wordt alleen maar door de muziek heen gelachen, er is niets ritmisch aan het lachen zelf... dus nee.
Ik heb vrij gedetailleerd beschreven wat ik zoek, en een paar suggesties gehad waarvan ik nog eens gespecificeerd heb waarom ze het niet zijn. Deze suggestie was echt nog veel verder verwijderd van het idee, dus dan is het toch niet zo gek dat ik me afvraag of het serieus is??quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:38 schreef prupke het volgende:
[..]
Een beetje meer respect voor mensen die je willen helpen mag wel hoor......
en hoe reageer je dan op mijn reactie?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:40 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ik heb vrij gedetailleerd beschreven wat ik zoek, en een paar suggesties gehad waarvan ik nog eens gespecificeerd heb waarom ze het niet zijn. Deze suggestie was echt nog veel verder verwijderd van het idee, dus dan is het toch niet zo gek dat ik me afvraag of het serieus is??
Zoals ik al zei: thanx voor alle suggesties, daar ben ik echt wel blij mee. Maar als je een suggestie hebt die echt totaal niet in de buurt komt, hoef je 'm wat mij betreft niet te posten...
Oh je had het over mijn reactie op jouw White Stripes suggestie? Ja sorry, die kon ik ook echt niet heel serieus nemen want het enige dat ik daarin herken wat ik gezegd heb is dat het zwart wit is... Nja, misschien was niet duidelijk dat die 'man achter piano' ook het enige was wat in beeld was, het was gewoon een stilstaand camera beeld, en niet (heel veel) anders in beeld - dus totaal niet zoals die clip.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:49 schreef prupke het volgende:
[..]
en hoe reageer je dan op mijn reactie?
jij hebt het over zwart/wit filmpje , gast die op dali lijkt achter een piano die veel het publiek in kijkt, het lijkt op de jaren 60 en mensen lachen..... en dat 3 tot 5 jaar terug....
Ik luister al 10 jaar naar 3 fm .... en dit is wat in me op komt.
ok frusties kwijt nu: ik denk wel te weten wat je bedoelt maar ik moet ik mijn cd verzameling gaan zoeken om er zeker van te zijn.
(het voornaamste is dat hahaha en hihihihi toch?)
Oh, ja nu ik het terugkijk zie ik dat het inderdaad geen reactie op mijn post hoeft te zijn. Je post bestond echter uit de beschrijving/benoeming van een nummer, zonder dat er duidelijk bij stond 'ik zoek' of iets dergelijks, en ik kreeg tegelijk een suggestie...dus interpreteerde ik dat blijkbaar beide als reactie. Niet iedereen is netjes met quoten trouwens, dus dat is ook geen garantie. Misverstand, kan gebeuren.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:19 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Waar zie je mij jou quoten? De nummers waar ik het over had zoek ik zelf.
The Scorpions - Hello Josephinequote:Op zondag 14 augustus 2011 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb een lied in m'n hoofd waarin (bijna manisch) halverwege gelachen wordt. Het is een oud lied, dus misschien het lied dat je zoekt. Maar ik kan het niet vinden. Dus nu hebben we het zelfde probleem, maar misschien niet eens met het zelfde lied.![]()
In het lied waar ik (voor jou, maar nu ook voor mezelf) naar op zoek ben gaat de zanger halverwege een beetje schreeuwend/krijsend HAAA-HAHAAA-HAA-HAAAA roepen, maar wel op de muziek, het past in het geheel.
Ik moest eigenlijk gelijk aan Screamin Jay Hawkins denken, van "I got a spell on you" maar dan met een ander nummer. Het zal wel niet, maar nooit geschoten is altijd mis...quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:36 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Dat is 'm!quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:42 schreef Sequencial het volgende:
[..]
The Scorpions - Hello Josephine
Staat er toch gewoon bij ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:26 schreef Stinus het volgende:
Wie kan me helpen met nummers identificeren? Ik kan even geen Soundhound/Shazam gebruiken, omdat mijn headset met mic (voor iPod Touch 3g) kapoet is
Staat rechtsonder het filmpje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:54 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Hoe heet het nummer uit dit filmpje?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:01 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Hoe heet het nummer van dit filmpje?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:23 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik stond bij de kermis in de rij bij een attractie toen ik een nummer hoorde.
Volgens mij ging het ongeveer zo ; Fuck you when the lights go out (een vrouwenstem) maar ik kan het ook verkeerd verstaan hebben, het is een beetje een dance achtig nummer.
wie o wie?
Het origineel heet Calvin Harris - I'm Not Alone. Erg lekker nummer. Dit lijkt me een (dubstep) remixquote:
Drum & Bassquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:57 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Het origineel heet Calvin Harris - I'm Not Alone. Erg lekker nummer. Dit lijkt me een (dubstep) remix
Die had ik wel geweten, al is Bravebart ook een baas.quote:
Iets meer info? Electronische jaren 90 bas bijvoorbeeld, of juist meer echte instrumenten? Snel of langzaam?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:45 schreef sandrine1991 het volgende:
Hallo,
Ik was laatst aan het fitnessen toen ik een leuk liedje voorbij hoorde komen. Ik dacht toen al dat ik wat opvallende tekst moest onthouden, maar eenmaal thuisgekomen dacht ik er pas weer aan en kwam ik niet verder dan een paar woorden en kan ik het juiste liedje er niet bij vinden![]()
Het woordje 'again' komt er heel vaak in voor, het werd als ik het goed gehoord heb gezongen door een vrouw en het begin was instrumentaal meen ik. Het klonk alsof het al wat ouder was (90's) maar dat is puur giswerk.
Alvast bedankt,
Nope helaasquote:
Heel gek gokje:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:23 schreef Pizzapuntje het volgende:
Volgens mij ging het ongeveer zo ; Fuck you when the lights go out (een vrouwenstem) maar ik kan het ook verkeerd verstaan hebben, het is een beetje een dance achtig nummer.
wie o wie?
Gokje:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:23 schreef Pizzapuntje het volgende:
wie o wie?
Het leek een saxofoon of iets dergelijks, kan dat me niet exact meer voor de geest halen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Iets meer info? Electronische jaren 90 bas bijvoorbeeld, of juist meer echte instrumenten? Snel of langzaam?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:34 schreef sandrine1991 het volgende:
[..]
Het leek een saxofoon of iets dergelijks, kan dat me niet exact meer voor de geest halen.
Het is een vrij snel nummer, volgens mij komen er ook stukjes rap (soort van, zou het geen echte rap noemen) in voor.
Verder komt het woordje again dus heel vaak terug en het werd meer als 'agin' uitgesproken.
Nee helaas ook niet, AM to PM was het ook niet.quote:
Neurien, dat kan, daar is zo'n site voor... Iemand hier weet vast hoe dat heet, ik vergeet het steedsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:02 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Nope helaas![]()
Hele andere beat ook, ik kan hem wel nurrieren, maar hoe plaats ik dat hier?
vocaroo.comquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:50 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Neurien, dat kan, daar is zo'n site voor... Iemand hier weet vast hoe dat heet, ik vergeet het steeds
Dat is hem helaas niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Toevallig? Long shot, ik weet het, maar die tekst wordt zo raar uitgesproken en het heeft een saxofoon
Happy hour erin?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:45 schreef sandrine1991 het volgende:
Hallo,
Ik was laatst aan het fitnessen toen ik een leuk liedje voorbij hoorde komen. Ik dacht toen al dat ik wat opvallende tekst moest onthouden, maar eenmaal thuisgekomen dacht ik er pas weer aan en kwam ik niet verder dan een paar woorden en kan ik het juiste liedje er niet bij vinden![]()
Het woordje 'again' komt er heel vaak in voor, het werd als ik het goed gehoord heb gezongen door een vrouw en het begin was instrumentaal meen ik. Het klonk alsof het al wat ouder was (90's) maar dat is puur giswerk.
Alvast bedankt,
Deze?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:23 schreef Pizzapuntje het volgende:
wie o wie?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:47 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik zoek een liedje die ik vandaag 2x op 538 heb gehoord, het werd gezongen door een vrouw, en ze zong iets van: Far away far away. Het was een dance achtig nummer. Het begon rustig en het refrein was dance. De vrouw die het zong had een Franse stem.
Bedanktquote:
Graag gedaanquote:
Na een simpele Google-opdracht vond ik deze link op Vimeo:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:10 schreef Mirel het volgende:
Net dit ontdekt. Prachtige videoclip. Ik dacht dat het een electro band was maar het is de act van de jongen in de clip. Het meisje doet alleen voor dit liedje mee. Toch vraag ik me af wie ze is en of ze zelf ook muziek maakt. Ze zingt wel mooi
Calvin Harrisquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:53 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet? Niet de originele van Calvin Harris maar echt letterlijk deze?
Sia Furler, uit Adelaide, Australiëquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:47 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik zoek een liedje die ik vandaag 2x op 538 heb gehoord, het werd gezongen door een vrouw, en ze zong iets van: Far away far away. Het was een dance achtig nummer. Het begon rustig en het refrein was dance. De vrouw die het zong had een Franse stem.
Dat is hem helaas ook nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:35 schreef Bookie65 het volgende:
[..]
Happy hour erin?
Ouder, geen vrouwen maar hoge stem met aan het eind veel again?
Mariachi?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:06 schreef AwesomeSauce het volgende:
Ik zoek geen lied, maar een soort genre.
Die muziek die die mannetjes met mexicaanse snorren en sombrero's altijd spelen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:57 schreef Edjetoch het volgende:
een nederlands haknummer met zo'n kale gast in een aussie in de clip. Iemand een idee?
Deze?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zojuist bij House.
Een gitaarnummer (akoutisch) dat begon met de zin "you have such beautiful eyes". Was 1 gitaar en een baslijn.
Vandaag kwam hij (eindelijk) weer voorbij bij het fitnessen. Ik ben speciaal bij een speaker gaan staan om het goed te horen en ik heb hem zelf gevondenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:45 schreef sandrine1991 het volgende:
Hallo,
Alvast bedankt,
Denk dat je deze bedoeld:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zojuist bij House.
Een gitaarnummer (akoutisch) dat begon met de zin "you have such beautiful eyes". Was 1 gitaar en een baslijn.
Genre?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:51 schreef Xanland het volgende:
Na wat zoekwerk en google die me niks geeft, zoek ik nog steeds een nummer.
Het enige wat ik nog van het nummer weet is dat er ergens door, ik dacht een vrouw, iets van E.F.E.B wordt gezongen! Helaas weet ik ook niet meer, maar vond het wel een lekker nummer tbh.
Iemand die deze toevallig weet?
Zelfde voor jou. Was dit een mixplaat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:08 schreef Arcee het volgende:
Nummer van een half jaar geleden, of zo. Opera/klassiek-achtig (Italiaans) gezongen met paars/roze videoclip met blonde vrouw. Beetje parodie-achtig. Giel Beelen was er volgens mij wel fan van.
Wat bedoel jij met een mixplaat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:28 schreef Skippy_ball het volgende:
Zelfde voor jou. Was dit een mixplaat?
Verdere info?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:58 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik heb het deuntje even snel gefloten, opgenomen en geupload op YouTube.
Kwam uit een reclame. Hoorde het in het reclameblok na de film Shawhank Redemption. Vrolijk, door een vrouw gezongen.quote:
Ik weet welk liedje je bedoelt, het is in een andere taal/misschien wel niet bestaande taal gezongen, het heeft iets zuid-amerikaans/caribbean achtigs ofzo... Heel vrolijk... Was het geen automerk-reclame?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:58 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik heb het deuntje even snel gefloten, opgenomen en geupload op YouTube.
Adya & Geisha - Cherubino's aria?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:08 schreef Arcee het volgende:
Nummer van een half jaar geleden, of zo. Opera/klassiek-achtig (Italiaans) gezongen met paars/roze videoclip met blonde vrouw. Beetje parodie-achtig. Giel Beelen was er volgens mij wel fan van.
Ik heb 'm al:quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:08 schreef Arcee het volgende:
Ja, had dat eerder gezegd. Net m'n hele YouTube-history door zitten spitten en 'm net ook zelf gevonden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:24 schreef Gambolputty het volgende:
Adya & Geisha - Cherubino's aria?
Automerk dat zou ik niet weten. Maar de bschrijving klopt wel helemaal! We hebben het over hetzelfde liedje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:04 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Ik weet welk liedje je bedoelt, het is in een andere taal/misschien wel niet bestaande taal gezongen, het heeft iets zuid-amerikaans/caribbean achtigs ofzo... Heel vrolijk... Was het geen automerk-reclame?
Lijkt er wel op, zal 'm morgen eens goed beluisteren. Bedankt!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:20 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Denk dat je deze bedoeld:
Hij begint trouwens met: "You've got just a pretty smile"
Maar ga ervan uit dat dit hem is
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:02 schreef SpetterpoeperTje het volgende:
Iemand enig idee hoe dit nummerTje heet?
http://k003.kiwi6.com/hotlink/63ape81xik/memo.m4a
Muchas gracias!
Graag gedaan. Was een makkelijkequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:21 schreef SpetterpoeperTje het volgende:
Thanks gaat snel hier hehe.
Sorry voor de late reactie, bedankt voor je antwoordquote:
Mjah, gewoon hedendaagse POP-muziek voor zover ik het me nog kan herinneren. Het kan eigenlijk vanalles zijn, behalve rock. Heb het ergens in de afgelopen 2 weken op SLAM!FM of CAZ! gehoord, na 6en was het iig.quote:
bedoel je misschien de remix van vaya con dios - Ne na na na? kan even niet op de naam komen..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:20 schreef EDkataantje het volgende:
Wie kan me helpen.. Ik zoek een dance nummer, heb heb hem af en toe wel eens op SlamFM voorbij horen komen. Ben de hele Dance top 30 en Top 40 al afgegaan maar staat er niet tussen.
Het is een (nieuw) dance nummer en wordt gezongen door een vrouw (engels) en in het refrein zijn de vocals helemaal 'verknipt'. Weet niet precies hoe ik het moet uitleggen. Iets met 'i' (ik) begint de refrein en weet verder helaas geen woorden meer er uit. Het gaat er over dat ze zijn hart gaat veroveren in ieder geval.
Beetje algemene omschrijving, maar iemand die het nummer kent weet het wellicht
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:01 schreef Cylvia het volgende:
[..]
bedoel je misschien de remix van vaya con dios - Ne na na na? kan even niet op de naam komen..
Het nummer is inmiddels gevonden! Het is Alexandra's Stanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:51 schreef Xanland het volgende:
Na wat zoekwerk en google die me niks geeft, zoek ik nog steeds een nummer.
Het enige wat ik nog van het nummer weet is dat er ergens door, ik dacht een vrouw, iets van E.F.E.B wordt gezongen! Helaas weet ik ook niet meer, maar vond het wel een lekker nummer tbh.
Iemand die deze toevallig weet?
Hum het eens inquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:20 schreef RedFever007 het volgende:
ik zoek het nummerVrij bekend maar we komen niet op de titel en artiest
Het enige dat we weten is dat het iets gaat van "hmmmmm hmmmmmm hummmm. Hmmmmm hmmmmm hummmmmmm"
ZoietsWie weet het
Thnxk
quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:20 schreef RedFever007 het volgende:
ik zoek het nummerVrij bekend maar we komen niet op de titel en artiest
Het enige dat we weten is dat het iets gaat van "hmmmmm hmmmmmm hummmm. Hmmmmm hmmmmm hummmmmmm"
ZoietsWie weet het
Thnxk
Heldquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 08:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
vaak kreeg ik deze tune te horen, op een verre vakantie. heb alleen nog geen idee wat 't is
mp3: http://tinyurl.com/3rzkn7r
quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:19 schreef bularax het volgende:
Ik zoek een nummer dat in veel tekenfilms wordt gebruikt om aan te tonen dat het een nieuwe morgen is. Volgens mij gebruiken ze het ook bij newgrounds of van mrweebl. Je hoort ook vogeltjes fluiten. Weet iemand welke dit is?
Thanks!!!quote:
Geen dank.quote:
Iets van tekst?quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:26 schreef Asic het volgende:
Ik keek net het programma zomergasten, en er kwam een rapnummer langs van een paar kerels in een auto, ik heb gezocht maar kon niets vinden. Iemand enig idee?
Ik neem aan dat het gokje goed wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |