bedoel je misschien de remix van vaya con dios - Ne na na na? kan even niet op de naam komen..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:20 schreef EDkataantje het volgende:
Wie kan me helpen.. Ik zoek een dance nummer, heb heb hem af en toe wel eens op SlamFM voorbij horen komen. Ben de hele Dance top 30 en Top 40 al afgegaan maar staat er niet tussen.
Het is een (nieuw) dance nummer en wordt gezongen door een vrouw (engels) en in het refrein zijn de vocals helemaal 'verknipt'. Weet niet precies hoe ik het moet uitleggen. Iets met 'i' (ik) begint de refrein en weet verder helaas geen woorden meer er uit. Het gaat er over dat ze zijn hart gaat veroveren in ieder geval.
Beetje algemene omschrijving, maar iemand die het nummer kent weet het wellicht
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:01 schreef Cylvia het volgende:
[..]
bedoel je misschien de remix van vaya con dios - Ne na na na? kan even niet op de naam komen..
Het nummer is inmiddels gevonden! Het is Alexandra's Stanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:51 schreef Xanland het volgende:
Na wat zoekwerk en google die me niks geeft, zoek ik nog steeds een nummer.
Het enige wat ik nog van het nummer weet is dat er ergens door, ik dacht een vrouw, iets van E.F.E.B wordt gezongen! Helaas weet ik ook niet meer, maar vond het wel een lekker nummer tbh.
Iemand die deze toevallig weet?
Hum het eens inquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:20 schreef RedFever007 het volgende:
ik zoek het nummerVrij bekend maar we komen niet op de titel en artiest
Het enige dat we weten is dat het iets gaat van "hmmmmm hmmmmmm hummmm. Hmmmmm hmmmmm hummmmmmm"
ZoietsWie weet het
Thnxk
quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:20 schreef RedFever007 het volgende:
ik zoek het nummerVrij bekend maar we komen niet op de titel en artiest
Het enige dat we weten is dat het iets gaat van "hmmmmm hmmmmmm hummmm. Hmmmmm hmmmmm hummmmmmm"
ZoietsWie weet het
Thnxk
Heldquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 08:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
vaak kreeg ik deze tune te horen, op een verre vakantie. heb alleen nog geen idee wat 't is
mp3: http://tinyurl.com/3rzkn7r
quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:19 schreef bularax het volgende:
Ik zoek een nummer dat in veel tekenfilms wordt gebruikt om aan te tonen dat het een nieuwe morgen is. Volgens mij gebruiken ze het ook bij newgrounds of van mrweebl. Je hoort ook vogeltjes fluiten. Weet iemand welke dit is?
Thanks!!!quote:
Geen dank.quote:
Iets van tekst?quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:26 schreef Asic het volgende:
Ik keek net het programma zomergasten, en er kwam een rapnummer langs van een paar kerels in een auto, ik heb gezocht maar kon niets vinden. Iemand enig idee?
Ik neem aan dat het gokje goed wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |