Geen dank.quote:
Uit je andere topic:quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:50 schreef Maestro16 het volgende:
Na 3:30 begint het nummer wat ik ongeveer zoek.
Ik heb dit snel nodig voor een complitatie die ik op youtube ga maken
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:50 schreef ChatGirl het volgende:
Kutfilmpje, maar omdat ik in een goede bui ben:
Tevens: lees de volgende keer de comments door, daar staat het gewoon in!
Misschien bedoel jij: bingo players- cry (just a little)quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:11 schreef bartje01 het volgende:
Oke nu een moeilijke vraag. ik zoek een nummer die ook best nieuw is geloof ik en je hoort zo‘n hele hoge bewerkte stem.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:14 schreef Zwappel het volgende:
Ik zoek een vrij recent housenummer waarin je in de intro een vent de hele tijd hoort zingen 'Discotek' of iets wat erop lijkt en dan krijg je even later een rauwe housebeat wat best doorknalt met een soort wild-western achtig tintje.
Kan niet moeilijk zijn.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:49 schreef clairan het volgende:
Like I love you - R.I.O -> Waar ken ik het deuntje (na ongeveer 1.00 min) van?
jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:18 schreef nikki-me het volgende:
[..]
Misschien bedoel jij: bingo players- cry (just a little)
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:49 schreef clairan het volgende:
Like I love you - R.I.O -> Waar ken ik het deuntje (na ongeveer 1.00 min) van?
Graag gedaanquote:
Als je de OP gelezen hebt, weet je dat je daar zelf een topic voor mag aanmaken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:47 schreef De-Boswachter het volgende:
Ik zoek nummers met de dezelfde sound als Alan Parsons Project / Where's the Walrus. De basspartij en leadsound zijn typisch 80's.
Voorbeeldje: Jean Michel Jarre - Arpegiator
Wie o wie weet er nog meer?
Het is hem niet, wel vet nummer verder haha.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:17 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Zwappel, ik heb op je eerste post gereageerd.
Help, ik zoek... #314
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:44 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Het is hem niet, wel vet nummer verder haha.
Je hoort een vent duidelijk heletijd iets roepen van 'discotek'
Die is het inderdaad, maar in de sportschool staat dus altijd een radio aan waar dat stuk met discotex in iets anders wordt gemixt, een soort harde housebeat met wild western invloeden lijkt wel.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:46 schreef Marissaatje het volgende:
Het is misschien heel vaag maar het enige wat ik nu heb onthouden is dat het een mannenstem is en de woorden "this time, this time...blablabla" komen telkens terug. Wie weet is er hier iemand die toevallig een goede gok kan doen welk nummer ik bedoel...![]()
Is het niet This town?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:46 schreef Marissaatje het volgende:
Ik zoek een liedje wat ik de laatste dagen tijdens het werken bij de Albert Heijn heel de tijd hoor en het komt me zo bekend voor (het is ook gewoon een bekend nummer/bekende band) maar ik kan er niet opkomen wie of wat het is.
Het is misschien heel vaag maar het enige wat ik nu heb onthouden is dat het een mannenstem is en de woorden "this time, this time...blablabla" komen telkens terug. Wie weet is er hier iemand die toevallig een goede gok kan doen welk nummer ik bedoel...![]()
Volgende keer dat ik 'm hoor, ga ik sowieso even meer onthouden/opschrijven, want het is zó irritant als je het kent maar er gewoon niet op kunt komen welk liedje het ook alweer is...![]()
Ah ja, dat is 'm, je bent een held, thanks!!quote:
Geen dank.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:14 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Ah ja, dat is 'm, je bent een held, thanks!!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:54 schreef 2dope het volgende:
Ik zoek een Frans nummer, ik kan 'm zo neuriën maar weet geen enkel woord meer. Het begint een beetje langzaam/opbouwend en gaat steeds sneller/schreeuweriger. Het is een zangeres, tijdens het refrein is die chick bijna aan het janken zo hard schreeuwt ze.
Schaam me doodHet is een superbekend nummer.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:15 schreef RobinProductions het volgende:
Ik zoek een nummer waar dat je vrij duidelijk "radio on donna" in hoort. Ik weet niet volgens mij klinkt het alleen zo, anders had ik het al gevonden. En het nummer is ook al vrij oud denk ik.
Bedankt, maar dat is het niet.quote:
Wat voor stijl/genre is het?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:15 schreef RobinProductions het volgende:
Ik zoek een nummer waar dat je vrij duidelijk "radio on donna" in hoort. Ik weet niet volgens mij klinkt het alleen zo, anders had ik het al gevonden. En het nummer is ook al vrij oud denk ik.
Deze?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:20 schreef Ritmo het volgende:
Ik zit al de hele tijd met een deuntje in m'n kop, volgens mij van Queen/Freddy Mercury, het is een ballad. Irritante is dat ik de tekst niet meer weet, alleen dat in het refrein steeds iets als "... means nothing to me, oooo [nogwat]aaa" wordt gezongen. Iemand die het weet?
Het is niet Barcelona overigens.
Band Of Skulls - Death By Diamonds And Pearls (Mighty Metronoms Remix) volgens de comments.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:36 schreef Qunix het volgende:
Iemand enig idee wat het achtergrond muziekje is?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:30 schreef Mainport het volgende:
Hoe heet die hippe, bekende technomix van Rocky's themesong? Het begint als een cool dansnummer... dan wordt de beat steeds langzamer, en uiteindelijk verandert het in Rocky's theme! Bij voorbaat bedankt!
Och, natuurlijk, de comments...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Band Of Skulls - Death By Diamonds And Pearls (Mighty Metronoms Remix) volgens de comments.
Geen dank.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
Och, natuurlijk, de comments...
Thanks!
Earl Sweatshirt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:39 schreef Beetlebum het volgende:
Ik ben de naam kwijt van een rapper.
Het is een jong gastje uit Amerika van een jaar of 14/15.
Hij is een jaar 'spoorloos' geweest waarna bleek dat z'n moeder 'm in een soort van internaat heeft gestopt voor kinderen die de weg kwijt raken. Volgens mij zit die school in Hawaii.
Hij is lid van een rap-collectief waarvan de gemiddelde leeftijd laag ligt maar hij is veruit de jongste volgens mij.
In een van z'n clips zit hij in een kappersstoel en ik kan me ook een clip herinneren waarin ze allerlei drugs en alcohol in een blender stoppen waarna ze totaal de weg kwijt zijn.
Weet iemand wie ik bedoel?
Geen dank.quote:
Rhythms del Mundoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:52 schreef Maartel het volgende:
Ik zoek een zekere world music compilatie met moderne nummers in een beetje latin jasje.
Ik weet iig zeker dat Coldplay er op stond..
Haha, dat kloptquote:
Super, bedankt! Jaren in de winkel tegen dat hoesje aangekeken en vandaag een complete blackoutquote:
Geen dank.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:16 schreef Maartel het volgende:
[..]
Super, bedankt! Jaren in de winkel tegen dat hoesje aangekeken en vandaag een complete blackout
Deze zocht ik:quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:24 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik zoek een liedje top 40, dance achtig, en die je makkelijk mee kunt fluiten en waar niet zoveel gezang in zit a la adele ofzo.
?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:38 schreef Bolter het volgende:
Oké, een makkelijke:
Een of andere zomerhit nu, Spaans, gast die het zingt. Luister amper naar de radio maar deze kwam in de club nog weleens voorbij...
Thanks bij voorbaat!
bedankt!! ik googlede al op `wolfpack´, ´sweater´, ´school hawaii´ etc. maar kwam er maar niet uit...quote:
Simone White had ook zo'n liedje in een auto reclame waar het ook even over auto's gaat. en het is ook rustig. Maar verder klopt het denk ik niet met je beschrijving dus het zal me benieuwenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:17 schreef Ferb het volgende:
Hai,
Ik zoek de naam van een zangeres..
Ze heeft een nummer dat ook in een auto reclame zit, welke kan ik niet achter komen.
En in één van haar nummers zingt ze ook over auto's.
En ze heeft een album met haar gezicht op de voorkant en een uil op de achterkant van het hoesje.
Het is rustige muziek, en wat ik nog weet van haar album, het eerste nummer is alleen piano.
Niet heel recent.
Thanks
-Beetje vaag, maar misschien weet iemand iets-
William Orbit's Adagio for Strings?quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:49 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ohja, ik zoek ook nog een Sensation White Theme van een jaar of..7 a 10 geleden? Of misschien zelfs nog iets langer? Het werd ieg op radio 538 gedraaid rond die tijd (daar luisterde ik naar tussen 1996 en 2004).
Het begint met 'n een heel eenvoudig maar sort of impressive (iets oplopends, dat je aandacht trekt, je 'moet blijven luisteren'-achtig) deuntje op iets van strings; en het lijkt op een nieuwer nummer van DJ Tiesto. Steeds als ik die hoor denk ik: oeh dit is 'm! Ohnee, weer Tiesto.
Alles dat ik zelf vind op Sensation White Theme is blijkbaar van andere jaren, deze kan ik maar niet vinden. Heeft iemand misschien een linkje? Of is dit nummer gewoon verbannen en geboycot en bestaat het niet meer?? (daar lijkt het nu op)
Simone Whitequote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:36 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik een jaar of 3-5 geleden misschien eens op radio 3fm heb gehoord en daarna op youtube heb opgezocht of anders zelf op youtube bij terecht ben gekomen maar ik weet dan totaal niet meer hoe. Helaas.
De tekst van het nummer komt neer op: ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha. Misschien afgewisseld met gewone tekst maar dat weet ik niet zeker. Misschien ook afgewisseld met 'hi hi hi hi hi hi hi' trouwens. Het gedeelte waarin gelachen wordt, en wel op het ritme van de muziek, is echt heel aanstekelijk. Je hoort het publiek ook lachen geloof ik. Het is echt hilarisch.
Het is NIET iets dat 'the laughing song' heet, waarvan verschillende versies op youtube staan: dat is meer een jazzy negerliedje, er bestaat onder andere n versie van ruim 100 jaar oud ofzo, en er is ook 'n versie die er uitziet als n filmpje uit de jaren '80 met oude mensen.
Het nummer dat ik zoek is net wat sneller, en heeft meer een cabaret -achtig karakter, cabaret in het Engels dus, dat nette-pakken-hoge-hoeden-show-idee. Of het nummer (mocht er dus ook echte tekst in voorkomen) ook in het Engels is, betwijfel ik. Ik heb het gevoel dat het Duits of misschien Frans is. Het zou ook aan de naam van de artiest kunnen liggen dat ik me dat herinner. In elk geval herinner ik me niet waar het over ging, als er dus gewone tekst in voorkwam was dat niet indrukwekkend of in een taal die ik niet begreep (en ik ben niet bepaald goed in andere talen dan Nederlands en Engels...).
Ik gok dat het iets uit de jaren '60 of '70 is. Maar ach, '30 zou ook kunnen.
De naam van de artiest was geloof ik iets als '...-trio' of '...-kwartet', met een individuele naam ervoor. Geloof ik.
Ik heb heel sterk het idee dat het clipje - zwart wit trouwens - bestond uit een man achter een piano die het zong, of er ook andere instrumenten in beeld waren weet ik niet. Hij zat links en de piano stond rechts, en hij keek (veel) naar het publiek. Hij had zwart haar en misschien een snor, een beetje Charlie Chaplin en/of Dali-achtig. Hij had zijn ogen behoorlijk wijd open, wat natuurlijk een komisch effect gaf.
Het zou echter ook goed kunnen dat het geen echt clipje was maar alleen het nummer, met een still, een foto van die man achter zijn piano (maar dan was het voor mij zo levendig dat ik het me toch als een filmpje herinner..).
Je zal zien dat ik links en rechts omdraai of dat er toch wat andere details anders zijn...the human memory sucks.
Dit is alles wat ik er nog over denk te weten, en ik kan het duidelijk zelf niet met deze info vinden. Hopelijk herkent iemand dit verhaal en heeft die het ook nog bij de hand of de naam onthouden...
Het was Agnes Obel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:17 schreef Ferb het volgende:
Hai,
Ik zoek de naam van een zangeres..
Ze heeft een nummer dat ook in een auto reclame zit, welke kan ik niet achter komen.
En in één van haar nummers zingt ze ook over auto's.
En ze heeft een album met haar gezicht op de voorkant en een uil op de achterkant van het hoesje.
Het is rustige muziek, en wat ik nog weet van haar album, het eerste nummer is alleen piano.
Niet heel recent.
Thanks
-Beetje vaag, maar misschien weet iemand iets-
Mja mja, alle vroege Sensation White anthems waren zo ongeveer met stringsquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:49 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ohja, ik zoek ook nog een Sensation White Theme van een jaar of..7 a 10 geleden? Of misschien zelfs nog iets langer? Het werd ieg op radio 538 gedraaid rond die tijd (daar luisterde ik naar tussen 1996 en 2004).
Het begint met 'n een heel eenvoudig maar sort of impressive (iets oplopends, dat je aandacht trekt, je 'moet blijven luisteren'-achtig) deuntje op iets van strings; en het lijkt op een nieuwer nummer van DJ Tiesto. Steeds als ik die hoor denk ik: oeh dit is 'm! Ohnee, weer Tiesto.
Alles dat ik zelf vind op Sensation White Theme is blijkbaar van andere jaren, deze kan ik maar niet vinden. Heeft iemand misschien een linkje? Of is dit nummer gewoon verbannen en geboycot en bestaat het niet meer?? (daar lijkt het nu op)
Die is dus juist níet, want het is níet een nummer (remix of wat dan ook) van Tiesto.quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:36 schreef AidenBurn het volgende:
[..]
William Orbit's Adagio for Strings?
Zijn volgens mij ook wel Tiësto remixen van...
Ja dat is 'm! Thanx!quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja mja, alle vroege Sensation White anthems waren zo ongeveer met stringsDeze misschien?
Uhm...nee...de tekst is daar zelfs duidelijk vermeld, níet 'hahahahaha'. Ik bedoelde niet dat het elke mogelijke combinatie van consonant-vowel in herhaling is; er wordt gewoon gelachen, net als in the Laughing Song. Maar bovendien ook nog sneller dan in the laughing song, en dit nummer is ook nog eens traag. En dit is bovendien vooral ook vaag en raar. Bij het nummer dat ik zoek kun je gewoon niet niet meelachen.quote:
Ik heb een lied in m'n hoofd waarin (bijna manisch) halverwege gelachen wordt. Het is een oud lied, dus misschien het lied dat je zoekt. Maar ik kan het niet vinden. Dus nu hebben we het zelfde probleem, maar misschien niet eens met het zelfde lied.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:35 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Uhm...nee...de tekst is daar zelfs duidelijk vermeld, níet 'hahahahaha'. Ik bedoelde niet dat het elke mogelijke combinatie van consonant-vowel in herhaling is; er wordt gewoon gelachen, net als in the Laughing Song. Maar bovendien ook nog sneller dan in the laughing song, en dit nummer is ook nog eens traag. En dit is bovendien vooral ook vaag en raar. Bij het nummer dat ik zoek kun je gewoon niet niet meelachen.
Nu word ik ook wel benieuwd haha, geen idee welk nummer je bedoelt maar ik wil het ook weten!!quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:35 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Uhm...nee...de tekst is daar zelfs duidelijk vermeld, níet 'hahahahaha'. Ik bedoelde niet dat het elke mogelijke combinatie van consonant-vowel in herhaling is; er wordt gewoon gelachen, net als in the Laughing Song. Maar bovendien ook nog sneller dan in the laughing song, en dit nummer is ook nog eens traag. En dit is bovendien vooral ook vaag en raar. Bij het nummer dat ik zoek kun je gewoon niet niet meelachen.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:36 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik een jaar of 3-5 geleden misschien eens op radio 3fm heb gehoord en daarna op youtube heb opgezocht of anders zelf op youtube bij terecht ben gekomen maar ik weet dan totaal niet meer hoe. Helaas.
De tekst van het nummer komt neer op: ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha. Misschien afgewisseld met gewone tekst maar dat weet ik niet zeker. Misschien ook afgewisseld met 'hi hi hi hi hi hi hi' trouwens. Het gedeelte waarin gelachen wordt, en wel op het ritme van de muziek, is echt heel aanstekelijk. Je hoort het publiek ook lachen geloof ik. Het is echt hilarisch.
Het is NIET iets dat 'the laughing song' heet, waarvan verschillende versies op youtube staan: dat is meer een jazzy negerliedje, er bestaat onder andere n versie van ruim 100 jaar oud ofzo, en er is ook 'n versie die er uitziet als n filmpje uit de jaren '80 met oude mensen.
Het nummer dat ik zoek is net wat sneller, en heeft meer een cabaret -achtig karakter, cabaret in het Engels dus, dat nette-pakken-hoge-hoeden-show-idee. Of het nummer (mocht er dus ook echte tekst in voorkomen) ook in het Engels is, betwijfel ik. Ik heb het gevoel dat het Duits of misschien Frans is. Het zou ook aan de naam van de artiest kunnen liggen dat ik me dat herinner. In elk geval herinner ik me niet waar het over ging, als er dus gewone tekst in voorkwam was dat niet indrukwekkend of in een taal die ik niet begreep (en ik ben niet bepaald goed in andere talen dan Nederlands en Engels...).
De naam van de artiest was geloof ik iets als '...-trio' of '...-kwartet', met een individuele naam ervoor. Geloof ik.
Ik heb heel sterk het idee dat het clipje - zwart wit trouwens - bestond uit een man achter een piano die het zong, of er ook andere instrumenten in beeld waren weet ik niet. Hij zat links en de piano stond rechts, en hij keek (veel) naar het publiek. Hij had zwart haar en misschien een snor, een beetje Charlie Chaplin en/of Dali-achtig. Hij had zijn ogen behoorlijk wijd open, wat natuurlijk een komisch effect gaf.
Het zou echter ook goed kunnen dat het geen echt clipje was maar alleen het nummer, met een still, een foto van die man achter zijn piano (maar dan was het voor mij zo levendig dat ik het me toch als een filmpje herinner..).
Je zal zien dat ik links en rechts omdraai of dat er toch wat andere details anders zijn...the human memory sucks.
Dit is alles wat ik er nog over denk te weten, en ik kan het duidelijk zelf niet met deze info vinden. Hopelijk herkent iemand dit verhaal en heeft die het ook nog bij de hand of de naam onthouden...
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:36 schreef Supersoep het volgende:
Ik zoek een nummer van de Bomfunk MC's. Het was volgens mij de 2e of 3e single die hier in Nederland uitkwam na Freestyler, maar ik weet het gewoon echt niet te vinden.
De videoclip draaide om een videogame volgens mij, die ze aan het spelen waren met wat controllers. Speelde zich dus ook af in een kamer. Dat is zowat alles wat ik me kan herinneren na 11 jaar ofzo.Op Youtube zie ik het gewoon niet staan.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:08 schreef Paul-89 het volgende:
Ik hoorde vandaag ergens op tv een Nederlands rap/hiphop nummer. Wat ik er nog van weet is dat de rapper iets zei van Flinke Namen ft (Nog een Nederlandse rap/hip hop groep waar ik de naam niet meer van weet) Wel redelijk bekend dus het lijkt me een nummer van de flinke namen in combi met dus die andere rapgroep. Ook het woord crazy hoorde ik een aantal malen in de tekst.
Het is geen robotstem. Maar gewoon een natuurlijk stemgeluid.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:00 schreef stijn_ het volgende:
Een electro house nummer waarin je hele tijd een robotstem JAJAJAJAJAJAJAJA hoort.
edit: TAI & Bart B More - Spezi (Unreleased)
En nog een electronummer waarbij het klinkt als iemand met zijn wangen schud, haha. buubuubuubuu buubuubuubuu buubuubuubuu bu buu.
Het is echt véél meer 'hahahahahahahahaha' dan 'Ha Ha Ha Ha' afgewisseld met veel andere tekst, zoals in dit nummer. Luister The Laughing Song voor 'n voorbeeld, het lijkt daar vergeleken met deze suggesties echt heel erg op, het is alleen net wat sneller en anders. Maar de tekst, in elk geval het refrein, is puur en alleen een man die gecontroleerd aan het lachen is op het ritme van de muziek. Denk desnoods aan dat stukje waarin Bert Visscher vogelgeluiden bespreekt en ook ergens zo'n snel lachend geluid maakt - dat is dan alleen weer net iets te snel.quote:
Waar de fuck heb jij het over?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:15 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Thanx for all the suggestions, maar helaas...
[..]
Het is geen robotstem. Maar gewoon een natuurlijk stemgeluid.
Geen buubuubuu. Hoe zou 'buubuubuu' in vredesnaam te verwarren zijn met 'hahahahaha'
[..]
Het is echt véél meer 'hahahahahahahahaha' dan 'Ha Ha Ha Ha' afgewisseld met veel andere tekst, zoals in dit nummer. Luister The Laughing Song voor 'n voorbeeld, het lijkt daar vergeleken met deze suggesties echt heel erg op, het is alleen net wat sneller en anders. Maar de tekst, in elk geval het refrein, is puur en alleen een man die gecontroleerd aan het lachen is op het ritme van de muziek. Denk desnoods aan dat stukje waarin Bert Visscher vogelgeluiden bespreekt en ook ergens zo'n snel lachend geluid maakt - dat is dan alleen weer net iets te snel.
Gevonden, het waren dus alleen de Flinke Namen met Krazy maar ze noemde dus steeds Superstuntwerk die naam kwam me al bekend voor maar zo heet hun album gewoon.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:08 schreef Paul-89 het volgende:
Ik hoorde vandaag ergens op tv een Nederlands rap/hiphop nummer. Wat ik er nog van weet is dat de rapper iets zei van Flinke Namen ft (Nog een Nederlandse rap/hip hop groep waar ik de naam niet meer van weet) Wel redelijk bekend dus het lijkt me een nummer van de flinke namen in combi met dus die andere rapgroep. Ook het woord crazy hoorde ik een aantal malen in de tekst.
ik gok op the white stripesquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:36 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Is dat een serieuze suggestie? Hier wordt alleen maar door de muziek heen gelachen, er is niets ritmisch aan het lachen zelf... dus nee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:28 schreef Bookie65 het volgende:
[..]
http://music.fishbone.net/track/post-cold-war-politics
quote:
Een beetje meer respect voor mensen die je willen helpen mag wel hoor......quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:30 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Is dat een serieuze suggestie? Hier wordt alleen maar door de muziek heen gelachen, er is niets ritmisch aan het lachen zelf... dus nee.
Ik heb vrij gedetailleerd beschreven wat ik zoek, en een paar suggesties gehad waarvan ik nog eens gespecificeerd heb waarom ze het niet zijn. Deze suggestie was echt nog veel verder verwijderd van het idee, dus dan is het toch niet zo gek dat ik me afvraag of het serieus is??quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:38 schreef prupke het volgende:
[..]
Een beetje meer respect voor mensen die je willen helpen mag wel hoor......
en hoe reageer je dan op mijn reactie?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:40 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ik heb vrij gedetailleerd beschreven wat ik zoek, en een paar suggesties gehad waarvan ik nog eens gespecificeerd heb waarom ze het niet zijn. Deze suggestie was echt nog veel verder verwijderd van het idee, dus dan is het toch niet zo gek dat ik me afvraag of het serieus is??
Zoals ik al zei: thanx voor alle suggesties, daar ben ik echt wel blij mee. Maar als je een suggestie hebt die echt totaal niet in de buurt komt, hoef je 'm wat mij betreft niet te posten...
Oh je had het over mijn reactie op jouw White Stripes suggestie? Ja sorry, die kon ik ook echt niet heel serieus nemen want het enige dat ik daarin herken wat ik gezegd heb is dat het zwart wit is... Nja, misschien was niet duidelijk dat die 'man achter piano' ook het enige was wat in beeld was, het was gewoon een stilstaand camera beeld, en niet (heel veel) anders in beeld - dus totaal niet zoals die clip.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:49 schreef prupke het volgende:
[..]
en hoe reageer je dan op mijn reactie?
jij hebt het over zwart/wit filmpje , gast die op dali lijkt achter een piano die veel het publiek in kijkt, het lijkt op de jaren 60 en mensen lachen..... en dat 3 tot 5 jaar terug....
Ik luister al 10 jaar naar 3 fm .... en dit is wat in me op komt.
ok frusties kwijt nu: ik denk wel te weten wat je bedoelt maar ik moet ik mijn cd verzameling gaan zoeken om er zeker van te zijn.
(het voornaamste is dat hahaha en hihihihi toch?)
Oh, ja nu ik het terugkijk zie ik dat het inderdaad geen reactie op mijn post hoeft te zijn. Je post bestond echter uit de beschrijving/benoeming van een nummer, zonder dat er duidelijk bij stond 'ik zoek' of iets dergelijks, en ik kreeg tegelijk een suggestie...dus interpreteerde ik dat blijkbaar beide als reactie. Niet iedereen is netjes met quoten trouwens, dus dat is ook geen garantie. Misverstand, kan gebeuren.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:19 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Waar zie je mij jou quoten? De nummers waar ik het over had zoek ik zelf.
The Scorpions - Hello Josephinequote:Op zondag 14 augustus 2011 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb een lied in m'n hoofd waarin (bijna manisch) halverwege gelachen wordt. Het is een oud lied, dus misschien het lied dat je zoekt. Maar ik kan het niet vinden. Dus nu hebben we het zelfde probleem, maar misschien niet eens met het zelfde lied.![]()
In het lied waar ik (voor jou, maar nu ook voor mezelf) naar op zoek ben gaat de zanger halverwege een beetje schreeuwend/krijsend HAAA-HAHAAA-HAA-HAAAA roepen, maar wel op de muziek, het past in het geheel.
Ik moest eigenlijk gelijk aan Screamin Jay Hawkins denken, van "I got a spell on you" maar dan met een ander nummer. Het zal wel niet, maar nooit geschoten is altijd mis...quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:36 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Dat is 'm!quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:42 schreef Sequencial het volgende:
[..]
The Scorpions - Hello Josephine
Staat er toch gewoon bij ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:26 schreef Stinus het volgende:
Wie kan me helpen met nummers identificeren? Ik kan even geen Soundhound/Shazam gebruiken, omdat mijn headset met mic (voor iPod Touch 3g) kapoet is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |