Het zit je wel hoog, of niet?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:53 schreef alfaromeo1234 het volgende:
Hoi ik ben een roamler gebruiker van het eerste uur. Hoezo commerciele shit? Tsja als er geen commercie is ontvang ik geen geld, toch?? Neem aan dat wanneer ik een foto moet maken van een object, roamler geld krijgt van een opdrachtgever. Zonder geld, geen opdrachten en geen verdiensten voor mij als roamler. Domme opmerking Chinless, 'commerciele shit'
http://www.roamler.com/quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:12 schreef xminator het volgende:
Ik zou ook wel een invite willen zomogelijk..
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:34 schreef SoDimmetje het volgende:
een bedrijf met alleen een apple app is sowieso niet goed bezig.....kom op zeg.....where tf is de android app?!?
Komt dus nog..Gewoon geduld hebben, ik wacht er ook opquote:Hoe kan ik Roamler gebruiken?
Op dit moment is Roamler alleen beschikbaar voor iPhone 3GS of iPhone4. In de toekomst willen we Roamler ook op andere smartphones mogelijk maken. Volg @RoamlerNL op twitter om op de hoogte te blijven van ontwikkelingen op dit gebied. Op dit moment is Roamler alleen met een invite te gebruiken. We willen de community langzaam laten groeien om zo de kwaliteit van Roamler te blijven garanderen.
Mij zit het wel hoog... Heb een speciaal account aangemaakt om te vragen voor een Roamler invite.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:28 schreef Whipper het volgende:
[..]
Het zit je wel hoog, of niet?Speciaal hiervoor een account aanmaken.
Dat wil ik nou ook wel eens weten! (In Jip&Janneke-uitleg graagquote:
Edit. Bedankt.quote:
Als je er nog een hebt, graag!quote:
Nog niksquote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:12 schreef xminator het volgende:
Ik zou ook wel een invite willen...
Een zoektocht op internet kan veel helpenquote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 15:53 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Een zoektocht op internet kan veel helpen
En als er misschien nog iemand is die mij een invite via kan geven, stel ik me graag beschikbaarDan kun je wel een DM/PM naar me toe sturen.
Alvast bedankt!
Sure! Want sprookjes bestaan en als newbe ben je gelijk heel geloofwaardig.quote:
Ik heb niet gezien dat het een newbie was en omdat ik nog steeds geen invite had probeerde ik het. En het werkt dus echt! Dat had ik niet verwacht..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:33 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Sure! Want sprookjes bestaan en als newbe ben je gelijk heel geloofwaardig.
Ik heb het gele driehoekje aangevinkt ivm spam.
Ik heb ook interesse een invite. Voor een leuk feest, want roamler boeit me geen zak
En ook nieuw op Fok! met twee accounts nog wel. Foei!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:56 schreef Z1PP3R het volgende:
[..]
Ik had dat account aanvankelijk aangemaakt om mijn YT-account te promoten, maar bij nader inzien ben ik daar maar mee gestopt.
MAAR...
Het werkt wel echt! Ik probeerde gewoon wat en toen bleek dat dit mogelijk was. Dus probeer het zelf eens zou ik zeggen. Niet geschoten is altijd mis!
Een like is dus welkom! (ben nieuw op YT)
De persoon boven mij bevestigt het, en hij zit al wat langer op fok...
En dat is zeker je normale account?quote:--
quote:
Jij bent één persoon? Why?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:56 schreef Z1PP3R het volgende:
[..]
Ik had dat account aanvankelijk aangemaakt om mijn YT-account te promoten, maar bij nader inzien ben ik daar maar mee gestopt.
MAAR...
Het werkt wel echt! Ik probeerde gewoon wat en toen bleek dat dit mogelijk was. Dus probeer het zelf eens zou ik zeggen. Niet geschoten is altijd mis!
Een like is dus welkom! (ben nieuw op YT)
--
Als er toch invites gevraagd worden en gegeven worden., doe dan maar een invitie voor een leuk feestquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:33 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik heb ook interesse een invite. Voor een leuk feest, want roamler boeit me geen zak
Gewoon niet meer gebruiken, dan zakt het vanzelf weg.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:11 schreef Z1PP3R het volgende:
[..]
Dat andere account mag verwijderd worden (als dat mogelijk is).
Geen linkje posten naar iets wat het systeem ontduikt.quote:Hoe moet je dan wel linken? Gewoon de volledige link? Ik begrijp het niet helemaal.
Japs.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:13 schreef Z1PP3R het volgende:
[..]
Oké bedankt, dan laat ik het account wel gewoon zoals het is.
Dus ik mag simpelweg geen link posten, bedoel je?
Hallo zeg, ik wist niet dat het niet mocht en ik heb helemaal niets met de persoon te maken die het heeft gepost. Nogal jammer dat je meteen van het negatiefste uitgaat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:06 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En dat is zeker je normale account?
is die al weg? zo niet geef mail dan naar hanli@onine.nlquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:09 schreef Allan24 het volgende:
Als er iemand een invite wil, meld je even bij mijheb er een weg te geven!!
quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:40 schreef aarontje112 het volgende:
Als er nog iemand is die een invite over heeft, zou je me dan een pm willen sturen?
Jip wil geld verdienen en loopt met zijn Iphone 5 op straat om werk te zoeken.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat wil ik nou ook wel eens weten! (In Jip&Janneke-uitleg graag)
Dank je welquote:Op zondag 5 mei 2013 15:28 schreef Naamah het volgende:
Ik heb ook nog twee invites, dus pm maar als je er een wil.
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:59 schreef Dragonberry het volgende:
Iemand nog een invite over? Het lijkt me heel leuk om te doen!
Bestaat helaas nog niet voor Androidquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:10 schreef LompeWorst het volgende:
Ik zou ook graag een Android invite willen
oh jawelquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:35 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Bestaat helaas nog niet voor Android!
jup!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:13 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Echt waar?!? Gewoon in playstore?
Kan je dan zien op welke level andere gebruikers zitten?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:50 schreef niekie het volgende:
Mijn eerste 2 invites heb ik weggegeven (waarvan 1 aan een Fok!ker ) beiden doen er helemaal niets mee, zijn nog niet eens door level 1 gekomen. Daarom bieden Roamlers ze vaak voor geld aan, mensen die er voor betaald hebben zijn vaak wat gemotiveerder. Ik heb nu nog 2 invites staan maar twijfel wat ik ermee zal doen.
hmm, kun je goed bakken?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:21 schreef Skittles het volgende:
[..]
Kan je dan zien op welke level andere gebruikers zitten?
En ja, ik snap wel dat andere Roamlers het voor een tegenprestatie aanbieden als er (veel) mensen zijn die er verder niets mee doen. Maar om het nu op marktplaats aan te bieden is ook weer zoiets. Laat dan een lekkere taart voor je bakken ofzo
wow, level 8, hoe lang doe je Roamler al? je moet wel heel actief zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:58 schreef Allan24 het volgende:
Ik zit inmiddels bijna op level 8... dan zou ik dus weer een invite moeten krijgen die ik dan weg mag geven. Ik meld me dan weer hier
Jailbreaken is volledig legaal.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:15 schreef Anoniem3601 het volgende:
Als je een iPhone hebt die gejailbreaked is kan je makkelijk aan gratis invites komen maar weet niet of je dat hier mag vermelden
buiten de regels in invites regelen vast nietquote:
Daarin heeft u helemaal gelijk.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
buiten de regels in invites regelen vast niet
op fok houden ze ook niet van zulke praktijken volgens mijquote:Op maandag 22 juli 2013 18:44 schreef DenHeldert het volgende:
[..]
Daarin heeft u helemaal gelijk.
Ik bedoelde een en ander dan ook met betrekking tot de FOK! huisregels (warez ed.)
Gedaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:36 schreef Jweetje het volgende:
Nog 1 beschikbaar op t moment.
Stuur een mail naar Jweetje a Gmail. Com
Met je naam leeftijd omgeving en motivatie.
*tip* denk an roamler. Reacties met creatieve foto's maken met kans
Oh zondequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb mijn code teruggegeven aan jweetje. mijn android versie was te laag. Jammer want het leek me echt heel tof om te doen.
Same for me. Ik ben liever.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:58 schreef zeeppaardje het volgende:
Hallo, ik woon in de omgeving van Veendam en ben opzoek naar een invite. Roamler lijkt me echt leuk!
Dus als iemand zo lief wil zijn om mij een invite te sturen
Ik zou graag een invite willen;)quote:Op maandag 3 februari 2014 11:20 schreef mr-puta het volgende:
Heb er ook een te vergeven,
Wie o wie?
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 07:43 schreef DrSnuggle het volgende:
Kick!
PM/DM mij, dank u!omgeving Arnhem
quote:
Neem eens een kijkje op het Invite Forum op de Facebook-pagina van Roamler. De afgelopen weken hebben Roamlers veel invites kunnen verdienen en die worden nu op allerlei wijzen vergeven. Het invite-forum vind je daar: https://www.facebook.com/Roamler/app_202980683107053.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:00 schreef _Dizzy_ het volgende:
Hola,
Ik ben eindelijk weer in Nederland komen wonen, en zoek ook een inv.
Lange tijd gelutkt maar helaas kenden ze het niet in Ierland..
Maar nu kan het wel
Als iemand er eentje heeft, dan hou ik me graag aanbevolen. Ik woon in omgeving Hilversum.
Thanks all
Nee. Wanneer je je account hebt aangemaakt, kan je wel zien hoeveel Roamlers er opdrachten in de afgelopen week hebben gedaan, in jouw woonplaats. Veel Roamlers doen ook opdrachtjes buiten hun eigen woonplaats, de vraag die jij stelt is dus anders.quote:Op donderdag 8 januari 2015 07:47 schreef Holy_Goat het volgende:
Kun je ergens zien hoeveel Roamlers er bij jou in de buurt actief zijn eigenlijk
Ik heb nog een invite over, ik weet niet of je al een pm kan sturen, omdat ik net lid ben van FOK, mocht dat kunnen, stuur je emailadres, dan kan ik de invite versturen!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:30 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ik heb hier een keer gepost maar nog geen invite gehad, vandaar dat ik nu weer een oproep doe.
Mevr. Poes - Zeeland
Heel lief! Ik heb je een pm gestuurd.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 07:49 schreef Tessa1995 het volgende:
[..]
Ik heb nog een invite over, ik weet niet of je al een pm kan sturen, omdat ik net lid ben van FOK, mocht dat kunnen, stuur je emailadres, dan kan ik de invite versturen!
Ik heb speciaal een fok account aangemaakt, om mijn invite te kunnen vergeven.
Toch heb ik al 80 euro verdient door ijsjes te eten en gilette te testen..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:27 schreef Sunri5e het volgende:
Mensen reken je niet rijk. Deze app maakt alleen het bedrijf die erachter zit rijk. Zelf verdien je er niets aan. Neem dat maar van mij aan.
En hoeveel tijd ben je er mee bezig geweest? 80 euro verdien je met iets meer dan een halve dag werken. En wat denk je dat Roamler aan jouw verdient? En aan die opdrachten die ze om de raarste redenen afkeuren?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Toch heb ik al 80 euro verdient door ijsjes te eten en gilette te testen..
Daar ben ik in totaal niet langer mee bezig geweest dan ik normaal doe als ik boodschappen ga doen. Het is iets wat er naast is, en wat leuk is om zo af en toe te doen, ik kijk in de supermarkt op het moment dat ik er ben, dan moet ik een foto maken van een schap waar ik toch al bijna ben. En ik weet niet wat voor top baan jij hebt, maar als student moet ik gewoon 10+ uur werken voor die 80 euro, en bij Roamler heb ik zeker geen 10+ uur gewerkt.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:14 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
En hoeveel tijd ben je er mee bezig geweest? 80 euro verdien je met iets meer dan een halve dag werken. En wat denk je dat Roamler aan jouw verdient? En aan die opdrachten die ze om de raarste redenen afkeuren?
Is het ook.. degene van wie je een invite krijgt, krijgt weer een percentage van wat jij verdient via de app bij het uitvoeren van de opdrachten. Piramide, maar op kleine schaal.quote:
Ja, ikquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:36 schreef loezzzje het volgende:
iemand nog geinteresseerd in een invite?
Je hebt PMquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:36 schreef loezzzje het volgende:
Stuur je email adres maar in pm, dan meld ik je aan. Je hebt wel paypal nodig, daar betalen ze op uit.
Maar helaas.quote:
Ik heb het nooit kunnen verwerken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb mijn code teruggegeven aan jweetje. mijn android versie was te laag. Jammer want het leek me echt heel tof om te doen.
Site doet het nog, nog altijd invite only....quote:Op zaterdag 19 september 2015 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
Bestaat het nog? Al die jaren op gewacht dus ik zou dolgraag een invite willen.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:55 schreef KennisIsMacht het volgende:
Ik heb een invite te vergeven. Wil je serieus aan de slag met Roamler en heb je er genoeg tijd voor? Om succesvol te zijn moet je echt moeite doen. Dit wil zeggen omrijden, er speciaal de deur voor uit gaan. "even snel een check doen als ik er toevallig ben" komt weinig voor. PM/DM mij je motivatie en woonplaats als je nog steeds interesse hebt.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:51 schreef liiszle het volgende:
Zijn er mensen die nog heel fanatiek aan de gang willen gaan? ik heb bijna weer een invite te vergeven.. maar doe dit alleen aan iemand die er écht gebruik van gaat maken.
Zodat jullie er aan kunnen verdienen?quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:55 schreef KennisIsMacht het volgende:
Ik heb een invite te vergeven. Wil je serieus aan de slag met Roamler en heb je er genoeg tijd voor? Om succesvol te zijn moet je echt moeite doen. Dit wil zeggen omrijden, er speciaal de deur voor uit gaan. "even snel een check doen als ik er toevallig ben" komt weinig voor. PM/DM mij je motivatie en woonplaats als je nog steeds interesse hebt.
quote:Op maandag 9 november 2015 15:42 schreef PizzametKebab het volgende:
[..]
[..]
Zodat jullie er aan kunnen verdienen?
Users krijgen af en toe invites. Het is niet gek om, als je jouw invite weggeeft, te hopen dat mensen actief zijn. 2% is overigens erg weinig, daar voor hoef je het niet te doen. Daarnaast krijgt de 'uitgenodigde' niet minder geld hierdoor. Het is ook geen geheim dat mensen die invites vergeven 2% (van Roamler) krijgen.quote:Op maandag 9 november 2015 15:43 schreef PizzametKebab het volgende:
Je hebt helemaal geen invite van iemand nodig. Vul de code: Robcode in en je kan roamler gebruiken.
Bovenstaande mensen die vragen om je motivatie doen dit alleen uit eigen belang. Zij krijgen 2% van wat jij krijgt dus willen ze graag dat je actief bent.
Dus als je geen zin hebt in een motivatie te schrijven, of het gewoon eens uit wilt proberen:
Robcode
yup. en daarnaast nog 1 te vergeven. Dus stuur maar een DM met woonplaats, korte motivatie waarom jij een goede roamler zou zijn en je naam en mailadres natuurlijk.quote:
Werkt ook onder Android prima.quote:Op zondag 29 november 2015 23:49 schreef Feestkabouter het volgende:
Nou ben ik benieuwd: heeft iemand ook al een noemenswaardig bedrag verdiend met deze app?
Ik heb geen iPhone en dus ook geen interesse in een invite, maar met zoveel interesse van anderen ben ik verrast dat ik niks lees over werkelijke verdiensten
Dat bedrag is denk ik gefocust op de randstad? Als je dit in de uithoeken van Nederland wilt halen dan zul je redelijk wat moeten reizen en dan ben je dus al redelijk wat kwijt van je 100 euro.quote:Op maandag 30 november 2015 00:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Werkt ook onder Android prima.
Als je de goede opdrachten eruit pikt is 100 euro in de week niet onrealistisch.
Ik zit ruim een uur rijden van de randstad. Juist in dorpen verdien je meer omdat er minder concurrentie is. Wie het eerst komt die het eerst maalt. Zijn er in jouw omgeving weinig roamlers dan worden de opdrachten steeds meer waard.quote:Op woensdag 2 december 2015 11:55 schreef dekkered het volgende:
[..]
Dat bedrag is denk ik gefocust op de randstad? Als je dit in de uithoeken van Nederland wilt halen dan zul je redelijk wat moeten reizen en dan ben je dus al redelijk wat kwijt van je 100 euro.
(dat is wat ik er van kan zien hier in Zeeland)
Hmm ja maar het enige wat hier echt de opdrachten heeft zijn de steden. De dorpen hebben eingelijk amper maar opdrachten.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zit ruim een uur rijden van de randstad. Juist in dorpen verdien je meer omdat er minder concurrentie is. Wie het eerst komt die het eerst maalt. Zijn er in jouw omgeving weinig roamlers dan worden de opdrachten steeds meer waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |