Kan je dan zien op welke level andere gebruikers zitten?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:50 schreef niekie het volgende:
Mijn eerste 2 invites heb ik weggegeven (waarvan 1 aan een Fok!ker ) beiden doen er helemaal niets mee, zijn nog niet eens door level 1 gekomen. Daarom bieden Roamlers ze vaak voor geld aan, mensen die er voor betaald hebben zijn vaak wat gemotiveerder. Ik heb nu nog 2 invites staan maar twijfel wat ik ermee zal doen.
hmm, kun je goed bakken?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:21 schreef Skittles het volgende:
[..]
Kan je dan zien op welke level andere gebruikers zitten?
En ja, ik snap wel dat andere Roamlers het voor een tegenprestatie aanbieden als er (veel) mensen zijn die er verder niets mee doen. Maar om het nu op marktplaats aan te bieden is ook weer zoiets. Laat dan een lekkere taart voor je bakken ofzo
wow, level 8, hoe lang doe je Roamler al? je moet wel heel actief zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:58 schreef Allan24 het volgende:
Ik zit inmiddels bijna op level 8... dan zou ik dus weer een invite moeten krijgen die ik dan weg mag geven. Ik meld me dan weer hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |