quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:55 schreef KennisIsMacht het volgende:
Ik heb een invite te vergeven. Wil je serieus aan de slag met Roamler en heb je er genoeg tijd voor? Om succesvol te zijn moet je echt moeite doen. Dit wil zeggen omrijden, er speciaal de deur voor uit gaan. "even snel een check doen als ik er toevallig ben" komt weinig voor. PM/DM mij je motivatie en woonplaats als je nog steeds interesse hebt.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:51 schreef liiszle het volgende:
Zijn er mensen die nog heel fanatiek aan de gang willen gaan? ik heb bijna weer een invite te vergeven.. maar doe dit alleen aan iemand die er écht gebruik van gaat maken.
Zodat jullie er aan kunnen verdienen?quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:55 schreef KennisIsMacht het volgende:
Ik heb een invite te vergeven. Wil je serieus aan de slag met Roamler en heb je er genoeg tijd voor? Om succesvol te zijn moet je echt moeite doen. Dit wil zeggen omrijden, er speciaal de deur voor uit gaan. "even snel een check doen als ik er toevallig ben" komt weinig voor. PM/DM mij je motivatie en woonplaats als je nog steeds interesse hebt.
quote:Op maandag 9 november 2015 15:42 schreef PizzametKebab het volgende:
[..]
[..]
Zodat jullie er aan kunnen verdienen?
Users krijgen af en toe invites. Het is niet gek om, als je jouw invite weggeeft, te hopen dat mensen actief zijn. 2% is overigens erg weinig, daar voor hoef je het niet te doen. Daarnaast krijgt de 'uitgenodigde' niet minder geld hierdoor. Het is ook geen geheim dat mensen die invites vergeven 2% (van Roamler) krijgen.quote:Op maandag 9 november 2015 15:43 schreef PizzametKebab het volgende:
Je hebt helemaal geen invite van iemand nodig. Vul de code: Robcode in en je kan roamler gebruiken.
Bovenstaande mensen die vragen om je motivatie doen dit alleen uit eigen belang. Zij krijgen 2% van wat jij krijgt dus willen ze graag dat je actief bent.
Dus als je geen zin hebt in een motivatie te schrijven, of het gewoon eens uit wilt proberen:
Robcode
yup. en daarnaast nog 1 te vergeven. Dus stuur maar een DM met woonplaats, korte motivatie waarom jij een goede roamler zou zijn en je naam en mailadres natuurlijk.quote:
Werkt ook onder Android prima.quote:Op zondag 29 november 2015 23:49 schreef Feestkabouter het volgende:
Nou ben ik benieuwd: heeft iemand ook al een noemenswaardig bedrag verdiend met deze app?
Ik heb geen iPhone en dus ook geen interesse in een invite, maar met zoveel interesse van anderen ben ik verrast dat ik niks lees over werkelijke verdiensten
Dat bedrag is denk ik gefocust op de randstad? Als je dit in de uithoeken van Nederland wilt halen dan zul je redelijk wat moeten reizen en dan ben je dus al redelijk wat kwijt van je 100 euro.quote:Op maandag 30 november 2015 00:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Werkt ook onder Android prima.
Als je de goede opdrachten eruit pikt is 100 euro in de week niet onrealistisch.
Ik zit ruim een uur rijden van de randstad. Juist in dorpen verdien je meer omdat er minder concurrentie is. Wie het eerst komt die het eerst maalt. Zijn er in jouw omgeving weinig roamlers dan worden de opdrachten steeds meer waard.quote:Op woensdag 2 december 2015 11:55 schreef dekkered het volgende:
[..]
Dat bedrag is denk ik gefocust op de randstad? Als je dit in de uithoeken van Nederland wilt halen dan zul je redelijk wat moeten reizen en dan ben je dus al redelijk wat kwijt van je 100 euro.
(dat is wat ik er van kan zien hier in Zeeland)
Hmm ja maar het enige wat hier echt de opdrachten heeft zijn de steden. De dorpen hebben eingelijk amper maar opdrachten.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zit ruim een uur rijden van de randstad. Juist in dorpen verdien je meer omdat er minder concurrentie is. Wie het eerst komt die het eerst maalt. Zijn er in jouw omgeving weinig roamlers dan worden de opdrachten steeds meer waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |