En hoeveel tijd ben je er mee bezig geweest? 80 euro verdien je met iets meer dan een halve dag werken. En wat denk je dat Roamler aan jouw verdient? En aan die opdrachten die ze om de raarste redenen afkeuren?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Toch heb ik al 80 euro verdient door ijsjes te eten en gilette te testen..
Daar ben ik in totaal niet langer mee bezig geweest dan ik normaal doe als ik boodschappen ga doen. Het is iets wat er naast is, en wat leuk is om zo af en toe te doen, ik kijk in de supermarkt op het moment dat ik er ben, dan moet ik een foto maken van een schap waar ik toch al bijna ben. En ik weet niet wat voor top baan jij hebt, maar als student moet ik gewoon 10+ uur werken voor die 80 euro, en bij Roamler heb ik zeker geen 10+ uur gewerkt.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:14 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
En hoeveel tijd ben je er mee bezig geweest? 80 euro verdien je met iets meer dan een halve dag werken. En wat denk je dat Roamler aan jouw verdient? En aan die opdrachten die ze om de raarste redenen afkeuren?
Is het ook.. degene van wie je een invite krijgt, krijgt weer een percentage van wat jij verdient via de app bij het uitvoeren van de opdrachten. Piramide, maar op kleine schaal.quote:
Ja, ikquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:36 schreef loezzzje het volgende:
iemand nog geinteresseerd in een invite?
Je hebt PMquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:36 schreef loezzzje het volgende:
Stuur je email adres maar in pm, dan meld ik je aan. Je hebt wel paypal nodig, daar betalen ze op uit.
Maar helaas.quote:
Ik heb het nooit kunnen verwerken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb mijn code teruggegeven aan jweetje. mijn android versie was te laag. Jammer want het leek me echt heel tof om te doen.
Site doet het nog, nog altijd invite only....quote:Op zaterdag 19 september 2015 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
Bestaat het nog? Al die jaren op gewacht dus ik zou dolgraag een invite willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |