Het zit je wel hoog, of niet?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:53 schreef alfaromeo1234 het volgende:
Hoi ik ben een roamler gebruiker van het eerste uur. Hoezo commerciele shit? Tsja als er geen commercie is ontvang ik geen geld, toch?? Neem aan dat wanneer ik een foto moet maken van een object, roamler geld krijgt van een opdrachtgever. Zonder geld, geen opdrachten en geen verdiensten voor mij als roamler. Domme opmerking Chinless, 'commerciele shit'
http://www.roamler.com/quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:12 schreef xminator het volgende:
Ik zou ook wel een invite willen zomogelijk..
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:34 schreef SoDimmetje het volgende:
een bedrijf met alleen een apple app is sowieso niet goed bezig.....kom op zeg.....where tf is de android app?!?
Komt dus nog..Gewoon geduld hebben, ik wacht er ook opquote:Hoe kan ik Roamler gebruiken?
Op dit moment is Roamler alleen beschikbaar voor iPhone 3GS of iPhone4. In de toekomst willen we Roamler ook op andere smartphones mogelijk maken. Volg @RoamlerNL op twitter om op de hoogte te blijven van ontwikkelingen op dit gebied. Op dit moment is Roamler alleen met een invite te gebruiken. We willen de community langzaam laten groeien om zo de kwaliteit van Roamler te blijven garanderen.
Mij zit het wel hoog... Heb een speciaal account aangemaakt om te vragen voor een Roamler invite.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:28 schreef Whipper het volgende:
[..]
Het zit je wel hoog, of niet?Speciaal hiervoor een account aanmaken.
Dat wil ik nou ook wel eens weten! (In Jip&Janneke-uitleg graagquote:
Edit. Bedankt.quote:
Als je er nog een hebt, graag!quote:
Nog niksquote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:12 schreef xminator het volgende:
Ik zou ook wel een invite willen...
Een zoektocht op internet kan veel helpenquote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 15:53 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Een zoektocht op internet kan veel helpen
En als er misschien nog iemand is die mij een invite via kan geven, stel ik me graag beschikbaarDan kun je wel een DM/PM naar me toe sturen.
Alvast bedankt!
Sure! Want sprookjes bestaan en als newbe ben je gelijk heel geloofwaardig.quote:
Ik heb niet gezien dat het een newbie was en omdat ik nog steeds geen invite had probeerde ik het. En het werkt dus echt! Dat had ik niet verwacht..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:33 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Sure! Want sprookjes bestaan en als newbe ben je gelijk heel geloofwaardig.
Ik heb het gele driehoekje aangevinkt ivm spam.
Ik heb ook interesse een invite. Voor een leuk feest, want roamler boeit me geen zak
En ook nieuw op Fok! met twee accounts nog wel. Foei!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:56 schreef Z1PP3R het volgende:
[..]
Ik had dat account aanvankelijk aangemaakt om mijn YT-account te promoten, maar bij nader inzien ben ik daar maar mee gestopt.
MAAR...
Het werkt wel echt! Ik probeerde gewoon wat en toen bleek dat dit mogelijk was. Dus probeer het zelf eens zou ik zeggen. Niet geschoten is altijd mis!
Een like is dus welkom! (ben nieuw op YT)
De persoon boven mij bevestigt het, en hij zit al wat langer op fok...
En dat is zeker je normale account?quote:--
quote:
Jij bent één persoon? Why?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:56 schreef Z1PP3R het volgende:
[..]
Ik had dat account aanvankelijk aangemaakt om mijn YT-account te promoten, maar bij nader inzien ben ik daar maar mee gestopt.
MAAR...
Het werkt wel echt! Ik probeerde gewoon wat en toen bleek dat dit mogelijk was. Dus probeer het zelf eens zou ik zeggen. Niet geschoten is altijd mis!
Een like is dus welkom! (ben nieuw op YT)
--
Als er toch invites gevraagd worden en gegeven worden., doe dan maar een invitie voor een leuk feestquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:33 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik heb ook interesse een invite. Voor een leuk feest, want roamler boeit me geen zak
Gewoon niet meer gebruiken, dan zakt het vanzelf weg.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:11 schreef Z1PP3R het volgende:
[..]
Dat andere account mag verwijderd worden (als dat mogelijk is).
Geen linkje posten naar iets wat het systeem ontduikt.quote:Hoe moet je dan wel linken? Gewoon de volledige link? Ik begrijp het niet helemaal.
Japs.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:13 schreef Z1PP3R het volgende:
[..]
Oké bedankt, dan laat ik het account wel gewoon zoals het is.
Dus ik mag simpelweg geen link posten, bedoel je?
Hallo zeg, ik wist niet dat het niet mocht en ik heb helemaal niets met de persoon te maken die het heeft gepost. Nogal jammer dat je meteen van het negatiefste uitgaat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:06 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En dat is zeker je normale account?
is die al weg? zo niet geef mail dan naar hanli@onine.nlquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:09 schreef Allan24 het volgende:
Als er iemand een invite wil, meld je even bij mijheb er een weg te geven!!
quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:40 schreef aarontje112 het volgende:
Als er nog iemand is die een invite over heeft, zou je me dan een pm willen sturen?
Jip wil geld verdienen en loopt met zijn Iphone 5 op straat om werk te zoeken.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat wil ik nou ook wel eens weten! (In Jip&Janneke-uitleg graag)
Dank je welquote:Op zondag 5 mei 2013 15:28 schreef Naamah het volgende:
Ik heb ook nog twee invites, dus pm maar als je er een wil.
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:59 schreef Dragonberry het volgende:
Iemand nog een invite over? Het lijkt me heel leuk om te doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |