geen spoilers mbt. uitslag/ tussenstanden hier posten aub!quote:
http://www.youtube.com/results?search_query=nujabes&aq=fquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:05 schreef Pino112 het volgende:
Nog tips voor muziek die ik mee MOET nemen mensen?
ik vind zijn Album wel lekker, mooie afwisseling tussen uptempo (Me And My Mirror On A Saturday Night) en jazzy (Sentimental)quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond dat album van Julian maar matig
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
1e wat ik deed in Amerika was naar de Mc Donalds gaan en een Mckroket bestellen. Zo raar dat ze die niet hadden
quote:
+1 voor altijd!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
geen spoilers mbt. uitslag/ tussenstanden hier posten aub!
Nee? kom maar doorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:12 schreef borisz het volgende:
Maar goed ik neem neem aan dat iedereen de COS' Happy Hardcore top100 heeft?
dat vind ik coolquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]! de pa van `n vriend van een jongen die bij mij werkt (snappie `m nog ?
) is een Amerikaan die hier al jaren woont en bij de Mac altijd, in `t Engels, een McKroket besteld
he he eindelijk.quote:
DAT KAN ÉCHT NIET!!quote:
Nog een reden om die single niet te kopenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:15 schreef 3rdRock het volgende:
Bløf verloot huiskamerconcert bij nieuwe single
ik ga de single kopen!
Ik ben weggezapt wat was er gebeurt?quote:
twitter:Willy3FM twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 20:28:36@Daniel3FM Haha :-) Heb je gezien dat wij "gelist" zijn als "Radio 3 Nerds" door iemand? Check dit dan! http://bit.ly/pf11Hb #3FM reageer retweet
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:31 schreef themauster het volgende:
twitter:Willy3FM twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 20:28:36@Daniel3FM Haha :-) Heb je gezien dat wij "gelist" zijn als "Radio 3 Nerds" door iemand? Check dit dan! http://bit.ly/pf11Hb #3FM reageer retweet
Whehehehequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:31 schreef themauster het volgende:
volgens mij ook nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:48 schreef densmee het volgende:
domien kan het niet zo goed hebben als hij voor lul wordt gezet
nou dat valt best meequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:55 schreef Timo20 het volgende:
Damn... Fat Joe.... nooit meer wat van gehoord
mmmm....als Fat Joe naakt in het water springt, is dat dan skinnydipping of fatdipping?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:55 schreef Timo20 het volgende:
Damn... Fat Joe.... nooit meer wat van gehoord
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmmm....als Fat Joe naakt in het water springt, is dat dan skinnydipping of fatdipping?
nou hij is afgevallen hoor, 88........ pondquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmmm....als Fat Joe naakt in het water springt, is dat dan skinnydipping of fatdipping?
Pakt het vrij volwassen op voor zijn doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat loopt Domien te janken? hij heeft zelf z'n nummer geroepen
Ja, hij roept het nummer van Tjibbe, heel volwassenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Pakt het vrij volwassen op voor zijn doen.
Ja ik kijk stream, dus dat zie ik NU pasquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Ja, hij roept het nummer van Tjibbe, heel volwassen
Niet echt toegestaan op FOK, kan ik uit ervaring vertellen.quote:
mijn stream loopt ook wat achter, maar die van jou wel een heel eind danquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja ik kijk stream, dus dat zie ik NU pas.
[..]
Niet echt toegestaan op FOK, kan ik uit ervaring vertellen.
Geen idee, boeit me verder ook niet ofzoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:11 schreef TradeMarkie het volgende:
mijn stream loopt ook wat achter, maar die van jou wel een heel eind dan
Wauw!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:12 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... zou ik dan een verkeerd nummer van 'm hebben? Ik heb iets anders onder zijn naam in mn adresboek staan.
lekker manquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:15 schreef Mdrop het volgende:
Rode Wodka - Red Bull, als iets 'kroam' is....
ah Drierdrosk gaat helemaal naar de klote vanavondquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:20 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga zo weer een blikje Shandy opentrekken denk ik!
Tijd voor bier in huize Timoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:20 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga zo weer een blikje Shandy opentrekken denk ik!
en dan morgen uitkateren zodat ik zondag veilig naar de deventer boekenmarkt kan!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:21 schreef alors het volgende:
[..]
ah Drierdrosk gaat helemaal naar de klote vanavond
SPOILER: ZandstormOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:EricCorton twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 21:22:13Ja hoor! Het is weer WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND !!! #Ekstraweekend #3fm #veeltelaat #tochoptijd #penisindefles reageer retweet
hulp nodig ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zal Hertog Jan nog eens bevrijden uit de koelkast
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:23 schreef Pino112 het volgende:
een schande, ik weet het, maar ik ken er geen enkel nummer van!SPOILER: ZandstormOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ik doe met je meequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zal Hertog Jan nog eens bevrijden uit de koelkast
Schaam je!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een schande, ik weet het, maar ik ken er geen enkel nummer van!
Z'n tweelingbroer staat op je te wachtenquote:
ow wacht, deze van Aguilera ken ik welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Schaam je!
Goeie platen zijn dat!
En een goeie mix, nu al!
goed bezig!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Z'n tweelingbroer staat op je te wachten
Gevolgd door Supermassive Black Hole op de radio.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:32 schreef gerbenp het volgende:
Domien kotsend op het toilet, kan ik me nog herinneren
geloof het wel jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:36 schreef 3rdRock het volgende:
heb ik het correct dat er de komende 2wk geen Ekstra Weekend is??? volgend week ivm Sziget en de week daarna?
de week erna Lowlandsquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:36 schreef 3rdRock het volgende:
heb ik het correct dat er de komende 2wk geen Ekstra Weekend is??? volgend week ivm Sziget en de week daarna?
mm, dat verandert mijn plannen voor volgende week. ga ik vrijdag al naar m'n ouders of ga ik zaterdag naar een vies metalfestival en zondag naar mn ouders? mmmm. keuzes, keuzes....quote:
Lowwattes???quote:
Woow... Dat zou ik niet kunnen... "hiep hoi 2008" en verder luisteren naar 3FM.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:34 schreef gerbenp het volgende:
[3FM #418] Gelukkig oudjaar!
vanaf hier
ik zeg zondag naar je oudersquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mm, dat verandert mijn plannen voor volgende week. ga ik vrijdag al naar m'n ouders of ga ik zaterdag naar een vies metalfestival en zondag naar mn ouders? mmmm. keuzes, keuzes....
ja, maar dan mis ik wel de 1e kermisavond.....mmm, ik heb nog een paar dagen om erover na te denkenquote:
De eerste kermisavond zou ik dan weer niet kunnen missen, keuzes...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar dan mis ik wel de 1e kermisavond.....mmm, ik heb nog een paar dagen om erover na te denken
bellen ze nu Andre Pronk: wahahahahaha
in het pittoreske Bemmelquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De eerste kermisavond zou ik dan weer niet kunnen missen, keuzes...
waar is het kermis ?
Dat lelijke zwarte golfje van 'm?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:43 schreef Mdrop het volgende:
'Ik ben op de fiets'
< 30 minuten verder >
'Mijn auto staat daar'
Beunhaas
wehehe scherpquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:43 schreef Mdrop het volgende:
'Ik ben op de fiets'
< 30 minuten verder >
'Mijn auto staat daar'
Beunhaas
lekker tunen dan petje op, ketting om, stoel naar achteren en gaan!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vergat MOH sticker op het achterruit en bijbehorende muziek.know'm sayin?
word? word.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:45 schreef alors het volgende:
[..]
lekker tunen dan petje op, ketting om, stoel naar achteren en gaan!!Stoel doe ik sowieso naar achteren, anders pas ik er niet in..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
'Dit nummer is niet in gebruik blah blah '.....quote:
Heb je ook van die dobbelstenen aan je spiegelquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:45 schreef Pino112 het volgende:
Stoel doe ik sowieso naar achteren, anders pas ik er niet in...
Hu... Die belt Tjibbe hoor...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
'Dit nummer is niet in gebruik blah blah '.....
Ohquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook, maar die melding kreeg ik toen ik hier met de werk tel. belde.
Hebben ze alle twee dezelfde achtergrond of is dat de tel. van domienquote:
Nee, want ik heb nog geen auto.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
'Dit nummer is niet in gebruik blah blah '.....
[..]
Heb je ook van die dobbelstenen aan je spiegel?
Ben je TwitWouter?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hebben ze alle twee dezelfde achtergrond of is dat de tel. van domien
(Vraag niet waarom ik dat weet).
Oke, ik geef het toequote:
Beetje jammer dat het de bankgast was.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
Dat nummer oplezen was wel baas btw
Domienfaaaalquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het de bankgast was.
ja, nu zitten er klodders op mn scherm...quote:
jezus jijquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, nu zitten er klodders op mn scherm...
Ehm .. .huh?!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:54 schreef 3rdRock het volgende:
ja, nu zitten er klodders op mn scherm...
ja, dat goddelijke bipsje van domientje. pfoeh!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Hoop eigenlijk dat je het niet meent....quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:56 schreef 3rdRock het volgende:
ja, dat goddelijke bipsje van domientje. pfoeh!
Ellen..Lame...rs Zonder de punten enzo....quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:03 schreef Evertjan het volgende:
wie heeft nog het twitteradres van Ellen?
kloptquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hoop eigenlijk dat je het niet meent....
[ afbeelding ]
[..]
Ellen..Lame...rs Zonder de punten enzo....
Staat ook gewoon bij domien zn following dinges.
DOE HET NIET!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:06 schreef 3rdRock het volgende:
kan iemand ff tegen mij zeggen dat ik niet tig blu-rays moet bestellen?
Niet doen Drierdrosk, jij kan het, jij bent sterker dan dat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:06 schreef 3rdRock het volgende:
Leeg of met legale content, maakt een degelijk verschil natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:06 schreef 3rdRock het volgende:
quote:
dank jullie wel! ik heb nl nog zeker 100 schijfjes liggen die ik moet kijken, en 200 films op harde schijvenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:07 schreef alors het volgende:
[..]
Niet doen Drierdrosk, jij kan het, jij bent sterker dan dat.
volle! 2 voor 20euro bij de FRSquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Leeg of met legale content, maakt een degelijk verschil natuurlijk.
NIET DOEN!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:06 schreef 3rdRock het volgende:
Lol, ik mis iets volgens mijquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:09 schreef alors het volgende:
Heeft die dikke die lesbo's nou al bevrucht?
Dat zal toch niet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:09 schreef alors het volgende:
doet ie goed!quote:
geen idee, eric dikeb is al een week of wat niet meer gesignaleerd in de studio volgens mij.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:09 schreef alors het volgende:
mooi werktwitter:Domien twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 22:04:53Ach, een telefoonnummer is zó overschat. Haha! #3FM reageer retweet
Tja, als 'bekende' Nederlander kun je zoiets toch beter door een 3rd party hoster laten registeren? Of zijn die ook verplicht je gegevens door te geven aan SIDN?quote:
Mwa dit kan wel een 'spam-adres' of wat zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:10 schreef Tourniquet het volgende:
Tja, als 'bekende' Nederlander kun je zoiets toch beter door een 3rd party hoster laten registeren? Of zijn die ook verplicht je gegevens door te geven aan SIDN?
lees ik daar mijn naam in combi met party??? ik weet van niks hoor! mijn naam is ehm.....3rdRockquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Tja, als 'bekende' Nederlander kun je zoiets toch beter door een 3rdRock party hoster laten registeren? Of zijn die ook verplicht je gegevens door te geven aan SIDN?
Ow, dat is ineens heel wat minder spannendquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:11 schreef alors het volgende:
Dikeb heeft zijn zaad beschikbaar gesteld aan een lesbisch stel...
twitter:tamarageense twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 22:13:18Vandaag ook al meer dan 200 tweets geplaatst
reageer retweet
BREKENDquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:13 schreef Evertjan het volgende:
twitter:tamarageense twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 22:13:18Vandaag ook al meer dan 200 tweets geplaatst
reageer retweet
Ook een toppertwitter:tamarageense twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 22:11:44114 mentions gehad vandaag. Allemensen reageer retweet
oe, dat zou wel kunnen ja!quote:
ios dat niet dat potje? weet ff niet hoe ze heet, maar ze zit er vaker en bemoeit zich meestal niet met de showquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:16 schreef Mdrop het volgende:
Wie is die Junk met die muts?;
[ afbeelding ]
Oke, vreemd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:16 schreef 3rdRock het volgende:
ios dat niet dat potje? weet ff niet hoe ze heet, maar ze zit er vaker en bemoeit zich meestal niet met de show
dat zijn de beste!!quote:
hij woont toch in een appartementencomplex? Lijkt me niet dus.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:19 schreef densmee het volgende:
dan zou Domien hier moeten wonen?
[ afbeelding ]
Mag ik mezelf even quoten?quote:
ga je gang!quote:
ot later!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:23 schreef minthy het volgende:
Ik doe ff een "Dagoduckje":
Naar huis, doei!!
Tot zo
Doei en voor straks alvast hoi danquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:23 schreef minthy het volgende:
Naar huis, doei!!
Tot zo
dit zegt whoisquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
hij woont toch in een appartementencomplex? Lijkt me niet dus.
Bye byequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:23 schreef minthy het volgende:
Naar huis, doei!!
Tot zo
SPOILER: vrijdag de 13 05-08-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Zo baas, zo zender.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
hilarische radio dit. wat een stom wijf van mtv!
Niet te arrogant worden daar in 020 he, en helemaal niet wat we vorige week van jullie hebben gezienquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:27 schreef borisz het volgende:
Zoals ze in Rotterdam zeggen over pagina 818.
Gelukkig hebben we de foto's nog.
(Vrij naar AgainZender)
Vertel... Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:34 schreef Wooninck het volgende:
Moet wel toegeven dat Domien sportief is en niet meteen z'n telefoon uitzet of nummers blokkeert, net een interessant gesprek met hem gevoerd op Whatsapp.
quote:
twitter:raycokes twitterde op maandag 01-08-2011 om 10:23:55To all the TV&Radios stations who asked me to comment on the MTV 30 year anniversary.Yes it was great back then and it is crap nowadays. Ok? reageer retweet
Ray Cokesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:37 schreef Evertjan het volgende:
twitter:raycokes twitterde op maandag 01-08-2011 om 10:23:55To all the TV&Radios stations who asked me to comment on the MTV 30 year anniversary.Yes it was great back then and it is crap nowadays. Ok? reageer retweet
Rayquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:37 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:37 schreef Evertjan het volgende:
t heeft er wel wat van weg ja....quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:41 schreef alors het volgende:
Ik vind dit stem echt op de stem van Timur lijken...
ja!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |