Hij stond Eva Jinek te woord tijdens het journaal, over dat ongeluk met die schrootbende op de A2 ofzo.quote:
Volgens mij is het ook Jon, zal wel een foutje zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij stond Eva Jinek te woord tijdens het journaal, over dat ongeluk met die schrootbende op de A2 ofzo.
Maar hij stond in beeld met een H, dus John. Dacht dat het Jon was..
Blijft toch grappig dat van die hijgerige mislukte mediamannetjes heel erg graag een primeur in de wereld willen brengen maar dan falen.twitter:TheKurf twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 14:15:30BREKEND!!! Vliegtuig in zee voor Spaanse oostkust nabij Benidorm en Albir. Verder nog niets bekend, net gebeurd! reageer retweet
it's a sin!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:14 schreef Sirolf het volgende:
Een PSB-plaat zonder alarm, dat kan toch helemaal niet meneer Dane...?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:14 schreef Sirolf het volgende:
Een PSB-plaat zonder alarm, dat kan toch helemaal niet meneer Dane...?
Ik ken hem, prima sportverslaggever. Aardige kerel ook. Fouten maken doen we allemaal en hem mislukt noemen is ver bezijden de waarheid.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:36 schreef Paul-89 het volgende:
Blijft toch grappig dat van die hijgerige mislukte mediamannetjes heel erg graag een primeur in de wereld willen brengen maar dan falen.twitter:TheKurf twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 14:15:30BREKEND!!! Vliegtuig in zee voor Spaanse oostkust nabij Benidorm en Albir. Verder nog niets bekend, net gebeurd! reageer retweet
En terecht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:59 schreef hole1988 het volgende:
ik lig in een deuk om beeldspraak van vanochtend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |