Is als het goed is nog gewoon terug te kijken via www.hetgesprek.nlquote:Op maandag 31 december 2007 20:56 schreef Treezz het volgende:
Hebben jullie het programma "het gesprek" gezien een paar weken geleden, theodor holman interviewde
[bgerard ekdom][/b]
Zal ik 'm speciaal voor jou aanvragen?quote:Op maandag 31 december 2007 21:08 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf vermoed dat ABBA - Happy New Year de komende uren nog wel op de playlist zal staan.
Hij is er al hoor, maar nog niet hier.quote:
Iets dat al op de playlist staat hoef je niet aan te vragen.quote:Op maandag 31 december 2007 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal ik 'm speciaal voor jou aanvragen?
uuhhhmz, scherp!quote:Op maandag 31 december 2007 21:11 schreef Sirolf het volgende:
Iets dat al op de playlist staat hoef je niet aan te vragen.
Ahh, ik dacht dat ie pas om 22h zou beginnen. Heb hem een minuut of 10 geleden een smsje gestuurd met de vraag of hij om middernacht aftelt of dat we een reclameblok krijgen, maar dat zal ie dan wel niet gemerkt hebben.quote:
Dat ie dat nog niet heeft laten veranderen. Het is toch dat nummer waarbij er maar 3 verschillende cijfers worden gebruikt na de 06?quote:Op maandag 31 december 2007 21:36 schreef Sirolf het volgende:
Domien heeft nog steeds last van z'n foonnummer-spam van een paar weken terug...
Van mij dus?quote:Op maandag 31 december 2007 21:36 schreef Sirolf het volgende:
Domien heeft nog steeds last van z'n foonnummer-spam van een paar weken terug...
Er zitten nog wel wat meer verschillende cijfers in hoor.quote:Op maandag 31 december 2007 21:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat ie dat nog niet heeft laten veranderen. Het is toch dat nummer waarbij er maar 3 verschillende cijfers worden gebruikt na de 06?
Misschien dat ik em dan ff om 12 uur nog een sms verstuur. Krijg ik tenminste geen sms terug die me 25 cent kost
mijn nummer begint ook met 06-28quote:Op maandag 31 december 2007 21:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zitten nog wel wat meer verschillende cijfers in hoor.
Beginnend met 06-28 volgens mij.
Idd, heb het gister gezien op internetquote:
Hej was jij dat! zometeen dus deel 2 van de plaat.quote:Op maandag 31 december 2007 21:57 schreef Sersjee het volgende:
Jeej! M'n request!
Leuk die vertraging in de stream, kan ik mezelf horen praten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |