potdorie! waar ga je ja wonen dan ja?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan ben ik daar ook al bijna weg
mmm, dat zou best kunnen ja!quote:
HAM AND EGGS BABY!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat nou gatver? heerlijk! een portie French toast met wat siroop of een egg muffin gaat er iedere dag wel in![]()
![]()
of een paar wafels
![]()
Ik ga naar Uithuizen verhuizen , lekker dicht bij de winkels en een vrijstaand huisquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
potdorie! waar ga je ja wonen dan ja?
bah ze hebben niet eens normaal brood daar, alleen maar iets wat erop lijkt maar hartstikke zoet en vet isquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat nou gatver? heerlijk! een portie French toast met wat siroop of een egg muffin gaat er iedere dag wel in![]()
![]()
of een paar wafels
![]()
goede keuze! en een pinautomaat in de buurt!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:58 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ga naar Uithuizen verhuizen , lekker dicht bij de winkels en een vrijstaand huis
ik moet 5 km rijden voor een pinautomaatquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goede keuze! en een pinautomaat in de buurt!
Ik nu ook nogquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik moet 5 km rijden voor een pinautomaat
Ja al komt in het nieuwe dorpscentrum in Usquert ook een Rabobank pinautomaat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goede keuze! en een pinautomaat in de buurt!
dat moest ik ook 3 jaar langquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik moet 5 km rijden voor een pinautomaat
Wij hebben allebei niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:00 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ken een gehucht waar wel een pinautomaat staat maar geen supermarkt, dus dan heb je geld, kun je het niet uitgeven
nieuw dorpscentrum? heel goed! dat is waardeverhogend voor mn te koop staande huis!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja al komt in het nieuwe dorpscentrum in Usquert ook een Rabobank pinautomaat.
Ook EW hoop ikquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:02 schreef Sirolf het volgende:
Barend wordt dus de vakantie-vervanger van Michiel over 2 weken.
ja ik werd alert toen de naam Barend viel hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:02 schreef 3rdRock het volgende:
Alors! Barend gaat Michiel vrvangen over een paar weken! 4 avonden per week fappen!
Doe es dm-en welk huis van jou te koop staatquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nieuw dorpscentrum? heel goed! dat is waardeverhogend voor mn te koop staande huis!
Sop, sop, sop toch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:02 schreef 3rdRock het volgende:
Alors! Barend gaat Michiel vrvangen over een paar weken! 4 avonden per week fappen!
Das idd. het enige waar ik ook naar uitkeek na een maand Amerika: een boterham met kaasquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:59 schreef alors het volgende:
[..]
bah ze hebben niet eens normaal brood daar, alleen maar iets wat erop lijkt maar hartstikke zoet en vet is![]()
Hollandsch bruin brood
nah vind het niet erg woon nu lekker rustigquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat moest ik ook 3 jaar lang
en mannen op teenslippers
ow jaquote:
1e wat ik deed in Amerika was naar de Mc Donalds gaan en een Mckroket bestellen. Zo raar dat ze die niet haddenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Das idd. het enige waar ik ook naar uitkeek na een maand Amerika: een boterham met kaas
Ja, ikquote:
Nah...quote:
Is wel mooier, maar vast is zoveel handigerquote:
quote:
alles van Electric Six, van Presidents of the USA en alles van Willeke Albertiquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:05 schreef Pino112 het volgende:
Nog tips voor muziek die ik mee MOET nemen mensen?
COS' Happy Hardcore top100.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:05 schreef Pino112 het volgende:
Ik had op een gegeven moment ergens bruine bolletjes gevonden en een pot Nutella (wat gek genoeg moeilijk te vinden is, ze hadden wel 800 soorten peanutbutter en aanverwante meukquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Das idd. het enige waar ik ook naar uitkeek na een maand Amerika: een boterham met kaas
Johnny Jordaan en Willy Alberti.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
alles van Electric Six, van Presidents of the USA en alles van Willeke Alberti
Julian Velard.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:05 schreef Pino112 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |