SPOILER: ZandstormOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:EricCorton twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 21:22:13Ja hoor! Het is weer WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND !!! #Ekstraweekend #3fm #veeltelaat #tochoptijd #penisindefles reageer retweet
hulp nodig ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zal Hertog Jan nog eens bevrijden uit de koelkast
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:23 schreef Pino112 het volgende:
een schande, ik weet het, maar ik ken er geen enkel nummer van!SPOILER: ZandstormOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ik doe met je meequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zal Hertog Jan nog eens bevrijden uit de koelkast
Schaam je!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een schande, ik weet het, maar ik ken er geen enkel nummer van!
Z'n tweelingbroer staat op je te wachtenquote:
ow wacht, deze van Aguilera ken ik welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Schaam je!
Goeie platen zijn dat!
En een goeie mix, nu al!
goed bezig!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Z'n tweelingbroer staat op je te wachten
Gevolgd door Supermassive Black Hole op de radio.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:32 schreef gerbenp het volgende:
Domien kotsend op het toilet, kan ik me nog herinneren
geloof het wel jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:36 schreef 3rdRock het volgende:
heb ik het correct dat er de komende 2wk geen Ekstra Weekend is??? volgend week ivm Sziget en de week daarna?
de week erna Lowlandsquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:36 schreef 3rdRock het volgende:
heb ik het correct dat er de komende 2wk geen Ekstra Weekend is??? volgend week ivm Sziget en de week daarna?
mm, dat verandert mijn plannen voor volgende week. ga ik vrijdag al naar m'n ouders of ga ik zaterdag naar een vies metalfestival en zondag naar mn ouders? mmmm. keuzes, keuzes....quote:
Lowwattes???quote:
Woow... Dat zou ik niet kunnen... "hiep hoi 2008" en verder luisteren naar 3FM.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:34 schreef gerbenp het volgende:
[3FM #418] Gelukkig oudjaar!
vanaf hier
ik zeg zondag naar je oudersquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mm, dat verandert mijn plannen voor volgende week. ga ik vrijdag al naar m'n ouders of ga ik zaterdag naar een vies metalfestival en zondag naar mn ouders? mmmm. keuzes, keuzes....
ja, maar dan mis ik wel de 1e kermisavond.....mmm, ik heb nog een paar dagen om erover na te denkenquote:
De eerste kermisavond zou ik dan weer niet kunnen missen, keuzes...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar dan mis ik wel de 1e kermisavond.....mmm, ik heb nog een paar dagen om erover na te denken
bellen ze nu Andre Pronk: wahahahahaha
in het pittoreske Bemmelquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De eerste kermisavond zou ik dan weer niet kunnen missen, keuzes...
waar is het kermis ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |