dat zijn de beste!!quote:
hij woont toch in een appartementencomplex? Lijkt me niet dus.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:19 schreef densmee het volgende:
dan zou Domien hier moeten wonen?
[ afbeelding ]
Mag ik mezelf even quoten?quote:
ga je gang!quote:
ot later!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:23 schreef minthy het volgende:
Ik doe ff een "Dagoduckje":
Naar huis, doei!!
Tot zo
Doei en voor straks alvast hoi danquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:23 schreef minthy het volgende:
Naar huis, doei!!
Tot zo
dit zegt whoisquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
hij woont toch in een appartementencomplex? Lijkt me niet dus.
Bye byequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:23 schreef minthy het volgende:
Naar huis, doei!!
Tot zo
SPOILER: vrijdag de 13 05-08-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Zo baas, zo zender.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
hilarische radio dit. wat een stom wijf van mtv!
Niet te arrogant worden daar in 020 he, en helemaal niet wat we vorige week van jullie hebben gezienquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:27 schreef borisz het volgende:
Zoals ze in Rotterdam zeggen over pagina 818.
Gelukkig hebben we de foto's nog.
(Vrij naar AgainZender)
Vertel... Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:34 schreef Wooninck het volgende:
Moet wel toegeven dat Domien sportief is en niet meteen z'n telefoon uitzet of nummers blokkeert, net een interessant gesprek met hem gevoerd op Whatsapp.
quote:
twitter:raycokes twitterde op maandag 01-08-2011 om 10:23:55To all the TV&Radios stations who asked me to comment on the MTV 30 year anniversary.Yes it was great back then and it is crap nowadays. Ok? reageer retweet
Ray Cokesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:37 schreef Evertjan het volgende:
twitter:raycokes twitterde op maandag 01-08-2011 om 10:23:55To all the TV&Radios stations who asked me to comment on the MTV 30 year anniversary.Yes it was great back then and it is crap nowadays. Ok? reageer retweet
Rayquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:37 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:37 schreef Evertjan het volgende:
t heeft er wel wat van weg ja....quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:41 schreef alors het volgende:
Ik vind dit stem echt op de stem van Timur lijken...
ja!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |