oe, dat zou wel kunnen ja!quote:
ios dat niet dat potje? weet ff niet hoe ze heet, maar ze zit er vaker en bemoeit zich meestal niet met de showquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:16 schreef Mdrop het volgende:
Wie is die Junk met die muts?;
[ afbeelding ]
Oke, vreemd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:16 schreef 3rdRock het volgende:
ios dat niet dat potje? weet ff niet hoe ze heet, maar ze zit er vaker en bemoeit zich meestal niet met de show
dat zijn de beste!!quote:
hij woont toch in een appartementencomplex? Lijkt me niet dus.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:19 schreef densmee het volgende:
dan zou Domien hier moeten wonen?
[ afbeelding ]
Mag ik mezelf even quoten?quote:
ga je gang!quote:
ot later!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:23 schreef minthy het volgende:
Ik doe ff een "Dagoduckje":
Naar huis, doei!!
Tot zo
Doei en voor straks alvast hoi danquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:23 schreef minthy het volgende:
Naar huis, doei!!
Tot zo
dit zegt whoisquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
hij woont toch in een appartementencomplex? Lijkt me niet dus.
Bye byequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:23 schreef minthy het volgende:
Naar huis, doei!!
Tot zo
SPOILER: vrijdag de 13 05-08-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Zo baas, zo zender.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
hilarische radio dit. wat een stom wijf van mtv!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |