SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Hoop eigenlijk dat je het niet meent....quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:56 schreef 3rdRock het volgende:
ja, dat goddelijke bipsje van domientje. pfoeh!
Ellen..Lame...rs Zonder de punten enzo....quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:03 schreef Evertjan het volgende:
wie heeft nog het twitteradres van Ellen?
kloptquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hoop eigenlijk dat je het niet meent....
[ afbeelding ]
[..]
Ellen..Lame...rs Zonder de punten enzo....
Staat ook gewoon bij domien zn following dinges.
DOE HET NIET!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:06 schreef 3rdRock het volgende:
kan iemand ff tegen mij zeggen dat ik niet tig blu-rays moet bestellen?
Niet doen Drierdrosk, jij kan het, jij bent sterker dan dat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:06 schreef 3rdRock het volgende:
Leeg of met legale content, maakt een degelijk verschil natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:06 schreef 3rdRock het volgende:
quote:
dank jullie wel! ik heb nl nog zeker 100 schijfjes liggen die ik moet kijken, en 200 films op harde schijvenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:07 schreef alors het volgende:
[..]
Niet doen Drierdrosk, jij kan het, jij bent sterker dan dat.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:31 schreef themauster het volgende:
twitter:Willy3FM twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 20:28:36@Daniel3FM Haha :-) Heb je gezien dat wij "gelist" zijn als "Radio 3 Nerds" door iemand? Check dit dan! http://bit.ly/pf11Hb #3FM reageer retweet
volle! 2 voor 20euro bij de FRSquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Leeg of met legale content, maakt een degelijk verschil natuurlijk.
NIET DOEN!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:06 schreef 3rdRock het volgende:
Lol, ik mis iets volgens mijquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:09 schreef alors het volgende:
Heeft die dikke die lesbo's nou al bevrucht?
Dat zal toch niet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:09 schreef alors het volgende:
doet ie goed!quote:
geen idee, eric dikeb is al een week of wat niet meer gesignaleerd in de studio volgens mij.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:09 schreef alors het volgende:
mooi werktwitter:Domien twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 22:04:53Ach, een telefoonnummer is zó overschat. Haha! #3FM reageer retweet
Tja, als 'bekende' Nederlander kun je zoiets toch beter door een 3rd party hoster laten registeren? Of zijn die ook verplicht je gegevens door te geven aan SIDN?quote:
Mwa dit kan wel een 'spam-adres' of wat zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:10 schreef Tourniquet het volgende:
Tja, als 'bekende' Nederlander kun je zoiets toch beter door een 3rd party hoster laten registeren? Of zijn die ook verplicht je gegevens door te geven aan SIDN?
lees ik daar mijn naam in combi met party??? ik weet van niks hoor! mijn naam is ehm.....3rdRockquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Tja, als 'bekende' Nederlander kun je zoiets toch beter door een 3rdRock party hoster laten registeren? Of zijn die ook verplicht je gegevens door te geven aan SIDN?
Ow, dat is ineens heel wat minder spannendquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:11 schreef alors het volgende:
Dikeb heeft zijn zaad beschikbaar gesteld aan een lesbisch stel...
twitter:tamarageense twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 22:13:18Vandaag ook al meer dan 200 tweets geplaatst
reageer retweet
BREKENDquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:13 schreef Evertjan het volgende:
twitter:tamarageense twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 22:13:18Vandaag ook al meer dan 200 tweets geplaatst
reageer retweet
Ook een toppertwitter:tamarageense twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 22:11:44114 mentions gehad vandaag. Allemensen reageer retweet
oe, dat zou wel kunnen ja!quote:
ios dat niet dat potje? weet ff niet hoe ze heet, maar ze zit er vaker en bemoeit zich meestal niet met de showquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:16 schreef Mdrop het volgende:
Wie is die Junk met die muts?;
[ afbeelding ]
Oke, vreemd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:16 schreef 3rdRock het volgende:
ios dat niet dat potje? weet ff niet hoe ze heet, maar ze zit er vaker en bemoeit zich meestal niet met de show
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |