quote:
DENNIS BERGKAAAAAMP!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:55 schreef T-Force het volgende:
TT had moeten zijn: Ik heb opeens het gevoel dat we in de halve finale gaan komen!
Moet je deze eens opzoekenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:04 schreef Levitas het volgende:
TT
Ik vind het overigens echt super grappig om uit te zoeken waar die lyrics/vocals vandaan zijn geplukt. Je komt echt de meest wazige dingen tegen. Van onnozele documentaires tot de slechtste rap nummers
(En ja, ik weet dat Lololyrics het bij de songs heeft staan, maar zelf uitzoeken is leuker)
Lekker chill nummertjequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:12 schreef mstx het volgende:
[..]
Moet je deze eens opzoeken![]()
(sowieso bazen vocals)
Eensch , die 'drive' in het stukje met 2-1 is geniaal. Past er perfect bijquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:26 schreef T-Force het volgende:
[..]
Geck-o is gewoon de meest veelzijdige producer van de Hardstyle-scene ooit denk ikDeze plaat heeft zo'n lekkere 'drive' (
) Het heeft wat weg van Techno, dat het zo lekker doorgaat, maar die kicks
![]()
De andere keer maakt ie weer zo'n lekkere cheesy mainstream plaat a la Dancing Machine en It's What We Are en dan opeens weer zo'n dikke snoeiplaat![]()
Die vocals van 2-1 trouwens, briljant om op een feest te horenGegarandeerd sfeer!
Had hem ooit gekocht maar per ongeluk verwijderd.quote:
Volgens mij kan je sowieso niet opnieuw downloaden, ook al heb je wel een account. Kan overigens volgens mij op een enkele site.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:19 schreef mstx het volgende:
[..]
Had hem ooit gekocht maar per ongeluk verwijderd.![]()
En bij hardstyle.com kun je volgens mij niet opnieuw downloaden als je geen account hebt aangemaakt.![]()
Inderdaad, ik zat daar laatst nog over na te denken, maar ik vind dat eigenlijk compleet kut, stel dat je harde schijf ermee kapt en je hebt voor honderden euro's muziek gekocht...Alles in 1 klap wegquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:37 schreef Mind.Illusion het volgende:
Volgens mij kan je sowieso niet opnieuw downloaden, ook al heb je wel een account. Kan overigens volgens mij op een enkele site.
Wauwquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:12 schreef mstx het volgende:
Moet je deze eens opzoeken![]()
(sowieso bazen vocals)
Hier ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:28 schreef ElDani het volgende:
[..]
Vreselijk veel zin in! 3 dagen feest!
Dat vind ik echt onzin, zo stimuleer je het kopen niet echtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:49 schreef StM het volgende:
Je koopt ze dan ook niet, je krijgt een eenmalige en niet overdraagbare gebruikslicentie er op
Ik eigenlijk ook niet, dacht dat het meer hardtrance enzo was. Maar de rest van die release is ook een hele andere stijl dan Paradise Falls, dus heb niet meer verder gekeken... jammer, ben jij nog wel meer van die stijl tegengekomen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:49 schreef T-Force het volgende:
[..]
WauwHeeft nog nooit iets van geck-e gehoord
Gaat spontaan alles downloaden kopen
Dan vond je de tracklist van mijn mix zeker wel oke?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:45 schreef T-Force het volgende:
Ik vind Gangsters don't dance nog best oke hoor![]()
Maar ik heb dan ook een rare muziek smaak![]()
Ik vind Stampuhh!! en Pak een punt echt oprecht vette nummers
Belachelijk inderdaad... niet dat ik mijn muziek netjes koop, maar mocht ik het ooit overwegen dan zijn die voorwaarden reden om het niet te doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat vind ik echt onzin, zo stimuleer je het kopen niet echt
[..]
Ik eigenlijk ook niet, dacht dat het meer hardtrance enzo was. Maar de rest van die release is ook een hele andere stijl dan Paradise Falls, dus heb niet meer verder gekeken... jammer, ben jij nog wel meer van die stijl tegengekomen?
[..]
Dan vond je de tracklist van mijn mix zeker wel oke?
Op vakantie!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
krullie waar zijn je krullen?
Above & Beyond Group Therapy. Mat Zo, Super8 & Tab en natuurlijk de mannen zelf.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:13 schreef Dalton_ het volgende:
Dalijk een Last Minute pakken!
Naar Dance Valley wel te verstaan, gister de knoop doorgehakt. En mischien op advies van jullie er wel een veelzijdig dagje van maken qua muziekstijlen aangezien iedereen dat hier de leukste dagen vind. Benieuwd of er daar iets is wat me naast de hardstyle nog echt kan aantrekken!
Edit: Pfff, moet alles nog gaan inkopen..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:28 schreef ElDani het volgende:
[..]
Vreselijk veel zin in! 3 dagen feest!
Ik vind 'm ook wel fijn! Niet heerlijk, maar nog steeds goed te doen!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Weer een heerlijke track al zeg ik het zelf
Organ Donors !quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:13 schreef Dalton_ het volgende:
Dalijk een Last Minute pakken!
Naar Dance Valley wel te verstaan, gister de knoop doorgehakt. En mischien op advies van jullie er wel een veelzijdig dagje van maken qua muziekstijlen aangezien iedereen dat hier de leukste dagen vind. Benieuwd of er daar iets is wat me naast de hardstyle nog echt kan aantrekken!
Inderdaad weer een prima track van de man. Ik heb de afgelopen tijd echt zo weinig negatiefs gehoord van Wildstylez qua tracks en draaien.. Die gast lijkt bijna alleen maar goede platen te maken! Knap!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Weer een heerlijke track al zeg ik het zelf
Ik ook, maar eigenlijk zou of Deepack of Isaac of The Beholder/Balistic/Max Enforcer een XQ moeten krijgen. Dat zou wel eerlijk zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:24 schreef ElDani het volgende:
Ik zag je comment op youtube, mee eens!
Hij draaide gister een of ander iets met vocalen van the Black Eyed Peas erin... Dat was dus wel een armen-over-elkaar-en teleurgesteld-kijken-momentje, jezus wat slecht was datquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:24 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen tijd echt zo weinig negatiefs gehoord van Wildstylez qua tracks en draaien..
Deepack zeker!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:28 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik ook, maar eigenlijk zou of Deepack of Isaac of The Beholder/Balistic/Max Enforcer een XQ moeten krijgen. Dat zou wel eerlijk zijn
Als je puur kijkt naar producties vind ik The Beholder/Balistic/Max Enforcer de beste keus eigenlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Deepack zeker!
Zeker als je track op nr 1 staat in de top 500 en de q-dance top 25, maar ja Q-dance he....Levert mogelijk geen uitverkochte HMH op.....En de Prophet heeft natuurlijk ook de nodige invloed![]()
Ben beniewd wat voor line-up je zou krijgen..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Deepack zeker!
Zeker als je track op nr 1 staat in de top 500 en de q-dance top 25, maar ja Q-dance he....Levert mogelijk geen uitverkochte HMH op.....En de Prophet heeft natuurlijk ook de nodige invloed![]()
Je bent wel lekker aan het trollen deze week ofniet? Eerst met stampuh en nu dit weerquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:10 schreef T-Force het volgende:
Showtek verdiend eigenlijk ook een XQ naar mijn mening. Die oude tracks
Kut, ik wist helemaal niet dat ze een XQ hadden gehadquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:28 schreef NLS04 het volgende:
Je bent wel lekker aan het trollen deze week ofniet? Eerst met stampuh en nu dit weer![]()
Showtek had er 1 verdiend in/ om 2004 ofzo. Toen ze hem kregen in 2008 was het al veelste laat en waren ze eigenlijk al redelijk afgedwaald naar hun huidige "stroming"..
quote:
Zag het ook ja! Leuk dat hij zoiets doet, siert hem wel.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:15 schreef Krulliewullie het volgende:
Allejezes M.I. wat heb je weer een heerlijke mix gemaakt met Tartaros!!
Kan nauwelijk fatsoenlijk inpakken, stuiter te veel heen en weer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie de derde mysteryguest is, dat zien jullie op de after wel![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:31 schreef T-Force het volgende:
Ik mag met trots melden dat we een tweede mysteryguest bekend mogen maken. Jullie kunnen vast wel raden wie het isHij is hier zo heel af en toe op het forum. Het is een held! Ik ben het niet, rara wie is het?
Ik luister trouwens wel een vet nummer op het moment
Kort op DV met 'm gesproken tijdens het losgaan, toen verklapte die het al. Heb geen kaartje voor Decibel maar wie weet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie de derde mysteryguest is, dat zien jullie op de after wel![]()
![]()
Ik ook nog niet, haastig op zoek naar 2quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:09 schreef Utca het volgende:
[..]
Kort op DV met 'm gesproken tijdens het losgaan, toen verklapte die het al. Heb geen kaartje voor Decibel maar wie weet...
Jij kan erheen fietsen...quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:49 schreef Quyxz_ het volgende:
Bovendien was het vervoer nog een probleem geweest denk ik.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:31 schreef T-Force het volgende:
Ik luister trouwens wel een vet nummer op het moment
wat is dat voor nr, klinkt beetje als extremely raw industrial terrorcore techstyle, klopt dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een onpartijdige huisgenoot de uiteindelijke winnaar laten bepalen, zie:
De winna(a)r(es) mag mij even zijn/haar gegevens pm'en
---
De juiste antwoorden waren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Deeltjesversneller op 07-08-2011 22:38:48 ]
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Het is tijd! voor de uitslag van de Fok Augustus 2011 RaadDeDj's Prijzzvraag!
Ten eerste bedankt voor iedereen die heeft meegedaan
De volgende mensen hadden alle antwoorden goed, dus tussen hen is de prijs 'verloot':SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een onpartijdige huisgenoot de uiteindelijke winnaar laten bepalen, zie:
---
De juiste antwoorden waren:wat een kutbeestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar gefeliciteerd benniesnugger!
en DV, hou de prijsvragen er in
The only limit is your own imagination
Hmm, had ik kunnen overwegen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Jij kan erheen fietsen...
Jij bent ook echt de ultieme trol hè?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
wat is dat voor nr, klinkt beetje als extremely raw industrial terrorcore techstyle, klopt dat?
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Het is tijd! voor de uitslag van de Fok Augustus 2011 RaadDeDj's Prijzzvraag!
Ten eerste bedankt voor iedereen die heeft meegedaan
De volgende mensen hadden alle antwoorden goed, dus tussen hen is de prijs 'verloot':SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een onpartijdige huisgenoot de uiteindelijke winnaar laten bepalen, zie:
---
De juiste antwoorden waren:Geniale loting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feli aan de winnaar.gr gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |