quote:
Zag het ook ja! Leuk dat hij zoiets doet, siert hem wel.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:15 schreef Krulliewullie het volgende:
Allejezes M.I. wat heb je weer een heerlijke mix gemaakt met Tartaros!!
Kan nauwelijk fatsoenlijk inpakken, stuiter te veel heen en weer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie de derde mysteryguest is, dat zien jullie op de after wel![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:31 schreef T-Force het volgende:
Ik mag met trots melden dat we een tweede mysteryguest bekend mogen maken. Jullie kunnen vast wel raden wie het isHij is hier zo heel af en toe op het forum. Het is een held! Ik ben het niet, rara wie is het?
Ik luister trouwens wel een vet nummer op het moment
Kort op DV met 'm gesproken tijdens het losgaan, toen verklapte die het al. Heb geen kaartje voor Decibel maar wie weet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie de derde mysteryguest is, dat zien jullie op de after wel![]()
![]()
Ik ook nog niet, haastig op zoek naar 2quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:09 schreef Utca het volgende:
[..]
Kort op DV met 'm gesproken tijdens het losgaan, toen verklapte die het al. Heb geen kaartje voor Decibel maar wie weet...
Jij kan erheen fietsen...quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:49 schreef Quyxz_ het volgende:
Bovendien was het vervoer nog een probleem geweest denk ik.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:31 schreef T-Force het volgende:
Ik luister trouwens wel een vet nummer op het moment
wat is dat voor nr, klinkt beetje als extremely raw industrial terrorcore techstyle, klopt dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een onpartijdige huisgenoot de uiteindelijke winnaar laten bepalen, zie:
De winna(a)r(es) mag mij even zijn/haar gegevens pm'en
---
De juiste antwoorden waren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Deeltjesversneller op 07-08-2011 22:38:48 ]
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Het is tijd! voor de uitslag van de Fok Augustus 2011 RaadDeDj's Prijzzvraag!
Ten eerste bedankt voor iedereen die heeft meegedaan
De volgende mensen hadden alle antwoorden goed, dus tussen hen is de prijs 'verloot':SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een onpartijdige huisgenoot de uiteindelijke winnaar laten bepalen, zie:
---
De juiste antwoorden waren:wat een kutbeestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar gefeliciteerd benniesnugger!
en DV, hou de prijsvragen er in
The only limit is your own imagination
Hmm, had ik kunnen overwegen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Jij kan erheen fietsen...
Jij bent ook echt de ultieme trol hè?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
wat is dat voor nr, klinkt beetje als extremely raw industrial terrorcore techstyle, klopt dat?
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Het is tijd! voor de uitslag van de Fok Augustus 2011 RaadDeDj's Prijzzvraag!
Ten eerste bedankt voor iedereen die heeft meegedaan
De volgende mensen hadden alle antwoorden goed, dus tussen hen is de prijs 'verloot':SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een onpartijdige huisgenoot de uiteindelijke winnaar laten bepalen, zie:
---
De juiste antwoorden waren:Geniale loting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feli aan de winnaar.gr gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |