abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100327685

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).

pi_100327925
fipo

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2011 21:09:52 ]
pi_100327964
Er is 1 user die bezig is met een flipperkast :').

Oh wacht, het is een vrouw, stop de persen!
Geen referral hier.
pi_100328023
quote:
10s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 21:09 schreef ElmoFan het volgende:
fipo
= BAN. :(

:P Zo... eens balans opmaken. Wat verwacht ik nog. M'n Skyray... enne... nope, ik geloof dat dát het al is. Of nee, toch niet... een pet van DealExtreme.
-edit- Oh ja, horloge van Ebay en een handige blauwe horlogebangpinversteltooldinges.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_100328127
Heb alleen nog oordopjes van DX waar ik op dit moment op wacht, maar die zijn gisteren pas besteld dus dat gaat nog even duren.
De Kanen EC5 trouwens.
Geen idee of het iets is.
pi_100328264
Nog steeds geen draagbare DVB-T tv gezien (4 inch) voor een leuke prijs (max 50).

Iemand misschien een tip?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_100328408
Wat een eer, het leidend voorwerp van topic 150 B-)

quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 19:11 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Je mag er best overheen hangen hoor. Niet voor mij maar voor Shiznuts, want ik ben niet zo'n viespeuk O-)

Ik kijk weleens rond op fora waar ze oude flipperkasten restaureren of een elektronische maken met 2 lcd schermen. Ik ben wel nieuwsgierig :9~

Zo hoogstaand wordt mijn geval iig niet, wel heel tof maar ik houd het bij eenvoudig handwerk :+ Tot nu toe heeft het me ook nog geen cent gekost (behalve de lampjes die onderweg zijn), alles is gemaakt van restmateriaal wat in huis en in de tuin lag.

Ik wacht dus nog op die fietsventielledjes en bloemenzaad van ebay. Die laatste is al lang geleden, even achteraan mailen...
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_100328683
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 21:15 schreef W00fer het volgende:
Nog steeds geen draagbare DVB-T tv gezien (4 inch) voor een leuke prijs (max 50).

Iemand misschien een tip?
Als je 50 in euro is komt dit wel dichtbij... http://www.dinodirect.com(...)-portable-media.html
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_100329066
Op Aliexpress.com hebben ze er wel eentje, maar ik zoek vergelijkingsmateriaal:

pi_100329171
7" is misschien wat makkelijker aan te komen, maar neem maar aan dat je specifiek naar wat kleiners zoekt...
pi_100329285
nog leuke gadgets voor een paar euro? Geen varkentjes :')
pi_100329356
De meeste sites hebben wel een < $2,- corner hea, dus leef je uit. :P
pi_100329361
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 21:33 schreef shiznuts het volgende:
7" is misschien wat makkelijker aan te komen, maar neem maar aan dat je specifiek naar wat kleiners zoekt...
7 inch past moeilijker in m'n binnenzak. Zelfs 9 inch dvd spelers is nog makkelijker aan te komen voor een euro of 30. Die DHL shipping prijs valt me trouwens echt tegen. 30 dollar voor een item van 35 :')
pi_100329541
7 inch is friggin groot! Wel een cute meisje tho.

pi_100329854
pi_100329923
mp3 + video (=mp4) + camera/radio/games (=mp5) + DVB-T (=mp6) ?
pi_100335677
Het lijkt wel steeds sneller te gaan, maar ik doe m'n best om het bij te houden :7
pi_100338937
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 21:40 schreef W00fer het volgende:
7 inch is friggin groot! Wel een cute meisje tho.

[ afbeelding ]
En zij gebruikt een afstandsbediening omdat?
Wat een kuttopic :')
pi_100339186
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 00:43 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:

[..]

En zij gebruikt een afstandsbediening omdat?
Goeie, lijkt m'n vader wel: die kan de stereo (micro/mini (what ever it is) set) niet eens bediening zonder de afstandsbediening. _O-
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 09:19:21 #20
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_100344100
ik heb gisteren zaklampen besteld, hoelaat kan ik de postbode verwachten vandaag? ;)
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_100344204
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 09:19 schreef mickeyD het volgende:
ik heb gisteren zaklampen besteld, hoelaat kan ik de postbode verwachten vandaag? ;)
Om 18:06 uur.
pi_100344242
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 09:19 schreef mickeyD het volgende:
:')
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 09:34:36 #23
131319 mickeyD
pi_100344413
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 09:23 schreef pgrferrari het volgende:

[..]

Om 18:06 uur.
ahhh bedankt :D
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 09:35:00 #24
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_100344426
Nog maar eens een mailtje gestuurd naar Merimobiles, het zijn wel echte chinezen qua verzendtijd. 'Vandaag wordt ie verzonden sir!'. Not. :')
pi_100345891
Voor de mensen met weinig geduld. Nu lekker bij DX bestellen en laten shippen vanuit het UK warehouse. Check hier voor de producten die daarvandaan geshipped worden. Ze hebben een iets ander SKU nummer. Gewoon 9044 voor het bestaande SKU.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:51:40 #26
327191 RobertNL
For your gear.
pi_100346364
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:34 schreef Skiet het volgende:
Voor de mensen met weinig geduld. Nu lekker bij DX bestellen en laten shippen vanuit het UK warehouse. Check hier voor de producten die daarvandaan geshipped worden. Ze hebben een iets ander SKU nummer. Gewoon 9044 voor het bestaande SKU.
Post uit de U.K heeft er ook nog wel eens een handje van om er +10 dagen over te doen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 11:29:49 #27
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_100347475
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:34 schreef Skiet het volgende:
wat bedoel je? xD
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 11:45:27 #28
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_100347991
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_100348707
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 11:29 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

wat bedoel je? xD
skiet bedoelt bijvoorbeeld bij dit item; http://www.dealextreme.co(...)an-tilt-motors-26358
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 12:19:37 #30
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_100348996
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 12:10 schreef Downstar het volgende:

[..]

skiet bedoelt bijvoorbeeld bij dit item; http://www.dealextreme.co(...)an-tilt-motors-26358
AAI VET!
is er ergens een link waar alle producten staan die je uit de UK kan laten verzenden?
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 12:36:51 #31
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_100349551
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |&lt;-- draai zelf je platen
pi_100350145
hoe betala je btw aan dhl ? heb 4 brieven gekregen ma geen overschrijving of iets dergelijks, vind zelfs geen rekening nr terug :')
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 13:00:15 #33
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_100350315
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 12:36 schreef marcel-o het volgende:
enkeltje forum leert: http://koti.mbnet.fi/ollins/dx/usawarehouse.php?warehouse=1

ja, ook heli's ;)
Thanks! :D
maar is dit wel officieel? :)
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 13:01:29 #34
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_100350352
Als je op een van de fotootjes klikt op die pagina, wordt je gelinkt naar DX en daar staat dan idd dat t uit de uk komt.
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |&lt;-- draai zelf je platen
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 13:03:40 #35
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_100350415
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 13:01 schreef marcel-o het volgende:
Als je op een van de fotootjes klikt op die pagina, wordt je gelinkt naar DX en daar staat dan idd dat t uit de uk komt.
maar veel producten kan ie niet vinden :(
pi_100351280
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 13:03 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

maar veel producten kan ie niet vinden :(
Veel producten zijn ook niet beschikbaar in de UK of USA warehouse ;)
Of als je bedoelt dat je de not found pagina krijgt, dat is vooral op de eerste pagina zo ;)
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 13:32:23 #37
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_100351328
Nu even de grote vraag ivm UK shipping.

Hoe kan de prijs in hemelsnaam hetzelfde zijn als de China prijs?
Ze moeten importheffingen betalen en verzenden met Royalmail (?) is zonder subsidie.

Geef maar antwoord :?
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 13:52:51 #38
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_100352054
Inderdaad, ik verwacht fikse prijsverhogingen. Nu zijn het wel alleen 'dure' dingen als ik zo snel kijk en DX is toch niet de goedkoopste webshop meestal, dus misschien komen ze er wel aan uit.. behalve import ja.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_100352467
Je kan zeker niet van het US warehouse hier bestellen? Mijn ervaring is namelijk dat dingen uit de US er sneller zijn dan de UK
pi_100352596
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 14:03 schreef ElmoFan het volgende:
Je kan zeker niet van het US warehouse hier bestellen? Mijn ervaring is namelijk dat dingen uit de US er sneller zijn dan de UK
Klopt. De US warehouse is alleen voor US, als je buiten die zone woont wordt je geld gewoon teruggestort op je paypal/creditcard.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:38:22 #41
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_100358417
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 13:52 schreef 08gnoT. het volgende:
Inderdaad, ik verwacht fikse prijsverhogingen. Nu zijn het wel alleen 'dure' dingen als ik zo snel kijk en DX is toch niet de goedkoopste webshop meestal, dus misschien komen ze er wel aan uit.. behalve import ja.
Ik krijg meteen beelden van zeecontainers vol met illegale Chinezen die een duister pakhuis hebben opgezet.

Een lading stagiaires zijn het goedkoopst om te laten zweten met gele enveloppen in de UK :P
http://www.direct.gov.uk/(...)imumWage/DG_10027201

De levertijd kan sowieso slechter zijn dan uit China. Royal mail is echt berucht qua kut levering in Nederland door de lokale partner. Volgens mij is dat Ssand ofzo. Laatst ook 3 weken zitten wachten op een stel fietspedalen uit de UK :r

[ Bericht 6% gewijzigd door monkeybrain op 05-08-2011 16:46:21 ]
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:26:03 #42
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_100360262
http://www2.royalmail.com(...)king/prices#44300290

Verzendkosten vallen best mee, daar komen ze wel aan uit. Zeker zolang ze geen dingen van een paar cent aanbieden vanuit de UK.

Op het forum van DX zie ik er niks over bevestigd worden, maar is het voor ons wel invoerheffingsvrij? Ik weet dat de UK andere regels heeft mbt belastingen en heffingen bij zakelijke doorvoer van producten, wie weet hebben ze een achterdeurtje dat de douane hier alsnog kan heffen ipv DX zelf in de UK.

Edit: http://www.businesslink.g(...).s=sc&type=RESOURCES

----

hehe, zal de postbode 'erg' boos worden als ik dit bestel?: http://cgi.ebay.com/1-Neo(...)6e51f#ht_3316wt_1344 O-)

[ Bericht 9% gewijzigd door 08gnoT. op 05-08-2011 18:07:54 ]
pi_100362092
Weet iemand waar ik android tshirts kan bestellen. Op pandawill hebben ze angry birds tshirt voor niet eens 12 dollar. Ik hoop dat er ook van zulke prijzen zijn?
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 18:23:19 #44
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_100363364
Even weer nieuwe 'All Stars' bestellen via ebay.

Had vorig jaar ook een paar bestelt voor 10 euro. Ze waren niet te onderscheiden van mijn echte All Stars. Echter is de kleur er bijna helemaal afgegaan na een kleine wasbeurt!
pi_100363424
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 18:53 schreef GuitarJJ het volgende:
Even weer nieuwe 'All Stars' bestellen via ebay.

Had vorig jaar ook een paar bestelt voor 10 euro. Ze waren niet te onderscheiden van mijn echte All Stars. Echter is de kleur er bijna helemaal afgegaan na een kleine wasbeurt!
:|W
pi_100363454
Weg....
pi_100363502
Gvd mobiele layout ;(

Anyway, mijn bluetooth keyboard voor de iPad van DX is onderweg :7
pi_100364377
iemand ervaring met zon gameboy van DX waar spelletjes zijn ingebouwd?
pi_100364602
Oh sorry, dat mag hier natuurlijk niet besproken worden.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 19:36:08 #51
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_100365134
Gelukkig staat het ook nergens in het topic of bij het reageervak.

--
http://www.buyincoins.com(...)er-product-5650.html

Seriously, beenmake-up? :')
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:17:32 #52
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_100366862
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 18:57 schreef Michael-H het volgende:
Gvd mobiele layout ;(

Anyway, mijn bluetooth keyboard voor de iPad van DX is onderweg :7
Welke hedde gekocht?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:49:43 #53
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100368354
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:26 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www2.royalmail.com(...)king/prices#44300290

Verzendkosten vallen best mee, daar komen ze wel aan uit. Zeker zolang ze geen dingen van een paar cent aanbieden vanuit de UK.

Op het forum van DX zie ik er niks over bevestigd worden, maar is het voor ons wel invoerheffingsvrij? Ik weet dat de UK andere regels heeft mbt belastingen en heffingen bij zakelijke doorvoer van producten, wie weet hebben ze een achterdeurtje dat de douane hier alsnog kan heffen ipv DX zelf in de UK.

Edit: http://www.businesslink.g(...).s=sc&type=RESOURCES

----

hehe, zal de postbode 'erg' boos worden als ik dit bestel?: http://cgi.ebay.com/1-Neo(...)6e51f#ht_3316wt_1344 O-)
Sterker nog, dat is gunstiger, want de UK (ik neem aan mainland) is wel onderdeel van de Europese Unie, en dan: http://douane.nl/particul(...)pen-02.html#P66_5449
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:59:04 #54
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_100368826
Wat een kut site dat choobuy. Wil ik dat een keer proberen betaal ik opeens 1.5x zoveel als bij mn standaard agent. En moet ik ook nog al die shipping prut zelf regelen waardoor het alsnog veeltelang duurt...
pi_100370879
Ik wil bij 1 ebay shop meerdere items bestellen, hoe doe ik dit? Ik kan elk item apart wel kopen maar dat is veel te veel werk. En de verzendingskosten dan.
pi_100371388
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:41 schreef ToshiArai het volgende:
Ik wil bij 1 ebay shop meerdere items bestellen, hoe doe ik dit? Ik kan elk item apart wel kopen maar dat is veel te veel werk. En de verzendingskosten dan.
Mailen.

En verzendingskosten :')
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 23:18:50 #57
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_100375312
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:49 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Sterker nog, dat is gunstiger, want de UK (ik neem aan mainland) is wel onderdeel van de Europese Unie, en dan: http://douane.nl/particul(...)pen-02.html#P66_5449
Ja als het in de UK betaald is. Maar ik bedoelde, misschien heeft DX een manier zodat zij geen belasting af hoeven te dragen aan de UK (en daarmee EU) maar dat doorschuiven naar ons, als zijnde afkomstig uit een niet-EU-land (China).

Volg je me nog? :') Ik bedoel dus dat het UK-kantoor enkel als 'doorgeefluik' dient en de douane hier het behandelt als Chinees pakketje. Net zoals je hier bij de Makro btw-vrij kan kopen als je het aan klanten doorberekent.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 23:31:13 #58
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100375849
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 23:18 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Ja als het in de UK betaald is. Maar ik bedoelde, misschien heeft DX een manier zodat zij geen belasting af hoeven te dragen aan de UK (en daarmee EU) maar dat doorschuiven naar ons, als zijnde afkomstig uit een niet-EU-land (China).

Volg je me nog? :') Ik bedoel dus dat het UK-kantoor enkel als 'doorgeefluik' dient en de douane hier het behandelt als Chinees pakketje. Net zoals je hier bij de Makro btw-vrij kan kopen als je het aan klanten doorberekent.
Ik krijg ook wel eens van een HK shop uit Singapore opgestuurd. Als ik bij de douane zou werken komt er dan een pakje uit Singapore aan m'n neus voorbij, niet uit Hong Kong. :@ De bon is vaak niet inbegrepen en de declaratie gaat uit van het land van oorsprong van versturen, waar het item zich dus bevond, niet zozeer waar diegene die het verkocht zit? Dat weten alleen jij en de verkoper. De transactiegegevens heeft de douane niet.

Ik begrijp alleen inderdaad niet hoe daar dan geen extra fee bij zou komen kijken. Want DX, als ze het volgens de boekjes doen, moeten die stock wel ergens inklaren en dan weer doorsturen naar de end-user. Zelfs als het versturen en douanefee's niks zou uitmaken/kosten, dan heb je veel administrative capaciteit en een 'warehouse'/depot voor opslag nodig als bedrijf, en dat brengt niks op en kost alleen maar. Tenzij ze verwachten dat door deze actie het aantal afnemers gigantisch toeneemt en dat weer voor plusjes zorgt.

Keine Ahnung eigentlich. :P Maar wil best eens proberen hoe snel dat is en hoe dat dan aankomt.
pi_100380268
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:17 schreef mtchel112 het volgende:
iemand ervaring met zon gameboy van DX waar spelletjes zijn ingebouwd?
de ibood van vandaag niks voor je ? www.ibood.nl
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 11:43:39 #60
314372 Goddelijker
pi_100386496
Ben benieuwd hoelang mijn pakket met DHL er over doet...
pi_100386584
hoe betaal je btw aan dhl ? heb 4 brieven gekregen ma geen overschrijving of iets dergelijks, vind zelfs geen rekening nr terug :?
pi_100386618
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 11:47 schreef Syphixx het volgende:
hoe betaal je btw aan dhl ? heb 4 brieven gekregen ma geen overschrijving of iets dergelijks, vind zelfs geen rekening nr terug :?
Ik dacht dat ze daar later mee kwamen, na een maandje of zo.

Maar ik heb in ieder geval ook nog een rekening van 900 euro opstaan van 6.5 jaar geleden. :') Waar ik uberhaupt nooit een betaaloptie voor heb gekregen.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 12:14:54 #63
314372 Goddelijker
pi_100387293
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 11:49 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Maar ik heb in ieder geval ook nog een rekening van 900 euro opstaan van 6.5 jaar geleden. :') Waar ik uberhaupt nooit een betaaloptie voor heb gekregen.
900 euro?!
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 12:54:50 #64
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_100388266
Hallo allemaal, ik mail dus nu met zarmark om van taobao wat spulletjes af te halen. Maar ik krijg een stukke hogere prijs dan dat die calculator uitrekent. Ik zit met de calculator op rond de 70 USD en ik krijg een price reguest van ''165usd including shipping and tracking number via registered airmail from china post office'' klopt dat wel?

en komt het via die 'registered airmail from china post office' wel gewoon netjes bij mij voor de deur? alvast bedankt voor evt hulp.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 12:58:08 #65
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_100388351
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 12:54 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Hallo allemaal, ik mail dus nu met zarmark om van taobao wat spulletjes af te halen. Maar ik krijg een stukke hogere prijs dan dat die calculator uitrekent. Ik zit met de calculator op rond de 70 USD en ik krijg een price reguest van ''165usd including shipping and tracking number via registered airmail from china post office'' klopt dat wel?

en komt het via die 'registered airmail from china post office' wel gewoon netjes bij mij voor de deur? alvast bedankt voor evt hulp.
Rekening gehouden met de CNY -> USD-koers? Die is nogal veranderd de laatste tijd
pi_100388359
70 USD is de prijs van de verkoper naar ZM toe, daarna moet het nog jou kant op komen.
pi_100389719
misschien nog leuke tip voor de openingspostmaker:die handige Ebay links erbij? En anders geef ze even aan mij nu :P
Moeten zij weten
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 14:07:41 #68
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_100389817
pi_100389920
quote:
Ja precie, danku ;)
Moeten zij weten
pi_100392663
Mini Tripod LED Torch Flashlight Keychain Hiking Lamp

Ik weet niet wat ik eraan heb.....maar wilde het gewoon hebben.... :')

http://www.buyincoins.com(...)mp-product-5350.html
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 15:54:56 #71
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_100392770
best awesome :P
als je m niet hebt denk je fuck ik heb m nodig, en nu je m eenmaal hebt komt ie wss niet meer van pas :P
pi_100392939
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 15:51 schreef HeaN82 het volgende:
Mini Tripod LED Torch Flashlight Keychain Hiking Lamp
[ link | afbeelding ]

Ik weet niet wat ik eraan heb.....maar wilde het gewoon hebben.... :')

http://www.buyincoins.com(...)mp-product-5350.html
Macro fotografie? Een diffuser ervoor en aan de slag!
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 19:33:26 #73
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_100398777
Ik zit even te zoeken naar een VHF 117-135mhz receiver. In NL zijn die dingen nogal duur maar ik kan ze op geen enkele webshop vinden. Ze worden gebruikt om luchtverkeersleiding te beluisteren..

Weet iemand welke shop veel elektrospullen zoals radio heeft?
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 20:18:14 #74
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_100400149
ehm wel offtopic, want t is een nederlandse shop, probeer conrad.nl is :D
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 21:57:00 #76
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_100403615
lullig als je lang t huis van martijn loopt :')
pi_100404602
quote:
Oh pff weet ik veel had er nog nooit van gehoord ;( ..
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 22:34:52 #79
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100404862
;(
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 23:14:38 #81
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_100406315
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 22:56 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
-weg-
Je zit referral linkjes te plaatsen en dat is niet toegestaan, zag ik bij je review ook al }:|

[ Bericht 37% gewijzigd door BrandX op 07-08-2011 11:31:12 ]
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 23:14:40 #82
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_100406316
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 22:26 schreef SnowLeopard het volgende:

[..]

Oh pff weet ik veel had er nog nooit van gehoord ;( ..
Ignorance is no excuse
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_100408378
Hoe cancel ik bij BIC een bestelling..

vreemd genoeg is de bestelling geplaatst zonder dat ik hem heb geconfirmt?

Gewoon onder een message sturen met als catogorie order ?

en daarin uitleggen dat ik de order wil cancellen?

Messages sturen staat in t helpcenter :)
  zondag 7 augustus 2011 @ 09:07:50 #84
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_100414894
Er is ook altijd wat bij de Chinashops :')

quote:
Hello, everybody. This is Noodles from Pandawill. I am sad to tell you that recently some bad guys used the order information on our forum. Then cancel the order for coupons. I am sorry for what happened here. But we found out soon after the problem.

So, my friends, please do not leak any information of your order(order number, items, your name and shipping address and etc) or coupon code. If need, please send us PM. Or you can turn to live chat directly or send us email. Thanks for your cooperation.
pi_100415695
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door BrandX op 07-08-2011 11:34:16 ]
  zondag 7 augustus 2011 @ 11:23:01 #86
314372 Goddelijker
pi_100416712
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2011 10:39 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
-weg-
Het mag niet hier op FOK!.

[ Bericht 9% gewijzigd door BrandX op 07-08-2011 11:32:16 ]
  zondag 7 augustus 2011 @ 11:29:13 #87
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100416841
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2011 10:39 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
-weg-
Er is het risico van spammen als dat wordt toegelaten. 'Een keertje kan geen kwaad, joh' of 'Maar ik zou nooit gaan spammen', is leuk, maar een regel werkt niet als je niet consistent ermee bent en er voor individuen uitzonderingen op gaat maken. Je geeft het slechte voorbeeld en geeft mensen daarmee het idee dat ze ook maar leuk referrals moeten gaan posten. Daar zit echter niemand op te wachten.

En nieuwkomers: eerst lezen, dan posten. Het staat zelfs boven je reageervenster...

Zou weer schelen dat we dan de GC-mods niet hoeven in te schakelen... :{

[ Bericht 3% gewijzigd door BrandX op 07-08-2011 11:32:24 ]
  Boks-Chick zondag 7 augustus 2011 @ 11:33:03 #88
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100416923
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 11:29 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Er is het risico van spammen als dat wordt toegelaten. 'Een keertje kan geen kwaad, joh' of 'Maar ik zou nooit gaan spammen', is leuk, maar een regel werkt niet als je niet consistent ermee bent en er voor individuen uitzonderingen op gaat maken. Je geeft het slechte voorbeeld en geeft mensen daarmee het idee dat ze ook maar leuk referrals moeten gaan posten. Daar zit echter niemand op te wachten.

En nieuwkomers: eerst lezen, dan posten. Het staat zelfs boven je reageervenster...
[ afbeelding ]
Zou weer schelen dat we dan de GC-mods niet hoeven in te schakelen... :{
>:) En daar is ze dan, de schrik van niet-brave Chinesewebshoptopicuserts!
lolwut
  Boks-Chick zondag 7 augustus 2011 @ 11:33:56 #89
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100416945
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 10:24 schreef d4nny25 het volgende:
-weg-
sorry mijn fout, ik verwees je naar dit topic, maar je zal op dit forum helaas geen antwoord krijgen, daar het importeren van namaak/replica's niet is toegestaan en er over praten hier ook niet.
lolwut
  zondag 7 augustus 2011 @ 11:45:49 #90
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100417187
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2011 11:33 schreef BrandX het volgende:

[..]

>:) En daar is ze dan, de schrik van niet-brave Chinesewebshoptopicuserts!
Daar boks ik op! O+

Nee, maar het moet wel leuk blijven hier natuurlijk.
quote:
19s.gif Op zondag 7 augustus 2011 11:33 schreef BrandX het volgende:

[..]

sorry mijn fout, ik verwees je naar dit topic, maar je zal op dit forum helaas geen antwoord krijgen, daar het importeren van namaak/replica's niet is toegestaan en er over praten hier ook niet.
Dan was 'ie waarschijnlijk niet specifiek genoeg tegenover je. Bovendien, zijn die mensen 100% afhankelijk van anderen dan? :P Ze kunnen toch zelf ook wel lezen zou je mogen verwachten...
pi_100418455
^O^

ioffer.com bij jullie ook down?

volgens down for everyone.... ligt het aan mij maar ik kan vanaf verschillende isps er niet bij :P..

[ Bericht 55% gewijzigd door Downstar op 07-08-2011 14:40:11 ]
  zondag 7 augustus 2011 @ 15:26:39 #92
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_100424628
Ioffer werkt niet, focalprice ook al niet dit weekend.

Ik moet wat checken op focalprice, uitermate irritant.
pi_100425472
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 15:26 schreef monkeybrain het volgende:
Ioffer werkt niet, focalprice ook al niet dit weekend.

Ik moet wat checken op focalprice, uitermate irritant.
ioffer.com is weer online ;)

Focal doet het bij mij gewoon hoor?
pi_100427694
bij mij doet focalprice het ook al niet... :'(
pi_100427833
-weg-oh en lees de openingspost van dit topic eens heeeeeeeeeeeeeel goed door!

[ Bericht 68% gewijzigd door BrandX op 07-08-2011 17:41:25 ]
  Boks-Chick zondag 7 augustus 2011 @ 17:41:05 #96
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100427879
quote:
19s.gif Op zondag 7 augustus 2011 11:33 schreef BrandX het volgende:

[..]

Op herhaling voor onze 24-jarige danny :')

en lees de openingspost door danny, dan weet je genoeg!
lolwut
pi_100431171
Worden de dx points rewards ooit nog eens verversd?
pi_100432835
Je kan zelf een aanvraag doen.
pi_100441906
Ik heb gister het volgende aangeschaft:

http://www.buyincoins.com(...)nd-product-3474.html

http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)geName=STRK:MEWNX:IT

http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)geName=STRK:MEWNX:IT

2 screenprotectors: ¤2,13
Smart Cover : ¤8,62
Crystal Case :¤3,46

Totaal: ¤14,21 inclusief verzending ^O^

Terwijl ik voor een apple ipad smart cover normaal alleen al 40-60 euro betaal...

apple :O
pi_100443693
Hoe is jullie ervaring met China kabeltjes? :P
Ik wil graag een mini displayport naar vga kabel kopen, maar als het over het algemeen flutkwaliteit is, dan hoeft het voor mij niet zo nodig... :P
pi_100443770
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:32 schreef Miezziej het volgende:
Hoe is jullie ervaring met China kabeltjes? :P
Ik wil graag een mini displayport naar vga kabel kopen, maar als het over het algemeen flutkwaliteit is, dan hoeft het voor mij niet zo nodig... :P
HDMI kabels zijn altijd prima geweest bij mij.. verder niet echt ervaring gehad met andere kabels voor zo ver ik nog weet :P
pi_100445349
Ze worden elke keer slechter die reclame filmpjes van DX.
pi_100445570
Status: Packaging :D
pi_100445750
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2011 00:07 schreef nathan3020 het volgende:
Status: Packaging :D
Wat heb je gekocht :9
pi_100446467
Als je die gast ziet en zo een chick met bril dan denk je toch dat je naar een slechte pornofilm intro zit te kijken haha
pi_100446832
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 00:25 schreef Skiet het volgende:
Als je die gast ziet en zo een chick met bril dan denk je toch dat je naar een slechte pornofilm intro zit te kijken haha
Dit ja
pi_100448818
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 11:49 schreef Poepoog het volgende:

[..]

ja, ik heb m'n product nu een 3 tal weken dusja :)
'k ga dan ook maar niet betalen aangezien ze mij ook geen betaalopties geven :s)
pi_100448852
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:34 schreef Downstar het volgende:

[..]

HDMI kabels zijn altijd prima geweest bij mij.. verder niet echt ervaring gehad met andere kabels voor zo ver ik nog weet :P
hdmi kabels moet je toch bij monster bestellen
SPOILER
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_100448875
hehe, zou een webshop deze ook verkopen?
pi_100448909
trouwens dat filmpje :')!!!
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_100449008
quote:
10s.gif Op maandag 8 augustus 2011 01:43 schreef Iemand91 het volgende:
hehe, zou een webshop deze ook verkopen?
[ afbeelding ]
Wel handig bedacht :D
  maandag 8 augustus 2011 @ 02:44:11 #112
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_100450006
Ik heb net m'n eerste aankoop gedaan bij DX. Een ifone :P Leuk als 2e telefoon en mp3 speler :p
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
  maandag 8 augustus 2011 @ 11:13:54 #113
352736 BigD033
&#20013;&#22283;&#
pi_100455112
spam is niet gewenst op fok

[ Bericht 89% gewijzigd door Mirjam op 08-08-2011 11:14:41 ]
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
  maandag 8 augustus 2011 @ 11:14:21 #114
131319 mickeyD
pi_100455123
nee, dat is niet leuk zo'n chinese ifone..
1 en al ellende, work a rounds, moeilijke procedures, langzaam as hell, ingewikkelde downloads enz enz enz
  maandag 8 augustus 2011 @ 11:17:00 #115
352736 BigD033
&#20013;&#22283;&#
pi_100455196
oke sorry

maar er zijn dus nederlands sites die in china bestellen en voor het tienvoudige doorverkopen.
easy money!
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
pi_100455558
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 11:17 schreef BigD033 het volgende:
oke sorry

maar er zijn dus nederlands sites die in china bestellen en voor het tienvoudige doorverkopen.
easy money!
http://www.onedayprice.nl/
pi_100456414
3 hdmi kabels voor nog geen 5 euro bij bic besteld, enkel nog opzoek naar een verleng stuk voor een ervan voor pc-tv te verbinden maar ze zijn allemaal zo extreme kort
  maandag 8 augustus 2011 @ 11:57:40 #118
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_100456502
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 11:14 schreef mickeyD het volgende:
nee, dat is niet leuk zo'n chinese ifone..
1 en al ellende, work a rounds, moeilijke procedures, langzaam as hell, ingewikkelde downloads enz enz enz
Oh Ifone schijnt een andere namaak telefoon te zijn zie ik, Ik heb deze besteld.
http://www.dealextreme.co(...)-fm-java-black-55131

Ach zolang die maar belt en muziek afspeelt. Daar gaat het om. Voor de applicaties en andere ongein daar heb ik een andere telefoon voor :P

SPOILER
pi_100456601
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 11:55 schreef Syphixx het volgende:
3 hdmi kabels voor nog geen 5 euro bij bic besteld, enkel nog opzoek naar een verleng stuk voor een ervan voor pc-tv te verbinden maar ze zijn allemaal zo extreme kort
Ebay en de Action heeft ze ook ;)
pi_100456834
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:00 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ebay en de Action heeft ze ook ;)
verlengingen ? moet straks toch eens lan,gs gaan voor zo'n opblaasbare matras voor in een tent :)
pi_100457137
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:08 schreef Syphixx het volgende:

[..]

verlengingen ? moet straks toch eens lan,gs gaan voor zo'n opblaasbare matras voor in een tent :)
Ik bedoelde HDMI kabels. M'n moeder heeft die kabels eens gehaald, dus heb zelf geen idee of ze verlengstukken hebben. Lijkt me handiger/beter dan gekoppelde kabels.
pi_100457573
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 01:42 schreef gers het volgende:

[..]

hdmi kabels moet je toch bij monster bestellen
SPOILER
ja inderdaad dan heb je echt super kwaliteit digitaal stream haxxorss.. haha :P

Tegenwoordig hoef je die hdmi kabels helemaal niet meer uit china te halen, liggen bij de action genoeg goede hdmi kabels! (zelfs 1.4 etc al) voor lagere prijzen dan china :P

-edit- : was hierboven dus ook al gemeld
  maandag 8 augustus 2011 @ 15:13:23 #123
131319 mickeyD
pi_100463270
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 11:57 schreef Rijstbal het volgende:

[..]

Oh Ifone schijnt een andere namaak telefoon te zijn zie ik, Ik heb deze besteld.
http://www.dealextreme.co(...)-fm-java-black-55131

Ach zolang die maar belt en muziek afspeelt. Daar gaat het om. Voor de applicaties en andere ongein daar heb ik een andere telefoon voor :P

SPOILER
ach, je hebt in iedergeval niet teveel betaald voor 1tje met wifi..
  maandag 8 augustus 2011 @ 15:14:46 #124
131319 mickeyD
pi_100463308
joepie! mn 300 lumen fake SAIK SA-15's van ebay zijn verstuurd na 3 dagen..
werdt tijd ook, ik werd al zenuwachtig.. hoorde maar niets na betaling..
pi_100463738
Ik kan niet inloggen bij BIC.
Hebben jullie dit ook?
pi_100463793
hoi! kan iemand een bestelling voor mij doen? ik maak het geld eerst over op je rekening ;). ik heb namelijk geen paypal en ik wil mijn bestelling snel :)!
dehket, ya3ni hassat hawak!
pi_100463924
Als je iets snelt wilt dan moet je niet in China bestellen
pi_100463991
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 15:32 schreef BertusG het volgende:
Als je iets snelt wilt dan moet je niet in China bestellen
is van een webshop uit de uk dacht ik :P
pi_100464052
Waar gaat het om?
pi_100465324
Je kan toch gewoon Paypal aanmaken?
  maandag 8 augustus 2011 @ 16:11:41 #132
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_100465531
Idd dat is zo gedaan.
  maandag 8 augustus 2011 @ 17:26:51 #133
352736 BigD033
&#20013;&#22283;&#
pi_100468690
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
  maandag 8 augustus 2011 @ 17:30:39 #134
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_100468847
Ik wil graag iets via DHL bestellen maar zijn die erg streng op invoer rechten etc?
  maandag 8 augustus 2011 @ 17:32:12 #135
352736 BigD033
&#20013;&#22283;&#
pi_100468912
Weet iemand een zaklamp die aan de volgende voorwaarden voldoet?

+klein van formaat
+veel power (spreekt voor zich)
+rond de 10 euro
+een werper, dus een heel gerichte straal

ik heb alleen aa, aaa en 9v batterijen in huis, dus mochten er andere batterijen in moeten graag ook daar een linkje naar.
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
  maandag 8 augustus 2011 @ 17:39:39 #136
314372 Goddelijker
pi_100469215
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 17:30 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik wil graag iets via DHL bestellen maar zijn die erg streng op invoer rechten etc?
Ja. Maar wel snel binnen. Zaterdag verzonden, vandaag ontvangen.
Kreeg 27 euro invoerkosten over 160 euro aan bestelling.
pi_100469299
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 17:32 schreef BigD033 het volgende:
Weet iemand een zaklamp die aan de volgende voorwaarden voldoet?

+klein van formaat
+veel power (spreekt voor zich)
+rond de 10 euro
+een werper, dus een heel gerichte straal

ik heb alleen aa, aaa en 9v batterijen in huis, dus mochten er andere batterijen in moeten graag ook daar een linkje naar.
De Saik in het review topic.
  maandag 8 augustus 2011 @ 18:02:41 #138
352736 BigD033
&#20013;&#22283;&#
pi_100470069
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 17:41 schreef pgrferrari het volgende:

[..]

De Saik in het review topic.
Ik heb die review gelezen maar kwam dit 2 of 3 topics geleden tegen:

Gisteren de ebay zaklamp SA15 binnen gekregen. 2X AA in gestopt en niet echt onder de indruk van de zaklamp. Beetje een tegenvaller. Iemand tips voor goede batterijen en lader voor dit ding?
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
pi_100470193
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 18:02 schreef BigD033 het volgende:

[..]

Ik heb die review gelezen maar kwam dit 2 of 3 topics geleden tegen:

Gisteren de ebay zaklamp SA15 binnen gekregen. 2X AA in gestopt en niet echt onder de indruk van de zaklamp. Beetje een tegenvaller. Iemand tips voor goede batterijen en lader voor dit ding?
Een tegenvaller; de SA-15?

Dat is ongeveer het meest haalbare licht wat je kan krijgen op normale batterijen..
en dan nog klagen voor 7 euro voor een zaklampje inclusief verzending :P
  maandag 8 augustus 2011 @ 18:09:12 #140
352736 BigD033
&#20013;&#22283;&#
pi_100470250
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 18:07 schreef Downstar het volgende:

[..]

Een tegenvaller; de SA-15?

Dat is ongeveer het meest haalbare licht wat je kan krijgen op normale batterijen..
en dan nog klagen voor 7 euro voor een zaklampje inclusief verzending :P
Het hoeven geen normale batterijen te zijn, ik zei alleen als de zaklamp afwijkende batterijen nodig heeft zet daar dan ook gelijk een linkje voor.
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
pi_100470370
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 18:09 schreef BigD033 het volgende:

[..]

Het hoeven geen normale batterijen te zijn, ik zei alleen als de zaklamp afwijkende batterijen nodig heeft zet daar dan ook gelijk een linkje voor.
ik heb het niet tegen jou; maar tegen de gene die je quote .. ;)
pi_100470442
Ik zeg toch alleen dat het een aanrader is.
Heb toch niks verkeerd gezegd :')
  maandag 8 augustus 2011 @ 18:27:05 #143
131319 mickeyD
pi_100470838
quote:
ben je niet lekker ofzo??
een kussentje voor $22,50 + $10 verzendkosten???
pi_100470859
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 18:15 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zeg toch alleen dat het een aanrader is.
Heb toch niks verkeerd gezegd :')
Volgensmij doelt Downstar op de quote uit het review topic.

quote:
pi_100470964
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 18:27 schreef Martijn93 het volgende:

[..]

Volgensmij doelt Downstar op de quote uit het review topic.

[..]

Klopt :)
  maandag 8 augustus 2011 @ 18:34:18 #146
131319 mickeyD
pi_100471114
bestel dan de 1600 3000 lumen versie bij die gast op ebay..
dan weet je zeker dat je licht hebt..
moet alleen wel 2x 18650's in
dat zijn een soort super AA's van 3,7 volt

verkoper cwtco zijn handeltje: http://shop.ebay.nl/cwtco(...)&_ipg=&_trksid=p3686

owja, nog ff een tip: stop geen oplaadbare AA's in die lamp, want oplaadbare AA's hebben maar 1,2 volt en niet oplaadbare 1,5 volt.
meer volt = meer licht

[ Bericht 10% gewijzigd door mickeyD op 08-08-2011 18:43:43 ]
  maandag 8 augustus 2011 @ 18:36:27 #147
314372 Goddelijker
pi_100471191
Yeah, heb m'n Ainol Novo 8 binnen *O*
  maandag 8 augustus 2011 @ 18:44:12 #148
352736 BigD033
&#20013;&#22283;&#
pi_100471515
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 18:34 schreef mickeyD het volgende:
bestel dan de 1600 lumen versie bij die gast op ebay..

verkoper cwtco zijn handeltje: http://shop.ebay.nl/cwtco(...)&_ipg=&_trksid=p3686

ja, vervelend dat ze nog nauwelijks bestaan oplaadbare 1,5volt sommige apparaten vertikken het soms zelfs te werken op 1,2 volt. Ik ga die 1600 lumen bestellen, bedankt voor de tip!

owja, nog ff een tip: stop geen oplaadbare AA's in die lamp, want oplaadbare AA's hebben maar 1,2 volt en niet oplaadbare 1,5 volt.
meer volt = meer licht
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
  maandag 8 augustus 2011 @ 18:45:16 #149
131319 mickeyD
pi_100471552
die sjaak op ebay heeft ook leuke setjes inclusief lader en batterijen ;-)
  maandag 8 augustus 2011 @ 18:48:11 #150
352736 BigD033
&#20013;&#22283;&#
pi_100471666
Heeft iemand ervaring met dit ding?
http://cgi.ebay.com/Mini-(...)&hash=item1e5e38caf8

ik kan er op internet bar weinig over vinden. moet je bijvoorbeeld de coordinaten invoeren met die drie knopjes of kan dat via een computer?

bedankt voor alle hulp hier!
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
  maandag 8 augustus 2011 @ 19:07:18 #151
131319 mickeyD
pi_100472536
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 18:48 schreef BigD033 het volgende:
Heeft iemand ervaring met dit ding?
http://cgi.ebay.com/Mini-(...)&hash=item1e5e38caf8

ik kan er op internet bar weinig over vinden. moet je bijvoorbeeld de coordinaten invoeren met die drie knopjes of kan dat via een computer?

bedankt voor alle hulp hier!
youtube heeft alle antwoorden

maandag 8 augustus 2011 @ 19:13:54 #152
131319 mickeyD
pi_100472870
damn, alle beurzen pleuren in elkaar, maar de dollar blijft maar niet omlaag gaan t.o.v. de euro
ik wil meer cash voor mn cash ;)
pi_100474092
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:11 schreef Rijstbal het volgende:
Idd dat is zo gedaan.
Dat duurt zeker 5 dagen voordat het geactiveerd is ;). maar ik heb iemand die het voor mij gaat bestellen gelukkig :P.
pi_100474109
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 18:27 schreef mickeyD het volgende:

[..]

ben je niet lekker ofzo??
een kussentje voor $22,50 + $10 verzendkosten???
hoezo? ik vind hem leuk O+ !!
  maandag 8 augustus 2011 @ 19:49:23 #155
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_100474536
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 18:34 schreef mickeyD het volgende:
bestel dan de 1600 3000 lumen versie bij die gast op ebay..

meer volt = meer licht
Het is algemeen bekend dat oplaadbare juist beter werken, zoals de bekende Eneloops.
  maandag 8 augustus 2011 @ 19:50:36 #156
314372 Goddelijker
pi_100474598
Ik groet jullie vanaf mijn chinese tablet! :7
pi_100474632
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 15:28 schreef pgrferrari het volgende:
Ik kan niet inloggen bij BIC.
Hebben jullie dit ook?
Als ik op sign in druk herlaadt de pagina weer.
pi_100474712
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:51 schreef pgrferrari het volgende:

[..]

Als ik op sign in druk herlaadt de pagina weer.
Ik kan gewoon inloggen hoor.
pi_100474733
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:53 schreef Martijn93 het volgende:

[..]

Ik kan gewoon inloggen hoor.
Vaag, heb ook al een andere browser gebruikt.
Ff cookies weggooien dan.
pi_100474853
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:53 schreef pgrferrari het volgende:

[..]

Vaag, heb ook al een andere browser gebruikt.
Ff cookies weggooien dan.
Nee, werkt niet.
Heb ook geen orderbevestiging gehad.
Wel een paypal bevestiging van de betaling.
Heb vrijdag een bestelling gedaan.
pi_100475322
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:50 schreef Goddelijker het volgende:
Ik groet jullie vanaf mijn chinese tablet! :7
:W
pi_100475919
Nu met IE (andere browser) wel in kunnen loggen.
Zie dat het verscheept is zonder dat ik een email binnen heb gekregen.
Is dat normaal?
En ik was ook opeens ingelogd op een ander Russisch account :?
Gaat tevens over BIC.
  maandag 8 augustus 2011 @ 20:54:49 #163
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_100477688
  maandag 8 augustus 2011 @ 21:29:52 #164
352736 BigD033
&#20013;&#22283;&#
pi_100479734
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
pi_100479922
dit is toch ook hilllaarische foto...ik zie ook de postbode al voor de deur staan

http://cgi.ebay.nl/36-inc(...)&hash=item20b7473939
pi_100481726
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:33 schreef kloink het volgende:
dit is toch ook hilllaarische foto...ik zie ook de postbode al voor de deur staan

Werkelijk HILARISCH.

;(
pi_100489876
Onze Chinezen gaan ook steeds moeilijker doen met refunden en dergelijke :{ ..
Had een horloge besteld, ding ligt helemaal uit elkaar in de verpakking.
Zes foto's ge-upload, en nog zeurt die trut dat er te weinig bewijs is.
Doe normaal hoor .. :')
pi_100490318
Ik heb nog een tegoed van 15$ bij DX, iemand suggesties? Oortjes/koptelefoon met een goede prijs/kwaliteit verhouding misschien?
pi_100490386
@ hierboven.
Waar kun je je DX tegoed checken?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 00:42:02 #170
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100491042
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:33 schreef kloink het volgende:

Nou echt hè. :{ Ik heb er twee van 105 cm (Ebay, ik dacht ik spreid m'n winkansen, had ik ze beide). De postbode ziet alleen karton hoor. Hij pakt hem niet uit, laadt de batterijen ook niet op en komt dan ook niet al aanvliegend voor de deur...
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:26 schreef vwdlo het volgende:
Ik heb nog een tegoed van 15$ bij DX, iemand suggesties? Oortjes/koptelefoon met een goede prijs/kwaliteit verhouding misschien?
Zoek wat Kanen-dopjes uit... Kijk bij de 'New arrivals' of er niet toevallig iets bij zit... Wil ook weleens. :Y
pi_100491245
Heeft er iemand ervaring met een lader voor PS3 Controllers? Normaal laden die alleen op via de PS3 ivm USB-Host protocol. Ik kan m'n dvd speler ook aangooien en ze daarmee laden, maar een erg leuke optie is dat ook weer niet. Er zijn bij de speelgoedwinkel wel van die oerlelijke standaartjes te koop of zo'n Twistdock voor 100 euro, maar dat zoek ik niet. Liefst zo klein mogelijk.

pi_100491382
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:28 schreef BerryBoterham het volgende:
@ hierboven.
Waar kun je je DX tegoed checken?
Niet, soms krijg je als je een ticket aanmaakt voor een bepaald product de keuze tussen jouw product opsturen of een bepaald bedrag dat je mag besteden bij DX. Dat geld staat dan op de een of andere manier in die order. Als je dat wilt besteden moet je eerst iets bestellen, waarna je producten aan je order kunt toevoegen, met het geld uit die oude order. Klinkt vaag, is het ook.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 00:59:58 #173
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_100491828
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 17:39 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ja. Maar wel snel binnen. Zaterdag verzonden, vandaag ontvangen.
Kreeg 27 euro invoerkosten over 160 euro aan bestelling.
Wat had je besteld?
pi_100492017
En ik vraag me ook af of iemand ervaring heeft met een PS3 "Designers" Move controller.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 01:08:38 #175
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100492193
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:59 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Wat had je besteld?
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 18:36 schreef Goddelijker het volgende:
Yeah, heb m'n Ainol Novo 8 binnen *O*
En zie ook: Android tablet discussie topic #14 - Waar we uitkijken naar quadcores
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 09:16:06 #176
314372 Goddelijker
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 10:53:52 #177
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_100500275
http://www.onedayprice.nl(...)sid=2&4dkn=promo2web

Jezus, die prijzen man. DX zijn ze veel goedkoper en waarschijnlijk hetzelfde _O-
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 10:57:17 #178
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_100500381
bestelling van 7 juli na 6 dagen nog steeds in GUANGZHOU...

[ Bericht 8% gewijzigd door Repeating op 09-08-2011 12:14:49 ]
pi_100500488
Soms erger ik me echt aan sommige posts.

Wat maakt het uit waar je bestelling is?
Dat boeit ons toch niet.
pi_100500654
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:00 schreef pgrferrari het volgende:

Dat boeit ons toch niet.
En het is toch knap dat de user Repeating blijkbaar in de toekomst leeft ^O^
7 augustus is bij mijn weten slechts 2 dagen geleden :D
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_100502456
quote:

Dat boeit ons toch niet.
Verschrikkelijk idd
pi_100502473
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:57 schreef Repeating het volgende:
bestelling van 7 augustus na 6 dagen nog steeds in GUANGZHOU...
Dat is idd knap :P... als het nogmaar 9 augustus is..

verder zoals ik al eerder aangaf, de tracking van chinapost airmail werkt niet lekker meer
voorheen werd alles met de dag geupdate en kon ik daadwerkelijk zien van ''Hé morgen krijg ik mijn pakketje :)..''

nu staan alle trackings vast op GUANGZHOU, maar je krijgt eerdaags dus wel je pakketje..
ik heb nu inmiddels 5 pakketten die volgends de tracking in GUANGZHOU liggen, maar ik heb ze al wekenlang in huis liggen

wachten dus!
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:01:12 #183
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_100502691
tong80 ik wil nog steeds foto's van je flipperkast :P
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:06:58 #184
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100502902
Oh, lol, het kwartje valt hier nu ook... dat ik dat niet al veul eerder doorhad zeg. ;( Wat slecht. :P
pi_100502979
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:06 schreef shiznuts het volgende:
Oh, lol, het kwartje valt hier nu ook... dat ik dat niet al veul eerder doorhad zeg. ;( Wat slecht. :P
geeft niet shiz, vast helemaal met je hoofd in de wolkenebshops *O*
pi_100503120
werkt www.suntekstore.com bij jullie?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:17:25 #187
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_100503264
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:55 schreef Downstar het volgende:

[..]

Dat is idd knap :P... als het nogmaar 9 augustus is..

verder zoals ik al eerder aangaf, de tracking van chinapost airmail werkt niet lekker meer
voorheen werd alles met de dag geupdate en kon ik daadwerkelijk zien van ''Hé morgen krijg ik mijn pakketje :)..''

nu staan alle trackings vast op GUANGZHOU, maar je krijgt eerdaags dus wel je pakketje..
ik heb nu inmiddels 5 pakketten die volgends de tracking in GUANGZHOU liggen, maar ik heb ze al wekenlang in huis liggen

wachten dus!
Check & thanks voor je nuttige post.

quote:

Dat boeit ons toch niet.
Ik erger me ook aan sommige users hier op Fok! met ferrari in hun naam. }:|
pi_100503404
There are only 151 Pokémon.
pi_100504271
Na heel wat over en weer gemail met DX over mijn refund, krijg ik deze mail:

quote:
Dear XXXXX,

Greetings from dealextreme.com! A refund has been sent to your payment account:

ORDER #: XXXXXXXX
REFUND AMOUNT: ($XX.XX)
CUSTOMER SERVICE: support.dealextreme.com

SPOILER
Sincerely,

dealextreme.com
Kijk ik op m'n paypal account, staat er niets op .. :{
Wordt het nog terug gestord, of is dit een mail om je een weekje stil te houden?
pi_100504347
Kan een dag of 2 duren lijkt me... paypal is niet 'instant money'
There are only 151 Pokémon.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:50:43 #191
352736 BigD033
&#20013;&#22283;&#
pi_100504471
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:46 schreef BerryBoterham het volgende:
Na heel wat over en weer gemail met DX over mijn refund, krijg ik deze mail:

[..]

Kijk ik op m'n paypal account, staat er niets op .. :{
Wordt het nog terug gestord, of is dit een mail om je een weekje stil te houden?
Ik krijg altijd na een tijdje (max 2 dagen) een mailtje met als onderwerp,
terugbetaling van dealextreme - paypal

Het is bij mij nog nooit gebeurd dat ze hadden gezegd je krijgt het terug en dat ik het niet kreeg. Wel eens dat ze niks terugschreven maar het gewoon terugstortten.
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
pi_100505283
Okee, dan wacht ik nog even rustig af :)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:15:14 #193
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_100507818
Heeft iemand van jullie ooit nog wat gehoord van PriceAngels Facebook actie?
pi_100508482
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:15 schreef Koen. het volgende:
ja, winnaar is al 2 of 3 weken geleden bekend gemaakt voor die ipad2
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:46:34 #195
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_100509202
quote:
Dear All,

The 26th Summer Universiade will be held on 2011-08-12 in our city, Shenzhen. All the local companies are suggested to have 3 days off (August 12, 13,14) for the event

Since the shipping company and most of the suppliers will shut down during the holiday, DealExtreme fulfilment center will be temporarily unavailable from August 12 to August 14, you still be able to place order(s) for the items you like, but please understand that the shipment may be delayed a bit.

Customer online support will work as usual though, should you have any questions, please feel free to contact us.

However, the holiday will not affect the processing of our US and UK warehouse, your orders placed for those items will be fulfilled within 3 days as promised.

To know more about 26th Summer Universiade, please refer to the below links:
http://www.sz2011.org/Universiade/
http://www.szcpost.com/2009/04/2011-summer-universiade.html

Apologize for the inconvenience we caused you and thank you for your understanding.

Yours sincerely,
DX Team
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:58:21 #196
327191 RobertNL
For your gear.
pi_100509813
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:15 schreef Koen. het volgende:
Check!, maar eens even achteraan waar mijn cent coupon/item blijft!
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:25:35 #197
131319 mickeyD
pi_100511191
Je hebt dit object op eBay gekocht: 3x CREE XML XM-L T6 LED Flashlight Torch 3800 Lumen.

hahaha, 3800 lumen.. laat het de helft zijn, dan ben ik nog dik en dik tevreden!

eens ff die sjaakies op mn werk wegblazen met hun pruts maglites ;)

setje inclusief 2x 18650 2500mah batterijen en lader :)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:30:47 #198
352736 BigD033
&#20013;&#22283;&#
pi_100511414
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:25 schreef mickeyD het volgende:
Je hebt dit object op eBay gekocht: 3x CREE XML XM-L T6 LED Flashlight Torch 3800 Lumen.

hahaha, 3800 lumen.. laat het de helft zijn, dan ben ik nog dik en dik tevreden!

wat voor werk doe je dan?
3800 lumen is bijna vier keer zoveel als een middelmatige beamer :o
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
pi_100511485
quote:
Heb je linkje van batterijen + lader?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:34:53 #200
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100511649
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:32 schreef BertusG het volgende:

[..]

Het is ook zo moeilijk hè?
quote:

www.ebay.com -> '3x CREE XML XM-L T6 LED Flashlight Torch 3800 Lumen'
Doe daar het zoekwoordje 'set' bij... '3x CREE XML XM-L T6 LED Flashlight Torch 3800 Lumen set' en sorteer de resultaten op 'prijs+verzendkosten laagste'.

Tadá.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:36:20 #201
131319 mickeyD
pi_100511755
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:32 schreef BertusG het volgende:

[..]

nee de lamp komt inclusief lader en batterijen..
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:38:05 #202
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100511848
Ach so, standalone... :P Da's evenmin moeilijk. Tadá.

Trouwens, is ook bij DX: http://www.dealextreme.co(...)lack-2-x-18650-91136
Maar of 'ie hetzelfde doet als de Skyray..?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:40:45 #203
131319 mickeyD
pi_100512039
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:30 schreef BigD033 het volgende:

[..]

wat voor werk doe je dan?
3800 lumen is bijna vier keer zoveel als een middelmatige beamer :o
ahh ik zit bij de beveiliging, ik rijd rond en controleer gebouwen waar alarm is, dus een goeie lamp met veel licht opbrengst is wel welkom midden in de nacht.. ;)
natuurlijk gaat dat ding geen 3800 lumen geven, maar dat zeg ik, met de helft ben ik echt al dik tevreden..
een maglite geeft ongeveer 122 lumen

ohja en ik had ook al 2 van die andere besteld bij die gast..
die ebay saik SA-15's
maar die verpats ik wel aan mn collega's
pi_100512190
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:58 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Check!, maar eens even achteraan waar mijn cent coupon/item blijft!
He idd, dat was ik alweer vergeten!
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:46:24 #205
131319 mickeyD
pi_100512386
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:38 schreef shiznuts het volgende:
Ach so, standalone... :P Da's evenmin moeilijk. Tadá.

Trouwens, is ook bij DX: http://www.dealextreme.co(...)lack-2-x-18650-91136
Maar of 'ie hetzelfde doet als de Skyray..?
ahh handig, die lader met batterijen heb ik ook maar meteen besteld.. 3000mah is beter dan 2500mah ;) en dat voor maar 5 euro :)
ja, die lampen zijn lastig te vergelijken.. het nieuwste van het nieuwste is alles met T6 led's er in.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:47:57 #206
352736 BigD033
&#20013;&#22283;&#
pi_100512488
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:40 schreef mickeyD het volgende:

[..]

ahh ik zit bij de beveiliging, ik rijd rond en controleer gebouwen waar alarm is, dus een goeie lamp met veel licht opbrengst is wel welkom midden in de nacht.. ;)
natuurlijk gaat dat ding geen 3800 lumen geven, maar dat zeg ik, met de helft ben ik echt al dik tevreden..
een maglite geeft ongeveer 122 lumen

ohja en ik had ook al 2 van die andere besteld bij die gast..
die ebay saik SA-15's
maar die verpats ik wel aan mn collega's
omdat je bij de beveiliging zit, heb je ook al eens pepperspray besteld uit china. Wordt nml erg veel aangeboden, ben zelf nog altijd een beetje twijfelachtig over dat soor dingen omdat je er negen maanden de bak voor in kunt draaien.
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:51:36 #207
131319 mickeyD
pi_100512698
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:47 schreef BigD033 het volgende:

[..]

omdat je bij de beveiliging zit, heb je ook al eens pepperspray besteld uit china. Wordt nml erg veel aangeboden, ben zelf nog altijd een beetje twijfelachtig over dat soor dingen omdat je er negen maanden de bak voor in kunt draaien.
ben je niet goed??
wat moet je met pepperspray?
ik heb stalen neuzen en een lamp bij me, die gast staat echt niet meer op hoor..
laat me niet opsluiten voor die lamzakken?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:53:04 #208
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100512781
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:47 schreef BigD033 het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al. Dat is niet toegestaan.
Ook zulke dingen dienen hier dan niet besproken te worden, zoals in de OP staat:
quote:
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
pi_100512897
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:51 schreef mickeyD het volgende:

[..]

ben je niet goed??
wat moet je met pepperspray?
ik heb stalen neuzen en een lamp bij me, die gast staat echt niet meer op hoor..
laat me niet opsluiten voor die lamzakken?
Net als je bij de beveiliging iemand naar de mallemoer mag schoppen met stalen neuzen in schoenen... :')

je mag je zelf hoogstens beschermen indien er geweld tegen jou dan wel tegen een collega word geuit.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:57:33 #210
131319 mickeyD
pi_100513033
ja precies, dan en niet anders.. meestal gaan ze toch rennen, en dat weiger ik ;)
dus is er al 19 jaar niets noemenswaardigs gebeurt.. het ligt er maar net aan hoe je je werk doet he :)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:58:24 #211
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100513085
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:46 schreef mickeyD het volgende:

[..]

ahh handig, die lader met batterijen heb ik ook maar meteen besteld.. 3000mah is beter dan 2500mah ;) en dat voor maar 5 euro :)
ja, die lampen zijn lastig te vergelijken.. het nieuwste van het nieuwste is alles met T6 led's er in.
Ja, die van mij waren stukken duurder, dat waren dan echte Trustfire BRC's en een echte Trustfire charger. Ik heb natuurlijk geen idee hoe dat met die op Ebay zit... ik betaal dan liever wat meer met echte zekerheid... zoiets ook bijvoorbeeld heb ik niet veel verdusie in:
pi_100513196
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:57 schreef mickeyD het volgende:
ja precies, dan en niet anders.. meestal gaan ze toch rennen, en dat weiger ik ;)
dus is er al 19 jaar niets noemenswaardigs gebeurt.. het ligt er maar net aan hoe je je werk doet he :)
haha luie beveiliger :D

maar vanaf nu kun je ze dus mooi verblinden met je zaklamp ^O^
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 16:01:02 #213
131319 mickeyD
pi_100513247
ach, t is effe afwachten wat die lamp doet..
ik las dat zo'n lamp op vol power maximaal 45 minuten mee gaat.. dus dat wordt een tas batterijen mee :')
als hij echt de moeite is, dan bestel ik wel wat dure batterijen.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 16:02:03 #214
131319 mickeyD
pi_100513305
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:00 schreef Downstar het volgende:

[..]

ja idd, ff in zn gezicht schijnen en ze lopen overal tegenop..
damn, das niet goed!
want dan moet ik em aanhouden met alles wat daar bij komt kijken..
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 16:02:10 #215
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100513309
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:00 schreef Downstar het volgende:

[..]

Met die zaklamp kun je natuurlijk wel goeie tikken uitdelen verder, mochten je stalen neuzen niet toereikend zijn. :X O-)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 16:09:28 #216
131319 mickeyD
pi_100513664
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:02 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Met die zaklamp kun je natuurlijk wel goeie tikken uitdelen verder, mochten je stalen neuzen niet toereikend zijn. :X O-)
hij is niet zo debiel dik en zwaar als een maglite, dus dat zal wel tegenvallen met dat tikken uitdelen.. daarbij moet je oppervlakkige "schade" aan de romp + hoofd bij vervelende lui altijd vermijden..
en met een lamp tik je al gauw een bult op zn kop, en das dan weer slecht nieuws voor mij ;)
tegen zijn schenen trappen kan weer wel, want dat kan die hebben opgelopen tijdens het inbreken en/of vluchten..
moeten ze maar van andermans spullen afblijven.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 16:14:09 #217
131319 mickeyD
pi_100513899
beetje offtopic zo he?
buit van deze week =
2x SAIK-SA15 300 lumen ¤14
1x 3 CREE XML XM-L T6 LED Flashlight Torch 3800 Lumen inclusief lader en 2x Trustfire 18650 2500mah ¤50
een europese lader inclusief 2x Ultrafire 3000mah 18650 batterijen ¤5
pi_100515538
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:58 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, die van mij waren stukken duurder, dat waren dan echte Trustfire BRC's en een echte Trustfire charger. Ik heb natuurlijk geen idee hoe dat met die op Ebay zit... ik betaal dan liever wat meer met echte zekerheid... zoiets ook bijvoorbeeld heb ik niet veel verdusie in:
[ afbeelding ]
Wat heb je er niet in? Verdusie? Zeg dan gewoon vertrouwen ;)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 17:05:45 #219
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_100516116
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 17:13:47 #220
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100516447
Toffe klok inderdaad ja. Net iets beter vormgegeven dan deze... :Y

Trouwens net m'n Sky-ray opgehaald uit het kinderparadijs. :7
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 19:05:21 #221
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_100520257
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:14 schreef mickeyD het volgende:
beetje offtopic zo he?
buit van deze week =
2x SAIK-SA15 300 lumen ¤14
1x 3 CREE XML XM-L T6 LED Flashlight Torch 3800 Lumen inclusief lader en 2x Trustfire 18650 2500mah ¤50
een europese lader inclusief 2x Ultrafire 3000mah 18650 batterijen ¤5
suc6 met je batterijen die (3000mah) werkelijk (1800mah) zullen zijn..
heb je net een dikke 40min lol.. en als je in de beveiliging werkt? waarom zou je dan niet een paar 10tjes meer neerleggen en een maglite laten moddenzodat je een stevige lamp hebt met genoeg lichtopbrengst?

ohjah en tijdens het laden van die batterijen zou ik er toch bij blijven.. (word aangeraden :) )
I have no rival, no man can be my equal. ♥
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 19:08:37 #222
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_100520383
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 19:05 schreef MaddoxX het volgende:

[..]

heb je net een dikke 40min lol.. en als je in de beveiliging werkt? waarom zou je dan niet een paar 10tjes meer neerleggen en een maglite laten moddenzodat je een stevige lamp hebt met genoeg lichtopbrengst?

ohjah en tijdens het laden van die batterijen zou ik er toch bij blijven.. (word aangeraden :) )
Ik raad het ook aan, ik had een cheap 18650 oplader van DX stuk of 12 keer goed gebruikt en de 13e keer rook het naar doorgebrand plastic. Meteen weggegooid, buiten, in de afvalbak.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 19:14:37 #223
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_100520587
Ik had je een Fenix TK70 (althans iets in de TK serie) aangeraden.. kost je wel wat maar heb je een goede lamp + garantie :)
I have no rival, no man can be my equal. ♥
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 19:35:54 #224
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_100521328
Y U SO FAIL
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 19:37:08 #225
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_100521373
eey ze hebben 2 nieuwe dingen, naja 1, intimitate gadgets is nu adult toys, en er is marketplace? :D
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 22:06:14 #226
352736 BigD033
&#20013;&#22283;&#
pi_100528129
This is my second DOA on Focalprice. I am very dissatisfied. I just loaded the gun and click but there was no ball. When i pulled out the magazine a black piece of plastic came out of the magazine hole.

On the 1st photo you see the gun, the magazine and the package.

On the second photo you see a coin and the piece of plastic. The coin is to verify how big that piece is.

----------------------------------

Dear customer,

If so ,I want to know how you want to solve? Get discount coupons or a refund? How about issue a coupon for compensation? you can buy goods next time .Ok?

Sincerely yours’
Kobe.Jiao

---------------------------------

I''d like to get my money back on PayPal.
H***** *******

-----------------------------------

Dear customer,

Sorry for the inconvenience.

We can refund for you ,but not full refund just partially.accourding to the rule ,can only give you 3usd as compensation .

Thanks!!!

Sincerely yours
Kobe.Jiao

----------------------------------------

no, i want 4.25 usd.
i get something what never worked + youre wasting my time

and now you say i only can get back 3 usd?!

I can make photo''s and film that i destroy the gun, so youre sure that i''m not a swindler.

-------------------------------------------

ze willen dus voor een kapot balletjesafschietapparaat O-) mij maximaal $3 terugeven, heeft iemand hier al wel eens iets van gehoord? meestal als je door blijft zeiken lukt het wel maar ja.

lang leve mijn goede engels :P
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 22:10:38 #227
131319 mickeyD
pi_100528390
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 19:05 schreef MaddoxX het volgende:

[..]

1) de maglites zijn van de zaak
2) wegen ze een ton (meer dan een kilo) en zijn 45cm lang
3) ik heb niet voor niets 2 setjes batterijen
4) ga geen dure shizzle kopen voor ik weet wat die lamp kan
5) ik heb de reviews gelezen en weet dat je dr bij moet blijven, en uitzetten als ze heet worden
6) ik houdt van een uitdaging en troep bestellen, dus combineer ik het deze keer en doe lekker wat ik wil
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 22:12:57 #228
131319 mickeyD
pi_100528518
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 19:14 schreef MaddoxX het volgende:
Ik had je een Fenix TK70 (althans iets in de TK serie) aangeraden.. kost je wel wat maar heb je een goede lamp + garantie :)
jij bent de leukste thuis zeker?
of je snapt dit topic niet..

Item #: FENIX-TK70
Product Review: view all ratings
Regular Price: $249.95
SALE PRICE: $229.95
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 22:55:13 #229
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_100531002
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 22:12 schreef mickeyD het volgende:

[..]

En zeg nou zelf, als beveiliger heb je zo'n overrated zaklamp helemaal niet nodig. Neem aan dat je werk sowieso al redelijke zaklampen te gebruik geeft tijdens je werkzaamheden. Dan is het leuk om een beetje te kloten met een cheap-ass torch
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 23:03:24 #230
131319 mickeyD
pi_100531502
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 22:55 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

En zeg nou zelf, als beveiliger heb je zo'n overrated zaklamp helemaal niet nodig. Neem aan dat je werk sowieso al redelijke zaklampen te gebruik geeft tijdens je werkzaamheden. Dan is het leuk om een beetje te kloten met een cheap-ass torch
ja, ze geven maglites mee, met scheve lampjes er in..
(van het op de grond vallen)
vandaar dat ik die 300 lumen lampen heb besteld,, de 3800 lumen is speelgoed ;)
dus ik vindt ff lekker rommelen met wat leuks idd wel grappig :)
pi_100532423
quote:
Wat een ontzettend gave klok! Hoog tijd dat mijn oude wekkerradio op mijn nachtkastje vervangen wordt door dit mooie exemplaar. Ik heb geen zin in batterijen, dus zou ik zonder problemen deze adapter kunnen gebruiken?
http://www.dealextreme.com/p/1000ma-usb-ac-adapter-european-2381
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_100532486
Mijn meelecs hebben het begeven dus ik heb nieuwe oortjes nodig. Ik dacht zelf gewoon weer de brainwavz alphas want die vind ik heel erg comfortabel, maar ik zag dus ook de brainwavz beta preorder staan voor een paar dollar meer.

Wat zal ik doen?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 23:22:57 #233
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_100532555
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 23:20 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Wat een ontzettend gave klok! Hoog tijd dat mijn oude wekkerradio op mijn nachtkastje vervangen wordt door dit mooie exemplaar. Ik heb geen zin in batterijen, dus zou ik zonder problemen deze adapter kunnen gebruiken?
http://www.dealextreme.com/p/1000ma-usb-ac-adapter-european-2381
Leuk dat je 'm ook zo gaaf vindt! Die oplader is ideaal inderdaad! SoShine is ook een kwalitatief merk waar ik goede ervaringen mee hebt. Ga die er ook bij bestellen. Enigste was jammer is dat er geen wekkerfunctie op de klok zit volgensmij. Maar ik gebruik dan wel mijn iPhone
pi_100532755
http://www.dealextreme.co(...)6-silver-black-73286 (geen referral :'))

Lunatik kopie voor ¤20 speciaal voor de mensen met een ipod nano..
pi_100532794
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 23:22 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Leuk dat je 'm ook zo gaaf vindt! Die oplader is ideaal inderdaad! SoShine is ook een kwalitatief merk waar ik goede ervaringen mee hebt. Ga die er ook bij bestellen. Enigste was jammer is dat er geen wekkerfunctie op de klok zit volgensmij. Maar ik gebruik dan wel mijn iPhone
Vooral de blauwe led verlichting spreekt me aan, ik kijk nu al 15 jaar tegen rood licht aan. Ga van de week beide producten bestellen. Gebruik ook zelf de wekkerfunctie van mijn telefoon, dus dat is geen bezwaar. Nogmaals bedankt! :)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 23:50:51 #236
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_100534057
Ik wacht nog even 2-3 dagen met bestellen, DX is toch niet aan het werk ivm feestdagen. Misschien dat de USD nog iets geks gaat doen :P
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 23:53:38 #237
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_100534196
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 22:06 schreef BigD033 het volgende:
This is my second DOA on Focalprice. I am very dissatisfied. I just loaded the gun and click but there was no ball. When i pulled out the magazine a black piece of plastic came out of the magazine hole.

On the 1st photo you see the gun, the magazine and the package.

On the second photo you see a coin and the piece of plastic. The coin is to verify how big that piece is.

----------------------------------

Dear customer,

If so ,I want to know how you want to solve? Get discount coupons or a refund? How about issue a coupon for compensation? you can buy goods next time .Ok?

Sincerely yours’
Kobe.Jiao

---------------------------------

I''d like to get my money back on PayPal.
H***** *******

-----------------------------------

Dear customer,

Sorry for the inconvenience.

We can refund for you ,but not full refund just partially.accourding to the rule ,can only give you 3usd as compensation .

Thanks!!!

Sincerely yours
Kobe.Jiao

----------------------------------------

no, i want 4.25 usd.
i get something what never worked + youre wasting my time

and now you say i only can get back 3 usd?!

I can make photo''s and film that i destroy the gun, so youre sure that i''m not a swindler.

-------------------------------------------

ze willen dus voor een kapot balletjesafschietapparaat O-) mij maximaal $3 terugeven, heeft iemand hier al wel eens iets van gehoord? meestal als je door blijft zeiken lukt het wel maar ja.

lang leve mijn goede engels :P
Omdat je $1,45 te weinig ontvangt ga je verboden wapenbezit op het internet plaatsen :')
Je IP is gelogd, veel succes met je strafblad :@
pi_100535453
Heeft er iemand ervaring met Happybuy (agencytaobao.com)?

Ze hebben daar 8% fee (geen minimum).

Ik kan voor de domestic shipping kiezen uit Yuantong Express & Shunfeng Express

Nooit van gehoord, welke is beter?
pi_100535764
@monkeybrain

Hoeft geen verboden wapenbezit te zijn hoor.
Als dat ding felrood, felgroen oid is, mag je het gewoon in huis hebben (zolang het een balletjes pistool betreft uiteraard).
Zal wel niet het geval zijn, maar je weet het nooit.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 00:34:00 #240
131319 mickeyD
pi_100535962
op de kermis kun je die rommel ook winnen (en kopen in duitsland voor weinig)
in mooie fluoriserende kleurtjes
  woensdag 10 augustus 2011 @ 08:08:26 #241
352736 BigD033
&#20013;&#22283;&#
pi_100540190
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 23:53 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Omdat je $1,45 te weinig ontvangt ga je verboden wapenbezit op het internet plaatsen :')
Je IP is gelogd, veel succes met je strafblad :@
Maar er is bij hun dus een regel dat ze maar 3/4 van je geld teruggeven?
Hij is trouwens fokking nep.
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
  woensdag 10 augustus 2011 @ 08:13:06 #242
352736 BigD033
&#20013;&#22283;&#
pi_100540247
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 00:34 schreef mickeyD het volgende:
op de kermis kun je die rommel ook winnen (en kopen in duitsland voor weinig)
in mooie fluoriserende kleurtjes
in nederland kan je ze zelfs kopen zag ze een jaartje geleden in de action hangen, ze zagen eruit als een waterpistool maar ja.
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:50:23 #243
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100543332
Kutje... kom ik net thuis van werken, postbode gemist. Was waarschijnlijk óf m'n horlogebandpintool of de horloge zelf (Ebay: Shark LED watch). -O- Nou ja, morgen maar eens zien dan. :)

Verder zag ik net dat het Happy Hour is bij Xears, mijn favoriete oordopjes (XT2 Pro) nu van ¤79,99 voor ¤25,-
Had ze eerder zelf met coupon 'KLANGFUZZIS' voor ¤30,- (excl. verz) dus best aardige deal. Weet verder niet wat 'happy hour' inhoudt, maar zag het voorbijkomen en dacht: dat deel ik ff.
pi_100543443
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 23:21 schreef ElmoFan het volgende:
Mijn meelecs hebben het begeven dus ik heb nieuwe oortjes nodig. Ik dacht zelf gewoon weer de brainwavz alphas want die vind ik heel erg comfortabel, maar ik zag dus ook de brainwavz beta preorder staan voor een paar dollar meer.

Wat zal ik doen?
  woensdag 10 augustus 2011 @ 11:06:41 #245
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100543882
Bèta heeft betere drivers en output, maar is volgens mij inmiddels geen special meer?
Zullen ook een tikkeltje beter vervaardigd zijn. De range richt zich meer op de middentonen en detail. Als je kickte op de bass van de Alpha's kun je denk ik beter die nemen. Ligt verder ook net aan de comfort en style die je ligt. En zie mijn reactie boven die van jou over de XT2 Pro, is ook nog een optie die ik kan aanbevelen.
pi_100545007
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:06 schreef shiznuts het volgende:
Bèta heeft betere drivers en output, maar is volgens mij inmiddels geen special meer?
Zullen ook een tikkeltje beter vervaardigd zijn. De range richt zich meer op de middentonen en detail. Als je kickte op de bass van de Alpha's kun je denk ik beter die nemen. Ligt verder ook net aan de comfort en style die je ligt. En zie mijn reactie boven die van jou over de XT2 Pro, is ook nog een optie die ik kan aanbevelen.
Dan ga ik gewoon maar weer voor de vertrouwde alpha's
pi_100546359
Iemand een idee waarom de status sinds 1 augustus op shipping staat, maar ik nog steeds geen trackingcode heb? Het is mijn eerste aankoop bij Dealextreme. (besteld op 25-07)
pi_100547149
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:17 schreef Zinedinho het volgende:
Iemand een idee waarom de status sinds 1 augustus op shipping staat, maar ik nog steeds geen trackingcode heb? Het is mijn eerste aankoop bij Dealextreme. (besteld op 25-07)
Misschien omdat er geen tracking bij zit, zomaar een idee hoor.
pi_100547451
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:17 schreef Zinedinho het volgende:
Bij kleine bedragen krijg je geen trackingnummer. Als je dit wel had gewilt dat moet je de bulkrate aanzetten, dan krijg je voor +1.70 een trackingsnummer erbij.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 12:55:19 #250
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_100547653
Lampjes zijn binnen *O* BIC is weer lekker snel zeg!

Als het droog blijft, vanmiddag eens installeren en pics posten :9
pi_100547681
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:55 schreef 08gnoT. het volgende:
Lampjes zijn binnen *O* BIC is weer lekker snel zeg!

Als het droog blijft, vanmiddag eens installeren en pics posten :9
*O* Wanneer besteld? En welke lampjes? :@
  woensdag 10 augustus 2011 @ 13:04:33 #252
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_100547978
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:56 schreef pgrferrari het volgende:

[..]

*O* Wanneer besteld? En welke lampjes? :@
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 19:27 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Gelukt *O* 4x blue bike valve led onderweg :7
http://www.buyincoins.com(...)ue-product-4358.html
31 dus (dacht dat het later was maar 10 dgn is nog erg snel.
pi_100548856
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 19:14 schreef MaddoxX het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 22:12 schreef mickeyD het volgende:

[..]

dat maakt voor hem toch allemaal niks uit joh; hij heeft geld zat: http://www.telegraaf.nl/binnenland/1382543/__Hackende_scholier_steelt_60_mln._dollar__.html

en hier : http://frontpage.fok.nl/nieuws/227775/1/1/50/upd-miljoenenhacker-gezocht-fok-ker-opgepakt.html

de faalhaas :')

[ Bericht 12% gewijzigd door Downstar op 10-08-2011 13:56:07 ]
  woensdag 10 augustus 2011 @ 13:40:46 #254
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_100549293
waarom hoor ik eigenlijk niemand meer over Zarmark ofzo en dat Taobao?
pi_100549364
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 13:40 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Je doet je username geen eer aan.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 13:45:09 #256
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_100549452
Dat vroeg ik niet
  woensdag 10 augustus 2011 @ 13:50:50 #257
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100549698
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 23:26 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)6-silver-black-73286 (geen referral :'))

Lunatik kopie voor ¤20 speciaal voor de mensen met een ipod nano..
En dit is een... tip? Want ik zie niemand erom vragen en ik zie jezelf ook niet zeggen dat je 'em gaat kopen/gekocht hebt? Bovendien noem je dat het ergens een kopie van is, dus weet je ook dat dat hier niet besproken dient te worden. Sowieso, een accessoire van ¤20,-? Dat druist een beetje in tegen het Chinese Webshop-principe en de Nederlandse instelling om alles voor el cheapo te krijgen. Een echte Chinese Webshopper koopt dan ook geen Apple iPod Nano, maar een MP4/MP5-speler van Chinese makelij. :P

Kortom, wat mij betreft: als je linkjes plaatst naar artikelen, houd het relevant. :) Als mensen iets specifieks zoeken, dan kunnen ze dat 1) in de OP terugvinden hoe ze dat kunnen vinden, 2) wanneer stap 1 niet lukt het hier vragen. Tenzij het echt een opmerkelijk item is of opmerkelijk geprijsd en nieuw is, kun je dat best eens tippen. En tip alleen items waarbij het niet gaat om namaakproducten.
quote:
Webshops krijgen steeds meer aanbod, dus hoeft het vaak niet elders gezocht te worden. Vaak zijn de wat duurdere/grotere items op Taobao goedkoper, meen ik en kun je daar mogelijk nog 'afdingen', zeker ook wanneer je items als bulk koopt. Mensen passen liever voor het poespas (uitzoeken of de verkoper betrouwbaar is/tussenpersoon regelen voor het verzenden) en het onzekere en kopen liever bij een webshop die hetzelfde product biedt, een kant-en-klare prijs bij staat en ervaringen van zijn.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 13:53:26 #258
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_100549813
Oke, want ik las erover in de OP. Heb zelf nu ook wat besteld daar maar vroeg me af waarom er alleen nog maar over DX en buyincoins etc werd gepost. Maar iig thnx voor het antwoord klinkt logisch :)
pi_100550379
quote:
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 13:50 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Webshops krijgen steeds meer aanbod, dus hoeft het vaak niet elders gezocht te worden. Vaak zijn de wat duurdere/grotere items op Taobao goedkoper, meen ik en kun je daar mogelijk nog 'afdingen', zeker ook wanneer je items als bulk koopt. Mensen passen liever voor het poespas (uitzoeken of de verkoper betrouwbaar is/tussenpersoon regelen voor het verzenden) en het onzekere en kopen liever bij een webshop die hetzelfde product biedt, een kant-en-klare prijs bij staat en ervaringen van zijn.
Dr word anders nog wel genoeg gekocht hoor door de mensen uit dit topic op taobao en via zarmark danwel een andere taobao agent.

dat je het hier niet voorbij ziet komen, komt omdat het allemaal Namaak troep is wat hier NIET mag worden besproken :)

Verder ben ik het me shiz eens.. mensen kunnen zowat alles nu wel in webshops halen..
via chinaprices.us zoeken ze zelf wel waar het goedkoopst is en wat het betrouwbaarste is.
pi_100557018
Ok nieuwe agent gevonden: Agencytaobao.com

Item price: 100 CNY
Domestic Shipping: 20 CNY
Service Fee: 9.6 CNY
Paypal & Moneybooker fee: 9.38 CNY
Total: 138.98 CNY = 20.53 dollar.

Best netjes toch :) ?

Die andere agent: Chinabuydropship.com wilde er niet aan beginnen omdat het een "sensitive" item voor de douane was. Zo'n klein doosje :')
pi_100561415
Een tijdje geleden waren er hier wat mensen die wat handgeschilderde schilderijen hadden besteld uit China. Iemand een idee welke webshops dat waren? Ben zelf op zoek!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_100562469
Heb vandaag m'n bankrekening bevestigd bij Paypal (met die centen overschrijvingen), maar als ik nu wil gaan afrekenen bij DX kan ik alleen kiezen uit credit card of geld toevoegen via de rekening (4-6 dagen). Ik dacht dat PayPal dit voortaan automatisch zou incasseren en je dus eigenlijk direct kan betalen? Of komt er toch nog die 4-6 dagen bij?
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_100562666
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 18:46 schreef Skv het volgende:
Een tijdje geleden waren er hier wat mensen die wat handgeschilderde schilderijen hadden besteld uit China. Iemand een idee welke webshops dat waren? Ben zelf op zoek!
Lightinthebox.
pi_100562693
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 19:14 schreef DaFrenk het volgende:
Heb vandaag m'n bankrekening bevestigd bij Paypal (met die centen overschrijvingen), maar als ik nu wil gaan afrekenen bij DX kan ik alleen kiezen uit credit card of geld toevoegen via de rekening (4-6 dagen). Ik dacht dat PayPal dit voortaan automatisch zou incasseren en je dus eigenlijk direct kan betalen? Of komt er toch nog die 4-6 dagen bij?
Is je eerste keer he, ze hebben je usericon gezien en vertrouwen het zaakje niet helemaal. Vandaar willen ze dat je eerst wat boter bij de vis doet.
pi_100562746
quote:
9s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 19:21 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Is je eerste keer he, ze hebben je usericon gezien en vertrouwen het zaakje niet helemaal. Vandaar willen ze dat je eerst wat boter bij de vis doet.
Lol :P

Nee maar is dat serieus de 1e keer zo?
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
  woensdag 10 augustus 2011 @ 19:39:21 #266
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_100563341
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 19:22 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Lol :P

Nee maar is dat serieus de 1e keer zo?
Er is geen verklaarbare reden voor, de ene keer doet ie het wel de andere keer niet.. Ik heb toen PayPal gebeld die zeiden dat het te maken heeft met overschrijvingen die niet voltooid konden worden door te kort saldo en dan word je dicht geknijpt dat je zoveel positieve transacties hebt gehad
pi_100563455
quote:
9s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 19:20 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Lightinthebox.
Dawassum. Dank. O+
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_100563468
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 19:39 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Er is geen verklaarbare reden voor, de ene keer doet ie het wel de andere keer niet.. Ik heb toen PayPal gebeld die zeiden dat het te maken heeft met overschrijvingen die niet voltooid konden worden door te kort saldo en dan word je dicht geknijpt dat je zoveel positieve transacties hebt gehad
Right, ik zal ze eens mailen waarom ik niet gewoon direct via m'n bankrekening kan betalen. Ondanks dat dat beloofd werd nadat ik de voorwaarden had geaccepteerd. :{

Edit: ik zie notabene bij het afrekenen in beeld staan dat DX alleen directe betalingen accepteert en je je bankrekening moet koppelen :') Dan zal het administratief nog niet verwerkt zijn zeker.

[ Bericht 13% gewijzigd door DaFrenk op 10-08-2011 19:49:00 ]
pi_100563683
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 19:42 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Right, ik zal ze eens mailen waarom ik niet gewoon direct via m'n bankrekening kan betalen. Ondanks dat dat beloofd werd nadat ik de voorwaarden had geaccepteerd. :{
Wat maakt het uit, denk je nou dat ze zeggen van sorry meneer het mag wel? Maak gewoon een x bedrag over op de bankrekening van hun, klaar.
pi_100563782
quote:
9s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 19:49 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Wat maakt het uit, denk je nou dat ze zeggen van sorry meneer het mag wel? Maak gewoon een x bedrag over op de bankrekening van hun, klaar.
Maar dan duurt het weer een paar dagen voordat het geld bij PayPal gestort is :P Ik wil dat ze hem snel kunnen versturen. Al lees ik dat er vanaf de 12e feestdagen zijn. Dus veel zin heeft het idd toch niet ;)
pi_100563818
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 19:51 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Maar dan duurt het weer een paar dagen voordat het geld bij PayPal gestort is :P Ik wil dat ze hem snel kunnen versturen. Al lees ik dat er vanaf de 12e feestdagen zijn. Dus veel zin heeft het idd toch niet ;)
Je hebt niet goed meegelezen hier, maak ik uit deze post op.
pi_100563889
quote:
9s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 19:52 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Je hebt niet goed meegelezen hier, maak ik uit deze post op.
Hoe bedoel je? Wat heb ik gemist dan?
  woensdag 10 augustus 2011 @ 20:07:23 #273
48067 neo2000
pi_100564365
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 19:54 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Wat heb ik gemist dan?
Om te beginnen dat bestellen uit china en snel niet in 1 zin passen.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_100564531
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 20:07 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Om te beginnen dat bestellen uit china en snel niet in 1 zin passen.
Whehe nee, dat het niet snel hier is snap ik. Maar goed, ik zit nu te zeuren over een paar dagen wat op die 2-3 weken verzenden idd niks uit maakt. Maar nu weet ik wel dat m'n PayPal account nog niet goed werkt iig :P Ik probeer het morgen nog wel een keertje dan.
pi_100564599
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 20:10 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Whehe nee, dat het niet snel hier is snap ik. Maar goed, ik zit nu te zeuren over een paar dagen wat op die 2-3 weken verzenden idd niks uit maakt. Maar nu weet ik wel dat m'n PayPal account nog niet goed werkt iig :P Ik probeer het morgen nog wel een keertje dan.
Je moet de 1e keer handmatig geld overmaken van je bank naar je Paypal.
Was bij mij ook. Daarna gaat het gewoon altijd rechtstreeks.
Is gewoon voor het vertrouwen.

Nu weer ontopic graag.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 20:20:53 #276
48067 neo2000
pi_100564969
Of.. Proberen een kleinigheidje van een paar dollar/dollarcent te bestellen. Dat werkt meestal ook wel.. Hierna kan je meestal wel 'grotere' uitgaven doen. Geld overmaken is wel gemakkelijker though.
pi_100565480
Thanks beide :)

Wilde ook iets kleins bestellen. Maar weet niet of ik die mag noemen gezien de disclaimer. Was iig onder de 10 dollar.
pi_100570317
Ik heb een tablet besteld uit China en krijg nu een aanvraag tot waardebepaling van de inklaringsafdeling van TNT. Ik heb geen idee welke waarde ik er aan toe moeten kennen. Liefst zo laag mogelijk uiteraard maar wil ook gewoon eerlijk zijn. Heeft Tnt enig benul van die waardes? Het gaat om een Novo8.

Stel ik geef ¤150 op, wat zou ik dan moeten bijbetalen?
pi_100570741
Ah, me pakket is onderweg.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 22:27:49 #280
314372 Goddelijker
pi_100570955
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 22:16 schreef marco_sire het volgende:
Ik heb een tablet besteld uit China en krijg nu een aanvraag tot waardebepaling van de inklaringsafdeling van TNT. Ik heb geen idee welke waarde ik er aan toe moeten kennen. Liefst zo laag mogelijk uiteraard maar wil ook gewoon eerlijk zijn. Heeft Tnt enig benul van die waardes? Het gaat om een Novo8.

Stel ik geef ¤150 op, wat zou ik dan moeten bijbetalen?
Ik moest 27,** betalen aan de DHL voor mijn Novo8.

Pics van mijn Novo:
Android tablet discussie topic #14 - Waar we uitkijken naar quadcores
pi_100571823
@goddelijker: Dhl heeft jouw een bedrag opgelegd. Ik moet zelf een waarde toekennen en aan de hand daarvan berekent TNT een bedrag. Geen idee hoe dit te bepalen....?? Welke waarde heeft DHL er aan toegekend??

Enne: bevaltie? Ziet er mooi uit, had jij specifiek om wit gevraagd?
  woensdag 10 augustus 2011 @ 22:49:18 #282
314372 Goddelijker
pi_100572214
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 22:42 schreef marco_sire het volgende:
@goddelijker: Dhl heeft jouw een bedrag opgelegd. Ik moet zelf een waarde toekennen en aan de hand daarvan berekent TNT een bedrag. Geen idee hoe dit te bepalen....?? Welke waarde heeft DHL er aan toegekend??

Enne: bevaltie? Ziet er mooi uit, had jij specifiek om wit gevraagd?
DHL heeft de 'winkelwaarde' er aan toegekend. Heb toevallig vanmiddag het papier weggegooid waar alles op stond. Dus hij heeft 190$ berekend en daar de BTW (19%) van.

Ja, hij bevalt zeker. En ik wilde inderdaad ook de witte. :)
pi_100574706
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 22:49 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

DHL heeft de 'winkelwaarde' er aan toegekend. Heb toevallig vanmiddag het papier weggegooid waar alles op stond. Dus hij heeft 190$ berekend en daar de BTW (19%) van.

Ja, hij bevalt zeker. En ik wilde inderdaad ook de witte. :)
Bedankt voor de inklaringsverduidelijking :)

Hoe bevalt de batterijduur en de touchgevoeligheid?
pi_100575039
@zaklampenfreaks ;)

Waar moet je opletten als je het 'maximale' wilt?
- merk: cree/t6/trustfire/ultrafire? Of skyray (weinig op ebay)?
- 3800 lumen is wel zo'n beetje de beste/verste/sterkste straal?
- batterijen van 3800 mah zijn hiervoor uitermate geschikt (incl lader $5)?
- maakt het merk batterijen nog uit?
pi_100582102
CREE is het soort LED, niet het merk. T6 is het typenummer van het soort CREE LED dat het is. Een CREE T6 LED-element zelf vind je terug bij verschillende merken. Trustfire en Romisen een van de bekendere daarbij.

3800 Lumen is een onrealistische waarde, maar dat het de beste resultaten geeft voor een twee 18650 batterijen + multiple LED-elements configuratie, dat is vrijwel zeker. :Y Ik denk dat je hier pas overheen komt weer met HIDs, die niet met meerdere batterijen, maar een hele speciale accupack werken. Deze komen van 35 - 60W meestal en claimen een lumen of 6000 te produceren. Zijn ook meteen uit een andere prijsklasse. Het is eigenlijk een kwestie van je verdiepen. De ene LED is de andere niet en het is altijd een samenspel van soort (en aantal) LED-element(en) (T6 XML, maar je hebt ook Q5, R2, etc) en accu('s) (AAA, AA, CR123A, 14630, 18650) wat de lichtopbrengst bepaalt.

De maximum capaciteit voor batterijen bedraagt zo'n 3200 mAh. Het heeft weinig zin om batterijen te kopen die claimen 3600 of 3800 mAh te kunnen leveren. Je kunt dus beter die nemen die uitgaan van 2600 mAh en 3000 mAh. Kijk ook of deze accu's 'protected circuitry' bieden, zelfde eigenlijk voor de lader.

Merk batterijen maakt zeker uit. Er wordt vaak geclaimd dat een setje merkloze, of onbekend merk batterijen bijvoorbeeld 3600 mAh leveren. Dat is dan een 'theoretische waarde' die in de praktijk bij lange na niet bereikt wordt. Er zijn zelfs keren dat ze al moeite hebben daar dan een derde van te kunnen leveren. Het beste is dan natuurlijk merkbatterijen, al moet je wel goed opletten dat je daar wel de juiste treft ook. Ultrafire en Trustfire zijn daar eigenlijk vooraanstaand in.
pi_100582523
Och och, als je echte kwaliteit wilt, koop je een Fenix TK35. :)
pi_100582532
Protected circuitry batterijen bestaan volgens mij helemaal niet. Seal zit om elke AA batterij.
pi_100582780
Fenix... Ultrafire... Doe mij die Ultrafire dan maar gewoon.
Alleen voor de prijs en kleurtoon al.
pi_100585649

[ Bericht 100% gewijzigd door marco_sire op 11-08-2011 06:17:05 (----dubbel----) ]
pi_100585675
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 06:12 schreef marco_sire het volgende:
Hahaha shiznuts geeft met zijn antwoorden een ander altijd de indruk dat je je nog meer en beter had moeten verdiepen ;). Bedankt voor je uitgebreide antwoord (en nog meer vertwijfeling bij mij).

Hoe scoort onderstaande lamp op felheid, prijs/kwaliteit, betrouwbaarheid? Reviews van zelfbenoemde experts liegen er niet om: positief!
http://www.dealextreme.co(...)lack-2-x-18650-91136

[ Bericht 0% gewijzigd door marco_sire op 11-08-2011 06:18:04 (---foutje----) ]
  donderdag 11 augustus 2011 @ 08:14:00 #291
314372 Goddelijker
pi_100586565
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:39 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Bedankt voor de inklaringsverduidelijking :)

Hoe bevalt de batterijduur en de touchgevoeligheid?
Batterijduur durf ik nog niet 100% te zeggen, aangezien ik hem nu echt heel intensief gebruik om alles te testen, dus dat is niet echt een ideale batterijduur.
Met de touchgevoeligheid zit het wel goed, je hoeft niet hard te drukken maar gewoon je vinger op het scherm leggen is al genoeg.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 12:08:02 #292
131319 mickeyD
pi_100592898
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 02:40 schreef W00fer het volgende:
Protected circuitry batterijen bestaan volgens mij helemaal niet. Seal zit om elke AA batterij.
niet?
dan koop jij toch fijn UNprotected 18650's?
ies goedkoper..
maar niet hier komen piepen als je hand ineens weg is he?
pi_100594451
Wil dus een headset, maar zou echt niet weten welke ): Moeten wel beetje fashionable eruit zien, zoals skullcandy's bijvoorbeeld en ook goed geluid.

Zit aan zoiets te denken: http://www.dealextreme.co(...)e-4-3g-3gs-red-55875

Iemand ervaring met deze headset?
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:24:44 #294
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_100599472
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:45 schreef marco_sire het volgende:
@zaklampenfreaks ;)

Waar moet je opletten als je het 'maximale' wilt?
- merk: cree/t6/trustfire/ultrafire? Of skyray (weinig op ebay)?
- 3800 lumen is wel zo'n beetje de beste/verste/sterkste straal?
- batterijen van 3800 mah zijn hiervoor uitermate geschikt (incl lader $5)?
- maakt het merk batterijen nog uit?
Wat Shiznuts zo'n beetje zegt.
Ik wil je adviseren om even in te lezen hoe je met 18650 accu's moet omgaan en vooral als je met deze krachtpatser 3 X T6 gaat werken. Ik heb hem en het is echt een muur van licht voor weinig geld })

Nooit boven de 4.2V laden, nooit dieper dan 2V ontladen. Met 2 accu's altijd zorgen dat ze hetzelfde aantal Volt hebben en gelijkmatig leeglopen in de lamp. Dat kun je simpel met een multimeter checken. Nooit 2 verschillende accu's in 1 lamp stoppen. Laat ze niet langer dan nodig in de lader zitten en altijd met supervisie (of in een flinke metalen prullenbak).

Koop alleen protected accu's. Dat heeft geen zak te maken met een seal om de batterij zoals Woofer zegt, deze chip schakelt de accu's uit voordat het fout gaat. Zonder protection is alleen aan te raden als je heel ervaren bent met dit soort spul, en dan nog....

Het is niet gevaarlijk maar je moet niet dom gaan doen. Er zijn wel een aantal domme verhalen te lezen op het internet en dan gaat het weleens BOEM!!!
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:41:50 #295
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_100600253
Brief van PostNL gekregen..
Moet de inhoud en waarde opgeven. Maar namaakpoducten kopen uit het buitenland is niet toegestaan in Nederland. Wat te doen?
pi_100600305
Je mag toch max 3 namaakdingen importeren? En waar gaat t om?

@ batterijverhaal.
Ik heb nog een wf501-b zaklamp en daar heb ik paar dagen terug deze batterijen voor gekocht: http://www.tinydeal.com/2(...)v8uisuepvehkr560a6i3

die zijn dus niet protected zeker?
toch?
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:45:32 #297
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_100600434
kijken jullie eigenlijk nog naar de iboodhunt?
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:47:58 #298
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_100600555
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:45 schreef bobbernaut het volgende:
kijken jullie eigenlijk nog naar de iboodhunt?
Ik wel :)
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:54:05 #299
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_100600878
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:43 schreef keesos het volgende:
Je mag toch max 3 namaakdingen importeren? En waar gaat t om?

@ batterijverhaal.
Ik heb nog een wf501-b zaklamp en daar heb ik paar dagen terug deze batterijen voor gekocht: http://www.tinydeal.com/2(...)v8uisuepvehkr560a6i3

die zijn dus niet protected zeker?
Om deze producten:
S107 3D R/C IR Control Model Helicopter $ 27.5
LED Fashion Digital Watch (White) $ 4.6
Universal Power Dock for iPhone $ 4.75
Crystal Clear Screen Protector + Back Protector for iPhone 4 (Transparent) $ 2.94
Replacement SIM Card Opener Ejector Tool Eject Pin for iPhone 3G (Silver) $ 0.85

En het is een koopzending. Dus moet ook de factuur worden meegezonden staat er. Wat een gedoe. Natuurlijk omdat die helicopter zo groot is denken ze dat het waardevol is. :')
  donderdag 11 augustus 2011 @ 15:24:25 #300
327191 RobertNL
For your gear.
pi_100602273
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:41 schreef Repeating het volgende:
Brief van PostNL gekregen..
Moet de inhoud en waarde opgeven. Maar namaakpoducten kopen uit het buitenland is niet toegestaan in Nederland. Wat te doen?
Zet gewoon Shirt of tas, telefoon neer....
  donderdag 11 augustus 2011 @ 15:24:39 #301
327191 RobertNL
For your gear.
pi_100602287
En vol!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: