Post uit de U.K heeft er ook nog wel eens een handje van om er +10 dagen over te doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:34 schreef Skiet het volgende:
Voor de mensen met weinig geduld. Nu lekker bij DX bestellen en laten shippen vanuit het UK warehouse. Check hier voor de producten die daarvandaan geshipped worden. Ze hebben een iets ander SKU nummer. Gewoon 9044 voor het bestaande SKU.
wat bedoel je? xDquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:34 schreef Skiet het volgende:
Voor de mensen met weinig geduld. Nu lekker bij DX bestellen en laten shippen vanuit het UK warehouse. Check hier voor de producten die daarvandaan geshipped worden. Ze hebben een iets ander SKU nummer. Gewoon 9044 voor het bestaande SKU.
AAI VET!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:10 schreef Downstar het volgende:
[..]
skiet bedoelt bijvoorbeeld bij dit item; http://www.dealextreme.co(...)an-tilt-motors-26358
Thanks!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:36 schreef marcel-o het volgende:
enkeltje forum leert: http://koti.mbnet.fi/ollins/dx/usawarehouse.php?warehouse=1
ja, ook heli's
maar veel producten kan ie niet vindenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:01 schreef marcel-o het volgende:
Als je op een van de fotootjes klikt op die pagina, wordt je gelinkt naar DX en daar staat dan idd dat t uit de uk komt.
Veel producten zijn ook niet beschikbaar in de UK of USA warehousequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:03 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
maar veel producten kan ie niet vinden
Klopt. De US warehouse is alleen voor US, als je buiten die zone woont wordt je geld gewoon teruggestort op je paypal/creditcard.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:03 schreef ElmoFan het volgende:
Je kan zeker niet van het US warehouse hier bestellen? Mijn ervaring is namelijk dat dingen uit de US er sneller zijn dan de UK
Ik krijg meteen beelden van zeecontainers vol met illegale Chinezen die een duister pakhuis hebben opgezet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:52 schreef 08gnoT. het volgende:
Inderdaad, ik verwacht fikse prijsverhogingen. Nu zijn het wel alleen 'dure' dingen als ik zo snel kijk en DX is toch niet de goedkoopste webshop meestal, dus misschien komen ze er wel aan uit.. behalve import ja.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:53 schreef GuitarJJ het volgende:
Even weer nieuwe 'All Stars' bestellen via ebay.
Had vorig jaar ook een paar bestelt voor 10 euro. Ze waren niet te onderscheiden van mijn echte All Stars. Echter is de kleur er bijna helemaal afgegaan na een kleine wasbeurt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |