Welke hedde gekocht?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:57 schreef Michael-H het volgende:
Gvd mobiele layout![]()
Anyway, mijn bluetooth keyboard voor de iPad van DX is onderweg
Sterker nog, dat is gunstiger, want de UK (ik neem aan mainland) is wel onderdeel van de Europese Unie, en dan: http://douane.nl/particul(...)pen-02.html#P66_5449quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:26 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www2.royalmail.com(...)king/prices#44300290
Verzendkosten vallen best mee, daar komen ze wel aan uit. Zeker zolang ze geen dingen van een paar cent aanbieden vanuit de UK.
Op het forum van DX zie ik er niks over bevestigd worden, maar is het voor ons wel invoerheffingsvrij? Ik weet dat de UK andere regels heeft mbt belastingen en heffingen bij zakelijke doorvoer van producten, wie weet hebben ze een achterdeurtje dat de douane hier alsnog kan heffen ipv DX zelf in de UK.
Edit: http://www.businesslink.g(...).s=sc&type=RESOURCES
----
hehe, zal de postbode 'erg' boos worden als ik dit bestel?: http://cgi.ebay.com/1-Neo(...)6e51f#ht_3316wt_1344![]()
Mailen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:41 schreef ToshiArai het volgende:
Ik wil bij 1 ebay shop meerdere items bestellen, hoe doe ik dit? Ik kan elk item apart wel kopen maar dat is veel te veel werk. En de verzendingskosten dan.
Ja als het in de UK betaald is. Maar ik bedoelde, misschien heeft DX een manier zodat zij geen belasting af hoeven te dragen aan de UK (en daarmee EU) maar dat doorschuiven naar ons, als zijnde afkomstig uit een niet-EU-land (China).quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is gunstiger, want de UK (ik neem aan mainland) is wel onderdeel van de Europese Unie, en dan: http://douane.nl/particul(...)pen-02.html#P66_5449
Ik krijg ook wel eens van een HK shop uit Singapore opgestuurd. Als ik bij de douane zou werken komt er dan een pakje uit Singapore aan m'n neus voorbij, niet uit Hong Kong.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:18 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja als het in de UK betaald is. Maar ik bedoelde, misschien heeft DX een manier zodat zij geen belasting af hoeven te dragen aan de UK (en daarmee EU) maar dat doorschuiven naar ons, als zijnde afkomstig uit een niet-EU-land (China).
Volg je me nog?Ik bedoel dus dat het UK-kantoor enkel als 'doorgeefluik' dient en de douane hier het behandelt als Chinees pakketje. Net zoals je hier bij de Makro btw-vrij kan kopen als je het aan klanten doorberekent.
de ibood van vandaag niks voor je ? www.ibood.nlquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:17 schreef mtchel112 het volgende:
iemand ervaring met zon gameboy van DX waar spelletjes zijn ingebouwd?
Ik dacht dat ze daar later mee kwamen, na een maandje of zo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:47 schreef Syphixx het volgende:
hoe betaal je btw aan dhl ? heb 4 brieven gekregen ma geen overschrijving of iets dergelijks, vind zelfs geen rekening nr terug
900 euro?!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:49 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze daar later mee kwamen, na een maandje of zo.
Maar ik heb in ieder geval ook nog een rekening van 900 euro opstaan van 6.5 jaar geleden.Waar ik uberhaupt nooit een betaaloptie voor heb gekregen.
Rekening gehouden met de CNY -> USD-koers? Die is nogal veranderd de laatste tijdquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:54 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Hallo allemaal, ik mail dus nu met zarmark om van taobao wat spulletjes af te halen. Maar ik krijg een stukke hogere prijs dan dat die calculator uitrekent. Ik zit met de calculator op rond de 70 USD en ik krijg een price reguest van ''165usd including shipping and tracking number via registered airmail from china post office'' klopt dat wel?
en komt het via die 'registered airmail from china post office' wel gewoon netjes bij mij voor de deur? alvast bedankt voor evt hulp.
Ja precie, dankuquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:07 schreef 08gnoT. het volgende:
Bedoel je deze?
Zonder biedingen
Alles onder een dollar
Macro fotografie? Een diffuser ervoor en aan de slag!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:51 schreef HeaN82 het volgende:
Mini Tripod LED Torch Flashlight Keychain Hiking Lamp
[ link | afbeelding ]
Ik weet niet wat ik eraan heb.....maar wilde het gewoon hebben....![]()
http://www.buyincoins.com(...)mp-product-5350.html
Oh pff weet ik veel had er nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:58 schreef Poepoog het volgende:
Nou, nou hilarisch.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pedometer
Je zit referral linkjes te plaatsen en dat is niet toegestaan, zag ik bij je review ook alquote:
Ignorance is no excusequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:26 schreef SnowLeopard het volgende:
[..]
Oh pff weet ik veel had er nog nooit van gehoord..
quote:Hello, everybody. This is Noodles from Pandawill. I am sad to tell you that recently some bad guys used the order information on our forum. Then cancel the order for coupons. I am sorry for what happened here. But we found out soon after the problem.
So, my friends, please do not leak any information of your order(order number, items, your name and shipping address and etc) or coupon code. If need, please send us PM. Or you can turn to live chat directly or send us email. Thanks for your cooperation.
Er is het risico van spammen als dat wordt toegelaten. 'Een keertje kan geen kwaad, joh' of 'Maar ik zou nooit gaan spammen', is leuk, maar een regel werkt niet als je niet consistent ermee bent en er voor individuen uitzonderingen op gaat maken. Je geeft het slechte voorbeeld en geeft mensen daarmee het idee dat ze ook maar leuk referrals moeten gaan posten. Daar zit echter niemand op te wachten.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Er is het risico van spammen als dat wordt toegelaten. 'Een keertje kan geen kwaad, joh' of 'Maar ik zou nooit gaan spammen', is leuk, maar een regel werkt niet als je niet consistent ermee bent en er voor individuen uitzonderingen op gaat maken. Je geeft het slechte voorbeeld en geeft mensen daarmee het idee dat ze ook maar leuk referrals moeten gaan posten. Daar zit echter niemand op te wachten.
En nieuwkomers: eerst lezen, dan posten. Het staat zelfs boven je reageervenster...
[ afbeelding ]
Zou weer schelen dat we dan de GC-mods niet hoeven in te schakelen...
sorry mijn fout, ik verwees je naar dit topic, maar je zal op dit forum helaas geen antwoord krijgen, daar het importeren van namaak/replica's niet is toegestaan en er over praten hier ook niet.quote:
Daar boks ik op!quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
En daar is ze dan, de schrik van niet-brave Chinesewebshoptopicuserts!
Dan was 'ie waarschijnlijk niet specifiek genoeg tegenover je. Bovendien, zijn die mensen 100% afhankelijk van anderen dan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
sorry mijn fout, ik verwees je naar dit topic, maar je zal op dit forum helaas geen antwoord krijgen, daar het importeren van namaak/replica's niet is toegestaan en er over praten hier ook niet.
ioffer.com is weer onlinequote:Op zondag 7 augustus 2011 15:26 schreef monkeybrain het volgende:
Ioffer werkt niet, focalprice ook al niet dit weekend.
Ik moet wat checken op focalprice, uitermate irritant.
Op herhaling voor onze 24-jarige dannyquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
sorry mijn fout, ik verwees je naar dit topic, maar je zal op dit forum helaas geen antwoord krijgen, daar het importeren van namaak/replica's niet is toegestaan en er over praten hier ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |