SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Radio49 Marathon Aanmeldtopic Radio 49 marathon topic (6/7 augustus)![]()
Karzai is een koning uit de middeleeuwen las ik laatst, is dat waarom jij die naam hebt?quote:
quote:Linkje!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denver?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:09 schreef Symphonic het volgende:
en dan naar een stad met een behoorlijke luchthaven.
Een belangrijk knooppunt in de luchtvaart
Niet A. maar D.
Ik moet hem nog een keer live zien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zag van het weekend een live concert van hem.
Damn wat was dat goed
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:09 schreef DeRakker. het volgende:
[..]kat.ph mijn 3 na favo siteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
slaap lekkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet je wat ik dacht dat je zei
Karzai neukt lekker
Ik ga echt slapen nu, want ik word suf
Bedoe.. oh. Denver, dat was die airport waar ongelooflijk veel glasvezel lag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:09 schreef Symphonic het volgende:
en dan naar een stad met een behoorlijke luchthaven.
Een belangrijk knooppunt in de luchtvaart
Niet A. maar D.
Je leest gewoon wat je wil lezenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Karzai neukt lekker
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Karzai neukt lekker
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:09 schreef DeRakker. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
THX!
![]()
![]()
Zou jij mijn opmerking niet in je sig zetten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:11 schreef Watertornado het volgende:
H
[..]
Bedoe.. oh. Denver, dat was die airport waar ongelooflijk veel glasvezel lag.
FAYE, ik wil ook een fayeavatarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zou jij mijn opmerking niet in je sig zetten?
wieweetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Karzai is een koning uit de middeleeuwen las ik laatst, is dat waarom jij die naam hebt?
Ik zal morgen even 'shoppen'quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
moet je de Hyde Park DVD kopen, die is echt
ja t heeft weer dingen dat pirate niet heeft.quote:
Een Afghaan met identiteitsproblemen?quote:
Merde que?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Moet ik ook doen, ish luek.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
The Boss is ook gewoon heel goed!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zag van het weekend een live concert van hem.
Damn wat was dat goed
komt in de buurtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een Afghaan met identiteitsproblemen?
Ik ken ze niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:12 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
this is it en coolio high....
Bazen nummers
Ondergewaardeerd?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
The Boss is ook gewoon heel goed!Onder gewaardeerd in de usa maar damn wat is ie goed.
tegen mij zei je dat dat je pseudoniem was omdat je anders al die gillende meiden achter je aankreegquote:
Net zo beroemd als onze Knetter hiero?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ondergewaardeerd?Die kerel is daar knettertje beroemd
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:15 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Net zo beroemd als onze Knetter hiero?
Je deed dat zo schattig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
'een beetje onder, lijntje boven'
ok nouja, ik wed dat je ze goed gaat vinden.. ze hebben meer albums maar die nummers ken ik niet en ze zijn nergens te vinden...quote:
Heeft heel erg lang geduurd ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ondergewaardeerd?Die kerel is daar knettertje beroemd
We hebben niet geneuktquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Karzai neukt lekker
gelukkig nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Je bent toch wel beetje beroemd op den Fok! ofnie dan?
Als t wat is zal ik wel even gaan zoeken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:15 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ok nouja, ik wed dat je ze goed gaat vinden.. ze hebben meer albums maar die nummers ken ik niet en ze zijn nergens te vinden...
sssh niet goed voor mijn rep dat je dat zegtquote:
Toen wel. Enorm.quote:
We have a winnerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:17 schreef WickedTunes het volgende:
Ah, hier heeft Gerard Cox dus zn wijsje vandaan.... NL's zijn ook zo NIET origineel he?
tis goed met jouwquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sssh niet goed voor mijn rep dat je dat zegt
YES!! Wat heb ik gewonnen?quote:
# 1973: Greetings from Asbury Park, N.J. (#60)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heeft heel erg lang geduurd ja.Hij was daar in t begin ondergewaardeerd en populairder buiten de usa.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:19 schreef gewoonfaye het volgende:
My beloved ones,
ik ga slapen. Houdoe.
slaap zequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:19 schreef gewoonfaye het volgende:
My beloved ones,
ik ga slapen. Houdoe.
Tschuss!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:19 schreef gewoonfaye het volgende:
My beloved ones,
ik ga slapen. Houdoe.
Faye.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:19 schreef gewoonfaye het volgende:
My beloved ones,
ik ga slapen. Houdoe.
Bootlegsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:20 schreef Symphonic het volgende:
Nog eentje over New Orleans, en deze moet gewoon, en het is een hele gave bootleg
Trustenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:19 schreef gewoonfaye het volgende:
My beloved ones,
ik ga slapen. Houdoe.
Past op een karakter niet in mijn ondertitel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:19 schreef gewoonfaye het volgende:
My beloved ones,
ik ga slapen. Houdoe.
slaapzequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:19 schreef gewoonfaye het volgende:
My beloved ones,
ik ga slapen. Houdoe.
Hmzzz dan heb ik t mis... Volgens mij werd hij nogal vergruist.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
# 1973: Greetings from Asbury Park, N.J. (#60)
# 1973: The Wild, the Innocent & the E Street Shuffle (#59)
# 1975: Born to Run (#3)
# 1978: Darkness on the Edge of Town (#5)
# 1980: The River (#1)
Zijn eerste 5 albums, de eerste 2 zijn ook niet opgepikt in NL naar ik weet. Positie tussen haakjes is de stand op de American Billboard chart, die toen ontzettend invloedrijk was.
half 1 is toch niet laat manquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:22 schreef 129383 het volgende:
geweldig dat op dit late uur nog zoveel luisteraars zijn
Blues Brothers dan denk ik?quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:22 schreef 129383 het volgende:
geweldig dat op dit late uur nog zoveel luisteraars zijn
Shipping up to Boston van de Dropkick Murphy'squote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:23 schreef Symphonic het volgende:
Goed weer even een linkje met Liverpool.
Ze gaan zo over een Amerikaanse stad zingen
quote:
Chicago?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:26 schreef Symphonic het volgende:
En de stad hierna was ik gewoon serieus vergeten
Gelukkig dat iemand het gisteren nog postte, die stad hoort er gewoon bij.
Iets met Mob Movies
Dat is dan Chicago - Street player of Sweet home chicagoo... allebei goed!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:26 schreef Symphonic het volgende:
En de stad hierna was ik gewoon serieus vergeten
Gelukkig dat iemand het gisteren nog postte, die stad hoort er gewoon bij.
Iets met Mob Movies
dat wel, maar ik ken het niet en ik heb het nietquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:28 schreef Outpost76 het volgende:
Ik moet zo slapen Symp... Sorry dat ik t laatste gedeelte mis van je show. maar morgen weer werken enzo..
Het was weer erg lekker.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Slaap lekker
Bedankt voor het luisteren
Trustenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:28 schreef Outpost76 het volgende:
Ik moet zo slapen Symp... Sorry dat ik t laatste gedeelte mis van je show maar morgen weer werken enzo..
ja nou geef je m weg LOLquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:30 schreef Symphonic het volgende:
Then we leavr for Boston, maar dat is meer een gevoel
Houston.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:34 schreef Symphonic het volgende:
De volgende stad hoef ik maar weinig woorden aan vuil te maken.
"We have a problem"
Haha deed die van mij ook vroeger als ik het te laat maakte, en dan zo naar je bed gaan net doen of je gaat slapen en als hun weer slapen weer modem erin steken en verder internettenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:33 schreef 129383 het volgende:
ik hoop niet dat m'n moeder het router er straks uitgooid
kom alleen niet op een titel, dan wel artiestquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:28 schreef Outpost76 het volgende:
Ik moet zo slapen Symp... Sorry dat ik t laatste gedeelte mis van je show maar morgen weer werken enzo..
Ik ken dit nummer ook niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:35 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
kom alleen niet op een titel, dan wel artiest
Jij ook zo.quote:
Truste voor zo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:35 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
trouwens zitten er goede bij in je links
hij doet me ook aan Jim Reeves denkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Deanbaas.
die oude youtube clipjes ook
Hij heeft ook heel veel samenwerkingen gedaan met.. uh sinatra? of was t een ander.. nee sinatra geloof ik.. het plezier spat eraf als die 2 samen zijn( waren)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij doet me ook aan Jim Reeves denken
Omaha ken ik van poker en D-Day, maar geen liedje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:40 schreef Symphonic het volgende:
Hierna gaan we naar Nebraska, daar ligt Omaha, en ja verdomd, daar is een liedje over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
wel meerdere, maar je moet er maar opkomen... ga je voor Counting Crows of Vangelis?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:40 schreef Symphonic het volgende:
Hierna gaan we naar Nebraska, daar ligt Omaha, en ja verdomd, daar is een liedje over
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ga ik straks nog even kijken
Juin uit Eigen Tuin!
Ik vandaag ook al...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:41 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb buikpijn en hoofdpijn, ofwel, ik meld me morgen ziek.
die eerstequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:41 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
wel meerdere, maar je moet er maar opkomen... ga je voor Counting Crows of Vangelis?
Ik heb toch niet in je bek gespuugd?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:41 schreef gewoonfaye het volgende:
verliefd?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:41 schreef gewoonfaye het volgende:
Och meid, wat is er tussen Schiphol en Zevenaar gebeurd dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:41 schreef gewoonfaye het volgende:
laat het mij niet zijn aubquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:42 schreef Symphonic het volgende:
Er heerst hier een virus geloof ik....
echt die 2 samenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die ga ik straks nog even kijken
Gelukkig heb ik een goede virusscanner.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:42 schreef Symphonic het volgende:
Er heerst hier een virus geloof ik....
Oh god nee dankje wel..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:42 schreef _Fanta het volgende:
Heb een zak kroepoek opengetrokken, en ik geef Knetter ook een schaaltje, omdat ze vorige keer geen hamka's van me kreeg
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een goede virusscanner.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een goede virusscanner.
zenuwenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:41 schreef gewoonfaye het volgende:
heb verbinding via een Mac, geen last van het virusquote:
ok, dan eet ik ze zelf opquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh god nee dankje wel..
lief hoor, maar ik hoef echt niks
Zwanger van Naat?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:41 schreef gewoonfaye het volgende:
daar zijn wel al geweestquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:45 schreef WickedTunes het volgende:
slaan we scandinavie over? hebben we al gehad...
Ze is een dag hier en ze is gelijk misselijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Zwanger van Naat?Of gewoon ongesteld? of gewoon ziek?
La Place? Coffieshop toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is een dag hier en ze is gelijk misselijk.
Ik geef de schuld aan de La Place.
quote:
Dallas.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:48 schreef Symphonic het volgende:
Gaan we zo ook nog even bij J.R Ewing op de koffie Whiskey
Ja ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ahjah natuurlijk, Maar gezonde broodjes word je toch niet ziek van?
Misschien is er iets verkeerd gevallen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ahjah natuurlijk, Maar gezonde broodjes word je toch niet ziek van?
Boel goede country muziek hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga toch nog eens een uurtje Country doen
Kan altijd gebeuren idd, maat van mij had keer voetselvergifteging opgelopen toen hij een broodje Filet American had gegeten van een tokoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien is er iets verkeerd gevallen.
geen ideequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:51 schreef Watertornado het volgende:
Ditt is dezelfde als van de 57 Chevrolet hè?
Filet moet je altijd mee oppassen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:52 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Kan altijd gebeuren idd, maat van mij had keer voetselvergifteging opgelopen toen hij een broodje Filet American had gegeette van een toko
Iets met zenuwen en vieze stinkjunkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Och meid, wat is er tussen Schiphol en Zevenaar gebeurd dan?
Whahahaha....quote:
Jup, vind het zelf wel lekker, maar buitenshuis zal ik nooit snel broodje filet american bestellenquote:
PRESENTquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:54 schreef Symphonic het volgende:
eggs klaar voor straks?
Ik ben toch op tijd klaar
Dit leek me topasselijker bij het thema toch....quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet eens Thank God I'm A Countryboy!
Bij ons bij de pomp durf ik het wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:54 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Jup, vind het zelf wel lekker, maar buitenshuis zal ik nooit snel broodje filet american bestellen
ga ik gelijk doen als ik afgesloten hebquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Symp die youtube clip moet je zo echt even kijkenwhehehe.. keek net nog ff een stukkie instant vrolijkheid
tevens dit nr
Moooie link en eindigen met Sting is altijd goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:56 schreef Symphonic het volgende:
Zo, hiermee knoop ik Amerika weer aan Europa vast en zijn we toch even mooi de hele wereld rond geweest
nee, t hoort zo... heb m laatst nog gespeeld met jam sessiequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:58 schreef Watertornado het volgende:
Ben ik de enige die het idee heeft dat dit nummer hier te snel gaat?
Over het algemeen was het bijzonder goed te pruimen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:58 schreef Symphonic het volgende:
En allemaal bedankt voor het luisteren
Ik hoop dat het leuk was... Op een enkel nummer na
Ahaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Iets met zenuwen en vieze stinkjunk
Vers broodje. Maar ik ben er dan 's morgens net na zessen, en vaak pakken ze dan net een nieuwe bak uit de koelcel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Daar liggen ze verpakt in de koeling, kan weinig mis mee gaan dan
Zo echt wel... leuk avondje met waanzinnig goede muziek en vaak nèt niet dat wat je zou verwachten --> top!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:58 schreef Symphonic het volgende:
Gaat snel he.quote:
Da's wel lekkerder iddquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Vers broodje. Maar ik ben er dan 's morgens net na zessen, en vaak pakken ze dan net een nieuwe bak uit de koelcel.
Ik moet vannacht aan mijn playlist gaan sleutelen, ik geloof dat ik al 20 minuten in SAM heb staan.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:02 schreef WickedTunes het volgende:
Kee, na 4 uur nonstop luisteren, ga ik nu maffen... laters allemaal!
Trustenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:02 schreef WickedTunes het volgende:
Welterustenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:02 schreef WickedTunes het volgende:
ik ga zo nog een poging doen, als ik mijn sigaret op hebquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:04 schreef _Fanta het volgende:
GOA!!! nu wil ik helemaal niet meer slapen
Ik wou vandaag ook niet te laat naar bed gaan, maar voel me nog zo engergiekquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga zo nog een poging doen, als ik mijn sigaret op heb
k kan niet roken, ik moet een filmpje kijkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga zo nog een poging doen, als ik mijn sigaret op heb
klopt doe dat eens gauwquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
k kan niet roken, ik moet een filmpje kijken
Goeie showquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:58 schreef Symphonic het volgende:
Wat was je hiervoor een stekelvarken?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:08 schreef _Fanta het volgende:
De mens in mij word wakker, ik voel me weer helemaal herboren, kom maar op met die GOA
Zombiequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wat was je hiervoor een stekelvarken?
Jij bent zeg maar de Edward Cullen van de zombiewereld.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:11 schreef _Fanta het volgende:
Wel lieve zombie trouwens, ik knabbel nooit aan mensen
Zoiets, maar dan stuk knapper uiteraardquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij bent zeg maar de Edward Cullen van de zombiewereld.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:13 schreef Karzai het volgende:
vin dit niet zulke leuke muziek als ik alleen achter mijn computer zit.
ik ga jullie verlaten.
Peace
Tienduizenden geile meisjes spatten uit elkaar als ze jouw zien?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan stuk knapper uiteraard
Dit is ook muziek voor de mensen die al alles van t leven hebben gezienquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:13 schreef Karzai het volgende:
ik ga jullie verlaten.
Peace
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:13 schreef Karzai het volgende:
ik ga jullie verlaten.
Peace
And beyond.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:15 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Dit is ook muziek voor de mensen die al alles van t leven hebben gezien![]()
Maar Trusten
dan heb ik nog een hoop te zien denk ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:15 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Dit is ook muziek voor de mensen die al alles van t leven hebben gezien![]()
Maar Trusten
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan stuk knapper uiteraard
Nog een liefhebberquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:18 schreef Symphonic het volgende:
Deze muziek is op zich best wel te pruimen
Thnx, vanmiddag al het hele verhaal aan Wouter verteld. Laten we het erop houden dat ik momenteel druk ben met andere dingen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:26 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Weer zo iemand die ik al tijdje niet heb gezien, Welcome back Man
Real life gaat voor Fok! nietwaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Thnx, vanmiddag al het hele verhaal aan Wouter verteld. Laten we het erop houden dat ik momenteel druk ben met andere dingen.
Zeker.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:30 schreef _Fanta het volgende:
[..]
En soms is ff Fok!en wel goed, ff beetje afleiding
Top!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:30 schreef RingBewoner het volgende:
Zal proberen komende week weer eens te draaien.
Hm... Morgenmiddag of overmorgen dan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:35 schreef _Fanta het volgende:
Als je je comeback maakt moet je t wel goed doen, en met zoveel mogelijk luisterdaars, dus overdag als hele garde en aanhangsels meeluisterd
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hm... Morgenmiddag of overmorgen dan.
Haha, bijdehand, da weet ik. Ik dacht even hardop.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:37 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Ik niet, ik kom net binnen. Heb ook nog nooit gedraait lolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |