hij doet me ook aan Jim Reeves denkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Deanbaas.
die oude youtube clipjes ook
Hij heeft ook heel veel samenwerkingen gedaan met.. uh sinatra? of was t een ander.. nee sinatra geloof ik.. het plezier spat eraf als die 2 samen zijn( waren)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij doet me ook aan Jim Reeves denken
Omaha ken ik van poker en D-Day, maar geen liedje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:40 schreef Symphonic het volgende:
Hierna gaan we naar Nebraska, daar ligt Omaha, en ja verdomd, daar is een liedje over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
wel meerdere, maar je moet er maar opkomen... ga je voor Counting Crows of Vangelis?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:40 schreef Symphonic het volgende:
Hierna gaan we naar Nebraska, daar ligt Omaha, en ja verdomd, daar is een liedje over
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ga ik straks nog even kijken
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Ik vandaag ook al...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:41 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb buikpijn en hoofdpijn, ofwel, ik meld me morgen ziek.
die eerstequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:41 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
wel meerdere, maar je moet er maar opkomen... ga je voor Counting Crows of Vangelis?
Ik heb toch niet in je bek gespuugd?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:41 schreef gewoonfaye het volgende:
verliefd?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:41 schreef gewoonfaye het volgende:
Och meid, wat is er tussen Schiphol en Zevenaar gebeurd dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:41 schreef gewoonfaye het volgende:
laat het mij niet zijn aubquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:42 schreef Symphonic het volgende:
Er heerst hier een virus geloof ik....
echt die 2 samenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die ga ik straks nog even kijken
Gelukkig heb ik een goede virusscanner.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:42 schreef Symphonic het volgende:
Er heerst hier een virus geloof ik....
Oh god nee dankje wel..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:42 schreef _Fanta het volgende:
Heb een zak kroepoek opengetrokken, en ik geef Knetter ook een schaaltje, omdat ze vorige keer geen hamka's van me kreeg
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een goede virusscanner.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een goede virusscanner.
zenuwenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:41 schreef gewoonfaye het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |