ok, dan eet ik ze zelf opquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh god nee dankje wel..
lief hoor, maar ik hoef echt niks
Zwanger van Naat?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:41 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb buikpijn en hoofdpijn, ofwel, ik meld me morgen ziek.
daar zijn wel al geweestquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:45 schreef WickedTunes het volgende:
slaan we scandinavie over? hebben we al gehad...
Ze is een dag hier en ze is gelijk misselijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Zwanger van Naat?Of gewoon ongesteld? of gewoon ziek?
La Place? Coffieshop toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is een dag hier en ze is gelijk misselijk.
Ik geef de schuld aan de La Place.
quote:
Dallas.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:48 schreef Symphonic het volgende:
Gaan we zo ook nog even bij J.R Ewing op de koffie Whiskey
Ja ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ahjah natuurlijk, Maar gezonde broodjes word je toch niet ziek van?
Misschien is er iets verkeerd gevallen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ahjah natuurlijk, Maar gezonde broodjes word je toch niet ziek van?
Boel goede country muziek hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga toch nog eens een uurtje Country doen
Kan altijd gebeuren idd, maat van mij had keer voetselvergifteging opgelopen toen hij een broodje Filet American had gegeten van een tokoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien is er iets verkeerd gevallen.
geen ideequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:51 schreef Watertornado het volgende:
Ditt is dezelfde als van de 57 Chevrolet hè?
Filet moet je altijd mee oppassen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:52 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Kan altijd gebeuren idd, maat van mij had keer voetselvergifteging opgelopen toen hij een broodje Filet American had gegeette van een toko
Iets met zenuwen en vieze stinkjunkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Och meid, wat is er tussen Schiphol en Zevenaar gebeurd dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |