Zombiequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wat was je hiervoor een stekelvarken?
Jij bent zeg maar de Edward Cullen van de zombiewereld.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:11 schreef _Fanta het volgende:
Wel lieve zombie trouwens, ik knabbel nooit aan mensen
Zoiets, maar dan stuk knapper uiteraardquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij bent zeg maar de Edward Cullen van de zombiewereld.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:13 schreef Karzai het volgende:
vin dit niet zulke leuke muziek als ik alleen achter mijn computer zit.
ik ga jullie verlaten.
Peace
Tienduizenden geile meisjes spatten uit elkaar als ze jouw zien?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan stuk knapper uiteraard
Dit is ook muziek voor de mensen die al alles van t leven hebben gezienquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:13 schreef Karzai het volgende:
ik ga jullie verlaten.
Peace
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:13 schreef Karzai het volgende:
ik ga jullie verlaten.
Peace
And beyond.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:15 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Dit is ook muziek voor de mensen die al alles van t leven hebben gezien![]()
Maar Trusten
dan heb ik nog een hoop te zien denk ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:15 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Dit is ook muziek voor de mensen die al alles van t leven hebben gezien![]()
Maar Trusten
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan stuk knapper uiteraard
Nog een liefhebberquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:18 schreef Symphonic het volgende:
Deze muziek is op zich best wel te pruimen
Thnx, vanmiddag al het hele verhaal aan Wouter verteld. Laten we het erop houden dat ik momenteel druk ben met andere dingen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:26 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Weer zo iemand die ik al tijdje niet heb gezien, Welcome back Man
Real life gaat voor Fok! nietwaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Thnx, vanmiddag al het hele verhaal aan Wouter verteld. Laten we het erop houden dat ik momenteel druk ben met andere dingen.
Zeker.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:30 schreef _Fanta het volgende:
[..]
En soms is ff Fok!en wel goed, ff beetje afleiding
Top!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:30 schreef RingBewoner het volgende:
Zal proberen komende week weer eens te draaien.
Hm... Morgenmiddag of overmorgen dan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:35 schreef _Fanta het volgende:
Als je je comeback maakt moet je t wel goed doen, en met zoveel mogelijk luisterdaars, dus overdag als hele garde en aanhangsels meeluisterd
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hm... Morgenmiddag of overmorgen dan.
Haha, bijdehand, da weet ik. Ik dacht even hardop.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:37 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |