Thnx, vanmiddag al het hele verhaal aan Wouter verteld. Laten we het erop houden dat ik momenteel druk ben met andere dingen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:26 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Weer zo iemand die ik al tijdje niet heb gezien, Welcome back Man
Real life gaat voor Fok! nietwaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Thnx, vanmiddag al het hele verhaal aan Wouter verteld. Laten we het erop houden dat ik momenteel druk ben met andere dingen.
Zeker.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:30 schreef _Fanta het volgende:
[..]
En soms is ff Fok!en wel goed, ff beetje afleiding
Top!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:30 schreef RingBewoner het volgende:
Zal proberen komende week weer eens te draaien.
Hm... Morgenmiddag of overmorgen dan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:35 schreef _Fanta het volgende:
Als je je comeback maakt moet je t wel goed doen, en met zoveel mogelijk luisterdaars, dus overdag als hele garde en aanhangsels meeluisterd
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hm... Morgenmiddag of overmorgen dan.
Haha, bijdehand, da weet ik. Ik dacht even hardop.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:37 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |