Vers broodje. Maar ik ben er dan 's morgens net na zessen, en vaak pakken ze dan net een nieuwe bak uit de koelcel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Daar liggen ze verpakt in de koeling, kan weinig mis mee gaan dan
Zo echt wel... leuk avondje met waanzinnig goede muziek en vaak nèt niet dat wat je zou verwachten --> top!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:58 schreef Symphonic het volgende:
En allemaal bedankt voor het luisteren
Ik hoop dat het leuk was... Op een enkel nummer na
Gaat snel he.quote:
Da's wel lekkerder iddquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Vers broodje. Maar ik ben er dan 's morgens net na zessen, en vaak pakken ze dan net een nieuwe bak uit de koelcel.
Ik moet vannacht aan mijn playlist gaan sleutelen, ik geloof dat ik al 20 minuten in SAM heb staan.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:02 schreef WickedTunes het volgende:
Kee, na 4 uur nonstop luisteren, ga ik nu maffen... laters allemaal!
Trustenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:02 schreef WickedTunes het volgende:
Welterustenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:02 schreef WickedTunes het volgende:
ik ga zo nog een poging doen, als ik mijn sigaret op hebquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:04 schreef _Fanta het volgende:
GOA!!! nu wil ik helemaal niet meer slapen
Ik wou vandaag ook niet te laat naar bed gaan, maar voel me nog zo engergiekquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga zo nog een poging doen, als ik mijn sigaret op heb
k kan niet roken, ik moet een filmpje kijkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga zo nog een poging doen, als ik mijn sigaret op heb
klopt doe dat eens gauwquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
k kan niet roken, ik moet een filmpje kijken
Goeie showquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:58 schreef Symphonic het volgende:
En allemaal bedankt voor het luisteren
Ik hoop dat het leuk was... Op een enkel nummer na
Wat was je hiervoor een stekelvarken?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:08 schreef _Fanta het volgende:
De mens in mij word wakker, ik voel me weer helemaal herboren, kom maar op met die GOA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |