Whahahaha....quote:

Jup, vind het zelf wel lekker, maar buitenshuis zal ik nooit snel broodje filet american bestellenquote:

PRESENTquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:54 schreef Symphonic het volgende:
eggs klaar voor straks?
Ik ben toch op tijd klaar

Dit leek me topasselijker bij het thema toch....quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet eens Thank God I'm A Countryboy!

Bij ons bij de pomp durf ik het wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:54 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Jup, vind het zelf wel lekker, maar buitenshuis zal ik nooit snel broodje filet american bestellen

ga ik gelijk doen als ik afgesloten hebquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Symp die youtube clip moet je zo echt even kijkenwhehehe.. keek net nog ff een stukkie instant vrolijkheid
tevens dit nr

Moooie link en eindigen met Sting is altijd goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:56 schreef Symphonic het volgende:
Zo, hiermee knoop ik Amerika weer aan Europa vast en zijn we toch even mooi de hele wereld rond geweest

nee, t hoort zo... heb m laatst nog gespeeld met jam sessiequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:58 schreef Watertornado het volgende:
Ben ik de enige die het idee heeft dat dit nummer hier te snel gaat?

Over het algemeen was het bijzonder goed te pruimen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:58 schreef Symphonic het volgende:
En allemaal bedankt voor het luisteren
Ik hoop dat het leuk was... Op een enkel nummer na

Ahaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Iets met zenuwen en vieze stinkjunk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |