Ondergewaardeerd?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
The Boss is ook gewoon heel goed!Onder gewaardeerd in de usa maar damn wat is ie goed.
tegen mij zei je dat dat je pseudoniem was omdat je anders al die gillende meiden achter je aankreegquote:
Net zo beroemd als onze Knetter hiero?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ondergewaardeerd?Die kerel is daar knettertje beroemd
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:15 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Net zo beroemd als onze Knetter hiero?
Je deed dat zo schattig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
'een beetje onder, lijntje boven'
ok nouja, ik wed dat je ze goed gaat vinden.. ze hebben meer albums maar die nummers ken ik niet en ze zijn nergens te vinden...quote:
Heeft heel erg lang geduurd ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ondergewaardeerd?Die kerel is daar knettertje beroemd
We hebben niet geneuktquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet je wat ik dacht dat je zei
Karzai neukt lekker
Ik ga echt slapen nu, want ik word suf
gelukkig nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Je bent toch wel beetje beroemd op den Fok! ofnie dan?
Als t wat is zal ik wel even gaan zoeken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:15 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ok nouja, ik wed dat je ze goed gaat vinden.. ze hebben meer albums maar die nummers ken ik niet en ze zijn nergens te vinden...
sssh niet goed voor mijn rep dat je dat zegtquote:
Toen wel. Enorm.quote:
We have a winnerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:17 schreef WickedTunes het volgende:
Ah, hier heeft Gerard Cox dus zn wijsje vandaan.... NL's zijn ook zo NIET origineel he?
tis goed met jouwquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sssh niet goed voor mijn rep dat je dat zegt
YES!! Wat heb ik gewonnen?quote:
# 1973: Greetings from Asbury Park, N.J. (#60)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heeft heel erg lang geduurd ja.Hij was daar in t begin ondergewaardeerd en populairder buiten de usa.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:19 schreef gewoonfaye het volgende:
My beloved ones,
ik ga slapen. Houdoe.
slaap zequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:19 schreef gewoonfaye het volgende:
My beloved ones,
ik ga slapen. Houdoe.
Tschuss!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:19 schreef gewoonfaye het volgende:
My beloved ones,
ik ga slapen. Houdoe.
Faye.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:19 schreef gewoonfaye het volgende:
My beloved ones,
ik ga slapen. Houdoe.
Bootlegsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:20 schreef Symphonic het volgende:
Nog eentje over New Orleans, en deze moet gewoon, en het is een hele gave bootleg
Trustenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:19 schreef gewoonfaye het volgende:
My beloved ones,
ik ga slapen. Houdoe.
Past op een karakter niet in mijn ondertitel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:19 schreef gewoonfaye het volgende:
My beloved ones,
ik ga slapen. Houdoe.
slaapzequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:19 schreef gewoonfaye het volgende:
My beloved ones,
ik ga slapen. Houdoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |