Bedoe.. oh. Denver, dat was die airport waar ongelooflijk veel glasvezel lag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:09 schreef Symphonic het volgende:
en dan naar een stad met een behoorlijke luchthaven.
Een belangrijk knooppunt in de luchtvaart
Niet A. maar D.
Je leest gewoon wat je wil lezenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet je wat ik dacht dat je zei
Karzai neukt lekker
Ik ga echt slapen nu, want ik word suf
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet je wat ik dacht dat je zei
Karzai neukt lekker
Ik ga echt slapen nu, want ik word suf
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:09 schreef DeRakker. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
THX!
![]()
![]()
Zou jij mijn opmerking niet in je sig zetten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:11 schreef Watertornado het volgende:
H
[..]
Bedoe.. oh. Denver, dat was die airport waar ongelooflijk veel glasvezel lag.
FAYE, ik wil ook een fayeavatarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zou jij mijn opmerking niet in je sig zetten?
wieweetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Karzai is een koning uit de middeleeuwen las ik laatst, is dat waarom jij die naam hebt?
Ik zal morgen even 'shoppen'quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
moet je de Hyde Park DVD kopen, die is echt
ja t heeft weer dingen dat pirate niet heeft.quote:
Een Afghaan met identiteitsproblemen?quote:
Merde que?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Moet ik ook doen, ish luek.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
The Boss is ook gewoon heel goed!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zag van het weekend een live concert van hem.
Damn wat was dat goed
komt in de buurtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een Afghaan met identiteitsproblemen?
Ik ken ze niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:12 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
this is it en coolio high....
Bazen nummers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |